Las Arenas Beach

سواحل والنسیا؛ در کنار موج های مدیترانه

هیچ چیز به اندازه یک تفریح ساحلی، تعطیلات را تکمیل نمی‌کند. در حین کاوش در ثروت های ساحلی جنوب غربی اروپا، محیط پر جنب و جوش اسپانیا، گستره ساحلی بزرگی را به بازدید کنندگان خود ارائه می‌دهد. والنسیا اولین جایی است که هنگام بحث در مورد بهترین ساحل‌های اسپانیا به ذهن ما می‌رسد. سواحل والنسیا که در سواحل جنوب شرقی اسپانیا قرار گرفته اند، با اختلاف، بهترین جاذبه‌های گردشگری هستند و تعداد انبوهی از گردشگران در طول سال را ثبت می‌کنند. سواحل والنسیا با آب‌های فیروزه‌ای و شن‌های نرمشان آرامش ‌بخش‌ترین لحظات را به شما هدیه می‌دهند و در آنجا سفری شگفت انگیز خواهید داشت. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر درباره سواحل والنسیا صحبت کنیم.

Tour europe

برای رزرو تور اروپا، با سه کلیک همراه باشین!

El Cabanyal Beach

El Cabanyal Beach

مطمئناً دوست ندارید ساحل ال کابانیال، یکی از سواحل والنسیا اسپانیا را از دست بدهید. با رفتن به این ساحل دوست داشتنی، می‌توانید در تعدادی از فعالیت‌ها در اینجا شرکت کنید. با سوار شدن به قایق پدالی، کاوش در گزینه‌های سواری با کشتی دکل، و گشت در محله ماهیگیران قدیمی ال کابانیال، این مکان چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد. همچنین می‌توانید زندگی سنتی والنسیا را در کنار دریا کاوش کنید، این یکی از جاذبه‌های گردشگری والنسیا است که نباید از دست بدهید.

Las Arenas Beach

یکی از شهری ترین سواحل والنسیا، لاس آرناس، جایی است که می‌توانید در بالای شهر والنسیا به آن بروید. جدا از فعالیت‌های آبی، می‌توانید در یکی از بارهای کنار دریا نوشیدنی بنوشید، غروب خورشید را تماشا کنید، شب را در یک کلوب منحصر به فرد برقصید و با بهترین غذاها در کنار تماشای منظره‌ای باشکوه از تراس لذت ببرید. رستوران‌ها و بارهای این ساحل به ارائه آبجو و تاپاس معروف هستند. اکنون می‌دانید وقتی در مرکز شهر و اطراف آن هستید، کجا بروید.

La Malvarrosa Beach

La Malvarrosa Beach

این ساحل درست در کنار شهر واقع شده و به این معنی است که جاذبه‌های شهر، فعالیت‌های آبی، جذابیت‌های شهر قدیمی و رستوران‌ها و تاپاس های خوب در نزدیکی شما وجود دارد. می‌توانید بستنی بخورید، در کنار دریا قدم بزنید یا در یک دوره قایقرانی شرکت کنید. سواحل والنسیا پر از سرگرمی و فعالیت است و شما عاشق آن‌ها خواهید شد. اگر به دنبال سواحل والنسیا در کمتر از 10 کیلومتری مرکز شهر هستید، این ساحل می‌تواند مکان مورد علاقه شما باشد.

Port Saplaya Beach

برای بازدید از ساحل پورت ساپلایا برنامه ریزی کنید و با یک سورپرایز دلپذیر روبرو خواهید شد. بسیاری از گردشگران این ساحل را به دلیل ظاهر آن مینی ونیز نامیده‌اند و واقعاً می‌توانید هایپر مارکت‌ها، قایق‌ها و سواحل شنی زیبا را ببینید. اگر به دنبال یک روز دلپذیر با نسیم آرام دریا هستید، سفر به اینجا کاملاً ارزش وقت شما را دارد.

Pinedo Pueblo Beach

Pinedo Pueblo Beach

ساحل Pinedo Pueblo که به عنوان مکانی برای ماهیگیران و کشاورزان محبوب است، 1.5 کیلومتر امتداد دارد که برای شنا کردن و اوقات فراغت ایده آل است. این ساحل در جنوب بندر شهر و باشگاه قایقرانی سلطنتی والنسیا قرار دارد. ساحل Pinedo Pueblo در کنار شهر Pinedo، که خانه سنتی کارگران و ماهیگیران بوده واقع شده و باید حتما یک بار از آن بازدید کنید. در اینجا چندین بار و رستوران نیز وجود دارد.

El Saler Beach

ساحل ال سالر یکی دیگر از سواحل والنسیا است که تپه‌های شنی، ماسه، زمین‌های متعدد و… دارد. در ال سالر، امکانات زیادی پیدا نخواهید کرد. بنابراین فقط از سکوت و صدای کوبنده امواج لذت ببرید. این مکان برای یک روز فراغت زیر آفتاب ایده آل به نظر می‌رسد. اگر به دنبال سواحل والنسیا واقع در بیش از 10 کیلومتری مرکز شهر هستید، مطمئناً این ساحل باید انتخاب شما باشد.

La Garrofera Beach

La Garrofera Beach

La Garrofera بهترین منطقه حفاظت شده طبیعی La Albufera را در بر می‌گیرد و یکی از جاذبه‌های اصلی والنسیا است. این ساحل به سمت جنوب شهر، درست در مرکز ال سالر و لا دیوسا واقع شده است. 

La Devesa Beach

La Devesa یکی از سواحل والنسیا است که به سمت حومه شهر واقع شده و اگر به دنبال یک ساحل خلوت هستید تا زمانی را در آنجا بگذرانید، بهترین مکان است. این ساحل ۲۰ دقیقه با ماشین تا مرکز شهر فاصله دارد. شما می‌توانید برای والیبال ساحلی بروید و در کنار دریا با خانواده و دوستان وقت  بگذرانید. افراد کمتری در روزهای هفته به این ساحل می‌روند و به این معنی است که می توانید بی سر و صدا برای گردش با دوستان خود برنامه ریزی کنید. همچنین، این مکان با وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی قابل دسترسی است.

Sagunto Beach

Sagunto Beach

روی شن‌های درخشان دراز بکشید و آفتاب را در ساحل ساگونتو تماشا کنید. این ساحل، دورترین ساحل از مرکز شهر والنسیا است. می‌توانید به گردش تفریحی یا غواصی در آب آرام دریا بروید و در آب‌های گوارای مدیترانه غواصی کنید. ساگونتو به خاطر قلعه، تئاتر رومی و پورتو د ساگونتو نیز شهرت دارد.

Playa Malvarrosa

این یک ساحل شهری واقع در منطقه شمالی والنسیا است‌. این ساحل وسیع بوده و ماسه‌های سفید زیادی دارد تا یک تعطیلات ساحلی عالی را به شما بدهد. خدمات متعددی در این تفرجگاه ارائه می‌شود و همچنین یکی از بهترین سواحل والنسیا است که به خاطر حال و هوای آرام خود در اطراف شناخته شده است.

 Playa El Portet

 Playa El Portet

با حدود 20 متر عرض و 350 متر طول، این ساحل جذاب در میان گردشگران اسپانیا محبوبیت زیادی دارد. پلایا ال پورت که به ‌عنوان یکی از بهترین سواحل والنسیا، اسپانیا نیز نامیده می‌شود، دارای آب‌های شفافی است که بر روی شن‌های ساحل پاشیده می‌شوند. انتهای غربی این ساحل به باشگاه قایق بادبانی مورایرا می‌پیوندد.

Levante Beach

اگر می خواهید از فصل تابستان در اسپانیا لذت ببرید، این ساحل همه امکانات را برای آن دارد. چه بانوج، چه یک زمین بازی برای کودکان برای تفریح ​​با ماسه، این ساحل تمام حالات یک ساحل مجلل نزدیک والنسیا را دارد و همچنین ساحل اصلی شهر بنیدورم است.

سخن پایانی

سواحل والنسیا، با وجود همه مناظر باشکوه و جاذبه‌های ساحلی، باید در لیست کارهای اروپا قرار بگیرند. اگر چند روز فرصت داشته باشید، بازدید از همه آنها قابل انجام است. پس برای چه منتظرید؟ برای تجربه ای خارق العاده در این سرزمین جذاب، سفری به اسپانیا برنامه ریزی کنید.

نظرات کاربران