رستوران اتمسفر
23 آبان 1401
دبی

هزینه صرف غذا در رستوران اتمسفر برج خلیفه چقدر است ؟

برج خلیفه

دبی؛ جزیره شیخ نشین کوچکی که در سال های اخیر در زمینه تکنولوژی و گردشگری گوی سبقت را از کشورهای بزرگ دنیا ربوده است. شهر زیبای عربی در حاشیه خلیج فارس، مملو از هتل های لوکس و لاکچری و انواع تفریحات ساحلی و گردشگری. در سال های گذشته مسافرت به دبی بیشتر به قصد خرید و تورهای صحرا بود، اما امروز در سفر به دبی انواع تفریحات آبی، سافاری صحرا، اسکی و … را می توان در این جزیره تجربه نمود. یکی دیگر از تفریحاتی که در چند سال اخیر میان گردشگران باب شده رستوران گردی است، که در سفر به دبی فرصت تجربه رستوران گردی در خاص ترین نقطه شهر، یعنی رستوران اتمسفر در برج خلیفه که به عنوان بلندترین رستوران جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است، را خواهند داشت.

Tour europe

رستوران اتمسفر؛ سورپرایزی لاکچری!

رستوران اتمسفر

اگر برای ماه عسل و یا سالگرد ازدواجتان تور دبی را انتخاب کردید و به دنبال یک سوپرایز خاص و گران قیمت برای همسرتان هستید، رستوران اتمسفر برج خلیفه انتخابی لوکس برای شما خواهد بود. این رستوران برای صرف صبحانه و قرارهای خاص کاری و یا یک شام رویایی همراه با موزیک کلاسیک در ارتفاع 244 متری از زمین در صد و بیست و دومین طبقه مرتفع ترین برج جهان، با نمای 360 درجه برای تماشای افق چشمگیر جزیره شیخ نشین و لاکچری دبی، تجربه ای خاص و شاید تکرار نشدنی باشد.

پس از اینکه وارد برج رویایی خلیفه شدید، کافیست با آسانسور شیشه ای برج، در یک دقیقه خودتان را در رستوران اتمسفر برج خلیفه با دیوارهایی از چوب ماهون و پنجره های سرتاسری که دبی را زیرپایتان نشان می دهد، بیابید. پس از اینکه به بلندای برج رسیدید و وارد رستوران شدید می توانید بین صرف غذا در رستوران عالی گریل با انواع غذاها و یا در سالن لوکس آن یک فنجان چای با میان وعده ای سبک میل کنید.

یکی از ویژگی های رستوران اتمسفر که از امتیازات ویژه آن نیز محسوب می گردد، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تهیه روزانه آنها از سراسر دنیا و در نهایت طبخ غذاها توسط حرفه ای ترین سرآشپزهای دنیا است.

رزرو تور دبی

طراح رستوران اتمسفر کیست؟

رستوران اتمسفر برج خلیفه را آدام تیهانی طراح آمریکایی رستوران های برند سراسر جهان، طراحی نموده و ساخت آن در سال 2004 آغاز شد. پس از گذشت 5 سال رستوران لوکس اتمسفر با سرآشپزهای حرفه ای بین المللی و انواع غذاها آغاز به پذیرایی از مهمانان تاکنون نموده است.

چای بعد از ظهر در اتمسفر را از دست ندهید!

در رستوران اتمسفر برج خلیفه چای عصرانه همه روزه از ساعت 12:00 تا 16:30 در سالن اتمسفر سرو می گردد. هزینه منوی چای براساس موقعیت میز در سالن تغییر می کند. برای میز بدون پنجره هر نفر حدود 450 درهم و برای میزهای کنار پنجره 530 درهم. به هنگام صرف عصرانه در صورت تمایل می توانید نوشیدنی های دیگر را با هزینه 664 درهم به منوی خودتان اضافه کنید.

پذیرایی از صبحانه تا شام در برج!

رستوران اتمسفر

علاوه بر چیدمان لوکس و منظره فوق العاده، منوی کامل صبحانه و انواع غذاهای بین المللی که در رستوران اتمسفر برج خلیفه سرو می شود نیز معروف و محبوب مسافرانی است که به دبی سفر می کنند. سرو صبحانه از ساعت 7 صبح الی 11 همراه با پکیج کاملی از انواع کرپ، وافل، نان تست فرانسوی، تخم مرغ و میوه های فصل، آجیل و سبزیجات معطر است. برای ناهار از ساعت 12:30 الی 16 عصر و شام از ساعت 18:00 الی 24:00 می توانید میز رزرو کنید.

منوی ناهار و شام شامل غذاهای دریایی و غیر دریایی است که در بین غذاهای دریایی بنا به تجربه مسافرانی که در تور دبی به این رستوران رفته اند، میگو و خوراک خرچنگ طعم بی نظیری دارد. غذاهای فرانسوی، اروپایی و استرالیایی این رستوران با بهترین مواد اولیه شامل منوی متنوعی از بیف، خوراک گوشت گاو، مرغ، حلزون و غذاهای گیاهی برای گیاه خواران است.

اتاق خصوصی یا سالن رستوران؟

معمولا رستوران های معروف فضای شلوغ و پر ازدحامی دارند سر و صدای جمعیت لذت غذا خوردن در آرامش را از بین خواهد برد، که این موضوع گاهی مقبول مهمانان نیست. رستوران اتمسفر برج خلیفه در راستای مشتری مداری و حل این مشکل، اتاقی جدا از فضای عمومی رستوران با ظرفیت 16 نفر را طراحی نموده است. اگر قصد استفاده از اتاق خصوصی را دارید می بایست رزرو میز را از قبل انجام دهید و در نظر داشته باشید که استفاده از این فضای خصوصی هزینه ای بیشتر نسبت به میزهای داخل سالن رستوران دارد اما منوی غذا همانند منوی رستوران است.

رستوران

این بخش از رستوران اتمسفر برج خلیفه محلی برای صرف غذا، چای و دسر و لذت بردن از چشم انداز فوق العاده شهر از پنجره های شیشه ای رستوران است. در این سالن میزهای نزدیک به پنجره نسبت به میزهای وسط سالن هزینه بیشتری دارند. طبق پیشنهاد مسافرانی که مهمان رستوران اتمسفر برج خلیفه بوده اند، دسرهای این رستوران طعمی بی نظیر دارند. بنابراین پیشنهاد میکنیم اگر قصد رزرو بلیط هواپیما تهران دبی را دارید، رزرو آنلاین میز عصرانه این رستوران را نیز از قبل انجام دهید.

نمای پانورامای دبی

پشت میزهای رستوران که بنشینید باغی 109 هکتاری و سبز زیر پاهایتان را از پنجره های برج خواهید دید. آنچه مسافران را وسوسه می کند تا به رستوران اتمسفر برج خلیفه بروند، نمای پانوراما 360 درجه از دبی است. رزرو میز در این رستوران شبیه یک تیر و دو نشان است. چرا که برج خلیفه بلندترین برج جهان بوده و در این رستوران هم به برج رفته اید هم در آخرین طبقه آن با نمایی از جزیره همراه با موسیقی آرام و دلپذیر غذایی خوش طعم صرف خواهید کرد.

هزینه صرف غذا در رستوران اتمسفر چقدر است؟

رستوران اتمسفر

همان طور که گفتیم رستوران اتمسفر برج خلیفه یکی از رستوران های لوکس دبی است. هزینه صرف صبحانه و ناهار از 200 درهم و هزینه سفارش شام حدود 900 درهم برای صندلی های کنار پنجره برای هر نفر و 700 درهم برای صندلی های دور از پنجره برای هر نفر خواهد شد.  

چند نکته مهم درباره رستوران اتمسفر

پوشش خاص در رستوران

رستوران اتمسفر برج خلیفه برای پوشش مهمانان قوانین خاصی دارد که لازم است قبل از ورود آنها را رعایت نمایید. آقایان اجازه ورود به رستوران با شلوارک، تیشرت، کفش جلو باز و بانوان با دمپایی لاانگشتی را نخواهند داشت. در مجموع حضور در اتمسفر با هر پوشش لباسی که برای یک رستوران خاص و لاکچری معمولی به حساب آید، امکان پذیر نیست.

شرط سنی حضور در رستوران اتمسفر

شرط سنی حضور در رستوران اتمسفر برج خلیفه برای کودکان 10 سال به بالا است. اگر فرزندتان همراه شما است تنها برای صرف ناهار می توانید به رستوران بروید. اگر قصد رزرو رستوران برای شام را دارید می توانید در هنگام خرید تور و بلیط هواپیما دبی، هتلی را رزرو کنید که خدمات نگهداری و سالن بازی کودکان را دارند تا خیالتان از فرزندتان آسوده گردد.

رزرو را از قبل انجام دهید

رستوران اتمسفر

توصیه مدیران رستوران برج خلیفه به مهمانان رزرو برای میزهای معمولی از دو روز قبل و برای میزهای کنار پنجره از یک هفته قبل است. به همین دلیل است که به شما پیشنهاد کردیم در زمان خرید بلیط هواپیما، رزرو رستوران اتمسفر را نیز انجام دهید. چرا که رزرو لحظه ای و دیر هنگام رستوران فقط گاهی امکان پذیر است.

سوالات متداول:

  • اقدامات پیشگیرانه و ایمنی رستوران اتمسفر برج خلیفه برای کوید – 19 چیست؟
  • این رستوران کلیه اقدامات پیشگیرانه که توسط WHO ابلاغ شده است از قبیل رعایت فاصله اجتماعی و رزرو از قبل را انجام داده است.

  • آیا برای بازدید از برج خلیفه نیاز به تهیه بلیت است؟
  • خیر، برای استفاده از رستوران اتمسفر برج خلیفه نیاز به بلیت ندارید، فقط کافیست میز موردنظرتان را از قبل رزرو نمایید.

  • برای چه وعده هایی می توان به رستوران اتمسفر برج خلیفه رفت؟
  • شما برای صرف صبحانه، نهار، شام و یا چای عصرانه میتوانید به این رستوران بروید.

  • هزینه صرف غذا در رستوران اتمسفر چقدر است؟
  • هزینه پرداختی شما در رستوران اتمسفر برج خلیفه براساس گزینه انتخاب سالن، میز و وعده غذایی متفاوت است. در مجموع هزینه پایه در این رستوران از 300 درهم به بالا برای هر نفر است.

  • چگونه باید به رستوران اتمسفر برج خلیفه رفت؟
  • برای رفتن به رستوران می بایست از طریق هتل آرمانی وارد برج شوید و سپس با آسانسور به رستوران در طبقه آخر برج خلیفه بروید.

    نظرات کاربران