فستیوال های معروف آلمان

فستیوال‌ های آلمان؛ جادویی که شما را به سمت خود می برد

کشور آلمان علاوه‌بر شهرهای زیبا، معماری‌های منحصربه‌فرد، قلعه‌های شگفت‌انگیز و دریاچه‌های درخشان، سالانه جشن‌های بی‌نظیری را برگزار می‌کند و گردشگران زیادی برای شرکت در این کارناوال‌ها به این کشور سفر می‌کنند. جالب است بدانید سالانه بیش ‌از 10 هزار فستیوال در آلمان برگزار می‌شود که غنی‌شده با آداب‌ورسوم و فرهنگ این کشور است. بیشتر فستیوال‌ های آلمان در شهر برلین، پایتخت این کشور برگزار می‌شود و زمانی که وارد این جشن‌ها شوید از تماشای رژه‌ها، لباس‌های رنگارنگ، غذاهای قرون‌وسطایی، موسیقی ‌زنده و هیجان لذت می‌برید. در این مقاله بهترین جشنواره ‌های آلمان را به شما معرفی می‌کنیم.

رزرو تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

1. Oktoberfest

فستیوال های معروف آلمان

یکی از فستیوال‌ های معروف آلمان Oktoberfest نام دارد. این جشنواره برای اولین بار در سال 1810 به افتخار ازدواج شاهزاده لودویگ ولیعهد باواریا با پرنسس ترز فون زاکسن برگزار شد. این فستیوال در شهر مونیخ برگزار می‌شود و بیش ‌از 6 میلیون نفر جمعیت ازجمله مردم محلی و گردشگران بین‌المللی را به خود جلب می‌کند. جالب است بدانید در این جشن بیش ‌از 100 گاو وحشی کباب می‌شود و مردم هزاران مرغ سوخاری، سوسیس کبابی خوک و چوب‌شور می‌خورند. این کارناوال 16 تا 18 روز طول می‌کشد و مردمان محلی در این جشن با لباس‌های سنتی رژه می‌روند. در سفر به آلمان با شرکت در این فستیوال نهایت لذت را تجربه کنید.

محل برگزاری: مونیخ، آلمان

زمان برگزاری: 16 سپتامبر تا 2 اکتبر

پاسپورت دومینیکا

2. Reeperbahn Festival

یکی دیگر از بهترین جشنواره‌ های آلمان Reeperbahn Festival است. این فستیوال، بزرگترین جشنواره باشگاهی اروپا و یکی از پربازدیدترین جشنواره‌های موسیقی آلمان بوده و کسانی که به موسیقی علاقه دارند با حضور در این جشن می‌توانند نهایت لذت را تجربه کنند. در این فستیوال بیش ‌از 360 کنسرت برگزار می‌شود،گروه‌های موسیقی به‌مدت 4 روز موسیقی می‌نوازند و کباب‌های خوشمزه‌ای برای مهمانان سرو می‌شود. جالب است بدانید این جشنواره در سال 2019، با حضور 53 هزار بازدیدکننده برگزار شد و هدف از برگزاری آن، تشویق برابری جنسیتی در صنعت موسیقی است. با شرکت در این جشنواره، خاطرات فراموش‌نشدنی را برای خودتان و عزیزانتان رقم بزنید.

محل برگزاری: ریپربان، هامبورگ، آلمان

زمان برگزاری: 20 سپتامبر

3. Berlinale Film Festival

فستیوال های معروف آلمان؛ Berlinale Film Festival

یکی دیگر از بهترین فستیوال‌ های آلمان Berlinale Film Festival نام دارد. این جشنواره که عموماً به‌عنوان جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شناخته می‌شود، دومین جشنواره بزرگ فیلم جهان پس از جشنواره فیلم کن است. هدف از برگزاری این جشنواره بین‌المللی، ترویج و تشویق شروع پروژه‌های سینمایی جدید، به‌ویژه توسط کارگردانان جوان آینده‌دار است. معتبرترین جایزه این رویداد، جوایز خرس طلایی و نقره‌ای است و شرکت در این جشنواره برای هر شخص علاقه‌مند به فیلم ضرورت دارد. 

محل برگزاری: برلین، آلمان

زمان برگزاری: 16 تا 26 فوریه

4. Carnival in Cologne

یکی دیگر از بهترین کارناوال های آلمان Karneval است که در شهر کلن برگزار می‌شود. کلن یکی از قدیمی‌ترین شهرهای آلمان است و روی رودخانه عظیم راین قرار دارد. این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های خیابانی آلمان به شمار می‌آید که بیش از یک میلیون نفر برای تماشای رژه‌های رنگارنگ و گروه‌های راهپیمایی به خیابان‌ها می‌آیند. همچنین از نمادهای اصلی این فستیوال می‌توان به قایق‌های شناور روی آب، لباس‌های رنگارنگ و فانتزی و رژه‌های زیبا اشاره کرد . اگر به‌دنبال یک تعطیلات سرگرم‌کننده هستید، از این فستیوال آلمانی دیدن کنید.

محل برگزاری: کلن، آلمان

5. Munich Opera Festival

فستیوال های معروف آلمان

یکی دیگر از فستیوال‌ های معروف آلمان Munich Opera Festival نام دارد. این رویداد موسیقی در سراسر جهان شهرت دارد و نشان‌دهنده فرهنگ موسیقی و هنر کشور آلمان است. این فستیوال یکی از جشنواره‌های موسیقی آلمانی است که به‌خاطر سنت بسیار غنی، محیط‌های باشکوه و اجراهای خیره‌کننده‌اش در رتبه برتر سطح بین‌المللی قرار دارد. هرساله بیش ‌از 30 هزار نمایش در این فستیوال برگزار می‌شود و کنسرت‌های شگفت‌انگیز همراه با رقص باله را به نمایش می‌گذارد. به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به آلمان حتما در این فستیوال شرکت کنید و خوش بگذرانید.

محل برگزاری: اپرای ایالتی باواریا، مونیخ، آلمان

زمان برگزاری: جولای

6. Cannstatter Volksfest

یکی دیگر از بهترین جشنواره های آلمان Cannstatter Volksfest است. این فستیوال تفریحی، سالانه برگزار می‌شود و به‌مدت سه‌هفته ادامه دارد. مردم از هرگوشه جهان برای شرکت در این جشن به شهر اشتوتگارت می‌آیند تا از تفریحات این جشنواره لذت ببرند. چادرهای رنگارنگ که برای برگزاری این جشنواره برپا می‌شود و رژه‌های زیبا و هماهنگ، همگی باعث جذابیت این فستیوال می‌شود. اگر به آلمان سفر کردید، شرکت در این فستیوال را از دست ندهید؛ حتما به شما خوش می‌گذرد.

محل برگزاری: اشتوتگارت، آلمان

زمان برگزاری: 23 سپتامبر تا 9 اکتبر

7.  Beethovenfest

فستیوال های معروف آلمان؛ Beethovenfest

یکی دیگر از بهترین فستیوال ‌های آلمان Beethovenfest نام دارد. هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با موسیقی کلاسیک آلمان است که به موسیقی افسانه‌ای لودویگ فان بتهوون که موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز مشهور آلمانی است اختصاص دارد. زمان برگزاری این جشنواره هر سال مصادف با تولد این هنرمند افسانه‌ای است. در این فستیوال هر سال بیش ‌از 70 کنسرت برگزار می‌شود و بهترین ارکسترها، گروه‌ها و تکنوازان در آن حضور دارند. این فستیوال بهشتی برای دوست‌داران موسیقی است.

محل برگزاری: بن، آلمان

زمان برگزاری: 25 تا 17 آگوست

8. Rock Am Ring And Rock Im Park

یکی دیگر از بهترین کارناوال ‌های آلمان Rock Am Ring And Rock Im Park است. این جشنواره دوقلو و عظیم، طوفانی از موسیقی ژانرهای مختلف مانند راک، پاپ، متال و رپ است. انرژی این جشن باورکردنی نیست و با اجرای هریک از هنرمندان قلب شما تندتر می‌تپد. پیشنهاد می‌کنیم در بهترین جشنواره آلمان شرکت کنید و همراه با موسیقی برقصید و لذت ببرید.

محل برگزاری: زپلینفلد در نورنبرگ، آلمان 

زمان برگزاری: 3 تا 5 ژوئن

9. Berlin International Film Festival

فستیوال های معروف آلمان

آخرین فستیوال معروف آلمان که به معرفی آن می‌پردازیم Berlin International Film Festival نام دارد. جشنواره بین‌المللی فیلم برلین که برلیناله نیز نامیده می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های فیلم کشور آلمان به شمار می‌آید و از سال 1978 در شهر برلین برگزار می‌شود. هرساله بیش ‌از 300 هزار بلیت برای شرکت در این جشنواره فروخته می‌شود و بسیاری از فیلم‌های سینمایی مشهور در این جشن به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین در آخر این جشنواره، جلسه پرسش‌وپاسخ برگزار می‌شود. اگر در ماه فوریه به آلمان سفر کردید، شرکت در این فستیوال را از دست ندهید؛ قطعا بهترین تجربه عمرتان است.

محل برگزاری: برلین، آلمان

زمان برگزاری: 10 تا 21 فوریه

کلام آخر سه کلیک در رابطه با فستیوال های معروف آلمان

در این مقاله کوشیدیم شما را با تعداد انگشت‌شماری از فستیوال‌ های معروف آلمان آشنا کنیم. این جشنواره‌ها در سراسر جهان شهرت دارند و زمان حضور در این جشن از تماشای رژه‌ها، لباس‌های رنگارنگ، غذاهای قرون‌وسطایی و موسیقی ‌زنده لذت می‌برید. آیا پس از خواندن این مقاله دوست دارید در این جشنواره‌ها شرکت کنید؟ اگر تابه‌حال در این کارناوال‌ها حضور داشتید، تجربه خود را با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران