مرکز خرید آلتون مشهد

مرکز خرید آلتون مشهد؛ غرق شدن در میان انتخاب ها

مرکز خرید آلتون مشهد یکی از بلندترین و شیک‌ترین مراکز خرید این شهر است. این مرکز خرید در یکی از پررفت‌وآمدترین خیابان‌های مشهد قرار دارد. وقتی به مشهد سفر می‌کنید، به خرید و تهیه سوغاتی نیاز دارید. از همین رو مرکز خرید آلتون یکی از پیشنهادهای اصلی ما به شماست. بخش تجاری این مرکز خرید با انواع فروشگاه‌ها و برندهای مختلف شیک و لوکس پر شده است. در واقع اگر به لباس‌ها و برندهای متنوع و شیک نیاز دارید، آلتون بهترین پیشنهادها را برای شما دارد. در کنار فروشگاه‌ها، یک رستوران بسیار باکیفیت در طیقه چهارم برج قرار دارد که برای صرف ناهار یا شام بسیار مناسب است. این رستوران شعبه دوم یکی از بهترین رستوران‌های مشهد است که غذاهای خوشمزه‌ای را سرو می‌کند.

رزرو تور مشهد

بلیط هواپیما مشهد را رزرو کرده اید؟

آدرس و ساعت کار مرکز خرید آلتون مشهد

مرکز خرید آلتون مشهد

برای رفتن به مرکز خرید آلتون آدرس و نحوه رفتن به آن را توضیح می‌دهیم. این مرکز خرید در بلوار دانشگاه مشهد، بین دانشگاه 23 و خیابان اسرا قرار گرفته است. برای رسیدن به مرکز خرید آلتون مشهد راه‌های مختلفی وجود دارد. علاوه بر وسیله نقلیه شخصی، می‌توانید از مترو هم استفاده کنید. اگر از خط 1 قطار شهری استفاده کنید، باید در ایستگاه شریعتی پیاده شوید و فاصله کمی را تا برج آلتون طی کنید. نزدیک‌تر از آن، ایستگاه سعدی است که در خط 2 قرار دارد. اگر به هر دلیلی با اتوبوس راحت‌تر هستید، باید از خط 38 اتوبوس و از راه خیابان کوهسنگی به آلتون بروید. در ضمن هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب می‌توانید از مرکز خرید آلتون مشهد دیدن کنید.  

رستوران پسران کریم پس از فروشگاه‌گردی و خرید

یکی از دلایل شهرت و محبوبیت اینجا، وجود رستوران پسران کریم است. در طبقه چهارم از مرکز خرید آلتون می‌توانید شعبه دوم رستوران پسران کریم را پیدا کنید. شعبه اول این رستوران در یکی از خیابان‌های مشهد قرار دارد که از شهرت و محبوبیت بالایی هم برخوردار است. حتما پس از یک خرید خوب و فروشگاه‌گردی، خوردن یک غذای خوشمزه لذت‌بخش خواهد بود. در این رستوران می‌توانید ماهیچه، شیشلیک و کباب‌های فوق‌العاده خوشمزه‌ای بخورید. کیفیت غذای رستوران پسران کریم در مرکز خرید آلتون مشهد به خوبی و خوشمزگی شعبه یک همین رستوران است. برای پخت غذاهای این رستوران از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود.

ویژگی‌های مرکز خرید آلتون مشهد

مرکز خرید آلتون مشهد

مرکز خرید آلتون یکی از مهم‌ترین مراکز خرید در این شهر است. پارکینگ طبقاتی آن بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی ایران محسوب می‌شود. خوب است کمی درباره ویژگی‌های ساختمان این مرکز خرید صحبت کنیم. مرکز خرید آلتون مشهد یک ساختمان بتنی با 1724 مترمربع مساحت است. با ارتفاع 75 متری این ساختمان، یکی از بلندترین برج‌های مشهد محسوب می‌شود. البته همه طبقات مرکز خرید آلتون تجاری نیستند. از 25 طبقه مرکز خرید آلتون مشهد، 3 طبقه از آن‌ها، اداری و باقی فروشگاه، رستوران و فودکورت هستند. مرکز خرید آلتون در طول 36 ماه ساخته شده است. این سازه موفق در سال 1388 عنوان برترین سازه بتنی و در سال 1390 عنوان برترین برج تجاری چندمنظوره را دریافت کرده است. همه این عناوین نشان از کیفیت بالای این ساختمان تجاری دارند.

خدمات و امکانات اساسی در مرکز خرید آلتون مشهد

در واقع مرکز خرید آلتون مشهد یکی از مجهزترین برج‌ها از منظرهای مختلف است. 6 دستگاه آسانسور معمولی و یک دستگاه آسانسور شیشه‌ای در این برج قرار دارد تا به‌راحتی بین طبقات جابه‌جا شوید. در صورتی که در طبقات تجاری و اداری کار داشته باشید، می‌توانید از پله برقی هوشمند استفاده کنید. وقتی در مرکز خرید آلتون می‌گردید، ممکن است حساب زمان را از دست بدهید. به همین خاطر یک تاکسی بی‌سیم قابل‌اعتماد نیاز دارید که مرکز خرید آلتون مشهد در اختیارتان قرار می‌دهد. با این تاکسی بی‌سیم می‌توانید تا هر زمان که نیاز است در مرکز خرید بمانید و سپس به خانه برگردید. در صورتی که با وسایل نقلیه شخصی به این برج آمده باشید، پارکینگ طبقاتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. 9 طبقه از برج آلتون با 600 جای پارک برای ماشین‌های شما آماده شده است. در نهایت یک باند هلیکوپتر برای مواقع اضطراری روی برج مرکز خرید آلتون مشهد قرار دارد. همه این امکانات خیال شما را از بابت بازدید و خرید از مرکز خرید آلتون مشهد راحت خواهد کرد.

فروشگاه‌گردی و خرید در مرکز خرید آلتون مشهد

مرکز خرید آلتون مشهد

شاید اصلی‌ترین دلیلی که گردشگران و بازدیدکنندگان مختلف را به مرکز خرید آلتون مشهد می‌کشاند، خرید باشد. فروشگاه‌های زیاد با تنوع محصول و قیمت در این برج قرار گرفته‌اند. فروشگاه‌های برج آلتون از طبقه چهارم شروع می‌شوند. هر آنچه نیاز داشته باشید، در این مرکز خرید فوق‌العاده وجود دارد. در ادامه به برخی از فروشگاه‌های آن اشاره می‌کنیم.

فروشگاه کیف و کفش چرم در مرکز خرید آلتون مشهد

مشهد پر از محصولات چرمی باکیفیت است؛ پس حتما باید در برج مرکز خرید آلتون مشهد هم آن‌ها را پیدا کنید. کیف و کفش چرمی دارای کیفیت و طول عمر بالایی هستند. از همین رو بسیاری از افراد، خرید و استفاده چرم را ترجیح می‌دهند. علاوه بر آن زیبایی بی‌نظیری که محصولات چرمی دارند، به درخشش شما در مجالس و مهمانی‌ها کمک می‌کند. شیک‌ترین و متنوع‌ترین مدل‌های محصولات چرمی را می‌توانید در مرکز خرید آلتون مشهد پیدا کنید. با توجه به محبوبیت و اهمیت چرم و محصولات چرمی، برندهای مختلف محصولات خود را در برج آلتون ارائه می‌کنند. قطعا از بین تنوع برندها می‌توانید محصول دلخواه خود را پیدا کنید.

فروشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری

مرکز خرید آلتون مشهد

اصلی‌ترین ملزومات هر خانه‌ای لوازم خانگی و لوازم صوتی-تصویری است. کیفیت این لوازم خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است. از همین رو باید آن‌ها را از مکان‌های معتبر بخرید. مرکز خرید آلتون مشهد یکی جاهایی است که می‌توانید با خیال راحت لوازم منزل را از آن تهیه کنید. تنوع برندها و محصولات صوتی-تصویری بی‌نظیر است. اگر نیاز به نو کردن لوازم خانه یا تهیه جهیزیه دارید، حتما سری به مرکز خرید آلتون مشهد بزنید. برای اینکه راحت‌تر و هدفمندتر فروشگاه‌ها را بگردید، حتما یک لیست از آنچه نیاز دارید تهیه کنید. در ضمن فروشنده‌ها آماده هستند تا برای خرید به شما مشاوره دهند تا بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

فروشگاه لوازم آرایشی-بهداشتی

یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین خریدهای شما، لوازم آرایشی-بهداشتی است. در واقع برای استفاده از این محصولات شما با پوست و سلامت خود سر و کار دارید. از همین رو باید در خرید و انتخاب دقت بالایی داشته باشید. مرکز خرید آلتون مشهد در این جهت بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را ارائه می‌کند. فروشگاه‌های لوازم آرایشی-بهداشتی محصولات مورد نیاز شما را با تنوع قیمت و برند در اختیارتان قرار می‌دهند. انواع برند و محصولات با بهترین کیفیت‌ها در نظر گرفته شده‌اند تا به‌راحتی بتوانید لوازم مورد نیاز خود را پیدا کنید. همین حالا لیست خرید خود را از محصولات و برندهای مورد نظرتان آماده کنید.

انواع لباس‌های بزرگسال، لباس بچه‌گانه، عطر و ادکلن، لوازم دکوری، هدیه‌های باارزش، گوشی همراه، لپ‌تاپ و… از جمله محصولاتی هستند که می‌توانید در مرکز خرید آلتون مشهد پیدا کنید. 

در آخر

در نهایت در مرکز خرید آلتون مشهد یک خرید رضایت‌بخش خواهید داشت. این مرکز خرید با محصولات و خدمات باکیفیت، یکی از بهترین مراکز خرید در مشهد است. علاوه بر فروشگاه‌ها، یکی از بهترین رستوران‌های شهر با بهترین غذاها در این برج قرار دارد تا با خیال راحت غذا میل کنید.

نظرات کاربران