Marina Mall shopping center
15 اسفند 1401
دبی

مرکز خرید مارینا مال؛ با 130 فروشگاه و امکانات رفاهی مناسب!

سفر به دبی، درست همانند رویایی است که به حقیقت تبدیل می‌شود. چون هیچ چیز در این شهر قابل مقایسه با مقصدهای دیگر نیست. برای مثال، مراکز خرید دبی هر کدام پر از شگفتی هستند. در واقع به هرکدام که وارد می‌شوید، گویی به یک شهر جدید وارد شدید. فروشگاه‌های برند، سینما، رستوران، کافه، تفریح و سرگرمی همه‌وهمه شما را به یک تجربه بی‌نظیر از خریدکردن دعوت می‌کنند. مرکز خرید مارینا مال هم یکی از همین‌ها است. از آن پاساژهایی که یک روز کامل را باید برایشان بگذارید تا گشت‌وگذار در آن‌ها را به پایان برسانید. 

رزرو تور دبی

آشنایی با مرکز خرید مارینا مال

Marina Mall shopping center

مارینا مال یک مرکز خرید محبوب در دبی مارینا (منطقه‌ای شلوغ در دبی) است. این مجتمع تجاری به دلیل موقعیت مکانی زیبای کنار آب و فروشگاه‌های برند، رستوران‌های متنوع و سرگرمی‌های مهیج، هم در بین مردم محلی و هم گردشگران پرطرفدار است. این طور بگوییم که دبی مارینا مال، چیزی برای همه دارد، چه به دنبال یک روز سرگرم‌کننده و آرام باشید و چه به دنبال هدیه‌ای عالی برای عزیزانتان.

مرکز خرید مارینا مال دبی دارای طیف گسترده‌ای از برندهای بین‌المللی و محلی از جمله پوشاک، لوازم الکترونیکی، جواهرات و بسیاری چیزهای دیگر است. این مرکز خرید با بیش از 130 فروشگاه، برای خریداران با هر سلیقه و بودجه‌ای، چیزی برای ارائه دارد. همچنین وجود رستوران‌ها و کافه‌های متنوع با غذاهای خوشمزه از سراسر جهان به بهترین شکل از شما پذیرایی خواهد کرد. یک سینمای مدرن، پیست اسکی روی یخ و یک منطقه بازی برای بچه‌ها هم وجود دارد تا مکانی عالی برای خانواده‌ها و دوستان به‌وجود آورد.

در آخر اضافه کنیم که مارینا در سال 2008 در چهار طبقه افتتاح شد. درست است که در مقایسه با دیگر مراکز خرید دبی مانند دبی مال، از وسعت زیادی برخوردار نیست. اما فضایی دلنشین و جمع‌وجور دارد که می‌توانید خریدی خوب و به‌صرفه داشته باشید.

مقاله پیشنهادی: کامل ترین راهنمای منطقه دبی مارینا

بخش جذاب خرید در مارینا مال دبی

مرکز خرید دبی مارینا شامل مغازه‌ها و فروشگاه‌های خاص و رنگارنگ است که در آن‌ها می‌توانید هر آنچه را که به دنبال آن هستید با بالاترین کیفیت پیدا کنید. پوشاک، کفش، اثاثیه، اسباب‌بازی، عینک و جواهرات فروشی در طبقه بالای مارینا قرار دارد. علاوه‌‌براین‌ها لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست، ساعت، هدایا، لوازم الکترونیکی و بسیاری موارد دیگر در طبقات مختلف مرکز خرید پراکنده شده‌اند! همچنین یک فروشگاه هایپرمارکت Waitrose وجود دارد تا به شما این امکان را دهد تا تمام لوازم روزانه و ماهانه خود از جمله سبزیجات، میوه‌ها، لبنیات، گوشت، کنسرو و غیره را خریداری کنید. 

برندهای جذاب مرکز خرید مارینا مال

Balmain

مرکز خرید مارینا مال دبی مقصد مناسبی برای دوستداران مد و فشن است که علاقه‌مند به داشتن سبک خاص هستند. از مارک‌های لوکس سطح بالا مانند گوچی و پرادا گرفته تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای محبوب بین‌المللی مانند H&M و Zara، همه در اینجا جمع شدند تا هر آنچه را که می‌خواهید، بخرید. حتی برای کسانی که به دنبال چیزی کمی منحصر‌به‌فردتر هستند، این مرکز خرید تعدادی بوتیک تخصصی و فروشگاه‌های خاص را نیز در خود جای داده‌است که جدیدترین مدها و اکسسوری‌ها را ارائه می‌دهند.

برخی از برندهای مارینا مال شامل: 

  • برند پوشاک و لوازم ورزشی آندر آرمور (under armor)
  • برند کفش و اکسسوری آلدو (Aldo)
  • برند H&M
  • برند محلی الجابر نوری
  • برند فرانسوی بالمین (Balmain)
  • برند Bath and body works
  • برند زیورآلات پاندورا (pandora)
  • برند Fewer brands
  • برند کفش تد بیکر (Ted Baker)
  • داماس (Damas)
  • برند Sketches
  • برند لوازم آرایشی Miniso

رستوران‌ها و کافه‌های مارینا مال

در مارینا مال رستوران‌ها، کافه‌ها و شیرینی فروشی‌های متعددی وجود دارد که لذیذترین غذاها محلی و بین‌المللی و انواع نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند. پس زمانی که از تفریح و خرید خسته و گرسنه شدید خودتان را به یکی از این رستوران‌ها برسانید و هر آنچه دلتان می‌خواهد، سفارش دهید. 

Baskin Robbins

برخی از این رستوران‌ها و کافه عبارت‌اند از:

  • کارلوچیو (Carluccio)
  • شکسپیر (Shakespeare & Co)
  • مرغ سوخاری کنتاکی (Kentucky Fried Chicken)
  • تورتیلا (Tortilla)
  • باسکین رابینز (Baskin Robbins)
  • پیتزا هات (Pizza Hut)
  • سینابون (Cinnabon)
  • رستوران زعفرانی دبی مارینا مال
  • دونر و جیروس (Doner and gyros)
  • واگاماما (Wagamama)
  • یو سوشی (Yo sushi)

پیشنهاد می‌کنیم، اقامت در هتل‌های این منطقه را انتخاب کنید تا به تفریحات، خرید و رستوران‌های آن دسترسی راحت‌تری داشته باشید. هتل آدرس مارینا، کرون پلازا دبی مارینا و اینترکنتیننتال دبی مارینا از جمله هتل‌هایی هستند که به فاصله چند قدمی این مرکز خرید قرار دارند و می‌تواند یک تعطیلات عالی را برای شما به ارمغان بیاورند. برای رزرو هتل کافی است به سه کلیک مراجعه کنید تا بهترین گزینه‌ها نصیبتان شود.  

تفریح خانوادگی در دبی مارینا مال

مرکز خرید مارینا مال نه تنها یک مقصد خرید خوب بلکه یک مرکز تفریحی کامل نیز هست. با فعالیت‌ها و جاذبه‌های مناسب برای کودکان، مانند یک زمین بازی سرپوشیده و بازی سیاره جادویی، کودکان شما در هنگام خرید سرگرم خواهند بود. 

خودتان هم می‌توانید از تماشای جدیدترین فیلم‌ها در سینما Reel Dubai Marina Mall که مجهز به تجهیزات پیشرفته است، لذت ببرید تا تجربه‌ای فوق‌العاده و بی‌نظیر را در کنار خانواده یا دوستان داشته باشید.

امکانات رفاهی و خدماتی مارینا مال 

Marina Mall

در این مرکز خرید امکانات رفاهی و خدماتی خوبی قرار داده شده تا شما بتوانید با خیال راحت به خرید و گشت‌وگذار در این مجموعه بپردازید. بانک، دستگاه‌های خودپرداز، صرافی، نمازخانه و پارکینگ.

از طرفی، یکی از ویژگی‌های مهم این مجموعه، حمل‌ونقل و دسترسی خوب آن است. یعنی چه با ماشین اجاره‌ای بخواهید به مارینا بیایید و چه با وسایل حمل‌ونقل عمومی، رسیدن به مرکز خرید سریع و راحت است. با وجود پارکینگ وسیع، هرگز نگران پیدا کردن مکانی برای پارک نخواهید بود.

اطلاعات ضروری

آئرس: خیابان شیخ زاید، دبی مارینا 

ساعات کاری: 10 صبح الی 11 شب

وب سایت: https://www.dubaimarinamall.com/

گشت‌وگذار در مارینا مالی دبی را به پایان می‌رسانیم! 

در آخر، مرکز خرید مارینا مال، تجربه خریدی منحصر‌به‌فرد و فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهد. این مرکز خرید از موقعیت خیره‌کننده کنار آب گرفته تا خرید، غذاخوری و گزینه‌های تفریحی، واقعاً مکانی خوب و ایده‌آل است. می‌توانید برای یک روز سرگرم‌کننده این مرکز خرید را انتخاب کنید و خاطراتی خوب از سفرتان بسازید. پس فراموش نکنید که در هنگام رزرو بلیط هواپیما دبی یا تور دبی رفتن به مارینا را در برنامه سفر خود بگنجانید. 

سوالات متداول

چه نوع فروشگاه هایی در دبی مارینا مال موجود است؟

دبی مارینا مال طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌ها مانند بوتیک‌های لوکس سطح بالا، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مغازه‌هایی با اجناس متوسط را ارائه می‌دهد. چه به دنبال مد، زیبایی، لوازم الکترونیکی یا هر چیز دیگری باشید، این مرکز خرید برای هر خریدار چیزی به همراه خواهد داشت. 

آیا دبی مارینا مال رستوران و کافه دارد؟

بله، دبی مارینا مال دارای رستوران‌ها و کافه‌های محبوب زیادی است که می‌توانید برای یک وعده غذایی خاص و خوشمزه به آن سر بزنید. 

آیا دبی مارینا مال مقصدی مناسب برای خانواده است؟

کاملا! دبی مارینا مال مکانی عالی برای حضور خانواده خود برای یک روز تفریحی و سرگرمی است. با فعالیت‌ها و جاذبه‌های مناسب برای کودکان و گزینه‌های غذاخوری مناسب، به‌طور خاص برای خانواده‌ها طراحی شده و چیزی برای همه در این مرکز خرید وجود دارد.

آیا رسیدن به دبی مارینا مال آسان است؟

بله، رفتن به دبی مارینا مال سریع و راحت است، چه با ماشین باشید و چه از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنید. 

نظرات کاربران