Holland America’s MS Prinsendam

10 تا از بهترین کشتی های کروز استانبول؛ تجربه ای لوکس!

استانبول بزرگترین شهر و همچنین مرکز فرهنگی کشور ترکیه است. این شهر که بین آسیا و اروپا در سراسر تنگه بسفر قرار دارد، محل تلاقی فرهنگ های عربی و اروپایی است، ترکیبی منحصر به فرد از دو دین محبوب روی کره زمین، اسلام و مسیحیت. شهری که زمانی قسطنطنیه نامیده می شد، اکنون پرجمعیت ترین مرکز شهری اروپا و بندر مهم ترکیه است. این شهر که به دلیل مکان های توریستی خود مشهور است، دیدنی است. در میان جاذبه ها و تفریحات استانبول، گشت هایی که با کشتی انجام می شوند از محبوبیت زیادی برخوردارند. در این مقاله به معرفی بهترین کشتی های کروز استانبول پرداخته ایم؛ مطمئنا در تور استانبول به دردتان می خورد!

رزرو تور استانبول

1. Celebrity Equinox

کروز

کشتی کروز Celebrity Equinox یک کشتی زیبای آلمانی، دومین کشتی از پنج کشتی کلاس Solstice و از بهترین کشتی های کروز استانبول است. در سفر با کشتی تفریحی لوکس 7 ستاره Celebrity Equinox، در یک سفر دریایی 7 شبه، از آثار باستانی اروپا بازدید خواهید کرد. این سفر از استانبول شروع می شود، از بقایای باستانی پانتئون یونانی می گذرد سپس از جزیره جذاب میکونوس در یونان بازدید می کنید و به سمت آتشفشان فعال در کوه آتنا می روید. با بازدید از قلعه شوالیه های سنت جان، از داستان های شجاعت شوالیه ها خواهید شنید و در نهایت با توقفی در رم، همراه با تاریخ غنی رم باستان راه را ادامه خواهید داد.

مدت زمان: 7 شب

هزینه: از 600 دلار شروع می شود

برترین جاذبه ها: آتن، جزیره میکونوس، کوه آتنا، مالت، رم

2. Holland America’s MS Prinsendam

Holland America’s MS Prinsendam به درستی لقب “کاوشگر زیبا” را بین بهترین کشتی های کروز استانبول گرفته است. این یک سفر دریایی منحصر به فرد است که به 3 قاره سفر می کند. مقصد اصلی این سفر مصر در آفریقا است، حرکت از استانبول در آسیا آغاز می شود و پایان سفر بارسلون دراروپا خواهد بود. در این سفر دریایی رویایی، از شهرهای تاریخی قاهره و اسکندریه دیدن کنید و زیبایی های مصر را تجربه کنید. سفری با تجربه بازدید از چهار تمدن مهم باستانی یعنی مصری، عبری، یونانی.

مدت زمان: 11 شب

هزینه: شروع از 1500 دلار آمریکا

برترین جاذبه ها: آتن، قاهره، اسکندریه، ناصره، اورشلیم، کورفو، پمپئی، رم و ناپل

3. Celestyal Crystal

کروز

یک سفر دریایی که از استانبول آغاز می شود و در پایان سفر کشتی مجدد در استانبول لنگر خواهد انداخت. در این سفر مقاصد بی نظیری از ترکیه و یونان را بازدید خواهید کرد، این دو کشور همسایه دریایی شگفت انگیزترین مناظر را در آب های آبی و آرام دریای اژه برای مجذوب کردن شما دارند. Celestyal Crystal  تجملاتی و پر زرق و برق هرآنچه که از یک سفر دریایی لوکس با بهترین کشتی های کروز استانبول انتظار دارید در اختیارتان می گذارد.

مدت زمان: 7 شب

هزینه: شروع از 1200 دلار

برترین جاذبه ها: استانبول، چاناکاله، ولوس، کرت، سانتورینی، میکونوس و آتن

4. Seven Seas Splendor

Seven Seas Splendor خواهر Seven Seas Explorer است که توسط خطوط کشتیرانی کروز به عنوان “لوکس ترین کشتی ساخته شده تا کنون” معرفی شد. سوار لوکس ترین کشتی کروز دنیا شوید و بهترین های چهار کشور شگفت انگیز یونان، ترکیه ایتالیا و کرواسی را کشف کنید. سفر دریایی از ترکیه شروع می شود و در ایتالیا به پایان می رسد. این سفر گویی تجربه بهشت بر روی دریا بین دو تا از زیباترین کشورهای جهان است، در استانبول سوار بر یکی از بهترین کشتی های کروز استانبول می شوید و در ونیز پا بر روی خشکی خواهید گذاشت.

مدت زمان: 10 شب

هزینه: از 5000 دلار شروع می شود

برترین جاذبه ها: استانبول، لسبوس، کوش آداسی، سانتورینی، آتن، المپیا، کورفو، کوتور، دوبرونیک، ونیز

5. Ponant’s Le Bougainville

کروز

این تور که توسط Ponant Cruise اداره می شود، توسط کشتی Le Bougainville از بهترین کشتی های کروز استانبول انجام می شود. این سفر دریایی است. سفر دریایی خود را از استانبول شروع کنید و در آتن یونان با گذشتن از بهترین مقاصد در کشورهای نزدیک و اطراف دریای اژه و مدیترانه به پایان برسانید. در این کشتی کروز همه چیز بی نهایت لوکس است و شما سفری مجلل و لوکس را تجربه خواهید کرد.

مدت زمان: 7 شب

هزینه: از 2680 دلار شروع می شود

برترین جاذبه ها: استانبول، لمنوس، پروس، سیروس، بدروم، سیمی، پاتموس، آتن

6. Regent Seven Star

سفری زیبا را در شهرهای اروپا در دریای اژه، دریای سیاه و دریای مدیترانه اروپا از استانبول آغاز کنید و در بندر پیرائوس آتن در یونان به پایان برسانید. در این سفر با کشتی Regent Seven Star Cruises از بهترین کشتی های کروز استانبول، اقامتگاه های شما در شهرهای اروپایی مجلل و ستاره دار خواهند بود.

مدت زمان: 8 شب

هزینه: شروع از 6299 دلار

برترین جاذبه ها: استانبول، لسبوس، کوش آداسی، رودس، هراکلیون، گیتیون، سانتورینی، میکونوس، پیرئوس

آماده خرید بلیط هواپیما ارزان استانبول هستید؟

7. Black Sea Cruise From Istanbul

کروز

در یک سفر 11 روزه با کروز از استانبول، از یادبودها و بناهای تاریخی متعدد کریمه و عثمانی دیدن کنید، شاهد تاریخ غنی روم و بیزانس باشید و در زیبایی سواحل سیاه اروپا در سفر با یکی از بهترین کشتی های کروز استانبول غرق شوید.

مدت زمان: 11 شب

هزینه: شروع از 2000 دلار

برترین جاذبه ها: استانبول، اودسا، سوچی، سواستوپل، یالتا و بورگاس

8. Istanbul, The Black Sea, And Greece Cruise

یک سفر شگفت انگیز در دریای سیاه و جزیره های یونان که فراتر از تصورات شما خواهد رفت. 14 شب سفر با یکی از بهترین کشتی های کروز استانبول و بازدید از مناظر زیبای اروپا در امتداد مدیترانه شرقی و سواحل دریای سیاه.

مدت زمان: 14 شب

هزینه: شروع از 3300 دلار

برترین جاذبه ها: استانبول، اودسا، یالتا، مد، آتن، سانتورینی و میکونوس

9. Rhapsody Of The Seas

کروز

سوار بر رویایی ترین کشتی از سری کشتی های کروز رویال کارائیب شوید و زیبایی های ترکیه، یونان و ایتالیا را کشف کنید. . این سفر دریایی 9 روزه شما را به تمام شهرهای مهم و مقاصد گردشگری سواحل مدیترانه آسیا و اروپا می برد. در این سفر با بهترین کشتی های کروز استانبول می توانید شاهد آمیختگی فرهنگ های رومی، یونانی، بیزانسی و عثمانی باشید.

مدت زمان: 9 روز و 8 شب

هزینه: شروع از 906 دلار به اضافه مالیات

برترین جاذبه ها: استانبول، رم، ناپل، سیسیل، آتن، میکونوس و سانتورینی

10. Budapest Cruise

سفری برای اکتشاف میان رودخانه ها و سرزمین های دورافتاده اروپا که از استانبول شروع می شود و به بوداپست ختم می گردد.  Budapest Cruise از بهترین کشتی های کروز استانبول، دارای یک سکوی تماشای بزرگ است که مناظر زیبا و پانوراما از زمین و دریا را ارائه می دهد.

مدت زمان: 17 شب

هزینه: شروع از 8579 دلار

برترین جاذبه ها: استانبول، چاناکاله، گالیپولی، نسبار، بخارست، جورجیو، سیلیسترا، نیکوپول، دروازه های آهنی، بلگراد، اوسیجک، کالوسا، بوداپست.

همین حالا قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول را برای داشتن تجربه ای لوکس، چک کنید!

نظرات کاربران