Paris Cafe

بهترین رستوران های هامبورگ؛ از رستوران های لبنانی تا کافه پاریس!

هامبورگ به عنوان دومین مرکز شهری پرجمعیت آلمان، صحنه آشپزی پر رونقی با غذاخوری های متنوع برای هر بودجه و سلیقه ای است. این شهر، رابطه صمیمی با آب دارد. به همین دلیل برخی از برترین رستوران‌های آن بهترین غذاهای دریایی آلمان را ارائه می‌کنند. همچنین مجموعه‌ای از رستوران‌های عالی در هامبورگ از  غذاهای دریایی در کنار بندر گرفته تا استیک‌خانه‌های شیک و مدرن را در بر می‌گیرد. حتی اگر سرآشپزهای مهاجر طعم های عجیب و غریب را از گوشه و کنار جهان می پزند، هامبورگ به ریشه های آشپزی افتخارآمیز خود چسبیده است. در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد که در سفر به هامبورگ، بهترین رستوران های هامبورگ را پیدا کنید.

راهنمای سفر به هامبورگ را در موبایلتان داشته باشید!

1. بندر ماهیگیری هامبورگ

Hamburg fishing port

برای تجربه غذاهای قدیمی هامبورگ و غذاهای دریایی برجسته، نمی توانید بهتر از Fischereihafen را در بین بهترین رستوران های هامبورگ انتخاب کنید. این هتل که از دهه 1980 توسط یک خانواده اداره می شود، ظرافت پذیرایی رسمی را با مهمان نوازی گرم ترکیب می کند و شاهزاده و پرنسس ولز را از مهمانان برجسته خود به حساب می آورد. نمای آجری آن ممکن است ساده باشد، اما در داخل آن مانند اتاق ناهار خوری درجه یک یک کشتی فراآتلانتیک است، با نور شمع، کف فرش شده، سفره های کتانی سفید و تابلوهای دریایی روی دیوار. در منوی این رستوران صدف، سوپ خرچنگ، سوپ‌ماهی و به‌ویژه میگوی ببر توصیه می‌شود. اینجا همه چیز درجه یک و فوق‌العاده تازه است. علاوه بر کیفیت، مناظر بندر در روز یا شب عالی و خدمات بی عیب و نقص است. اگر فضای داخل گرم است، یک میز در تراس رزرو کنید.

آدرس: Grosse Elbstrasse 143, Hamburg, 22767

2. Henssler & Henssler

بهترین رستوران های هامبورگ نیاز به رزرو از قبل دارند و عاقلانه است که از این قانون در  Henssler & Henssler پیروی کنید. به هر حال، این یکی از بهترین مکان ها برای تهیه غذاهای ژاپنی در آلمان است، چه رسد به هامبورگ. نمای بیرونی آن کاملاً صنعتی است، اما مطمئن باشید که فضای داخلی تمیز و مرتب به رنگ‌های قرمز، سیاه و سفید است. غذاهای پخته شده از تمپورا یا ماهی کبابی و سوشی به صورت هنرمندانه و در حجم زیاد برای شما سرو خواهند شد.

آدرس: Grosse Elbstrasse 160, Hamburg, 22767

3. غذاخوری M

Hamburg fishing port

سرنخ در نام اینجاست: [M]، غذاخوری به طور عجیبی در گوشت تخصص دارد. استیک چیزی است که برای آن باید به [M] یکی از بهترین رستوران های هامبورگ بروید، چه استیک باشد، چه تارتار یا خرچنگ، برش ها درشت هستند و سیب زمینی های سرخ شده یک ترکیب عالی را به نمایش می گذارند. علاوه بر استیک، همبرگرهای حجیم در کنار مجموعه ای از دسرهای وسوسه انگیز در منو هستند. غذاخوری [M] در مجاورت هتل پنج ستاره طراحی SIDE است، جایی که در طول تابستان، در پشت بام آن باربیکیو پارتی برگزار می‌کنند.

آدرس: Drehbahn 49, Hamburg, 20354

4. مرند

درون رستوران تیرولی Marend همه لامپ های کم نور و نور شمع، مبلمان ساده از چوب کاج و گل های ظریف وجود دارد. منو مختصر است و انتخاب ساده بین طعم پنیر، اسفناج و چغندر، که هر کدام با یک سالاد جانبی ترد سرو می شود، غذای مناسبی برای شام قبل از گشت شبانه در شهر است. محیط دلنشین و دنج رستوران مرند برای دورهمی های دوستانه و شام های خانوادگی گزینه مناسبی است. اگر بعد از شام در بهترین رستوران های هامبورگ قصد گردش دارید، ساختمان سنگی خاکستری با ابهت روبروی جاده زمانی یک پناهگاه روی زمین بود و اکنون باشگاه و محل برگزاری کنسرت Uebel und Gefährlich است.

آدرس: Feldstraße 29, Hamburg, 20357

5. Le Plat du Jour

Le Plat du Jour

Le Plat du Jour به دلیل موقعیت مکانی در جاده اصلی، چندان مرکز توجه گردشگران به عنوان یکی از بهترین رستوران های هامبورگ قرار نمی گیرد، اما با این وجود از مشتریانی قدیمی و وفادار برخوردار است که عمدتاً به دلیل شهرت دهان به دهان مشتریان قدیمی است. منوی غذاهای حلزون، اردک، خرگوش و فوای گراس یک انتخاب عالی برای هر کسی است که در هامبورگ قصد برگزاری یک ناهار کاری را دارد، Le Plat du Jour را آخر هفته ها بین نورهای رنگی و گرم سالن اصلی و منوی شام کامل شامل پیش غذا، وعده اصلی  دسر باید تجربه کرد.

آدرس: Dornbusch 4, Hamburg, 20095

6. L’Orient

رزرو از قبل در L’Orient، رستوران لبنانی عالی در گذرگاه Osterstraße شمالی هامبورگ، ضروری است. این یک خیابان معمولی است که عمدتاً از بانک‌ها، آرایشگاه‌ها، سالن‌های برنزه کردن و … تشکیل شده است، اما غذای رستوران داخل این کوچه شبیه به جادوی مزه ها است. غذاهای اصلی شامل گوشت، ماهی و گزینه های گیاهی است که معطر به انواع ادویه ها هستند، از سینه اردک روی کارپاچیو انجیر با سس گردو-انیسون گرفته تا کاسه بادمجان تند با خرما، بادام، کشمش و انار. L’Orient حتی زمانی که بسیار شلوغ است، خدماتی گرم و مهربانانه را ارائه می دهد، پس شاید بی دلیل نباشد که به یکی از بهترین رستوران های هامبورگ تبدیل شده است.

آدرس: Osterstraße 146, Hamburg, 20255

7. رستوران Erika’s Eck

Erika's Eck Restaurant

اگر به دنبال دکوراسیون و تجمل هستید به اریکا نروید. چرا که اینجا مهمترین موضوع این است که چگونه شنیسل خود را با قارچ، تخم مرغ سرخ شده، سس فلفل یا به سبک هاوایی با آناناس و پنیر میل کنید. توجه داشته باشید اریکا یک رستوران سنتی و محلی است. بنابراین برای اینکه رفتار خوبی از پرسنل ببینید؛ بایست کمی صبور باشید و البته کمی هم آلمانی صحبت کنید.

آدرس: Sternstraße 98, Hamburg, 20357

8. کافه آنتر دن لیندن

همانطور که از نام آن پیداست، این جا بیشتر کافه است تا رستوران و یک مکان عالی برای توقف در حین گشت و گذار در منطقه! اگر به دنبال یک کافه کلاسیک آلمانی با اجرای کلاسیک موسیقی هستید؛ اینجا جای شماست. صبح های آفتابی میزهای روی تراس را انتخاب کنید و یک استرودل سیب سفارش دهید و از هوای مطبوع لذت ببرید.

آدرس: Juliusstraße 16, Hamburg, 22769

9. کافه پاریس

Paris Cafe

کافه پاریس، پاسخ هامبورگ به رستوران کلاسیک فرانسوی و مکانی بی‌نظیر برای ناهار، شام یا یک وعده غذایی است. از سال 1882 غذاهای فرانسوی را به خوبی عرضه می کند و به کیفیت پایبند بوده است. وعده های دلچسب استیک تارتار، بویلاب، سوسیس و چیپس Merguez، مطابق با بسیاری از غذاخوری های فرانسوی، یک منوی پرطرفدار با گوشت است. به دنبال تجربه فرانسوی در آلمان هستید؟

آدرس: Rathausstraße 4, Hamburg, 20095

در پایان

هامبورگ همان مقصدی است که شما بین تنوع زیادی از طعم ها و مزه ها گیج خواهید شد. در این شهر برای هر ذائقه ای در منوی رستوران ها گزینه چشمگیر وجود خواهد داشت. اگر قصد رزرو بلیط هواپیما تهران هامبورگ را دارید، بدانید که این سفر فقط به گشت و گذار در شهر و تفریح شبانه ختم نخواهد شد. بلکه بهترین رستوران های هامبورگ همچون آهنربا در بین راه شما را جذب خود خواهند کرد. پس برای چند کیلویی اضافه وزن بعد از سفر آماده باشید.

آشنایی با همه جاذبه های دیدینی هامبورگ!

نظرات کاربران