سفر به وین در تابستان

سفر به وین در تابستان و شرکت در تورها و فستیوال !

وین، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور اتریش است. این شهر زیبا یکی از پربازدیدترین شهرهای اروپایی محسوب می‌شود. وین به پایتخت موسیقی کلاسیک جهان شهرت دارد. این شهر هنری دارای جاذبه‌های معماری، سالن‌های اپرا، کنسرت‌های فضای باز و رستوران‌های باکیفیت و خوش‌منظره‌ زیادی است. سفر به وین در فصل تابستان می‌تواند مقصد بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به هنر و طبیعت باشد. در این مقاله هر چیزی که باید درباره‌ وین بدانید، مانند آب‌وهوا، مراکز تفریحی و تاریخی، پارک‌ها، رویدادها و جشنواره‌هایی که در آنجا برگزار می‌شود را برای شما به طور کامل شرح داده‌ایم تا بدانید طبق سلیقه خود چگونه از تمام روزها و لحظه‌های سفرتان، به بهترین نحو ممکن لذت ببرید.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران وین یا قیمت بلیط هواپیما وین تهران به سه کلیک مراجعه کنید. همکاران ما با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.

آنچه باید قبل از سفر به وین در تابستان بدانید

سفر به وین در تابستان

وین یکی از قدیمی‌ترین شهرهای اروپا محسوب می‌شود و دارای تاریخی غنی و پیچیده است. در هر گوشه ‌‌و کناری از این شهر زیبا مکان‌های فرهنگی، معماری و تاریخی بسیاری قرار دارد. اما وین به جز تاریخ و فرهنگ غنی، دارای پارک‌ها و باغ‌های زیادی است. در این شهر، کافه‌های مد روز فراوانی وجود دارد که بعد از تاریکی هوا می‌توانید به گشت‌وگزار در آن‌ها بپردازید. سفر به وین در تابستان، مقصدی شگفت‌انگیز و بسیار مناسب برای کسانی است که به‌دنبال ترکیبی از تفریحات مدرن همراه با فرهنگ سنتی هستند. این شهر زیبا بسیار تمیز، امن و منظم است.

چرا تابستان بهترین زمان برای سفر به وین است؟

 سفر به وین در تابستان، بهترین زمان برای بازدید از این شهر است؛ چراکه روزهای گرم‌تر و شب‌های طولانی‌تر آن، زمان مناسبی را برای گشت‌وگزار در شهر و لذت بردن از عصرهای آرام، صرف غذا در بیرون و تفریح ​فراهم می‌کند. این شهر در فصل تابستان مملو از پارک‌ها و باغ‌های سرسبز است که می‌توانید در آن‌ها از پیک‌نیک یا نشستن در هوای تازه لذت فراوانی ببرید. در ماه‌های گرم، بسیاری از جشنواره‌های موسیقی و کنسرت‌های زنده در سراسر شهر وین برگزار می‌شود. نمایشگاه‌های هنری و سینماهای فضای باز در هر گوشه‌ و کناری از وین وجود دارد. در طول تابستان می‌توانید از انواع فعالیت‌های فضای باز این شهر لذت ببرید. حتی می‌توانید انواع ورزش‌های آبی را در رود دانوب که از میان شهر می‌گذرد، انجام دهید یا در تپه‌های مجاور، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری کنید. تابستان اوج گردشگری و زمان خوبی برای گشت‌وگزار در وین است. این شهر موزه‌های زیادی برای کاوش و همچنین ساختمان‌های تاریخی بسیاری برای بازدید از بیرون دارد.

آب‌وهوای وین در تابستان

آب‌وهوای وین در تابستان

به‌طور کلی، هوای وین در تابستان، معتدل و دمای آن بین ۱۶-۲۵ درجه سانتیگراد (۶۰-۷۷ درجه فارنهایت) و در طول روز متغیر است.  دمای هوا در تابستان‌های این شهر به ندرت به زیر ۱۲ درجه سانتیگراد (۵۴ درجه فارنهایت) می‌رسد. شما در سفر به وین در تابستان می‌توانید به راحتی در خیابان‌های وین بدون احساس گرما و سرما به تفریح و گشت‌وگزار بپردازید.

در ماه ژوئن، وین آب‌وهوایی گرم و اغلب، روزهایی آفتابی دارد که معمولاً بین ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد (۵۹ تا ۷۷ درجه فارنهایت) متغیر است. در برخی روزها نیز ممکن است رگبارهای خفیف ببارد.

در ماه جولای، دمای این شهر بین ۲۲ تا ۳۲ درجه سانتیگراد (۷۲ تا ۹۰ درجه فارنهایت) است. وین در بیشتر روزها این ماه، هوایی خشک و آفتابی دارد. گاهی اوقات نیز در بعد از ظهرهای آن رعدوبرق در آسمان‌هایش پدیدار می‌شود، اما به ندرت طولانی است.

دمای هوای وین در ماه آگوست بین ۱۸ تا ۲۸ درجه سانتیگراد (۶۴ تا ۸۲ درجه فارنهایت) است. در این ماه دمای هوا هنگام شب کم‌کم پایین می‌آید.

 در ماه سپتامبر، دمای وین معمولا به ۱۲ تا ۲۴ درجه سانتیگراد (۵۴ تا ۷۵ درجه فارنهایت) می‌رسد. اکثر روزها در سپتامبر هنوز آفتابی است. میزان بارندگی در این ماه کمی افزایش می‌یابد و آسمان ابری می‌شود.

بهترین زمان برای سفر به وین در فصل تابستان، ژوئن و در فصل پاییز، سپتامبر است. در این ماه‌ها، شهر کمی ساکت‌تر است و هوایی خوب و دلپذیر دارد. اما اگر از شلوغی شهر استقبال می‌کنید، جولای و آگوست مناسب‌ترین زمان برای سفر به وین در تابستان است.

بهترین محل اقامت در سفر به شهر وین در تابستان

سفر به وین در تابستان

 بهترین مکان برای اقامت در سفر به وین در تابستان، مرکز شهر است؛ چراکه همه چیز در فاصله چند قدمی شما قرار دارد و نیازی به استفاده از متروی بیش از حد گرم آن نیست. در این بخش از مقاله به معرفی دو هتل لوکس وین می‌پردازیم که هر دو در بهترین نقاط این شهر واقع‌ شده‌است.

هتل Steigenberger Herrenhof

هتل استیگنبرگر هرنهوف در گران‌ترین و تاریخی‌ترین خیابان وین، هررنگسه قرار دارد. این هتل 5 ستاره‌ بسیار مجلل و لوکس، تنها چند قدم با معروف‌ترین ساختمان‌های وین فاصله دارد و به‌ آسانی می‌توانید از هتل به تمام آن‌ها سر بزنید. اتاق‌های بسیار جادار و افسانه‌ای آن به سبک هنری قرن بیست‌و‌یکمی تزئین شده‌است. بالکن‌های فوق‌العاده آن نیز مشرف به محله‌های تاریخی وین است. این هتل در سفر به شهر وین در تابستان می‌تواند مکان بسیار خوبی برای اقامت شما باشد.

هتل Le Meridien Vienna

 هتل له مریدین، در کنار خانه اپرای وین، در مرکز این شهر، نزدیک به خیابان‌های اصلی برای خرید و بسیاری از ساختمان‌های تاریخی قرار دارد. اتاق‌های این هتل، بزرگ و مدرن است. این هتل در سفر به وین در فصل تابستان می‌تواند مقصد بسیار خوبی برای اقامت شما باشد. صبحانه له مریدین شامل یک غذای شگفت‌انگیز است و می‌توانید غذایتان را در رستورانی با طراحی دوست‌داشتنی آنجا میل کنید. همچنین می‌توانید به استخر هتل دسترسی داشته باشید. حتما به رستوران له مریدین سربزنید تا از غذای لذیذ و نوشیدنی خوشمزه آن نوش‌جان کنید.

حمل‌ونقل در وین 

حمل‌ونقل در وین 

 فرودگاه بین‌المللی وین (VIE) در جنوب شرقی شهر قرار دارد و با ماشین یا تاکسی بعد از 20 دقیقه‌ به آنجا می‌رسید. در وین نگران تاکسی نباشید؛ چراکه تاکسی‌های زیادی در سالن ورودی فرودگاه وجود دارد. از طرف دیگر نیز می‌توانید از فرودگاه سوار قطار شوید که هر ۳۰ دقیقه یک بار حرکت می کند. ایستگاه قطار در پایین‌ترین قسمت ساختمان فرودگاه قرار دارد و استفاده از آن بسیار آسان است. می‌توانید در آن‌جا به‌جای قطارهای CAT از قطارهای معمولی OEBB استفاده کنید. این قطارها در همان خطوط کار می‌کند، اما بسیار ارزان‌تر و اقتصادی‌تر است. با قطار حدود ۲۵ دقیقه طول می‌کشد تا به هاوپت بانهوف وین برسید. اگر چمدان‌های زیادی دارید، می‌توانید خدمات وانت فرودگاهی را از قبل رزرو کنید تا مشکلی نداشته باشید. همچنین اگر می‌خواهید در هزینه‌های سفر به وین در تابستان صرفه‌جویی کنید، می‌توانید از متروهای ارزان‌قیمت شهر استفاده کنید.  

بهترین کارهایی که در سفر به وین در فصل تابستان می‌توانید انجام دهید

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم، سفر به وین در تابستان بهترین زمان برای رفتن به این شهر است. در فصل تابستان می‌توانید از همه جای شهر دیدن کنید و از منظره‌‌های فوق‌العاده و مراکز تاریخی آن لذت فراوان ببرید. در این بخش، مراکز دیدنی و تفریحی وین را به شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید از هر لحظه‌ از سفرتان نهایت استفاده را ببرید.

در مرکز شهر تاریخی وین قدم بزنید

 مرکز شهر تاریخی وین یکی از زیباترین مکان‌ها برای بازدید در فصل تابستان محسوب می‌شود. کاوش در خیابان‌های پر پیچ‌وخم و شگفت‌انگیز آنجا که معماری باشکوهی دارد، بسیار لذت‌بخش است. در مرکز این شهر تاریخی، برخی از نمادین‌ترین سازه‌های وین، از جمله کلیسای جامع سنت‌استفان، کاخ هافبورگ، تالار شهر و مدرسه سوارکاری اسپانیایی قرار دارد. خیابان‌های سنگفرش‌شده شهر قدیمی (Altstadt) مکان مناسبی برای گردش در سفر به وین در فصل تابستان است. همچنین می‌توانید غذاهای سنتی اتریشی را در کافه‌های محلی آنجا امتحان کنید یا با یک راهنما در تور پیاده‌روی خصوصی در مرکز شهر شرکت کنید و از اسرار تاریخ وین آگاه شوید.

بازدید از کاخ شونبرون و باغ‌وحش در سفر به وین در تابستان

سفر به وین در تابستان

کاخ شونبرون، اقامتگاه امپراتوری مشهور سیسی است. این کاخ در اواسط دهه ۱۷۰۰ ساخته شد و طراحی باروک چشمگیری دارد. در این کاخ بیش از ۱۴۴۱ اتاق وجود دارد که بیشتر آن‌ها به روی بازدیدکنندگان باز است. در داخل قلعه، نمایشگاه‌های مختلفی وجود دارد که زندگی ملکه سیسی و دیگران را به نمایش می‌گذارد. این قلعه توسط باغ‌های وسیعی با گل‌های بسیار شاداب، علفزارهای سرسبز و فواره‌های دیدنی احاطه شده‌است. در سفر به وین در تابستان به هیچ عنوان این کاخ بهشتی را از ندهید.

‌باغ وحش شون‌برون نیز یکی از جاذبه‌های دیدنی وین محسوب می‌شود که قدیمی‌ترین باغ وحش جهان است. بیش از ۷۰۰ حیوان مختلف در آن وجود دارد. پنگوئن‌های کوچک آن بسیار زیبا هستند.

در یک تور دوچرخه‌سواری یا پیاده‌روی شرکت کنید

شرکت در تور پیاده‌روی تاریخی هیتلر، تور پیاده‌روی گروهی کوچک مرکز شهر و تور پیاده‌روی مکان‌های مشهور وین با یک راهنمای خوب می‌تواند در سفر به وین در تابستان، بسیار سرگرم‌کننده و خوشایند باشد. همچنین در این تورها می‌توانید از فرهنگ و تاریخ وین نیز آگاه شوید.

کنسرت فضای باز در سفر به وین در تابستان 

کنسرت‌های فضای باز در سفر به وین در تابستان، بسیار لذت‌بخش است. این شهر هر سال میزبان جشنواره Donauinselfest است که اکثر ژانرهای موسیقی در آن وجود دارد.  Donauinselfest یکی از بزرگت‌رین جشنواره‌های موسیقی در فضای باز اروپا است که  در جزیره‌ رودخانه دانوب برگزار می‌شود. 

یکی دیگر از نمادین‌ترین کنسرت‌ها در وین، کنسرت شب تابستانی در کاخ شون‌برون است که در آن ارکستر فیلارمونیک وین هر سال یک کنسرت موسیقی کلاسیک رایگان در فضای باز در باغ زیبای کاخ شونبرون برگزار می‌کند. همچنین جشنواره‌ها و کنسرت‌های دیگری نیز مانند  جشنواره موسیقی فیلم در میدان شهر و کنسرت‌های جاز در پارک سیتی‌هال در شهر برگزار می‌شود. 

ساحل شهر وین از دست ندهید

ساحل شهر وین

ساحل شهر می‌تواند مکانی بسیار محبوب و سرگرم‌کننده برای سفر به وین در تابستان باشد. این ساحل در امتداد سواحل کانال دانوب، در نزدیکی رصدخانه اورانیا قرار دارد. در این ساحل می‌توانید والیبال بازی کنید، یا بستنی‌ وگان شگفت‌انگیز آن‌ را امتحان کنید، یا روی یکی از صندلی‌های ساحل بخوابید و به موسیقی گوش دهید.

یک میان‌وعده در ناش‌مارکت میل کنید

ناش‌مارکت، معروف‌ترین و پرجنب‌و‌جوش‌ترین بازار روباز وین است که در منطقه ۶ این شهر قرار دارد. بازار ناش‌مارکت، نشان‌دهنده چندفرهنگی بودن وین است. می‌توانید در آن‌جا غذاهای خیابانی خوش‌مزه و متنوع را امتحان کنید و همچنین خرید خوبی داشته‌باشید. در بیش از ۱۰۰ غرفه مختلف این بازار می توانید ادویه، محصولات، منسوجات و بسیاری چیزهای دیگر را از سراسر جهان پیدا کنید. اگر با شلوغی مشکلی ندارید، شنبه‌ها به بازار ناش‌مارکت بروید. در سفر به وین در فصل تابستان حتما به این بازار سر بزنید.

بازدید از کالنبرگ در سفر به وین در تابستان

کالنبرگ یکی از نمادین‌ترین و محبوب‌ترین نقاط وین محسوب می‌شود. از این تپه می‌توانید برخی از خیره‌کننده‌ترین مناظر شهر مانند رودخانه دانوب و جنگل‌های وین را ببینید‌‌‌. در سفر به وین در تابستان کالنبرگ را از دست ندهید. این تپه به خاطر تاکستان‌های زیبایی که از قرن نوزدهم در اطرافش وجود داشته‌است، شناخته می‌شود. این تاکستان‌ها تنها تاکستان‌هایی در اروپا است که در محدوده یک شهر قرار دارد. همچنین چند رستوران با چشم‌اندازی فوق‌العاده در آن‌جا وجود دارد که غذاهای لذیذ اتریشی سرو می‌کند.

از پارک Vienna Prater دیدن کنید

سفر به وین در تابستان

وین پراتر یک پارک عمومی بزرگ و مکانی عالی برای بازدید در تابستان است. این پارک علاوه بر یک شهربازی، ویژگی‌های تاریخی بسیاری نیز دارد. وین پراتر به‌خاطر چرخ‌وفلک غول‌پیکر خود به نام وینر ریزنراد، شهرت بسیاری دارد که به نماد شهر وین نیز تبدیل شده‌است. بازدید از این پارک می‌تواند برای هر کسی جذاب باشد. حتما یکی از روزهای سفر به وین در تابستان خود را به بازید از وین پراتر اختصاص دهید.

در سفر به وین در فصل تابستان و بازدید از پارک‌های زیبا

وین دارای برخی از زیباترین پارک‌های جهان است. لذت خوردن بستنی و قدم زدن در این پارک‌ها را از دست ندهید. حتما در سفر به وین در تابستان از پارک‌های زیبای آن بازدید کنید.

 Stadtpark یکی از محبوب‌ترین پارک‌های وین است. در این پارک یک حوض زیبا و نیمکت‌های زیادی وجود دارد. Volksgarten یکی دیگر از پارک‌های محبوب در وین در تابستان است. در آن‌جا شکوفه‌ها و فواره‌های بسیار زیبایی وجود دارد و به چندین مکان دیدنی معروف مانند هافبورگ نیز نزدیک است. اگر به‌دنبال یک باغ بسیار خاص می‌گردید، حتما از پارک ستاگایا که یک باغ اصیل ژاپنی است، دیدن کنید.

رفتن به یک سفر جاده‌ای کوچک 

اتریش یکی از بهترین مکان‌ها برای سفرهای جاده‌ای محسوب می‌شود. مسیریابی در این خیابان‌ها، آسان و سوخت در آن‌جا ارزان است. می‌توانید  یک روز از سفرتان ماشین کرایه کنید و دراین کشور به گشت‌وگزار بپردازید. بهترین مکان برای سفر جاده‌ای در اتریش در فصل تابستان، هالشتات است. این دهکده کوچک بسیاز زیبا در سرتاسر جهان به دلیل ساختمان‌های زیبا و کوه‌های بی‌نظیرش شهرت دارد. هالستات در زمستان نیز می‌تواند برای شما سفر خوبی باشد. البته می‌توانید به سالزبورگ نیز سر بزنید که یکی دیگر از مکان‌های عالی برای کاوش در ایالت همسایه استایرا محسوب می‌شود. این ایالت، سرشار از کوه‌های خوش‌منظره، دریاچه‌های زیبا و تاکستان‌های خیره‌کننده است. در سفر به وین در تابستان، حتما به یک سفر جاده‌ای کوچک بروید.

سفری یک روزه رزرو کنید

 سفر یک روزه هالستات و آلپ

 اگر به سفرهای جاده‌ای علاقه ندارید، رزرو یک سفر یک روزه مانند سفر یک روزه هالستات و آلپ، تور خصوصی هالشتات و سالزبورگ و سفر دره دانوب می‌تواند گزینه‌هایی عالی برای سفر به وین در تابستان باشد. زیبایی‌های شگفت‌انگیز اتریش هر بازدیده‌کننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

از مدرسه سوارکاری اسپانیایی دیدن کنید

مدرسه سوارکاری اسپانیایی در وین یک جاذبه‌ گردشگری عالی محسوب می‌شود. اگر اسب‌ها را دوست دارید، حتما در سفر به وین در فصل تابستان به این مدرسه سر بزنید. این آکادمی در سال ۱۵۷۲ تأسیس شد و قدیمی‌ترین آکادمی سوارکاری باقی‌مانده در جهان است که در رشته سوارکاری کلاسیک، سالنی تخصصی دارد. در گذشته، خاندان هابسبورگ اسب‌های خود را برای جنگ در آن‌جا آموزش می‌دادند. امروزه شما می توانید از تماشای سوارکاران خبره و نریان زیبای لیپیزانر که در حال انجام حرکات استادانه هستند، لذت زیادی ببرید.

در اطراف شهر سوار فیاکر شوید

فیاکر تا حدودی موضوعی بحث‌برانگیز در وین است؛ به ویژه در میان فعالان حیوانات. فیاکر یک کالسکه سنتی وینی است که توسط دو اسب حمل می‌شود. انتخاب یک شرکت فیاکر که استاندارد بسیار بالایی در مورد نحوه رفتار با اسب‌ها داشته باشد، بسیار مهم است.  فیاکر مجوزی دارد که از نظر شهر وین به اندازه کافی خوب و مجاز به ارائه سواری است. این شهر در ماه‌های تابستان می تواند به شدت گرم شود. در این روزهای گرم، اسب‌ها یک روز تعطیل هستند. پس سواری خود را در سفر به وین در تابستان و در یک روز فوق‌العاده آفتابی برنامه‌ریزی نکنید. در روزهای زمستان نیز از این سواری‌ها می‌توانید لذت ببرید‌.

بازدید از جزیره دانوب در سفر به وین در تابستان

سفر به وین در تابستان

جزیره دانوب در امتداد رودخانه دانوب واقع شده است و به بیش از ۲۱ کیلومتر طول دارد. این جزیره بسیار زیبا مکانی عالی برای لذت بردن از فعالیت‌هایی مانند دوچرخه سواری، شنا یا پیک‌نیک در یکی از پارک‌های متعدد آن است. در تابستان، یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های موسیقی در اتریش در این جزیره برگزار می‌شود، که Donauinselfest نام دارد و بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. در سفر به وین در فصل تابستان حتما از جزیره دانوب بازدید کنید.

 تعطیلات و رویدادهای مهم در سفر به وین در فصل تابستان

وین در فصل تابستان چندین تعطیلات و رویدادهای خاص دارد. بهتر است هنگام برنامه‌ریزی برای سفر به وین در تابستان از آن‌ها باخبر باشید. در برخی از این روزها، قیمت‌ها در اطراف شهر ممکن است کمی بالاتر از حد معمول باشد. به طور کلی، پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر به شهر وین در تابستان، تقویم رویدادهای آن را بررسی کنید.

 Corpus Christi (Fronleichnam) تعطیلات دومین پنجشنبه پس از جشن پنطیکاست است. معمولاً در ژوئن برگزار می‌شود و یک تعطیلات عمومی در وین محسوب می‌شود که با راهپیمایی‌ها و مراسم مذهبی جشن گرفته می‌شود.

Pfingsten یکی دیگر از تعطیلات مذهبی است که معمولاً در پایان ماه مه یا اوایل ژوئن برگزار می‌شود و یک تعطیلات آخر هفته طولانی با یک دوشنبه تعطیل در محل‌کار و مدرسه است.

 جشنواره جاز وین یک جشنواره موسیقی بزرگ در وین است که هر سال در ماه ژوئن یا جولای برگزار می‌شود. در سفر به وین در تابستان حتما به این جشنواره سر بزنید.  هفته مد وین معمولا در ماه سپتامبر برگزار می‌شود. در این رویداد آخرین طرح‌های صنعت مد، به نمایش گذاشته می‌شود.

جشنواره جاز وین

عروج مریم (Mariä Himmelfahrt) نیز یک جشن مذهبی است که در ۱۵ آگوست برگزار می‌شود و یادآور صعود مریم باکره به بهشت ​​است. در اتریش این تعطیلات رسمی را جشن می‌گیرند. 

پاپ فست وین (Popfest)، یک جشنواره موسیقی رایگان در ماه اوت برگزار است. این برنامه دارای اجرای زنده در صحنه موسیقی پاپ محلی وین است که ژانرهای مختلفی دارد.

Vienna Biennale for Change  یکی دیگر از جشنواره‌های هنری وین از ژوئن تا سپتامبر است که در نمایشگاه‌های زیادی برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم وین نیز یک جشنواره عالی برای دوست‌داران فیلم است که معمولا از جولای تا سپتامبر در میدان شهرداری برگزار می‌شود.  این جشنواره هزینه ورودی ندارد. در سفر به وین در تابستان این جشنواره را از دست ندهید.

جمع‌بندی

سفر به وین در تابستان تجربه‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود. می‌توانید از موزه‌های شگفت‌انگیز، جاذبه‌های فرهنگی و ساختمان‌های معروف آنجا بازدید کنید که برای یک گردش تابستانی مناسب است. باغ‌های شونبرون که انگار تکه‌ای از بهشت در زمین است را هرگز از دست ندهید. همچنین با قدم زدن در پارک‌های سرسبز و خوش‌منظره، تورهای یک روزه در وین و رفتن به رودخانه دانوب می‌توانید لذت فراوانی را در سفر به وین در فصل تابستان تجربه کنید. اگر به طبیعت و هنر علاقه‌مند هستید، حتما به این شهر زییا سفر کنید. امیدواریم سفر خوبی به شهر وین در فصل تابستان داشته باشید. لطفا نظرات و تجربیات خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران