سفر به وین در بهار

سفر به وین در بهار با عطر شکوفه‌های گیلاس

وین یکی از شگفت‌انگیز‌ترین شهر‌های جهان است که سالانه میزبان گردشگران زیادی می‌شود. تجربه سفر به وین در هر فصلی متفاوت و منحصر‌به‌فرد است. اما بهار به‌عنوان یکی از دیدنی‌ترین فصل‌های وین معروف است. در فصل بهار است که مردم از خانه‌های خود بیرون می‌آیند و از اولین پرتو‌های گرم آفتاب لذت می‌برند. ما در راهنمای سفر به وین در بهار، مواردی را نوشته‌ایم که هر گردشگری آن را تجربه نکرده‌است. این‌ها تجربیات مختص سفر به وین در بهار هستند. تجربیاتی که از مردم محلی وین کسب کرده‌ایم تا با شما در میان بگذاریم. پس با ما همراه باشید تا بتوانید از سفر خود به وین در این فصل نهایت استفاده را ببرید.

تور اروپا

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران وین یا قیمت بلیط هواپیما وین تهران به سه کلیک مراجعه کنید. همکاران ما با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.

تجربه ناب قدم زدن در پارک‌های وین

سفر به وین در بهار

چند بار برای شما پیش آمده که لحظاتی را در سفر‌تان تجربه کنید و سال‌های سال، یاد آن لحظات باعث شود برای دقایقی لبخند بزنید و با تمام وجود برای تجربه‌اش خوشحال باشید؟ قدم زدن در پارک‌های عمومی وین، آن هم در فصل بهار، از لحظاتی است که با هربار یاد‌‌آوری‌اش، تمام وجودتان خواهان تجربه دوباره‌اش خواهد بود. آن‌چه که این قدم زدن را منحصر‌به‌فرد می‌کند، حضور شکوفه‌های گیلاس در سرتاسر پارک است. هیچ‌چیز لذت‌بخش تر از این نمی‌تواند باشد که روی نیمکت پارکی بنشینید، عطر مسحورکننده‌ شکوفه‌های گیلاس را استشمام کنید و از نور و گرمای آفتاب در سفرتان به وین در بهار لذت ببرید.

بستنی‌های محلی و بهار؛ ترکیب برنده‌ سفر به وین در بهار 

اگر قرار باشد زمانی که در وین هستید فقط یک خوراکی را امتحان کنید، آن خوراکی چیزی نیست جز بستنی‌های محلی وین! مهم نیست که هوا چقدر سرد باشد، وقتی در اواسط مارس بستنی‌فروشی‌ها باز می‌شوند، مردم برای خریدن بستنی مورد‌علاقه‌شان از خانه بیرون می‌آیند و با خوشحالی به سمت بستنی‌فروشی‌ها می‌روند. اهالی وین، نه‌تنها در ورد بستنی‌های خوشمزه، بلکه در درست کردن ماست‌های یخ‌زده و حتی یخ‌های گیاهی تبحر دارند. بنابراین، صرف نظر از آب‌و‌هوا، یکبار طعم لذیذ بستنی‌های وین را بچشید تا فقط چند ماه بعد، دلتان هوای سفر به وین در بهار و بستنی‌هایش را کند.

قهوه و پتو؛ تفریح لذت‌بخش سفر به وین در بهار

کافه در وین

فصل بهار در وین، فصل نوشیدن قهوه در خارج از کافه‌ها و پیاده‌روهای رنگارنگ است. کافه‌های روباز در پیاده‌رو‌ها در اوایل ماه مارس باز می‌شوند تا فضای مطلوب نشستن با پتوهای نرم و گرمای رادیاتورها را ایجاد کنند. بنابراین، با وجود آب‌و‌هوای سرد، شما می‌توانید از آسمان آفتابی لذت ببرید و قهوه‌ای گرم در هوای تازه میل کنید. این هم یکی دیگر از تجربه‌های به‌یاد‌ماندنی است که بعدها از سفر به وین در بهار به یاد خواهید‌آورد و با لبخند از این خاطره عبور خواهید کرد. پس یک میز کوچک در یک کافه محلی پیدا کنید، پتویی نرم دور شانه‌هایتان بپیچید و از قهوه گرم تازه‌دم لذت ببرید.

پیکنیک 

اگر دلتان می‌خواهد یک تجربه محلی وینی داشته باشید، وقت آن است که سبدتان را ببندید! بگذارید دقیق‌تر بگوییم: به بازار محلی بروید و یک سبد حصیری بخرید و هر‌چه دوست دارید بردارید و داخل سبدتان بگذارید. وقت آن رسیده‌است که با کسانی که دوست‌شان دارید به پارک‌های سرسبز و زیبای وین رفته و با یک سبد پیک‌نیک، خاطره‌ای دل‌پذیر در روز بهاری وین بسازید. فقط قبل از رفتن، یک پتو یا چند دست لباس گرم بردارید؛ چرا که گاهی بادهای تندی می‌وزد و زمان غروب خورشید، هوا خنک می‌شود. شما با این‌کار، سفر به وین در بهار را مانند زندگی در وین در بهار تجربه خواهید کرد؛ چرا که این‌کار مختص اهالی وین است.

اجاره دوچرخه در وین در بهار

یکی دیگر از پیشنهادهای ویژه ما برای سفر به وین در بهار، کرایه دوچرخه  است. به شما این قول را می‌دهیم که این‌ کار یکی از بهترین راه‌ها برای دیدن کل شهر است؛ چراکه مسیر‌های دوچرخه‌سواری بی‌پایانی در وین وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و خیابان‌های زیبای وین را ببینید. شما می‌توانید از ایستگاه‌های پارکینگ ویژه با استفاده از کارت اعتباری خود، برای یک روز دوچرخه‌ کرایه کنید. اما اگر قصد دارید سفر طولانی‌تری بین شهرها داشته‌باشید، می‌توانید یک دوچرخه اجاره‌ای کرایه کنید. حواستان باشد که زمان‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید دوچرخه‌ها را به مترو و قطار ببرید. بنابراین بهتر است از قبل در سایت یا اپلیکیشن  Wiener Linien وضعیت موجود را چک کنید.

هنرمندان گرافیتی

سفر به وین در بهار

یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد وین، آثار هنری قابل مشاهده در سرتاسر شهر است. به محض اینکه نور  خورشید می‌تابد، تمام هنرمندان گرافیتی (دیوار‌نگاری) محلی بیرون می‌آیند تا شهر را با آثار هنری خلاقانه و با‌شکوه رنگ‌آمیزی کنند. پس از زمستان، همه به‌دنبال خلق آثار جدید و تازه کردن نقاشی‌های قدیمی هستند تا بتوانند به‌ زیبایی به استقبال فصل تابستان بروند. اگر عاشق هنر هستید، پس عاشق خیابان‌های وین خواهید شد. گالری‌های هنری فراوانی در فضای باز این شهر وجود دارد. این گالری‌های هنری ،اصیل و خیره‌کننده هستند. بازدید از این گالری‌های متفاوت، نیازمند بلیط و هزینه نیست. تنها کار لازم، قدم زدن در خیابان‌ها، هر‌از‌گاهی ایستادن و تماشا کردن است. قدم بزنید و آن‌ها را یکی یکی ببینید. شما هنرمندان با‌استعدادی را خواهید دید که با بازی رنگ‌ها شما را جذب هنرشان خواهند‌کرد. فراموش نکنید که این‌کار را فقط در سفر به وین در بهار می‌توانید انجام دهید.

بازارهای محلی

بهار در وین، فصل رونق گرفتن بازار‌های محلی است. معروف‌ترین بازار محلی وین، ناش‌مارکت نام دارد. افراد بسیاری به خرید کردن از فضای باز این بازارها علاقه دارند؛ چراکه این بازارها حال‌و‌هوای خاص وین را دارند. شما در این بازار‌ها می‌توانید میوه و سبزیجات تازه، انواع پنیر، آجیل، گوشت، مرغ، ماهی و انواع غذاهای لذیذ تهیه کنید. هم‌چنین شما می‌توانید در فضایی مطلوب، با لذیذ‌‌‌ترین غذاهای محلی و بین‌المللی، از خودتان پذیرایی کنید و از موسیقی دل‌نشین لذت ببرید. البته اگر خودتان علاقه به آشپزی کردن دارید، بازارهای محلی وین، گزینه بسیار مناسبی برای خرید بهترین مواد غذایی است.

پیاده روی در مرکز شهر؛ تجربه‌ای از سفر به وین در بهار

پیاده روی در وین

گشت‌و‌گزار در مرکز شهر را از دست ندهید! مکان‌هایی با معماری قدیمی و فرهنگی بسیاری برای بازدید در شهر وین وجود دارد. اهمیتی ندارد که اطلاعات زیادی در مورد تاریخ شهر ندارید. شما با گشت‌و‌گذار در مرکز وین می‌توانید بهترین و معتبرترین اطلاعات این شهر را به دست آورید. یک روز بیرون بروید، با مردم محلی بنشینید و به حرف‌هایشان گوش دهید؛ حتما داستان‌های شگفت‌انگیزی درباره وین خواهید شنید. راه دیگر هم این است که سوار کالسکه‌های اسب شوید. شک نداشته باشید که شما با این‌کار به گذشته‌های وین سفر خواهید‌کرد؛ چرا که راننده، داستان‌های تاریخی بسیاری را به شما خواهد‌گفت. همه راه‌ها را امتحان کنید تا یک تجربه ناب داشته باشید؛ تجربه‌ای که بعد از بازگشت از سفر به وین در بهار، بتوانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

یک شام لذیذ و متفاوت در رستوران‌های وین

رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در وین وجود دارد، اما اگر به‌دنبال تجربه ویژه‌ای هستید، باید در ناش‌مارکت غذا بخورید. هم‌چنین می‌توانید در رستوران‌های خوب مرکز شهر غذا بخورید که نه تنها غذاهای اتریشی، بلکه انواع غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهد. مردم وین عاشق غذا خوردن هستند و زمانی که غذاهای آن‌جا را می‌چشید عاشق غذاهای محلی آن‌ها می‌شوید؛ غذاهایی که از دوره‌های مختلف الهام گرفته‌اند و راه خود را به تاریخ غذاهای محلی وین باز کرده‌اند. پیشنهاد ویژه ما به شما امتحان سوسیس‌های محلی در دکه‌های سوسیس‌فروشی وین است. نگران نباشید! ما در راهنمای سفر به وین در بهار، در مورد همین مورد هم تحقیق کرده‌ایم. آن‌ها امتحان های بهداشتی خود را پس داده‌اند و تحت آزمایش‌های بهداشتی بسیار سختی قرار گرفته‌اند. پس با خیال راحت امتحانشان کنید و از هر لقمه‌ای که می‌خورید، لذت ببرید.

سخن آخر 

مواردی که برایتان نوشتیم، راهنمای سفر به وین در بهار هستند که می‌توانید انجام دهید. اگرچه وین، چنان زیبا است که هر زمان به آن سفر کنید، با زیباترین لحظات و خاطرات از شما پذیرایی خواهد‌کرد و شما در هر حالتی، از سفر به وین لذت خواهید برد. اما این چند نکته به شما کمک می‌کند مانند مردم محلی وین، از بهار وین استفاده کنید و احساس زندگی در بهار یکی از زیباترین نقاط جهان را تجربه کنید.

نظرات کاربران