Laundry Lounge
9 فروردین 1402
دبی

بهترین خشک شویی های دبی؛ تمیز و تازه‌تر از روز اول

دبی کلانشهری شلوغ با سبک زندگی سریع است. خیلی از مردم دبی زمان کمی برای انجام کارهای خانه دارند یا تمایلی به انجام این کارها ندارند. لباسشویی هم از این قاعده مستثنی نیست و برای سبک کردن این بار، خدمات خشکشویی در سراسر شهر ایجاد شده‌است. در این مقاله، بهترین خشک شویی های دبی را معرفی می‌کنیم تا به شما در یافتن بهترین خدمات برای نیازهایتان کمک کنیم. گزینه های موجود در این لیست طیف وسیعی از مشتریان را پوشش می‌دهند و لباس های شما را تازه و تمیز می‌کنند، از قیمت‌های پایین گرفته تا خدمات حرفه‌ای.

رزرو تور دبی

فهرست جامع بهترین خدمات خشکشویی در دبی

در اینجا لیستی از 10 بهترین خدمات خشکشویی در دبی، امارات وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای شستشوی لباس‌هایتان استفاده کنید. 

خشکشویی Washmen Services

بهترین خشک شویی های دبی

خدمات خشکشویی و لباسشویی Washmen بهترین خدمات سازگار با محیط‌زیست است و از مواد شوینده مناسب هر لباس استفاده می‌کنند. به کارگیری جدیدترین و قدرتمندترین ماشین‌ها برای شستشو این امکان را فراهم کرده تا لباس‌های شما تمیز و حتی تازه‌تر از روز اول به دستتان برسد. در کنار شستشوی لباس خدمات تمیز کردن کفش و تعمیر را ارائه می‌شود. آن‌ها تکنسین‌های ماهر کفاشی دارند که وضعیت را ارزیابی می‌کنند و قبل از شروع به تمیزکردن و تعمیر به شما اطلاع می‌دهند. 

Washmen Services را بی‌شک یکی از بهترین خشک شویی های دبی می‌دانند. چراکه همواره در تلاش هستند تا سرویس‌های جدید و رضایت بخشی را در اختیار مشتریان خودشان قرار دهند. برای مثال، بازیافت وسایل خانه یکی از آن‌هاست. حتی اگر از نتایج تمیز کردن یا تا کردن راضی نیستید، لباس‌های شما را برمی‌دارند و فرآیند را دوباره انجام می‌دهند و بدون هزینه اضافی برمی‌گردانند. این خشکشویی همچنین از یک اپلیکیشن استفاده می‌کند تا کلیه خدمات و روند انجام آن برای شما آسان‌تر شود. 

وب سایت:  https://www.washmen.com/

خدمات: خشک شویی، تمیزکردن کفش، تعمیر و بازیافت وسایل منزل

ساعت کاری:  9 صبح تا 11:30 شب

شماره تماس:  +971-4-813-2999

خشکشویی Laundry Lounge

لاندری لانژ اولین خشکشویی در امارات متحده عربی است که یک باغ زیبا در نزدیکی آن، یک کافی‌شاپ، و مهمتر از همه وای فای سریع و رایگان دارد! ظرف تنها یک ساعت، لباس‌های خود را با خدمات تاشو رایگان، بدون دردسر با قیمت‌های مناسب که در وب‌سایت آنها فهرست شده است، دریافت خواهید کرد. رضایت مشتریان ثابت کرده که لاندری لانژ یکی از بهترین خشک شویی های دبی است و خدمات باکیفیت خود را در کنار بهترین قیمت‌ها ارائه می‌دهد. 

این خشکشویی در برج دروازه 1 دبی، کلاستر Q2 (نزدیک خروجی ایستگاه مترو داماک 1) برج‌های دریاچه جمیرا، واقع شده‌است. مطمئنا شستن لباس‌ها و خوردن یک فنجان قهوه تجربه‌ای متفاوت از خشکشویی رفتن خواهد بود. 

وب سایت:  https://www.laundrylounge.ae/

خدمات: خشکشویی، خدمات حمل ونقل، تاشو رایگان، بازیافت وسایل منزل

ساعت کاری: 8:00 صبح و 11:00 شب

شماره تماس: +971-56- 478-0205

خشکشویی Blossom Laundry

Blossom Laundry

در کمتر از 60 ثانیه هر گونه خدمات خشکشویی مورد نیاز خود را با خدمات تحویل رایگان ظرف 4 ساعت رزرو کنید! Blossom Laundry یکی از بهترین خشک شویی های دبی است که کیفیت خدمات آن زبانزد مشتریان اوست. 

در واقع، بلوسم کلینر با ترکیبی از جدیدترین تکنولوژی و تجهیزات سازگار با محیط‌زیست، بهترین خدمات را با کیفیت ارائه می‌دهد. آن‌ها از تیمی متخصص که سال‌هاست در این صنعت تجربه دارند، استفاده می‌کنند تا بهترین خدمات خود را ارائه دهند. یکی از ویژگی‌ها این خشکشویی همکاری آن‌ها با هتل‌ها، رستوران‌ها و استراحتگاه‌های ساحلی است و همین نشان‌دهنده میزا حرفه‌ای بودن بلوسم کلینر خواهد بود. البته وجود شش شعبه دبی مارینا، JBR Walk، Business Bay، Palm Jumeirah، Al-Furjan Pavilion و JVC Circle Mall نیز در سطح دبی این را نیز اثبات می‌کند. 

وب سایت:  https://blossomdrycleaners.com/

خدمات:  خشکشویی، روتختی، بهترین حذف لکه، نظافت عروس

ساعت کاری: 24 ساعته

شماره تماس: +971 800 111222

خشکشویی Whites

Whites یکی از بهترین خشک شویی های دبی است که از متخصصان نساجی و پارچه با کمک ماشین‌آلات و فناوری‌های جدید استفاده می‌کند. در کل این خشکشویی استانداردهای بسیار بالایی در شستشوی لباس‌ها، اتو، تاکردن و ارائه آن‌ها داراست. در خشکشویی وایتس یک لیست قیمت سازمان یافته بسیار جالب با بسته‌های مناسب و مشخصات خدمات اکسپرس در اختیار شما قرار می‌گیرد تا به راحتی انتخاب کنید. البته خدمات سریع آن‌ها می‌تواند به سرعت کمتر از یک چرخش 24 ساعته باشد. 

Whites خدمات تحویل رایگان دارد و همچنین اگر دلیلی وجود داشته باشد که شما از نتایج راضی نیستید، بدون اینکه سؤالی پرسیده شود، کار را دوباره انجام می‌دهند. جالب است بدانید که وایتس 6 شعبه در سطح شهر دبی دارد که می‌توانید با مراجعه به سایت آن‌ها از نزدیک‌ترین خشکشویی به خودتان اطلاع کسب کنید. 

وب سایت: https://whites.ae/

خدمات: خشکشویی، خدمات تحویل و تحویل رایگان، نظافت لباس عروس

ساعت کاری: 9 صبح الی 10 شب

شماره تماس: 800-944-837

خشکشویی Smiley Laundry

بهترین خشک شویی های دبی

لباسشویی اسمایلی انواع خدمات خشکشویی مانند شستشو انواع لباس‌ها، اتو کردن و پرس بخار و همچنین ملافه‌ها را به شیوه‌ای دقیق و با پاک‌کردن لکه‌ها ارائه می‌دهند. از دیگر کارهایی که می‌توانید به اسمایلی بسپارید، شستشوی فرش با تجهیزات و مواد شیمیایی و از بین بردن کثیفی است. 

Smiley Laundry با تکنیک‌هایی خاص در کنار استفاده از آب، مواد شوینده و سایر منابع طبیعی مانند برق و گاز، لباس شما را تمیز می‌کنند. یکی از ویژگی‌های مثبت این خشکشویی بهره‌گیری از مواد شوینده مناسب با محیط‌زیست است. 

وب‌سایت:  https://smileylaundry.com/

خدمات: خشکشویی، خدمات تحویل و تحویل رایگان، نظافت لباس عروس

ساعت کاری: 8 صبح الی 11 شب

شماره تماس: +971 58 918 4120

خشکشویی Jadhaab Laundry

خشکشویی جاداب یکی از بهترین خشک شویی های دبی است که خدمات متعددی مانند خشکشویی انواع پارچه‌ها، اتوکشی، خشک‌کردن و تا کردن، تمیز کردن و ترمیم لباس عروس، تعمیر و تغییر لباس حرفه‌ای، نظافت فرش و اثاثه یا لوازم داخلی و غیره را ارائه می‌دهد. 

این خشکشویی از خصوصیات خوبی برخوردار است. به کارگیری تیم قوی و متخصص در کنار تعداد زیاد شعبه‌ها در سطح شهر دبی (شهر باغ جمیرا، جاده شیخ زاید، مرکز تجارت، پیاده روی شهری، DIFC، مرکز شهر و در نهایت الساتوا)، استفاده از خدمات جاداب را آسان و راحت کرده و در نهایت رضایتمندی مشتریان را در پی داشته است. 

خشکشویی  SBZ

SBZ laundry

لباسشویی SBZ یکی دیگر از بهترین خشک شویی های دبی است. آن‌ها دارای فناوری تمیزکردن سازگار با محیط‌زیست و مواد شوینده زیست تخریب‌پذیر هستند که از پوست، سلامتی، لباس‌های شما و همچنین محیط زیست محافظت می‌کنند.

خشکشویی  SBZ همچنین طیف گسترده‌ای از خدمات شستشو را برای تمام نیازهای روزانه مشتریان خود مانند تمیزکردن لباس عروس، پرده، فرش، روفرشی و البته پارچه‌های معمولی روزمره ارائه می‌دهند. همه این‌ها در یک سرویس اتو گنجانده شده تا به شما امکان دهد یک لباس عالی، صاف، براق و تازه داشته باشید.

یکی از مزایای بزرگ لباسشویی و خشکشویی SBZ خدمات تحویل سریع آن‌هاست. بنابراین، اگر مشغله زیادی دارید، کارکنان سفارش شما را در هر کجا که هستید تحویل می‌گیرند و در اسرع وقت بدون هیچ مشکلی تحویل می‌دهند. مزیت دیگر SBZ ارائه خدمات وسیع به مشاغل بزرگ مانند هتل‌ها، سالن‌های ورزشی، اسپا، خانه‌های سالمندان، رستوران‌ها، سازمان‌ها و مهدکودک‌ها است که آن را به یکی خشکشویی معتبر تبدیل می‌کند. 

وب‌سایت:  https://sbzlaundry.com/

خدمات: خشکشویی‌ انواع پارچه‌ها، اتو کردن، تاشو، خدمات تحویل سریع

ساعت کاری: 7:30 الی 1:30 بامداد

شماره تماس: +971 50 227 4707

خشکشویی BNK Bubbles

BNK Bubbles یک سرویس خشکشویی خانگی بسیار محبوب در دبی است که توسط سه برادر الجزایری آمریکایی به نام‌های ملک، احمد و عمر ایجاد شده‌است. آن‌ها در کنار تجربه طولانی خود از دانش مهندسی به روز و راه‌حل‌های نوآورانه‌ای استفاده کردند تا بهترین‌ باشند. در واقع برای آن‌ها هر لباسی چیزی بیش از یک شیء است و اهمیت زیادی برای خشکشویی آن به بهترین نحو ممکن می‌دهند. 

خشکشویی BNK Bubbles همچنین خدمات مناسبی مانند درمان‌های بهداشتی و ضد‌عفونی‌کننده برای تمیزکردن فرش و پرده، شستن و خشک کردن ظریف لباس، اتو بخار، تمیز کردن کفش و غیره دارند. علاوه بر این، یکی از تکنیک‌هایی که آنها استفاده می‌کنند نشاسته نامیده می‌شود. این به معنای پردازش پارچه با نشاسته بهداشتی برای دستیابی به نتیجه سفت و ظریف است. شاید همین باعث شده تا BNK Bubbles به یکی از بهترین خشک شویی های دبی تبدیل شود. 

خشکشویی The Laundry Hub

بهترین خشک شویی های دبی

لاندری هاب در قلب دبی واقع شده و دسترسی راحتی برای مشتریان خود به وجود آورده‌است. هدف اصلی این شرکت ارائه خدمات باکیفیت در کمترین زمان ممکن بوده و برای آن سخت تلاش می‌کند. 

The Laundry Hub خدماتی مانند نشاسته کردن، شامپو کردن فرش (بدون در نظر گرفتن اندازه) ، اتو بخار، شستشو، خشکشویی و غیره ارائه می‌دهند. آن‌ها برای شستشوی هر لباس با توجه به جنس ان از تکنیک و مواد شوینده مناسب استفاده می‌کنند و همین یک عنصر کلیدی برای لاندری هاب بوده و آن را به یکی از بهترین خشک شویی های دبی تدبیل کرده‌است. 

وب‌سایت: https://thelaundry-hub.com/ 

خدمات: خشکشویی، شامپو کردن فرش، اتو کردن و خدمات تحویل سریع

ساعت کاری: 9 صبح تا 10 شب

شماره تماس: 8005482-971+

خشکشویی Urban Wash – Drycleaning & Laundry

 UrbanWash یکی از محبوب‌ترین و بهترین خدمات خشکشویی در دبی با چندین شعبه مانند البرشا، الفرجان، الحمار، الجداف، الصفوح، الورقا، مرتع عربی، بر دبی، بیزینس بی، سیتی واک، DIFC، DIP، Discovery Gardens، Downtown، Dubai Hills، Dubailand، Al Garhoud،  JBR و JLT در همه جا وجود دارد!

خشکشویی یوربان واش از یک تیم باتجربه و قوی کمک می‌گیرد. آن‌ها با ارزیابی هر نوع پارچه، روش‌ها و تکنیک‌های متفاوتی برای تمیزکردن و شستن آن در نظر می‌گیرند. یکی از خدمات منحصر به فرد آنها تحویل فوری لباس‌های شسته و تا شده در روز بعد از جمع‌آوری است که میزان رضایت‌مندی بالایی را به همراه داشته. 

این خشکشویی همچنین خدمات گسترده‌ای از جمله بخارشوی، تمیز کردن دمپایی و کفش، خدمات لباس‌شویی، خشک‌شویی سازگار با محیط‌زیست و حتی روش‌های تمیز کردن منحصربه‌فرد لباس‌های کودک را ارائه می‌دهد. یکی از مزیت‌های بزرگ Urban Wash خشکشویی 24 ساعته سریع آن‌ها است. 

وب‌سایت: https://urbanwash.com/

خدمات: خشکشویی، تمیزکردن کفش و دمپایی، اتو کردن

ساعت کاری: 8 صبح تا 11 شب

شماره تماس: +971 4 250 9000

در آخر

ما در مقاله بهترین خشک شویی های دبی سعی کردیم تا شما را با 10 تا از عالی‌ترین‌ها آشنا کنیم. این شرکت‌ها هر کدام در رقابت با یکدیگر سعی می‌کنند تا خدماتی ارزنده و متفاوت ارائه دهند تا بیشترین میزان رضایتمندی را به ارمغان بیاورند. امیدواریم این اطلاعات به دردتان خورده باشد.

رزرو بلیط هواپیما دبی یا تور دبی را با سه کلیک تجربه کنید! 

نظرات کاربران