مرکز خرید آسمان شهر مشهد

مرکز خرید آسمان شهر؛ تنوع فروشگاه‌ها برای خرید و سوغاتی

لذت خرید و انتخاب سوغاتی باکیفیت را در مرکز خرید آسمان شهر مشهد تجربه کنید. مرکز خرید آسمان یکی از مراکز خرید محبوب و شیک شهر مشهد است. چه از شهروندان بومی مشهد باشید و چه از مسافران شهر مشهد، به هر حال بازدید از مرکز خرید آسمان خالی از لطف نیست. این مرکز تجاری پر از فروشگاه‌ها و امکانات تفریحی_رفاهی است. شما و فرزندتان می‌توانید برای ساعاتی بهترین لحظات را در مرکز خرید آسمان شهر سپری کنید. فروشگاه‌هایی که در این مرکز خرید وجود دارند، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را با تنوع بالایی عرضه کرده‌اند. حالا وقت آن است که به‌صورت اساسی درباره ویژگی‌ها و امکانات مرکز خرید آسمان مشهد صحبت کنیم. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها، فروشگاه‌ها، آدرس و… مربوط به مرکز خرید آسمان شهر صحبت کنیم.

رزرو تور مشهد

بلیط هواپیما مشهد را رزرو کرده اید؟

ویژگی‌های مرکز خرید آسمان شهر

مرکز خرید آسمان شهر

برای معرفی مرکز خرید آسمان باید کمی درباره ویژگی‌های کلی آن برایتان بگوییم. مرکز خرید آسمان شهر یکی از مراکز خرید شیک و جدید در مشهد است. این مرکز خرید باشکوه، 700 واحد تجاری را در خود جای داده است. زیربنای مرکز خرید آسمان شهر 49123 متر مربع اندازه‌گیری می‌شود. برای استفاده از پارکینگ این مجموعه، 2100 ظرفیت برای ماشین و 130 ظرفیت برای موتور سیکلت در نظر گرفته شده است. فروشگاه‌های مرکز خرید آسمان در طبقات منفی یک تا طبقه اول قرار گرفته‌اند. ناگفته نماند که معماری مرکز خرید آسمان شهر نسبت به بسیاری از مراکز خرید مشهد بینظیر است.

شهربازی سرپوشیده در مرکز خرید آسمان شهر

یک شهربازی سرپوشیده در مرکز خرید آسمان مشهد برای بچه‌های شما آماده شده است. در طبقات بالایی این مرکز خرید می‌توانید شهربازی را پیدا کنید. شهربازی سرپوشیده آسمان با لوازم و بازی‌های هیجانی و سرگرم‌کننده پر شده است. این بازی‌ها از ایمنی و تنوع بالایی برخوردار هستند. شما و بچه‌ها می‌توانید ساعاتی را در این بخش از ساختمان سپری کنید. بچه‌ها در طول خرید شما ممکن است بی‌حوصله و بهانه‌گیر شوند. در این شرایط به یک تا چند سرگرمی نیاز دارید تا به این شکل انرژی آن‌ها تخلیه شود. قبل یا بعد از خرید می‌توانید از شهربازی سرپوشیده مجموعه مرکز خرید آسمان شهر استفاده کنید تا اوقات خوشی را برای بچه‌ها رقم بزنید.

کافه و فست‌فود مرکز خرید آسمان مشهد

کافه و فست‌فود

کافی‌شاپ و رستوران مرکز خرید آسمان شهر برای پذیرایی از شما و همراهانتان مهیاست. این بخش از مرکز خرید آسمان بعد از یک روز پاساژگردی به کارتان می‌آید. منوی کافه و رستوران مرکز خرید آسمان با تنوع بالا، پر از خوردنی و نوشیدنی‌های خوشمزه است. کیفیت این مواد غذایی در منوی مرکز خرید آسمان سنجیده شده است تا با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید. در واقع وجود کافه و رستوران در مرکز خرید یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. وقتی از گرسنه هستید و به مدتی استراحت نیاز دارید، کافه و رستوران مرکز خرید بهترین جا برای انتخاب هستند. 

آدرس و ساعت کار مرکز خرید آسمان شهر

مرکز خرید آسمان همچون بسیاری از مراکز خرید شهر مشهد در یکی از بهترین خیابان‌های شهر مشهد قرار دارد. با توجه به پارکینگ بزرگ این مرکز خرید می‌توانید به‌راحتی خودروی خود را در جایی امن نگهدارید. شما می‌توانید از طریق سه ورودی مختلف میدان 17 شهریور، خیابان صدر و خیابان شیرودی به مرکز خرید آسمان شهر برسید. اگر بخواهید از حرم مستقیم به این ساختمان بروید، فقط 6 دقیقه با خودرو زمان می‌برد. روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8 صبح تا 23 شب و روزهای جمعه از ساعت 10 صبح تا 23 شب، مرکز خرید آسمان شهر باز است.

فروشگاه‌های مختلف در مرکز خرید آسمان شهر

مرکز خرید آسمان شهر مشهد

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مرکز خرید آسمان در مشهد، فروشگاه‌های آن است. در واقع هم مسافران هم افراد بومی مشهد، با هدف خرید به این ساختمان سر می‌زنند. فروشگاه‌های بزرگ و متنوع مرکز خرید آسمان شهر هر آنچه نیاز داشته باشید، فراهم کرده‌اند. تنوع قیمت و محصولات در این پاساژ رضایت‌بخش است. از همین رو به‌راحتی می‌توانید چیزهایی را که نیاز دارید، تهیه کنید. برای اینکه چیزی را از قلم نیندازید، هر آنچه نیاز دارید، لیست کنید تا در زمان گشتن در فروشگاه‌های مرکز خرید آسمان شهر چیزی را فراموش نکنید. برای اینکه لیست خود را به‌خوبی کامل کنید، در ادامه چند قلم از چیزهایی که در مرکز خرید آسمان شهر مشهد وجود دارد، نام می‌بریم.

  1. پوشاک متنوع مرکز خرید آسمان شهر

یکی از مراکز خرید محبوب خوش‌سلیقه‌ها، مرکز خرید آسمان شهر است. لباس‌های موجود در مرکز خرید آسمان از کیفیت و زیبایی منحصربه‌فردی برخوردار هستند. از همین رو بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند، این ساختمان را برای خرید انتخاب کنند. اگر از طرفداران لباس‌های باکیفیت و شیک هستید، باید چرخی در مرکز خرید آسمان شهر بزنید. در آسمان شهر مشهد لباس‌های رنگارنگ و متنوعی وجود دارند. این لباس‌ها با قیمت‌های مختلف و کیفیت خوب عرضه شده‌اند تا متناسب با نیاز و سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید. فروشگاه‌های مرکز خرید آسمان مشهد متناسب با هر فصل لباس‌های متنوع و جذابی را عرضه می‌کنند. 

  1. کیف و کفش باکیفیت
مرکز خرید آسمان شهر مشهد

یکی از مهم‌ترین اجزای استایل شما کیف و کفش شماست. در دنیای کیف و کفش‌ها، تنوع بسیار اهمیت دارد؛ زیرا هر استایلی با یک نوع کفش یا کیف خاص بهتر می‌شود. این تنوع را می‌توانید از مرکز خرید آسمان شهر انتظار داشته باشید. کیف و کفش با مواد اولیه مختلف مثل چرم طبیعی، چرم مصنوعی، پارچه و… دوخته می‌شوند. شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را متناسب با محل استفاده و فصل انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که کیفیت در کیف و کفش اهمیت بسیار زیادی دارد. از همین رو باید به یک مرکز خرید یا فروشگاه قابل اعتماد مثل مرکز خرید آسمان شهر مراجعه کنید.

  1. کالاهای تزئینی

هر خانه یا ساختمانی به تعدادی کالای تزئینی نیاز دارد تا زیباتر به نظر برسد. این کالاها باید لوکس، زیبا، باکیفیت و خوش‌قیمت باشند. همه این ویژگی‌ها را می‌توانید در فروشگاه‌های مرکز خرید آسمان پیدا کنید. بعضی از فروشگاه‌های مرکز خرید آسمان شهر، پر از محصولات زیبا برای تزئین خانه یا محل کار شما هستند. اگر به مرکز خرید آسمان مشهد سر زدید، از فروشگاه‌های لوازم تزئینی آن بازدید کنید. حتما محصول و کالای دلخواه خود را در آن‌ها پیدا خواهید کرد. کالاهای تزئینی در سبک‌های کلاسیک و مدرن عرضه شده‌اند. انتخاب هر یک از آن‌ها به سبک دکوراسیون شما بستگی دارد.

در آخر

در نهایت با انتخاب مرکز خرید آسمان شهر می‌توانید یک خرید رضایت‌بخش و جذاب داشته باشید. انواع پوشاک، کیف، کفش، لوازم سوغاتی، لوازم الکترونیک و… در این مرکز خرید شیک به فروش می‌رسند. در صورتی که فرزندتان در روز خرید با شما همراه باشد، به‌هیچ‌وجه شما را خسته و کلافه نمی‌کند؛ زیرا جایی برای پذیرش بچه‌ها و بازی آن‌ها وجود دارد. علاوه بر آن در طبقات آخر ساختمان آسمان شهر مشهد انواع غذا و نوشیدنی خوشمزه و تازه سرو می‌شود. همه فروشگاه‌های آسمان شهر، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات خود را ارائه کرده‌اند تا آنچه را که سلیقه و انتخابتان است، به‌سادگی پیدا کنید.

نظرات کاربران