RAFFLES MALDIVES MERADHOO RESORT
16 اردیبهشت 1402
مالدیو

بهترین هتل های مالدیو برای تعطیلاتی رویایی

مالدیو یکی از منحصربه‌فردترین مقاصد تعطیلات برای گردشگران در سراسر جهان است که مجموعه‌ای از هتل‌ها و استراحتگاه‌های فوق‌العاده لوکس را در خود جای داده و مظهر بهشت استوایی برای ماه عسل زوج های جوان، عاشقان شنا و آفتاب گرفتن، ماجراجویان، غواصان و موج‌سواران است. این جزیره رویایی متشکل از چندین جزیره کوچک و بزرگ در خط استوا و اقیانوس هند است. جزایر خیره کننده مرجانی با رشته کوه‌های آتشفشانی، سواحل شنی سفید در آب‌های فیروزه‌ای، حیات‌وحش فوق‌العاده و مهم‌تر از همه هتل‌های لوکس و مجلل برای استراحت مسافران، مالدیو را محبوب همه نموده است. بهترین هتل های مالدیو چنان تجملی و لوکس هستند که ممکن است حس کنید وارد یک سرزمین خیالی شده‌اید. تجربه مسافران نشان داده یک‌بار اقامت در هتل‌های مالدیو، نمای بهترین هتل‌های دنیار را در دید اهل سفر کم‌رنگ می ‌کند.

بررسی قیمت تور مالدیو با سه کلیک!

 ANANTARA KIHAVAH VILLAS MALDIVES

 ANANTARA KIHAVAH VILLAS MALDIVES

هتل Anantara Kihavah در کیهاوا هوراوالی، یکی از بکرترین و زیباترین جزایر مالدیو قرار دارد. از فرودگاه بین‌المللی ماله تا هتل با هواپیمای دریایی تنها 30 دقیقه فاصله است. 79 ویلای بزرگ و مجلل هتل آنانترا بر روی آب با چشم‌انداز وسیع اقیانوس و یا در امتداد یک ساحل خصوصی بکر قرار دارند. ویلاهای روی آب از چوب‌های شیاردار، با سقف‌های بلند و کف چوبی ساخته شده‌اند و دارای تراس‌های وسیع با استخرهای خصوصی هستند که از آن‌جا می‌توان به تماشای غروب خورشید نشست. علاوه بر امکانات فوق‌العاده اتاق‌ها، هتل آنانترا یکی از هتل های روی آب مالدیو بوده که دارای یک رستوران بی‌نظیر زیر آب و یک اسپای فوق‌العاده بر روی آب است. 

سایت: https://www.anantara.com/

RAFFLES MALDIVES MERADHOO RESORT

هتل Raffles Maldives Meradhoo Resort که در جزیره خصوصی Meradhoo در انتهای جنوبی مجمع‌الجزایر مالدیو واقع شده، از بهترین هتل های مالدیو است که در سال 2019 پس از بازسازی گسترده هتل قبلی، مجدد افتتاح گردید. این هتل دارای 21 ویلای جزیره‌ای با استخرهای خصوصی در فاصله چند قدمی از ساحل و 16 ویلای اقیانوسی کمی دورتر از جزیره است. این 16 ویلا با قایق قابل دسترسی هستند و ویژگی اصلی آن‌ها حمام‌های مرمرین در فضای باز به سمت افق است. هتل Raffles Maldives سه رستوران همراه با گزینه‌های غذاخوری خصوصی، پیشخدمت 24 ساعته و سرآشپز خصوصی دارد. از دیگر امکانات هتل می‌توان به مرکز تناسب اندام روی آب، آب‌گرم درمانی و مرکز غواصی اشاره نمود. 

سایت: https://www.raffles.com/maldives/

FOUR SEASONS RESORT MALDIVES AT LANDAA GIRAAVARU

Four Seasons Maldives در جزیره دورافتاده Landaa Giraavaru که بخشی از ذخیره‌گاه زیست‌کره جهانی یونسکو “باآتول” است، قرار دارد. یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو که ترکیبی از خلاقیت، توجه به سلامتی و حفاظت از محیط‌زیست بوده و 103 خانه ییلاقی کاه‌گلی و ویلا با طراحی معاصر مالدیویی داخل جنگل‌های دورافتاده جزیره دارد. تعطیلات در این‌جا را می‌توان با اقامت در هتل کودا هورا، جزیره خصوصی سرسبز گرمسیری نزدیک به فرودگاه ماله ترکیب کرد. هر دو این هتل‌ها با قایق‌های کاتاماران لوکس Four Seasons Explorer به هم متصل می‌شوند. اقامت در این هتل با غواصی در سواحل خالی از سکنه و دورافتاده جزیره تکمیل خواهد شد. در سال 2017، Four Seasons همچنین یک جزیره خصوصی فوق لوکس به نام Four Seasons Private Island Maldives در Voavah افتتاح کرد که تنها ظرفیت پذیرایی از 22 مهمان را دارد. 

سایت: https://www.fourseasons.com/maldiveslg/

THE ST REGIS MALDIVES VOMMULI RESORT

THE ST REGIS MALDIVES VOMMULI RESORT

هتل St. Regis Maldives Vommuli یکی دیگر از بهترین هتل های مالدیو در فاصله 40 دقیقه‌ای از جنوب غربی ماله با هواپیمای دریایی است. این هتل با مناظر رویایی، پوشش گیاهی انبوه استوایی، ساحل شنی سفید، تالاب بکر و اقیانوس هند فیروزه‌ای درخشان احاطه شده و ترکیبی از طراحی معاصر مالدیویی، صنایع‌دستی محلی و حفظ محیط‌زیست است. 77 ویلای مجلل این اقامتگاه دارای تراس‌های خصوصی و استخرهای بی نهایت در اقیانوس هند است. این هتل همچنین دارای یکی از بزرگ‌ترین ویلاهای سه خوابه روی آب در مالدیو به نام «جان جاکوب آستور» است. مهمانان می‌توانند در شش رستوران و کافه هتل بهترین غذاهای بین‌المللی را سفارش دهند و در اسپای ایریدیوم روی آب، آرامش خود را بازیابی کنند.

سایت: https://www.marriott.com

CHEVAL BLANC RANDHELI

یکی از گران ترین هتل های مالدیو، هتل فوق‌العاده لوکس Cheval Blanc Randheli است که بر روی چند جزیره کوچک ساخته شده و منظره‌ای بی‌نظیر از اقیانوس، ماهی‌های رنگارنگ و لاک‌پشت‌های دریایی را دارد. برای رسیدن به این هتل باید از هواپیمای دریایی دوقلو Otter of Havilland استفاده شود. این هتل 46 ویلای جزیره‌ای دارد که طراحی آنها شبیه اتاق‌های زیرشیروانی به سبک کلیسای جامع با درها و سقف‌های بلند است. فضای باز جلوی اتاق‌ها و استخرهای خصوصی کنار تالاب بهترین مکان برای آرامش گرفتن در آب و هوای جزیره است. 

سایت: https://www.chevalblanc.com/

JOALI MALDIVES & JOALI BEING

JOALI یکی دیگر از بهترین هتل های مالدیو است که در دو جزیره قرار دارد. داستان Joali با راه‌اندازی JOALI Maldives آغاز شد، هتلی با 73 ویلا که در جزیره مرجانی Raa واقع شده است، جایی که مسافران می‌توانند لذت زندگی در ساحل را تجربه کنند. هتل دارای رستوران ژاپنی Saoke، رستوران اصیل آسیایی Vandhoo و Levant Tuh’u و Bellinis الهام گرفته از توسکانی و همچنین تعدادی غذاخوری محلی است. اسپا نیز توسط ESPA مهمانان را به یک سفر سلامتی همراه با یک مرکز تناسب اندام در سطح جهانی و با مربیان متخصص دعوت می‌کند. اما JOALI BEING که در سال 2021 افتتاح شد، معماری سنتی مالدیوی را با سبک مدرن در هم آمیخته تا مهمانان اقامت متفاوتی را تجربه کنند. 

سایت: https://www.joali.com/

VELAA PRIVATE ISLAND

VELAA PRIVATE ISLAND

جزیره خصوصی Velaa واقع در جزیره مرجانی Noonu، در 187 کیلومتری شمال ماله، معنای حقیقی لوکس ترین هتل های مالدیو است. در این هتل با مهمانان مانند خانواده سلطنتی برخورد خواهد شد و نام آن برگرفته از نسل‌های لاک‌پشت‌های دریایی است که برای لانه‌سازی و جوجه‌آوری در آنجا جمع می‌شوند. این هتل شامل 45 ویلا، خانه و اقامت‌گاه اختصاصی است که ظرفیت 1 تا 10 میهمان را دارند. همچنین هتل دارای یک اقامت‌گاه اختصاصی با استخری رمانتیک است که فقط با قایق می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید و فضایی کاملاً انحصاری را در اختیار داشته باشید. هر ویلا دارای سنگفرش‌های سنگی از صحرا در اردن، گلدان‌های اندونزیایی، تابلوهای چوبی لوکس از بورنئو، و سنگ مرمر ایتالیایی درخشان است. مهمانان می توانند در اسپای مجلل Velaa استراحت کنند، در زمین گلف مشغول بازی شوند و یا با یک زیردریایی به سبک جیمزباند دنیای زیر آب را کشف کنند. 

سایت: https://www.velaaprivateisland.com/

ONE&ONLY REETHI RAH

ONE&ONLY REETHI RAH از سال 2005 یکی دیگر از بهترین هتل های مالدیو است که به شکل اختاپوس در جزیره‌ای مرجانی در شمال ماله ساخته شده و دارای 6 کیلومتر خط ساحلی با شن‌های سفید و آب‌های فیروزه‌ای است. 130 ویلای این هتل در محیطی زیبا بر روی ساحل شنی و یا بر روی آب ساخته شده‌اند. رستوران هتل به نوآوری در طبخ غذا شهرت دارد و اسپای آن داخل باغ‌های آرام قرار دارد. One&Only Reethi Rah یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها برای افراد سلطنتی و سلبریتی‌های هالیوود است. 

سایت: https://www.oneandonlyresorts.com/

SONEVA FUSHI

Soneva Fushi در جزیره گرمسیری خصوصی Kunfunadhoo در ذخیره‌گاه زیست‌کره جهانی یونسکو آتول‌با واقع شده است. این جزیره با 1400 متر طول و 200 متر عرض جزو بزرگ‌ترین جزایر مالدیو است. جدا از آب‌های شفاف، سواحل سفید و آب‌وهوای استوایی، پوشش گیاهی غیرمعمول این جزیره تجربه طبیعی منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. ویلاهای مجلل و اقامتگاه‌های خصوصی این هتل در میان شاخ و برگ‌های انبوه درختان استوایی، شبیه به خانه‌های درختی ساخته شده‌اند و آن را تبدیل به یکی از گران ترین هتل های مالدیو نموده‌اند. بیشتر اتاق‌ها دارای استخرهای خصوصی در آب دریا هستند و در تابستان 2020، Soneva Fushi از هشت اتاق آبی افسانه‌ای رونمایی کرد که بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین ویلاهای روی آب در جهان هستند.

سایت: https://soneva.com/

SONEVA JANI

SONEVA JANI

یکی از منحصربه‌فردترین هتل های روی آب مالدیو، هتل SONEVA JANI در جزیره مرجانی Noonu است. این هتل جزئی از پنج جزیره خالی از سکنه Noonu است که سواحل بکر پوشیده از فضای سبز استوایی و احاطه شده توسط یک تالاب 5.6 کیلومتری با آب‌های شفاف کریستالی دارد. این هتل مشهور جهانی 51 ویلا با استخر روی آب دارد که در امتداد دو اسکله گسترده شده‌اند. هر دو اسکله که با نام‌های Chapter One و Chapter Tow شناخته می‌شوند، به بزرگ‌ترین جزیره تفریحی مالدیو، بهشتی استوایی که در حاشیه سواحل بکر و پوشیده از فضای سرسبز استوایی قرار دارد، متصل هستند. ویژگی‌های برجسته سونوا جانی شامل سقف‌های جمع‌شونده ویلاها، سرسره‌های آبی خصوصی، طیف گسترده‌ای از رستوران‌های عالی، گشت‌های شخصی‌سازی‌شده و مرکز آب‌گرم فوق‌العادهSoneva Soul است. 

سایت: https://soneva.com/

در پایان

بهترین هتل های مالدیو نمونه‌ای کامل و بی‌نقص از تجمل، خدمات لوکس و منحصربه‌فرد هستند که گاهی مسافران اقامت در آن‌ها را شبیه به اقامت در رویا یا قصر تشبیه می‌کنند. این جزیره رویایی با سواحل بکر، پوشش گیاهی استوایی و آب‌های فیروزه‌ای اقیانوس در کنار هتل‌های مدرن و مجللی که دارد معنای تعطیلات خاص و فراموش نشدنی را کامل خواهد کرد. بی‌شک اقامت در هتلی که اتاق‌های آن بر روی اقیانوس باشد و فقط چند پله تا حس گرمای آب دریا فاصله داشته باشید، خوشایند و دلنشین خواهد بود. کافیست تور مالدیو را رزرو کنید و یکی از هتل‌های روی آب یا لوکس مالدیو را برای اقامت انتخاب کنید. 

نظرات کاربران