Dubai mall outlet
16 اسفند 1401
دبی

اوت لت مال دبی؛ برندهای خوب را ارزان بخرید!

دبی را نمی‌توان به مکان‌های گردشگری و تفریحی محدود کرد، این شهر بهشتی باورنکردنی برای خرید است. حتما فکر می‌کنید، با وجود برندهای گران‌قیمت بودجه شما کفاف خرید را نمی‌دهد و باید بگوییم سخت دراشتباهید. اوت لت مال دبی، یکی از بهترین مراکز خرید این شهر است که برندهای مطرح را با بهترین قیمت در معرض فروش قرار می‌دهد. شاید خیلی به روز نباشند، اما همان کیفیت و زیبایی را دارند. 

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی را رزرو کنید و خودتان را به خریدی تکرارنشدنی ببرید!

در اوت لت مال‌ها چه خبر است؟

Dubai mall outlet

ویژگی‌ خاص و مثبت اوت لت استورها در این است که برندهای مختلف از سراسر دنیا، محصولات قدیمی خود را با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسانند تا حداقل سودی از فروش اجناس قدیمی خود داشته باشند. از طرفی وجود قیمت‌های استثنایی باعث شده تا افراد را برای خرید این محصولات وسوسه شوند و مردم از این نوع مراکز خرید بیشتر استقبال کنند.      

نمای کلی مرکز خرید اوت لت دبی

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که عاشق خرید ارزان هستید، اوت لت مال دبی، بهترین فرصت است تا خریدی با قیمتی استثنایی و برند داشته باشید. مرکز خرید اوت لت دبی که در سال 2007 افتتاح شد، در لیست پنج مرکز خرید برتر دبی قرار دارد. این مجموعه دارای 240 مغازه است که حدود 1200 برند لباس، اکسسوری، عطر، ساعت، کالاهای الکتریکی و بسیاری موارد دیگر را به فروش می‌رساند. 

فضای داخلی این پاساژ بزرگ و وسیع است و در نگاه اول سقف گنبدی شکل و شیشه‌ای آن نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. شاید به اندازه دیگر مراکز خرید دبی لوکس و مجلل به چشم نیاید اما بسیار محبوب و شلوغ است. مطمئنا دلیل آن را می‌دانید، خرید اجناس برند و باکیفیت که شاید قدیمی باشند ولی با قیمت کمتری عرضه می‌شوند.  

فروشگاه‌ها و برندهای اوت لت مال دبی

همان‌طور که گفتیم فروشگاه‌های و برندهای زیادی در این مجموعه قرار دارند و وجود 1200 برند به این معنی است که شما در اوت لت مال دبی هر آنچه را که تصورش را کنید، پیدا خواهید کرد. برخی از برندهای معروفی که محصولات آنها را در این مرکز خرید قرار دارد؛ عبارت‌اند از

FurlaRalph Lauren 
  • ورساچه
  • Hugo Boss 
  • تامی هیلفیگر
  • FurlaRalph Lauren 
  • پوما
  • Chloe 
  • ریباک
  • آدیداس
  • Burberry
  • و….

ویژگی این مرکز خرید این است که تمامی فروشگاه‌های آن تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای از 30 تا 90 درصد به شما ارائه می‌دهند. این بهترین فرصت برای یک خرید عالی خواهد بود که پیشنهاد می‌کنیم اگر با بودجه محدود به دبی سفر کرده‌اید، حتما از آن استفاده کنید تا خریدی به‌صرفه داشته باشید.  

سعی کنید در روز دوشنبه از اوت لت مال دبی بازدید کنید. چون این مرکز خرید به «دوشنبه توافقی» معروف است. در این روز، معمولا فروشگاه‌ها اقدام به عرضه محصولات خود با قیمت بسیار کمتری می‌کنند و به احتمال زیاد سوپرایز خواهید شد. 

رستوران ها و کافه های اوت لت مال دبی

تخفیفات در اوت لت نال دبی فقط به فروشگاه‌ها محدود نمی‌شوند و شاید برایتان جالب باشد که بدانید تمامی رستوران‌ها و کافه‌ها نیز از این شرایط برخودارند. در این مرکز خرید بیش از 120 رستوران و کافه وجود دارد که شما را با طیف وسیعی از غذاها، نوشیدنی و… روبرو خواهند کرد. برخی از این رستوران‌های محبوب و با قیمت‌ها تخفیف خورده عبارت‌اند از: 

رستوران Le Gourmet

Le Gourmet restaurant

رستوران Le Gourmet یکی از رستوران‌های محبوب در اوت لت مال دبی است که پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از شروع به خرید، صبحانه خود را در این رستوران بخورید. البته صبحانه این رستوران از ساعت 10 صبح تا 13:00 با هزینه 79 درهم خواهد بود. اگر خواستید ناهار نوش جان کنید، غذای بوقلمون کبابی با طعم خوشمزه‌اش پیشنهادی جذاب است که برای چند نفر کافی بوده و در حدود 1000 درهم هزینه در برخواهد داشت.

مکان: طبقه دوم

رستوران بلک تپ

در میان لیست پیشنهادات دبی مال برای رستوران‌ها می‌توان به رستوران بلک تپ، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های آمریکایی دبی برای فست فود اشاره کرد که در آن همبرگر آمریکایی و ساندویچ مرغ ترد، همبرگرهای گیاهی، همگی همراه با نوشیدنی سرو می‌شوند. در هنگام خرید معمولا یک وعده غذایی رایگان به کودک شما هدیه داده خواهد شد.

مکان: زیرزمین

زمان سرو غذا: 12:00 ظهر تا 05:00 بعدازظهر (دوشنبه تا پنجشنبه)

رستوران پیتزا بلیز

پیتزا فروشی‌های زیادی در اوت لت مال دبی وجود دارد، از جمله پیتزا بلیز. در اینجا طعم‌های عجیب و خوشمزه‌ای از پیتزا را نوش جان می‌کنید که احتمالا تا قبل آن هرگز امتحان نکرده‌اید. شاید پیتزا گل کلم دوست داشته باشید!

مکان: طبقه دوم

رستوران کارلوچیو

Carluccio's Restaurant

Carluccio’s یکی از معروف‌ترین رستوران‌های دبی مال و مشرف به فواره و برج خلیفه است و خوشمزه‌ترین غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کند. این رستوران دارای منوی متفاوت و جذاب بوده و شامل پیتزا و پاستا، علاوه بر غذاهای دریایی، سالاد، پیش غذا و دسر است.

 مکان: زیرزمین

نکات خلاصه اوت لت مال دبی

  • اوت لت مال دبی اولین اوت لت در خاورمیانه است که ارزش دیدن و خرید کردن را دارد. 
  • می‌توانید 1200 برند را در 240  فروشگاه فروش لباس، عطر، ساعت، لوازم جانبی و بسیاری موارد دیگر پیدا کنید. 
  • از پیدا کردن برندهای معروف مانند آدیداس، آلدو، بلوچی ایتالیا، بللیسیمو و غیره با تخفیف‌هایی بین 30 تا 90 درصد، هیجان‌زده شوید.
  • در یکی از 20 رستوران یا در فودکورت یک وعده غذایی با تخفیف ویژه میل کنید.
  • از خدمات شاتل برای رفت‌و‌آمد به مرکز خرید اوت لت دبی استفاده کنید.
  • برای دریافت بهترین تخفیف‌های پیشنهادی برای دوشنبه‌های مقرون به صرفه، دوشنبه‌ها به این مرکز خرید بروید.
  • در اوت مال دبی یک محوطه بازی مخصوص کودکان وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را سرگرم نگه دارید. 

نحوه دسترسی به مرکز خرید اوت لت مال دبی

با اتوبوس: می‌توانید از اتوبوس‌های عمومی شماره 66 و 67 RTA استفاده کنید که از ایستگاه اتوبوس Bur Dubai  به صورت ساعتی تردد می‌کنند.

با تاکسی و ماشین: می‌توانید سوار ماشین یا تاکسی شوید و از طریق جاده العین (مسیر 66)، جاده امارات و جاده الخیل به سمت مرکز خرید دبی اوت لت بروید.

آدرس: امتداد جاده شیخ زاید، نزدیک برج خلیفه

شماره تماس: 800 38224 6255

بهترین زمان برای بازدید از مرکز خرید اوت لت دبی

Dubai mall outlet

مرکز خرید اوت لت مال دبی همه روزه ساعت 10 صبح باز است. بین یکشنبه و پنجشنبه، مرکز خرید در ساعت 10 شب بسته می‌شود. اما جمعه و شنبه، مرکز خرید تا ساعت 12 نیمه شب باز خواهد بود. یادتان نرود برای یک خرید شگفت‌انگیز روز دوشنبه را انتخاب کنید، چون قیمت‌ها در این روز شکسته می‌شوند.

خریدی ارزان در اوت لت مال دبی

در سفر با تور دبی، اگر بودجه محدودی دارید یا علاقه‌مند به خرید اجناس برند هستید، اوت لت مال دبی، یکی از بهترین گزینه‌های خرید خواهد بود. این مرکز خرید شامل مجموعه‌ای از فروشگاه‌های مد برندهای لوکس بین‌المللی و محلی است، به‌علاوه مجموعه‌ای از رستوران‌ها که لذیذترین غذاها را ارائه می‌دهند. شما در اینجا خرید به‌یادماندنی و به‌صرفه خواهید داشت. 

سوالات متداول

دبی مال چه زمانی افتتاح شد؟

دبی مال در سال 2008 افتتاح شد. 

تخفیفات دبی مال برای فروش از چه زمانی شروع می‌شود؟

تخفیفات زیادی در طول سال و در زمان‌های مختلف اعلام می‌شود. البته در ماه آذر و دی ماه این تخفیف‌ها به صورت ویژه‌تر خواهند بود. 

امکانات تفریحی دبی مال چیست؟

امکانات تفریحی زیادی مانند Reel Cinemas، Aquarium، Horror Games Hysteria، Dubai Ice Rink، Trampo Extreme، و بسیاری موارد دیگر در اوت لت مال دبی وجود دارد. 

نظرات کاربران