بهترین مشاغل در انگلیس

پردرآمدترین و بهترین مشاغل در انگلیس سال 2023

انگلیس یکی از مدرن‌ترین کشورهای دنیاست که در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی در زمینه کاهش نرخ بیکاری داشت. از سوی دیگر انگلیس یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا است که می‌تواند گزینه‌ای خوب برای پیدا کردن یک کار با درآمد مناسب باشد. همچنین یکی از مهم‌ترین دلایلی که اکثر مهاجرین کشور انگلیس را انتخاب می‌کنند وجود فرصت شغلی زیاد در این کشور است. با این حال دانستن اینکه با چه مشاغل یا چه رشته‌هایی بیشترین درآمد را در انگلستان خواهید داشت لازم است. در این مقاله قرار است بهترین مشاغل در انگلیس را بررسی کنیم.  

برای دریافت ویزای انگلستان با سه کلیک همراه باشید

رئیس اجرایی 

بهترین مشاغل در انگلیس

رئیس اجرایی که همان مدیر ارشد اجرایی است از مهم‌ترین اعضای یک شرکت به حساب می‌آید. مدیریت اجرایی یکی از مهم‌ترین و بهترین مشاغل در انگلیس است که دستمزد آن در کشور انگلستان تقریبا به 80 هزار پوند در سال می‌رسد. رئیس اجرایی وظیفه دارد که فعالیت‌های شرکت را طوری هدایت کند که به تمام اهداف تجاری خود برسد. در حقیقت تمام امور مالی و عملیاتی بر عهده رئیس اجرایی است. یک رئیس اجرایی خوب باید بتواند تصمیم‌های مهم و بزرگی را برای کل شرکت بگیرد و از طرفی با مهارت‌های ارتباطی موثر خود شرکت را به سمت موفقیت بیشتر سوق دهد. با توجه به مسئولیت زیاد و حساس این شغل، برای این‌که در انگلیس به عنوان رئیس اجرایی شروع به کار کنید، باید حداقل 10 تا 12 سال سابقه کار در این حوزه و مدرک مرتبط مانند MBA داشته باشید. 

مدیر مالی؛ یکی از بهترین مشاغل در انگلیس

مدیر مالی یکی دیگر از بهترین مشاغل در انگلیس به خصوص از نظر حقوق ماهیانه است که میانگین حقوق سالیانه آن چیزی در حدود 66 هزار پوند است. مدیر مالی بر روی سرمایه شرکت نظارت دارد و آن را مدیریت می‌کند تا شرکت به اهداف مورد نظر خود برسد و حتی اهداف مربوط به بخش مالی را هم تجزیه و تحلیل می‌کنند. از آن‌جایی که مدیریت مالی دومین مورد از فهرست بهترین مشاغل در انگلیس است، پس طبیعی است که به یکسری مهارت‌های مهم نیاز داشته باشید. در انگلیس اگر دنبال این هستید که مدیر مالی بشوید، به حداقل 10 تا 12 سال سابقه کار در حوزه مدیریت مالی، مدرک کارشناسی ارشد مدیریت، مهارت ارتباطی یا ریاضی نیاز دارید. باید بتوانید به عنوان مدیر بخش مالی مسائل پیش روی شرکتی که در آن مشغول به کار هستید را حل کنید و راه حلی برای مشکلات مالی ارائه دهید. 

بازاریابی، فروش و تبلیغات

بهترین مشاغل در انگلیس

یکی دیگر از بهترین مشاغل در انگلیس بازاریابی، فروش و تبلیغات است. کسانی که د این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند معمولا افرادی خلاق با مهارت تجزیه و تحلیل بالا هستند. برای دستیابی به این شغل در انگلیس باید مهارت‌های سازمانی، مهارت‌های میان‌فردی و حدود 8 تا 10 سال سابقه کار در این زمینه داشته باشید. میانگین حقوق سالانه بازاریابان، فروشندگان و مدیران تبلیغات در انگلیس حدود 78 هزار پوند است.

برنامه‌نویسی؛ یکی از بهترین مشاغل در انگلیس

انگلیس یکی از کشورهای پیشرو در زمینه برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات است به همین دلیل توسعه‌ نرم‌افزار و برنامه‌نویسی از بهترین مشاغل در انگلیس محسوب می‌شوند. متوسط حقوق یک برنامه نویس و یا توسعه‌دهنده نرم‌افزار در انگلیس سالانه حدود 45 هزار پوند است. برای تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس خوب نیاز دارید مهارت‌هایی مثل تسلط بر زبان‌های برنامه نویسی، توانایی حل مسئله، تفکر تحلیلی، جزئی‌نگری و توانایی کار تیمی را در خود تقویت کنید. 

مدیر منابع انسانی

بهترین مشاغل در انگلیس

از وظایف مدیر منابع انسانی می‌توان به تعیین و اجرای استراتژی‌های منابع انسانی، مدیریت جذب و حفظ کارمندان و نظارت بر همکاری کارکنان اشاره کرد. مدیریت منابع انسانی به دلیل درآمد بالا به یکی از بهترین مشاغل در انگلیس تبدیل شده است. کسانی که متقاضی این شغل هستند باید مهارت رهبری، ارتباط سازی، حل مشکلات و تعارضات، تفکر استراتژیک و شیوه استخدام را به خوبی بلد باشند. میانگین درآمد یک مدیر منابع انسانی در انگلیس سالیانه حدود 80 هزار پوند است. 

معماری؛ یکی از بهترین مشاغل در انگلیس

یکی دیگر از بهترین مشاغل در انگلیس معماری است. معماری شغلی پرجنب‌وجوش است که برای علاقه‌مندان به هنر می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. میانگین حقوق یک معمار در انگلیس سالانه حدود 40 هزار پوند است. وظایف یک معمار شامل طراحی و نظارت بر ساخت‌وساز، هماهنگی با مهندسان و تیم اجرایی و ارتباط با مشتریان است. از مهم‌ترین مهارت‌های موردنیاز برای معماران مهارت خلاقیت، مهارت استفاده از نرم‌افزارهای طراحی و مهارت حل مسئله است. 

مدیر پروژه

بهترین مشاغل در انگلیس

مدیران پروژه در هر سازمانیی موظفند بر اجرای پروژه‌های مختلف نظارت کنند و با مهارت رهبری و حل مسئله و مذاکره پروژه را در زمان معین شده به اتمام برسانند. از جمله مسئولیت‌های مدیران پروژه می‌توان به برنامه‌ریزی، مدیریت منابع، ارزیابی ریسک و هماهنگی کارکنان آن پروژه اشاره کرد. میانگین حقوق سالانه یک مدیر پروژه در انگلیس حدود 50 هزار پوند است و به همین دلیل به یکی از بهترین مشاغل در انگلیس تبدیل شده است. 

طراحی گرافیک؛ یکی از بهترین مشاغل در انگلیس

یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت یک طراح گرافیک خلاقیت و نوآوری است. طراحان گرافیک مسئول ایجاد طرح‌های بصری هستند تا به این وسیله پیام کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ را به گوش مخاطبان برسانند. از مهم‌ترین عوامل موفقی طراحان گرافیک داشتن مهارت در اصول اولیه طراحی، درک بصری و توانایی انجام کار تیمی است. همچنین میانگین حقوق سالانه طراحی گرافیک که یکی از بهترین مشاغل در انگلیس است حدود 25 هزار پوند است. 

نظرات کاربران