Flower Burger
3 اردیبهشت 1402
ایتالیا

رستوران ‌های گیاهی میلان؛ طعم بی‌نظیر کاپوچینوهای گیاهی

میلان مقصدی دوست‌داشتنی برای مسافرت است. این شهر، جاذبه‌های زیادی برای دیدن و تفریحات بسیاری دارد. اگر قصد دارید به میلان سفر کنید و در شهر قدیمی آن اقامت گزینید، نگران غذاخوری‌ها نباشید؛ چرا که حتی اگر خارج از قدیمی‌ترین قسمت شهر هم باشید، می‌توانید در هر گوشه‌ای به غذاخوری‌ها دسترسی بیابید. اگر رژیم خام‌گیاهخواری دارید، یا برای حفظ محیط‌زیست از غذاهای جانوری می‌پرهیزید و یا پرهیز غذایی خاصی دارید، به رستوران ‌های گیاهی میلان بروید. پیدا کرفتن رستوران‌ های گیاهی در هر شهری دشوار است؛ چرا که بیشتر جمعیت مردم گوشت‌خوارند و بیش‌تر رستوران‌ها نیز غذاهای گوشتی را سرو می‌کنند. اما نگران نباشید؛ ما سه‌کلیکی‌ها همراه شما هستیم، دستان را می‌گیریم و شما را به رستوران‌ های برتر گیاهی میلان می‌بریم.

Tour europe

بلیط هواپیما میلان را رزرو کنید، چمدان و کوله خود را ببندید و خودتان را به یک سفر باورنکردنی ببرید!

La Vecchia Latteria

La Vecchia Latteria

یکی از رستوران‌ های گیاهی در میلان La Vecchia Latteria است. این رستوران که درست در مرکز شهر قرار دارد، در واقع یک شیرفروشی است که کمی شباهت به غذاخوری‌های ایالات متحده دارد. البته منوی این رستوران، غذاهای گیاهی را برای وعده‌های ناهار و شام سرو می‌کند. فضای La Vecchia Latteria کوچک است؛ بنابراین اگر مایلید که غذای‌تان را در مکان جادارتری بخورید، می‌توانید سفارشتان را بگیرید و آن را در سطح شهر میلان میل کنید.

آدرس:

Via dell’Unione, 6, 20122 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

874401 02 39+

Flower Burger

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های برتر گیاهی در میلان Flower Burger است. این رستوران، همبرگرهای گیاهی شگفت‌انگیزی را سرو می‌کند. علاوه بر آن، نان‌های خوش‌مزه آن نیز به عطر گل‌ها مزینند. هم‌چنین در منوی Flower Burger، edamame و سبزی‌جات پخته و کبابی نیز یافت می‌شود. این رستوران که اولین شعبه از این زنجیره معروف است، ساعت‌های کاری متغیری دارد؛ بنابراین بهتر است پیش از رفتن به رستوران از باز بودن آن اطمینان بیابید.

آدرس:

Via dei Gracchi, 87, 00192 Roma RM, Italy

شماره تلفن:

6538 4566 06 39+

BistròBiò cucina ortocentrica

BistròBiò cucina ortocentrica

یکی دیگر از رستوران ‌های گیاهی در میلان BistròBiò cucina ortocentrica است. این مکان که در منطقه Isola قرار دارد، به شما امکان لذت بردن از یک صبحانه کاملا گیاهی و ناهار و شام با طعم‌های تند هندی را می‌دهد. این رستوران، یکی از منحصربه‌فردترین رستوران ‌های برتر گیاهی میلان است که حتی همبرگرهایی بهتر از Flower Burger را سرو می‌کند. BistròBiò cucina ortocentrica، یک رستوران دوستانه و درعین‌حال یک سروگردن بالاتر از بقیه رستوران ‌های گیاهخواری میلان است.

آدرس:

Via Valtellina, 10, 20159 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

6718 668 02 39+

Joia Kitchen

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهخواری میلان Joia Kitchen است. این رستوران شیک و سطح بالا، غذاهای گیاهی بسیاری را در محیطی راحت و دوست‌داشتنی ارائه می‌دهد. رستوران Joia Kitchen، امکان سفارش بیرون‌بر را برای برخی از سفارش‌های خود افزوده‌ است. فراموش نکنید که پیش از رفتن به Joia Kitchen میزتان را رزرو کنید.

آدرس:

Via Panfilo Castaldi, 18, 20124 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

9244 204 02 39+

Govinda

یکی دیگر از رستوران‌ های برتر گیاهی در میلان Govinda است. این رستوران، در زیباترین نقطه شهر، در قلب میلان و در مسیر Via Valpetrosa قرار دارد. سرآشپزان رستوران Govinda از غذاهای تند متنفرند؛ به همین دلیل از ادویه‌های سبک استفاده می‌کنند. توصیه می‌کنیم به این رستوران بروید و یک بشقاب گیاهی یا غذای گیاهی دیگری را با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه میل کنید.

آدرس:

 Via Valpetrosa, 5, 20123 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

2241 4954 02 39+

Tathagata

Tathagata

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهخواری در میلان Tathagata است. این مکان، در اصل یک اغذیه‌فروشی است؛ جایی که طیف وسیعی از همبرگرهای گیاهی، سوپ میسو و موارد دیگر را سرو می‌کند. شما می‌توانید غذای خود را گرفته و آن را بیرون از این مکان میل کنید. Tathagata، غذاهای سالم گیاهی را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد.

آدرس:

Via Tortona, 20, 20144 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

5380 839 02 39+

Vegamore

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهی در میلان Vegamore است. این رستوران، منوی گیاهی متنوع و هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهد. همه‌چیز، از بشقاب‌های گیاهی گرفته تا کیک‌های گیاهی و غیره در رستوران Vegamore یافت می‌شود. هم‌چنین آب‌میوه و کاپوچینوهای گیاهی را نیز در این رستوران خواهید یافت. Vegamore هیچ دلیلی را برای خوردن غذاهای گوشتی به شما نمی‌دهد.

آدرس: 

Via Crema, 12, 20135 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

7760 3928 02 39+

Pan GhEA

یکی دیگر از رستوران‌ های گیاهی در میلان Pan GhEA است. این مکان، پنج نوع غذا را ارائه می‌دهد که در هیچ نقطه دیگری از شهر سرو نمی‌شود. منوی این‌جا هر روز تغییر می‌کند و طیف گسترده‌ای از غذاهای گیاهی را در خود جای داده است. 

آدرس:

Via Filippo Argelati, 12, 20144 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

0985 734 346 39+

Deliziamente Naturale

Deliziamente Naturale

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی در میلان Deliziamente Naturale است. اگر به دنبال رستوران‌ های وگان در ضلع شرقی شهر هستید، این مکان را در صدر فهرست خود قرار دهید. Deliziamente Naturale، غذاهای سالم گیاهی را با طعم‌های بی‌نظیر و تکرارنشدنی سرو می‌کند. قیمت‌های این رستوران مقرون‌به‌صرفه بوده و شما می‌توانید بعد از دریافت سفارش خود، آن را بردارید و در پارک یا فضایی دیگر میل کنید.

آدرس:

Via Ronchi, 39, 20134 Milano MI, Italy

Mantra Raw Vegan Restaurant

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های وگان میلان Mantra Raw Vegan است. این رستوران، یک مکان دنج اما مجلل بوده که همه‌چیز، از دسرهای گیاهی گرفته تا غذاهای کاملا خام، سالادهای دل‌چسب و انواع غذاهای ضدآلرژی را، با قیمتی مناسب روی میز شما، سرو می‌کند. فراموش نکنید که بعد از صرف ناهار، به‌عنوان میان‌وعده، آب‌میوه‌های طبیعی این‌جا را هم بنوشید.

آدرس:

Via Panfilo Castaldi 21
20124 Milano, Italy

وب‌سایت:

http://www.mantraraw.com/

Grezzo Raw Chocolate

یکی دیگر از رستوران ‌های برتر گیاهی در میلان Grezzo Raw Chocolate است. این رستوران، انواع فست‌فودهای گیاهی، غذاهای کاملا خام و هم‌چنین دسرها و آب‌نبات‌های گیاهی را سرو می‌کند. علاوه بر آن، بستنی، ژلاتو، اسموتی و شکلات ارگانیک خوش‌مزه‌ای دارد. پیشنهاد می‌کنیم به Grezzo Raw Chocolate بروید و بدون این‌که نگران افزایش وزن یا شکستن رژیمتان باشید، یک وعده غذا و یک میان‌وعده سالم گیاهی را بخورید.

آدرس:

Via Urbana, 130, 00184 Roma RM, Italy

شماره تلفن:

483443 06 39+

Come a Casa

Come a Casa

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهی در میلان Come a Casa است. این مکان، برای دوست‌داران  tofu و seitan عالی است، اما گزینه های وگان دیگری نیز در منوی این‌جا وجود دارد. آن‌ها هم‌چنین غذاهای بدون گلوتن و سبوس‌دار را ارائه می‌دهند. شما پس از صرف غذا و میان‌وعده می‌توانید یک لیوان آب‌جوی طبیعی یا آب‌میوه ارگانیک را سفارش دهید.

 آدرس:

Via Varesina, 163, 20156 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

1159 3343 02 39+

Alhambra Café

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی در میلان Alhambra Café است. Alhambra Café یکی از بهترین رستوران ‌های گیاهخواری میلان برای نان، دسر و شیرینی به شمار می‌رود. آن‌ها هم‌چنین ساندویچ و سایر مواد غذایی خام را در زمان ناهار و شام را نیز به صورت سلف‌سرویس سرو می‌کنند. دسرهای گیاهی به‌سختی در رستوران‌های گیاهی یافت می‌شود؛ به‌ویژه دسرهایی که خوشمزه‌اند، اما Alhambra Café بهترین شیرینی، دسر و خوراکی‌های گیاهی خوش‌مزه و لذت‌بخش را ارائه می‌دهد.

آدرس:

453 Main St, Bellshill ML4 1DA, United Kingdom

شماره تلفن:

747790 1698 44+

Radicetonda

یکی دیگر از رستوران ‌های برتر گیاهی در میلان Radicetonda است. منوی این رستوران، هر ذائقه غذایی، از غذاهای گیاهی گرفته تا غذاهای مدیترانه‌‌ای را ارائه می‌دهد. یک مزیت Radicetonda، سرو نوشیدنی، کیک و شیرینی است. مطمئنا با خوردن یک آب‌میوه طبیعی و دسری گیاه، کامتان شیرین خواهد شد؛ پس پیش از خوردن دسر، این رستوران را ترک نکنید.

آدرس:

Via Spallanzani 16, Milano

Capra and Cavoli

Capra and Cavoli

یکی دیگر از رستوران ‌های گیاهی در میلان Capra and Cavoli است. برجسته‌ترین نکته‌ای که درباره این رستوران باید بازگو کرد این است که Capra and Cavoli، دکوراسیون متنوعی را در گوشه‌به‌گوشه رستوران خود پدید آورده است؛ یک اتاق قرمز رنگ با پارتیشنی نصفه‌ونیمه، فضایی vip را برای شام عاشقانه زوج‌ها فراهم آورده است. در طرفی دیگر، چترهایی سفید رنگ بالاسر شما قرار گرفته و از هر طرفتان برگ‌هایی از گیاهان و گلدان‌ها نمایان است، در سویی دیگر نیز یک میزوصندلی دونفره روی سکویی با چند پله و در پس‌زمینه‌ای زرد قرار گرفته‌ است.

 منوی این رستوران نیز متنوع است و تقریبا هرچیزی که بخواهید در این‌جا وجود دارد. شما می‌توانید از غذاهای سرآشپز سفارش دهید و یا از آنان بخواهید که یک غذای منجمد بسته‌بندی‌شده را برای‌تان بپزند و آماده کنند. توصیه می‌کنیم بعد از رفتن به رستوران Capra and Cavoli،  تارتار گوجه‌فرنگی با توت‌فرنگی را سفارش دهید. هرقدر از توصیف مزه آن بگوییم کم گفته‌ایم؛ باید خودتان امتحان کنید؛ محشر است. 

آدرس:

Via Pastrengo, 18, 20159 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

9645 117 333 39+

در آخر

اگر می‌خواهید از کیک‌های گیاهی، غذاها و دسرهای گیاهی لذت ببرید، گزینه‌های عالی زیادی را در این شهر خواهید یافت. این لیست، با معرفی بهترین رستوران های گیاهی در میلان به شما این امکان را می‌دهد که زمانی که در شهر هستید یک وعده غذایی شگفت‌انگیز را میل کنید. در این شهر می‌توانید همه‌چیز، از شراب‌های گیاهی گرفته تا همبرگرهای گیاهی خوش‌مزه را در بهترین رستوران‌ های وگان میلان نوش جان کنید. کافی‌ست بلافاصله پس از رسیدن به میلان، چمدان‌هایتان را در هتل بگذارید و به‌سرعت به یکی از این غذاخوری‌ها بروید. سفرتان خوش!

نظرات کاربران