بهترین سواحل آلمان

بهترین سواحل آلمان برای یک روز آفتابی؛ از بینز تا سیلت

قصد سفر به آلمان را دارید یا پیش‌ازاین به آلمان سفر کرده‌اید و قصد گذراندن اوقات فراغت خود را در معروف ‌ترین سواحل آلمان دارید؟ در این مقاله، تعدادی از بهترین سواحل آلمان را معرفی می‌کنیم و به جست‌و‌جویی مختصر در جاذبه‌های طبیعی و دلنشین سواحل این کشور می‌پردازیم. از ساحل‌های شمالی دریای بالتیک گرفته تا سواحل شمال غربی دریای شمال، در این مقاله با زیبایی‌های سواحل و تاریخچه فرهنگی آن‌ها آشنا خواهیم شد. این مطلب شما را به سفری فراموش‌نشدنی به بهترین سواحل آلمان و زیبایی‌های آن، از شن‌های آوازخوان گرفته تا سواحل «ملکه دریای شمال»، دعوت می‌کند. با ما همراه باشید.

رزرو تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

ساحل Binz

بهترین سواحل آلمان

بدون شک، روگن یکی از بزرگ‌ترین جزایر در آلمان است. سواحل بسیار زیبایی در این منطقه وجود دارد و همواره مقصد ساحلی موردعلاقه آلمانی‌ها بوده است. یکی از این سواحل، ساحل بینز است. در جزیره، جنگل‌های قدیمی راش، آب‌های فیروزه‌ای و صخره‌های ناهمواری را خواهید دید که مسیرهای پیاده‌روی شگفت‌انگیزی را ایجاد می‌کنند. ساحل Binz  در این جزیره، پوشیده از شن‌های سفیدی است که زیبایی خیره‌کننده‌ای دارند. قبل از بازدید از روگن، باید به یاد داشته باشید که ساحل بینز که یکی از سواحل این جزیره است، از گرم‌ترین سواحل آلمان‌ به‌شمار می‌رود.

این ساحل سالانه بیش از 1800 ساعت در معرض آفتاب است که همین موضوع آن را به آفتابی‌ترین بخش کشور تبدیل می‌کند. سواحل جزیره روگن بیش از 60 کیلومتر امتداد دارند و می‌توانید در بسیاری از سواحل روگن از جمله ساحل Binz  ورزش‌های آبی مختلفی را تجربه کنید. خود شهر نیز، با داشتن بلوارهایی که در سایه‌سار قرار گرفته‌اند و ساختمان‌های باستانی، جذابیتی جادویی دارد؛ علاوه‌بر این، در این جزیره هتل‌های زیادی نیز وجود دارد که می‌توانید یکی از بین آن‌ها را انتخاب کنید تا اقامت راحتی داشته باشید. بدون شک ساحل بینز یکی از بهترین سواحل آلمان است.

مکان: جزیره روگن

پاسپورت دومینیکا

ساحل Langeoog

بدون شک، ساحل لانگئوگ به‌عنوان یکی از بهترین سواحل آلمان در منطقه سواحل شمال غربی این کشور شناخته می‌شود. تعجب خواهید کرد اگر بدانید که ورود هیچ خودرویی به این جزیره مجاز نیست و باید تمام آن را با دوچرخه یا کالسکه اسب بگردید. یک خط راه‌آهن نیز وجود دارد که فقط بندر Langeoog و مرکز اصلی شهر را به هم متصل می‌کند. ساحل باشکوه لانگئوگ پوشیده از شن‌های طلایی و آب‌های آبی فیروزه‌ای است و تفریحی رؤیایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. علاوه‌بر این، استراحتگاه‌هایی ساحلی را نیز پیدا خواهید کرد که می‌توانید چند روزی را در آن‌ها اقامت داشته باشید؛ به همین دلیل ساحل Langeoog یکی از بهترین سواحل آلمان به شمار می‌رود. ساحل لانگئوگ Langeoog خیلی شلوغ نیست و به همین دلیل، برای استراحت بسیار مناسب است. موزه دریانوردی لانگئوگ و پارک ملی دریای وادن نیدرزاکسن نیز از دیگر مکان‌های دیدنی گردشگران هستند.

مکان: ویتموند، آلمان

ساحل Lubmin

بهترین سواحل آلمان

اگر در ماه سپتامبر در آلمان هستید و میخواهید استراحتی کوتاه در ساحل داشته باشید، باید بدانید که ساحل لوبمین یکی از معروف ‌ترین سواحل آلمان است. Lubmin پیش‌ازاین یک دهکده ماهیگیری در سواحل دریای بالتیک بود. این ساحل یک تجربه جادویی را برای شما به همراه خواهد داشت و بدون شک یکی از زیباترین سواحل آلمان است. صخره‌های ناهموار و جنگل‌های کاج مناطق اطراف ساحل، امکان انجام فعالیت‌های زیادی را در فضای باز به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید در آن‌ها قدم بزنید و تفریح کنید. از پیاده‌روی و اسب‌سواری گرفته تا ماهیگیری، می‌توانید همه این کارها را در ساحل لوبمین انجام دهید یا می‌توانید تنها در ساحل گرم Lubmin دراز بکشید و از نوشیدنی موردعلاقه خود لذت ببرید. ساحل لوبمین یکی از بهترین سواحل آلمان برای پیک‌نیک است.

مکان: Greifswalder Bodden، آلمان

ساحل Wanssee

باوجوداینکه آلمان خط ساحلی بزرگی ندارد، اما مکان‌های ساحلی بسیار خوب و جذابی دارد. دریاچه‌های داخلی این کشور، کمبود سواحل را جبران می‌کند. دریاچه Wannsee یکی از بهترین سواحل آلمان و بزرگ‌ترین دریاچه‌های داخلی است که در نزدیکی برلین قرار دارد و یکی از مکان‌های اصلی تفریح و استراحت مردم در آخر هفته‌هاست. ساحل وانزه برای قایقرانی ایده‌آل است و می‌توانید از اوقات فراغت خود در سواحل باشکوه ماسه‌ای سفید آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید در برخی از فعالیت‌های هیجان‌انگیز و ورزش‌های آبی که در اینجا انجام می‌شود، مانند قایق‌سواری سریع و موج‌سواری شرکت کرده و یا بعد از شنا کردن در آب، به بارهای قدیمی اطراف آنجا بروید.

مکان: برلین، آلمان

ساحل Sylt

بهترین سواحل آلمان

در اطراف جزیره فریزی شمالی، ساحل سیلت، یکی از بهترین سواحل آلمان به شمار می‌رود. این جزیره درست در وسط دریای وادن قرار دارد. دریای وادن در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. گذراندن اوقات فراغت در این مکان می‌تواند تعطیلات شما را از آنچه که هست، هیجان‌انگیزتر ‌کند. با وجود تپه‌های شنی، ورزش‌های آبی، غروب‌های شگفت‌انگیز، خوش‌گذرانی‌های شبانه هیجان‌انگیز، و بسیاری از فعالیت‌های دیگر که می‌توان در آن شرکت کرد، بدون شک سیلت Sylt یکی از معروف ‌ترین سواحل آلمان و بهترین مکان‌ها برای گذراندن اوقات فراغت و لذت‌بردن از تعطیلات ساحلی است.

ساحل Sylt که به‌عنوان «ملکه دریای شمال» نیز شناخته می‌شود و یکی از معروف ‌ترین سواحل المان است. این ساحل از طرق مختلف و به وسایل مختلف حمل‌ونقل، از برلین به‌راحتی قابل‌دسترسی است. استراحتگاه‌های موجود در Morsum، Keitum، Hörnum، و Kampen از بهترین مکان‌هایی هستند که می‌توانید به‌عنوان استراحتگاه و هتل پیدا کنید. می‌توانید برای خودتان در یکی از این استراحتگاه‌های ساحلی سیلت اتاقی بگیریدو در طول روز استراحت کنید. حتی می‌توانید در مسیرهای مختلف پیاده‌روی کنید یا شانس خود را با بازی گلف در چندین زمین گلف در این ساحل امتحان کنید.

مکان: سیلت Sylt، آلمان

ساحل Usedom

یوزدوم که در کنار دریای بالتیک قرار دارد، به دلیل محبوبیت شن‌های آوازخوان یا Singing Sands، یکی از بهترین سواحل آلمان است. شن‌های آوازخوان یک پدیده طبیعی شگفت‌انگیز است و زمانی رخ می‌دهد که دانه‌های ماسه به یکدیگر ساییده می‌شوند و صداهایی عجیب را تولید می‌کنند. اگر به این ساحل سفر کنید و شرایط وزش باد مناسب باشد، یکی از افراد خوش‌شانسی خواهید بود که آوازخواندن شن‌ها را خواهد دید.

این ساحل در اکثر طول روز در گرمای آفتاب درخشان غوطه‌ور است و نسبت به سایر سواحل آلمان بسیار خلوت‌تر است. ساحل یوزدوم یکی از زیباترین سواحل آلمان است؛ در این ساحل هم می‌توانید زیر یکی از درختان نخل استراحت کنید و هم می‌توانید برای تفریح یک جت‌اسکی‌سواری کنید. چشم‌انداز اطراف این منطقه نیز بسیار جذاب و پر زرق‌وبرق است و نیاز به کاوش دارد. تعجب خواهید کرد اگر بدانید که تعداد زیادی از اسپاها (Spas)، مراکز سلامتی و رستوران‌های عالی در این ساحل وجود دارد. این‌ها مراکزی‌اند که در آن، خدمات سلامتی مثل ماساژ یا خدمات مراقب از پوست و مو برای گردشگران انجام می‌شود. بدون شک، ساحل  Usedom، یکی از معروف ‌ترین سواحل آلمان و یکی از بهترین سواحل اروپاست.

مکان: جزیره Usedom، آلمان

کلام آخر سه کلیک درباره بهترین سواحل آلمان

در این مقاله با شش مورد از سواحل شگفت‌انگیز آلمان آشنا شدیم و به معرفی جاذبه‌های تفریحی و فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای که می‌توانید در هر یک از این سواحل تجربه کنید پرداختیم. حال نوبت شماست. اگر تجربه سفر به هر یک از این سواحل آلمان را دارید، آن را با افراد دیگری که قصد سفر به بهترین سواحل آلمان دارند، در میان بگذارید.

نظرات کاربران