راهنمای سفر به بوسان

راهنمای سفر به بوسان؛ تجربه‌ای متفاوت در کنار دریا

اگر عاشق تماشای اقیانوس از دل جنگل هستید؛ اگر می‌خواهید در فضای قدیمی معابد بودایی قدم بزنید و دنبال شهری می‌گردید که در آن اماکن گردشگری متنوعی وجود داشته باشد، ما به شما بوسان را پیشنهاد می‌دهیم. در سفر به بوسان شما می‌توانید از قدم‌زدن به صورت هم‌زمان، کنار اقیانوس و جنگل لذت ببرید. می‌توانید درحالی‌که در ساحل نشسته‌اید، زیبایی‌ ساختمان‌های بلند شهر را نیز تماشا کنید. بوسان شهری در کره جنوبی است که می‌تواند به شما فرهنگ سنتی کره‌ای را نشان دهد. در ادامه مقاله همراه ما باشید با راهنمای سفر به بوسان …

رزرو کره جنوبی

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

سفر به بوسان

راهنمای سفر به بوسان

بوسان یکی از بزرگ‌ترین بندرهای کره جنوبی است. این بندر به‌خاطر سواحل، کوه‌ها، معابد و جاذبه‌های گردشگری‌اش شهرت دارد و از آن به‌عنوان مرکز اقتصادی، فرهنگی و آموزشی جنوب شرقی کره جنوبی نیز یاد می‌شود. بندر بوسان بعد از جنگ کره، دروازه‌ ارتباطی میان کره جنوبی و جهان به‌ حساب می‌آید. کره جنوبی از این راه تجارت‌هایی را با اوراسیا انجام می‌دهد. همچنین بوسان از طریق میزبانی موفقیت‌آمیز رویدادها و جشنواره‌های بین‌المللی مختلف شناخته می‌شود. یکی از این رویدادهای بین‌المللی که سالانه تعداد زیادی از علاقه‌مندان به فیلم را به بوسان می‌آورد، جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان است. در سفر به بوسان شما می‌توانید در کنار تماشای اماکن مدرن، از معابد سنتی و دهکده‌های قدیمی نیز بازدید کنید. قدم‌زدن در ساحل و تماشای آسمان‌خراش‌های شهر نیز می‌تواند حس متفاوتی از کنار هم قرار گرفتن طبیعت و زندگی شهری را به شما هدیه دهد. 

راهنمای سفر به بوسان؛ حمل‌و نقل

لازم نیست در سفر به بوسان نگران وسایل نقلیه باشید، چرا که سیستم حمل‌ونقل عمومی بوسان، رفت‌وآمد شما را در شهر آسان می‌کند. شما می‌توانید برای رفتن به جاهای دیدنی بوسان از اتوبوس و مترو استفاده کنید. مترو بوسان دارای 4 خط و 102 ایستگاه است. برای دسترسی راحت‌تر به وسایل حمل‌ونقل عمومی لازم است که یک کارت از فروشگاه‌ یا باجه‌های ایستگاه‌ اتوبوس یا مترو خریداری کنید. این کارت، تی مانی(T-Money) نام دارد که شما می‌توانید از طریق باجه‌هایی که در ایستگاه‌ قرار دارد، کارت خود برای استفاده از اتوبوس و مترو، شارژ کنید. 

راهنمای سفر به بوسان؛ نکات مهم

راهنمای سفر به بوسان؛ نکات مهم

در سفر به بوسان یک سیم‌کارت محلی برای اتصال به اینترنت خریداری کنید. دسترسی به اینترنت می‌تواند گردش شما را در بوسان آسان‌تر خواهد کرد.

بهتر است در سفر به بوسان google translate را در گوشی خود دانلود و نصب کنید، این برنامه به شما برای ارتباط راحت‌تر با مردم، کمک کند.

همچنین برای راحت‌تر شدن گردش در بوسان بهتر است برنامه Subway Korea را در گوشی خود نصب کنید. این برنامه به شما اطلاعاتی درباره مسیر حرکت مترو، خط‌ها و زمان‌بندی حرکت قطارها می‌دهد. 

برای یافتن مسیرها با استفاده از ماشین، اتوبوس و مترو نیز بهتر است برنامه Never Maps را در گوشی خود نصب کنید. این برنامه کمک می‌کند راحت‌تر مسیر رسیدن هر وسیله نقلیه‌ را به جاهای دیدنی بوسان پیدا کنید. از گوگل‌مپ نیز می‌توانید کمک بگیرید؛ اما در نظر داشته باشید که در گوگل‌مپ مسیرهای دسترسی را می‌توانید از روی نقشه پیدا کنید و این ممکن است کمی شما را سردرگم کند.

راهنمای سفر به بوسان؛ محل اقامت

برای تکمیل تجربه عالی سفر به بوسان بهتر است اول محل اقامت خود را مشخص کنید. لازم نیست نگران مسافت باشید، در هر کدام از مناطق بوسان که اقامت داشته باشید، دسترسی به ساحل، بازارهای خیابانی و دیگر جاهای دیدنی بوسان آسان خواهد بود و این اماکن زیاد از هم دور نیستند. در زیر چند محله از بوسان را به همراه هتل‌های مناسب به شما معرفی خواهیم کرد که راحت‌تر بتوانید محل اقامت خود را انتخاب کنید.

ساحل هه‌اون‌ده

راهنمای سفر به بوسان

ساحل هه‌اون‌ده یا Haeundae یکی از معروف‌ترین سواحل کره‌ جنوبی است. این ساحل در جنوب شرقی بوسان واقع شده که ماسه‌های نرم طلایی و آب‌های فیروزه‌ای‌اش برای شنا، آفتاب گرفتن و پیاده‌روی مناسب خواهد بود. ساحل هه‌اون‌ده به دلیل مناظر زیبا، امکانات رفاهی عالی و دسترسی آسان به مرکز شهر، به‌عنوان یکی از پربازدیدترین سواحل بوسان شناخته می‌شود. امکانات رفاهی مختلفی چون پارکینگ، رستوران‌ها، کافه‌ها، مغازه‌ها و سرویس بهداشتی در این ساحل در دسترس است و وجود یک پارک تفریحی به نام هه‌اون‌ده، تفریحات این ساحل را تکمیل می‌کند. در سفر به بوسان می‌توانید از تفریحات این پارک از جمله ترن‌هوایی و چرخ‌وفلک لذت ببرید. همچنین ساحل هه‌اون‌ده یک مکان محبوب برای برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی کره‌ای به حساب می‌آید. 

اگر برای اقامت در این ساحل دنبال مکانی مجلل هستید، Park Hayatt بوسان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل 5 ستاره، چشم‌اندازی رو به ساحل و اقیانوس دارد. همچنین Park Hayatt دارای مراکز خرید و تفریحی زیادی است. 

اگر بودجه شما برای سفر به بوسان متوسط است و می‌خواهید در جایی نزدیک به اقیانوس بمانید، shilla stay می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این اقامتگاهِ 4 ستاره با چشم‌اندازی رو به شهر و دریا، در نزدیکی ساحل و آکواریوم بوسان واقع شده است.

اما اگر بودجه شما برای سفر به بوسان محدود است؛ مهمان‌خانه MAMA در هه‌دان‌ده برای شما مناسب خواهد بود. باتوجه‌به قیمت مقرون‌به‌صرفه و موقعیت مکانی عالی در کنار بازار هه‌دان‌ده،  گزینهٔ خوبی برای مسافرانی با بودجه محدود است. 

منطقه سئومیون  

راهنمای سفر به بوسان؛ منطقه سئومیون  

مرکزی‌ترین منطقه بوسان، سئومیون (Seomyeon) نام دارد. پیشنهاد ما به شما این است که در سفر به بوسان تماشای این منطقه را از دست ندهید. سئومیون، مرکز اصلی وسایل حمل‌ونقل عمومی است که شما می‌توانید از آنجا با استفاده از مترو و اتوبوس به نقاط مختلف بوسان دسترسی راحت‌تری داشته باشید. علاوه بر این، سئومیون مرکز تجاری بوسان است. این منطقه چندین مرکز خرید بزرگ، فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی دارد که بسیار از مردم حال‌وهوای این منطقه را با منطقه Hongdae در سئول مقایسه می‌کنند. 

هونگده  (Hongdae)  محله‌ای در سئول که در نزدیکی دانشگاه هونگیک واقع شده و به‌خاطر نزدیکی به دانشگاه محل مورد علاقه دانشجویان است. این محله به هنرهای شهری، فرهنگ موسیقی، فروشگاه‌های محلی، کلوب‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و سرگرمی‌هایش معروف است.

بهترین مکان برای اقامت در نزدیکی سئومیون در سفر به بوسان، Lotte Hotel Busan است. یک هتل مجلل در موقعیت عالی از منطقه سئومیون، برای وقت‌هایی که می‌خواهید قسمت سرزنده شهر بوسان را از صبح تا غروب تماشا کنید.  

برای بودجه متوسط نیز هتل  Hotel Kyungsung مناسب خواهد بود. یک هتل 3 ستاره که از نظر موقعیت مکانی در مرکز سئومیون واقع شده است.

برای اقامت در سئومیون با بودجه محدود، مهمان‌خانه Seri Inn Guesthouse گزینه خوبی خواهد بود. این مهمان‌خانه پیشنهاداتی متناسب با بودجه‌تان به شما ارائه می‌دهد و موقعیت مکانی خوبی در نزدیکی بازار شلوغ Bujeon و ایستگاه اتوبوس سئومیون دارد که گردش در شهر را برای شما آسان‌تر می‌کند. 

منطقه نامپو

راهنمای سفر به بوسان

منطقه Nampo-Dong یا نامپو در جنوب بوسان واقع شده که از شمال با رودخانه Nakdong هم مرز است. بازدید از این منطقه در سفر به بوسان یک تجربه عالی خواهد بود؛ زیرا که این منطقه تاریخی در مرکز شهر بوسان، مکانی بی‌نظیر برای لذت‌بردن از زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی بوسان است.

بهترین مکان برای اقامت در Nampo با بودجه متوسط در سفر به بوسان، Nampo Hound Hotel Premier است. این هتل سه ستاره در نزدیکی ساحل Sungdo قرار دارد. وجود یک باغ در هتل، سالن استراحت، رستوران و تراس در فضای باز این مکان را جذاب کرده است. 

مهمان‌سرای  K79  مکانی برای مسافران با بودجه محدود در این منطقه است. این مکان حسی دلپذیر از حضور در کره را به شما هدیه می‌دهد. 

ساحل گوانگالی

ساحل Gwangalli در غرب ساحل Haeundae قرار دارد و مانند هه‌دان‌ده دارای خط ساحلی زیبای بوسان با شن‌های طلایی است. بازدید از این ساحل در سفر به بوسان با وجود پل نورانی Gwangan که از وسط ساحل می‌گذر، بسیار زیباست. روشنایی پل گوانگان در شب منظره‌ای خیره‌کننده ایجاد می‌کند که باعث می‌شود حس سرزنده بودن شهر را تجربه کنید.  

مسلماً بهترین هتل در گوانگالی با چشم‌اندازهای ساحلی،  H Avenue Gwanganri Beach است. برخی از اتاق‌های این هتل دارای بالکن و برخی منظره‌ای خیره‌کننده رو به اقیانوس دارند. 

در سفر به بوسان، مسافران با بودجه محدود، هتل Wood House در نزدیکی ساحل Gwangalli را دوست خواهند داشت. یک موقعیت مکانی خوبی دارد و در نزدیکی مرکز سینمایی بوسان واقع شده است. مرکز سینمایی بوسان با معماری بی‌نظیرش یکی از جاهای‌ دیدنی بوسان است. این مرکز، جشنواره‌های بین‌المللی همچون جشنواره فیلم بوسان را میزبانی می‌کند.

راهنمای سفر به بوسان، برنامه‌ای برای سفر سه‌روزه

راهنمای سفر به بوسان؛ دهکده فرهنگی گامچئون 

در اینجا برای شما برنامه‌ای سه‌روزه برای سفر به بوسان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که شما می‌توانید هر کدام از این پیشنهادها را انجام داده یا در آخر بر اساس علایق خود این برنامه را تغییر دهید. پس با سه کلیک برای یک سفر سه‌روزه به بوسان همراه باشید.

راهنمای سفر به بوسان؛ روز اول سفر

در روز اول سفر به بوسان به یکی از دهکده‌های فرهنگی و قدیمی بوسان می‌رویم و بعد از آن در منطقه‌ای از بوسان غذاهای متنوعی را مزه کنیم؛ با ما همراه باشید.

دهکده فرهنگی گامچئون 

دهکده فرهنگی گامچئون یک دهکده تاریخی در بوسان که به دلیل خانه‌های رنگارنگ و هنرهای خیابانی‌اش، به شهرت رسیده است. این دهکده در دامنه یک تپه‌ واقع شده و مناظر زیبایی از خلیج بوسان را به شما نمایش می‌دهد. دهکده فرهنگی گامچئون در دهه ۱۹۴۰ میلادی ساخته شد. در آن زمان، این منطقه محل سکونت پناهندگان جنگ کره بود. این پناهندگان خانه‌های خود را با استفاده از مواد ساده مانند چوب و حلبی ساخته بودند که باگذشت زمان، این خانه‌ها بازسازی شدند. در سال 2009 وزارت فرهنگ، ورزش و گردشگری بوسان با هدف احیای دهکده گامچئون وارد عمل شد. پس از بازسازی و احیا، این دهکده به یک محله هنری با نقاشی‌های چشم‌نواز دیواری تبدیل شد که در آن کافه‌های زیبا و گالری‌های هنری زیادی وجود دارد. از آن زمان این دهکده تبدیل قطب فرهنگی بوسان شده و یکی از جاهای دیدنی محبوب برای گردشگران در سفر به بوسان است. 

در هنگام ورود به دهکده فرهنگی گامچئون، نقشه‌ی توریستی دهکده را دریافت کنید. این نقشه بهترین جاهای هنری را برای بازدید، برجسته کرده است. البته در نظر داشته باشید که مردم هنوز در این دهکده زندگی می‌کنند، بنابراین هنگام عبور از کوچه‌ها به مردم محلی احترام بگذارید و هنگام گردش در دهکده سروصدای زیادی ایجاد نکنید. هزینه ورودی به این دهکده رایگان است و گردش در این دهکده تقریبا به 3 ساعت زمان نیاز دارد.

منطقه نامپو در روز اول سفر به بوسان

راهنمای سفر به بوسان

نامپو یکی از قدیمی‌ترین مناطق بوسان است که چندین جاذبه گردشگری دارد. برای بازدید از این منطقه در سفر به بوسان یک بعدازظهر کافی است. باید زمان را طوری برنامه‌ریزی کنید که حتماً زمان ناهار به این منطقه برسید تا بتوانید از تمام غذاهای خوشمزه‌اش نوش جان کنید. مکان‌هایی که در نامپو قرار دارد:

بازار گوکجه: این بازار در خیابان‌ مرکزی نامپو واقع شده و دارای صدها مغازه است که در آن از لوازم الکترونیکی، سوغاتی، لباس، کالاهای خانگی گرفته تا غذاهای خیابانی کره‌ای به فروش می‌رسد. 

بازار ماهی جاگالچی: اگر به دنبال بزرگ‌ترین بازار ماهی در کره جنوبی هستید، در سفر به بوسان به بازار ماهی جاگالچی بروید. این بازار در لبه بندر Nampo واقع شده است. غرفه‌های ماهی فروشی، صحنه‌های زیبایی از زندگی کنار دریا را خلق می‌کند. همچنین شما می‌توانید در این بازار غذاهای متنوع دریایی را مزه کنید. 

میدان بیفز: این میدان محل برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان (BIFF) است که دارای سالن‌های سینما، فروشگاه‌هایی برای خرید، مکان‌هایی مختلف برای غذا و تفریحات شبانه پر جنب‌وجوش است.

برج بوسان 

برج بوسان یا Busan Tower یک برج مخابراتی و گردشگری در شهر بوسان است. این برج در سال ۱۹۷۳ میلادی ساخته شد و ارتفاع آن ۱۲۰ متر است. برای داشتن دید بهتر به مناظر بوسان از ارتفاع بالا، می‌توانید به برج بوسان بروید که در فاصله کمی از بازار گوکجه در نامپو قرار گرفته است. برج بوسان یکی از نمادهای با افتخار بوسان بوده و در شب با نورپردازی‌های رنگارنگش بسیار زیباست. در سفر به بوسان تماشای شهر از این برج را از دست ندهید.

هزینه ورودی برج بوسان 6 دلار و هزینه ورودی رصدخانه برج بوسان 10 دلار است. زمان تقریبی مورد نیاز برای بازدید از برج بوسان 1 ساعت خواهد بود. اگر در سفر به بوسان دنبال جایگزینی رایگان برای Busan Tower می‌گردید، رصدخانه جهانی لوته (Lotte) می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این رصدخانه در بالای یک فروشگاه بزرگ قرار دارد. لوته با همان مناظر چشمگیر مشابه با برج بوسان در ارتفاع 101 متر از زمین در منطقه نامپو و نزدیک بازار ماهی جاگالچی واقع شده است.

غروب آفتاب در ساحل گوانگالی در پایان روز اول سفر به بوسان

راهنمای سفر به بوسان؛ ساحل گوانگالی

آخرین مکان برای پایان تفریح روز اول در سفر به بوسان تماشای غروب آفتاب در ساحل گوانگالی است. این ساحل بعد از گشت‌وگذار زیاد در دهکده فرهنگی گامچئون، منطقه نامپو و برج بوسان می‌تواند خستگی شما را از بین ببرد. زمان موردنیاز برای تماشای غروب آفتاب در ساحل گوانگالی 2 ساعت خواهد بود. ساحل گوانگالی یکی از محبوب‌ترین سواحل بوسان است. از آنجا می‌توانید مناظری از پل گوانگان که به پل الماس نیز شناخته می‌شود را تماشا کنید. این پلِ نمادین کاملاً روشن است و می‌توانید در شب‌های بوسان به تماشای پل Gwangan در سواحل گوانگالی بنشینید. همچنین اجراهای زنده و نمایش فیلم در سواحل شنی گوانگالی برگزار می‌شود.

پس از نشستن در ساحل و تماشای غروب خورشید، می‌توانید به یکی از رستوران‌های کره‌ای BBQ در نزدیکی ساحل Gwangalli بروید و قبل از رفتن به محل اقامت خود  از اولین باربیکیو در سفر به بوسان لذت ببرید.

راهنمای سفر به بوسان؛ روز دوم

پس از اولین روز سفر به بوسان، استراحت در طبیعت می‌تواند شما را سرحال بیاورد. با برنامه روز دوم همراه ما باشید:

اسپالند

در سفر به بوسان حتماً باید رفتن به یک حمام سنتی کره‌ای را تجربه کنید. jimjilbang حمام‌ سنتی کره‌ای، از دهه 1990 میلادی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر طرفدار سریال‌های کره‌ای هستید احتمالاً این حمام‌های سنتی را زیاد دیده‌اید. جیمجیل بانگ معمولاً دارای حمام عمومی، سونا، سالن‌های ماساژ، اتاق‌های استراحت، فودکورت و سایر امکانات سرگرمی است. مردم کره‌ با خانواده و دوستان خود به جیمجیل بانگ برای استراحت‌، غذا، حمام و همچنین ماساژ و درمان‌های زیبایی می‌روند. جیمجیل بانگ مکانی برای مدیتیشن، آرامش و استراحت است. 

یکی از معروف‌ترین جیمجیل بانگ‌های بوسان، اسپالند نام دارد. این مکان برای توریست‌ها مناسب بوده و فضایی مدرن دارد. زمان تقریبی برای حضور در این جیمجیل بانگ‌ِ معروف بوسان، 3 ساعت است و هزینه آن 13 دلار می‌شود. می‌توانید اسپالند را در فروشگاه بزرگ Shinsegae Centrum City، متصل به ایستگاه مترو Centrum City پیدا کنید. همچنین پس از استراحت و حمام‌کردن در این جیمجیل بانگ، می‌توانید در Shinsegae غذا بخورید.

معبد هائدونگ یونگ گونگسا

راهنمای سفر به بوسان

معبد Haedong Yonggungsa در خط ساحلی شرق بوسان واقع شده که در سال 1376 میلادی ساخته شده است. این معبد در زمان حمله ژاپن به کره تا حدودی ویران و در دهه 1930 بازسازی شد. معبد Haedong Yonggungsa مناظر زیبایی از اقیانوس و زیبایی‌های ساختمان‌های سنتی را به شما نمایش می‌دهد. در ابتدای مسیر این معبد می‌توانید 12 خدای سالِ چینی که به خدایان حیوانات زودیاک معروف‌اند را تماشا کرده و حیوان سال تولد خود را از میان آنها پیدا کنید. به اعتقاد آنها این 12 خدا، از زمین در 12 جهت محافظت کرده و از تهاجم ارواح شیطانی جلوگیری می‌کنند. همچنین یکی از رازهای این معبد، پرتاپ سکه برای برآورده شدن آرزو از بالای پل یونگ مونگیو، متصل به معبد است که افسانه‌ها می‌گویند، معبد یونگ گونگسا حداقل یک آرزو را برآورده خواهد کرد. همچنین با قدم زدن در این معبد احساس می‌کنید که دریا زیر پای شما قرار گرفته است. زمان تقریبی برای بازدید از این معبد در سفر به بوسان با حمل‌ونقل 4 ساعت خواهد بود و این معبد کمی از مرکز بوسان دورتر است.

ساحل هه‌دان‌ده در روز دوم سفر به بوسان

انتهای روز دوم در سفر به بوسان می‌توانید در راه بازگشت از معبد Haedong Yonggungsa، در ساحل هه‌دان‌هه توقف کرده و استراحت کنید. این ساحل حال‌وهوای مشابهی با ساحل Gwangalli دارد. مکانی عالی برای قدم‌زدن است. ترکیب صدای موسیقیِ کافه‌های محلی و صدای موج‌ دریا بی‌نظیر است و شما در حین قدم‌زدن می‌توانید افق روشن شهر را تماشا کنید. ساحل Haeundae  یک ساحل فوق‌العاده برای شنا در روزهای گرم تابستان است. همچنین می‌توانید قبل از بازگشت به محل اقامت خود در رستوران‌های این ساحل از شام خود لذت ببرید.

راهنمای سفر به بوسان؛ روز سوم سفر

راهنمای سفر به بوسان؛ تله کابین SONGDO

فعالیت‌های زیادی در روز سوم سفر به بوسان می‌توانید انجام دهید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد و شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید که در روز پایانی چه‌کارهایی انجام دهید.

بوسان ایر کروز (تله کابین SONGDO)

بوسان ایر کروز یک تله‌کابین است. دو ایستگاه دارد که یکی شما را از ساحل Songdo، از روی دریا، به Amnam Park که یک پارک جنگلی است، می‌رساند. ایستگاه بعدی این تله‌کابین نیز شما را به پارک Taejongdae می‌برد. 

آمنام پارک به دلیل مناظر خیره‌کننده اقیانوس و جنگل‌های سرسبزش شناخته شده است. این پارک مسیرهایی برای پیاده‌روی دارد و پل‌های چوبی در این پارک، مناظر زیبایی را از اقیانوس و جنگل برای عکاسی گردشگران خلق کرده است. همچنین شما می‌توانید از موزه دایناسورها در این پارک بازدید داشته باشید. این محل نزدیک به منطقه نامپو و دهکده فرهنگی گامچئون است پس می‌توانید با کمی تغییر در برنامهٔ روز اول سفر به بوسان، سوار تله‌کابین شده و از تماشای دورنمای جنگل و اقیانوس لذت ببرید. زمان تقریبی گشت‌وگذار 2 ساعت و هزینه‌ها 11 دلار خواهد بود. همچنین ساحل سونگدو یکی از بهترین سواحل بوسان است، بنابراین می‌توانید به‌جای بازدید از ساحل Haeundae، ساحل سونگدو را انتخاب کرده و از کروز هوایی بوسان نیز دیدن کنید.

پیاده‌روی در روز سوم سفر به بوسان

 IGIDAE و ORUKDO دو مسیر ساحلی محبوب برای پیاده‌روی در بوسان هستند. این پیاده‌روها مناظری خیره‌کننده از اقیانوس و سواحل شنی سفید را به شما نشان می‌دهند. 

پیاده‌رو ساحلی IGIDAE یک مسیر برای پیاده‌روی که در امتداد ساحلی به همین نام در بوسان واقع شده است. این مسیر حدود ۱.۵ کیلومتر طول دارد و می‌توانید در طول مسیر، مناظری زیبا از اقیانوس و سواحل شنی بوسان را تماشا کنید.

SKYWALK ORUKDO نیز یک پیاده‌رو چوبی است که در بالای صخره‌های اوروکدو در بوسان قرار دارد. در انتهای این مسیر می‌توانید از پیاده‌روی روی راهروی شیشه‌ای که روی دریا قرار گرفته، لذت ببرید.

زمان مورد نیاز برای پیاده‌روی 3 ساعت و مسافت تقریبی پیاده‌روی، 5 کیلومتر است.

پارک تفریحی تجونگده  

راهنمای سفر به بوسان

پارک Taejongdae به شما این امکان را می‌دهد که در مسیر جنگل سبز قدم بزنید و اقیانوس آبی را به طور هم‌زمان تماشا کنید. ساحل صخره‌ای رنگارنگ که به‌مرور توسط امواج شکل‌گرفته این پارک را دیدنی‌تر کرده است. پارک تجونگده به‌افتخار پادشاه Taejong Muyeol از خاندان Silla نام‌گذاری شده است. در آن زمان پادشاه Taejong در این منطقه تمرین‌های تیراندازی خود را انجام می‌داد؛ زیرا که زیبایی این منطقه پادشاه را شیفته خود کرده بود. 

بیشتر بازدیدکنندگان از قطار دانوبی در این پارک استفاده می‌کنند که با نمای بیرونی زیبا، آراسته شده و در جاده منطقه تفریحی Taejongdae در گردش است. پس از حرکت قطار، می‌توانید به‌راحتی در ایستگاه‌های متعدد در امتداد مسیر پیاده شوید. علاوه بر قطار، می‌توانید با آرامش در تونل طبیعی که توسط درختان تشکیل شده است، پیاده‌روی کنید؛ توجه داشته باشید که همراه خود یک جفت کفش ورزشی بردارید. 

همچنین می‌توانید در سفر به بوسان به رصدخانه واقع در این پارک بروید. وقتی آسمان صاف است می‌توانید تا جزایر اوریو کدو و جزیره تسوشیما کشور ژاپن را تماشا کنید. در زیر پله‌های کنار رصدخانه، فانوس دریایی Yeongdo قرار دارد که نور آن از سال ۱۹۰۶ هرگز خاموش نشده است. در سال ۲۰۰۴، این فضا به یک فضای فرهنگ دریایی مجهز به گالری See & Sea، رصدخانه، موزه تاریخ طبیعی و کافه تبدیل شده است. زمان تقریبی برای گردش در این پارک 1 ساعت و نیم است و تقریباً 5 کیلومتر پیاده‌روی دارد. اگر دنبال مکانی آرام و خلوت نسبت به دیگر جاذبه‌های گردشگری هستید این پارک گزینه خوبی خواهد بود.

از سئومیون در شب لذت ببرید

Seomyeon مکانی برای ملاقات با مردم، خوردن شام، نوشیدن قهوه یا نوشیدنی است. اگر به دنبال تفریحات شبانه در بوسان هستید، می‌توانید به سئومیون بروید. این محله در شب با چراغ‌های روشن، نمایش‌های خیابانی و فضای شلوغش زنده می‌شود. اغلب فعالیت‌هایی مثل خرید و دورهمی‌ها در این محله تا ساعات اولیه صبح ادامه دارد.

راهنمای سفر به بوسان؛ چگونه به بوسان سفر کنیم؟

راهنمای سفر به بوسان؛ حمل و نقل

برای سفر به بوسان می‌توانید از وسایل حمل‌ونقل متنوعی استفاده کنید. بوسان در شرق کره جنوبی قرار دارد و به لطف شبکه حمل‌ونقل چشمگیر به‌راحتی به سایر نقاط کشور متصل می‌شود.

سفر به بوسان با اتوبوس

اگر با بودجه کم به بوسان سفر می‌کنید ممکن است بخواهید سوار اتوبوس شوید. اتوبوس‌های این مسیر بسیار راحت، جادار و مقرون‌به‌صرفه است. سفر به بوسان از سئول با اتوبوس، ممکن است بیش از 4 ساعت طول بکشد؛ این به ترافیک سئول بستگی دارد. هزینه اتوبوس 20 دلار است.

راهنمای سفر به بوسان با قطار

برای یک سفر سریع‌تر، می‌توانید سوار قطار سریع KTX شوید که کمتر از 3 ساعت طول می‌کشد و حدود 50 دلار قیمت دارد.

سفر به بوسان با هواپیما

برای سفر به بوسان شما می‌توانید از هواپیما استفاده کنید. هواپیما، گران‌ترین گزینه است. برای تحویل‌گرفتن کارت، سوار شدن، پرواز و منتظر ماندن برای دریافت چمدان نیاز به زمان زیادی دارید که قطار KTX اغلب سریع‌تر است!

کلام آخر درباره راهنمای سفر به بوسان

بوسان شهری است که در سفر به آن می‌توانید زیبایی‌های بوسان یک شهر گردشگری که در شرق کره جنوبی واقع شده، دومین شهر بزرگ بعد از سئول است. در این مقاله درباره چند محله مهم در بوسان صحبت کردیم و یک برنامه سفر سه‌روزه به شما پیشنهاد دادیم. در نظر داشته باشید که برای رفتن به کره جنوبی بهتر از علاوه بر چک‌کردن آب‌وهوا، آداب‌ورسوم محلی را نیز در نظر بگیرید. وقتی در بازارهای بوسان قدم می‌زنید، مطمئن شوید که پول نقد همراه داشته باشید، زیرا آنها امکاناتی برای استفاده از کارت ندارند. امیدوارم از سفر به بوسان لذت ببرید. شما چه مکانی در بوسان را برای گردش پیشنهاد می‌دهید؟

نظرات کاربران