رمانتیک ترین رستوران های پاریس

رمانتیک ترین رستوران های پاریس؛ به وقت نیمه شب!

اگر با همسرتان به پاریس سفر می‌کنید، باید به‌دنبال عاشقانه ترین رستوران های پاریس باشید. یک قرار شام عاشقانه در رمانتیک‌ ترین رستوران های پاریس، می‌تواند یک سوپرایز عالی برای همسرتان باشد تا یکی از بهترین خاطراتتان را با هم رقم بزنید. پیداکردن یک رستوران رمانتیک، به‌ویژه در شهری که به‌خاطر غذاها و رمانتیک بودنش مشهور است، سخت نیست. با این حال، ما راهنمایی در این مقاله تهیه کرده‌ایم تا  با کمک آن بتوانید رمانتیک ترین رستوران های پاریس را برای قراری عاشقانه رزرو کنید و از غذای خوب آن‌‌جا هم لذت برید. از مکان‌های معمولی و دنج گرفته تا رستوران‌های عالی، رستوران‌های زیادی در این شهر وجود دارد که می‌تواند اولین مقصد شما در سفر به پاریس باشد. پس در این مقاله همراه ما باشید.

Tour europe

تور پاریس را رزرو کرده اید؟

برج نقره‌ای؛ یکی از قدیمی ترین و رمانتیک ترین رستوران های پاریس

رمانتیک ترین رستوران های پاریس

اگر می‌خواهید در یک رستوران بااصالت و قدیمی غذا بخورید، قدیمی‌ترین رستوران پاریس یعنی برج نقره‌ای، انتخاب مناسبی برای شما است. این رستوران در کنار اسکله قرار دارد. برج نقره‌ای با قرن‌ها قدمت، نماد غذاهای مجلل فرانسوی است. غذای معروف این رستوران، اردک مخصوص سرآشپز است. برج نقره‌ای ​​با چشم‌اندازی از رود سن، خدمات فوق‌العاده خوبی را به مشتری ارائه می‌دهد. اردک از سال 1890 در آن‌جا سرو و با چهار روش پخت با پرتقال، فلفل سبز، میوه های فصلی و به سبک برج نقره‌ای آماده می‌شود. این رستوران که به‌عنوان قدیمی‌ترین و رمانتیک ترین رستوران های پاریس شناخته شده‌است، در سال 1582 افتتاح شد و موردعلاقه بسیاری از اشراف و مشاهیر سراسر جهان از جمله پادشاه انگلیسی هنری چهارم بود. این رستوران پاریسی پس از مرگ مالک قدیمی خود، کلود تریل، در سال 2006 درخشش خود را به دست آورد.

Pertinence

این مکان فوق‌العاده شیک که در سمت چپ رود سن قرار گرفته‌است، برای یک شام رمانتیک ایده‌آل است. محبوب‌ترین غذای این رستوران، کبوترکباب نفیس راکان با تربچه سیاه و زیتون پرشده با ریکوتا است. سرآشپزان کوئن لیو و ریونوسکه نایتو هرگز در متعجب کردن مشتریان رستوران خود کوتاهی نمی‌کنند. البته رستوران Pertinence علاوه بر رمانتیک ترین رستوران های پاریس، یکی از گران‌ترین رستوران‌ها نیز به‌شمار می‌رود.

رمانتیک ترین فضا در رستوران های پاریس؛ باغ مونتروی 

رمانتیک ترین فضا در رستوران های پاریس؛ باغ مونتروی 

این رستوران در حومه شرقی پاریس واقع شده‌است. مونتروی ممکن است کمی دورتر از مرکز شهر باشد، اما این رستوران دنج ارزش دور شدن از هتل را دارد. در باغ مونتروی از پیانو جلو در ورودی گرفته تا نقاشی‌های رنگ روغن و حیاط‌های پرشده از گل، برای به تصویر کشیدن یک محیط رمانتیک تلاش می‌کند. غذای محبوب مشتریان، میگوی تند علف لیمو با ریزوتو و جوهر ماهی مرکب است. این باغ ، یکی از رمانتیک ترین رستوران های پاریس است که شما را راضی به هتل برمی‌گرداند.

رزرو تور اروپا

 به Le Bien Venu 

 یک رستوران ژاپنی در هتل Le Bien Venu وجود دارد که کم‌تر کسی آن را می‌شناسد. برای خوردن غذاهای ژاپنی در محیطی کاملا دنج و آرام، به این رستوران که در پشت هتل معروف پاریس قرار دارد، بروید. پرفروش‌ترین غذای این رستوران، کاری مخصوص سرآشپز با سبزیجات ترد و آتشین است. چیزهای زیادی در این رستوران ژاپنی وجود دارد که به آن علاقه‌مند شوید؛ از فضای دنج گرفته تا غذاهای ژاپنی برای گیاه‌خواران. این رستوران را که یکی از رمانتیک ترین رستواران های پاریس است، از دست ندهید. 

 Girafe

رمانتیک ترین رستوران های پاریس

رستوران Girafe مانند یک راز در دل پاریس است. این رستوران در مرکز معماری و میراث فرهنگی شهر واقع شده‌است؛ یک محیط واقعی پاریسی با امضای جوزف دیراند. فضای داخلی رستوران به رنگ کرم و سفید است. رستوران Girafe، تجربه‌ خوردن غذاهای دریایی لذیذ در مکانی مجلل با چشم‌اندازی از برج ایفل را به شما می‌بخشد. غذای محبوب گردشگران در این‌جا یکی از رمانتیک ترین رستوران های پاریس، ماهی کاد پخته‌شده با قارچ مورل و گیروله است. 

کافه Stern

کافه Stern در یکی از زیباترین‌ گذرگاه‌های سرپوشیده در پانوراما که بین بلوار مونمارتر در شمال و خیابان سنت‌مارک در جنوب قرار دارد، پنهان شده‌است. دکوراسیون این کافه به طرز دلپذیری زیبا است و نور کم، تم این رستوران را کامل می‌کند. غذای پرفروش این رستوران، تالیولینی با شوید است که بهترین انتخاب در بهترین و رمانتیک ترین رستوران‌ های شهر را روی میز غذایتان قرار می‌دهد. 

L’Arpège

این رستوران سه‌ ستاره، یک رستوران با فضایی بسیار لذت‌بخش و غذایی خوشمزه است. اگر این رستوران را برای یک شام رمانتیک انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که یکی از رمانتیک ترین رستوران های پاریس و البته گران‌ترین آن‌هاست. مطمئن باشید L’Arpège ارزش رفتن را دارد. این رستوران تجربه‌ای ساده، درخشان و خیره‌کننده را برای شما رقم خواهد زد. غذای اصلی آنجا، مرغ آزاد با موسیر تفت‌داده‌شده، پیاز، موسلین سیب‌زمینی و آب، مظهر غذای خوش‌طعم در پاریس است.

پاسپورت دومینیکا

Septime

Septime؛ از رمانتیک ترین رستوران های آنتیک پاریس

Septime یک رستوران خلاقانه و ستاره‌دار میشلن(ستاره‌های میشلن از رتبه‌ی صفر تا سه ستاره را بر ااساس دیدگاه‌های بازرسان ناشناس اعطا می‌کند) با محیطی شیک و ساده است که در پاریس بسیار معروف شده. دکور این رستوران که با آینه‌های بزرگ، تاسیسات صنعتی، کفپوش و مبلمان آنتیک، بتن و چوب چیده شده‌است، شما را به تماشای یکی از رمانتیک ترین رستوران های پاریس وادار می‌کند. همه چیز در این رستوران، نفیس است. اگر می‌خواهید بدانید چه غذایی در این رستوران سفارش دهید، فیله اردک با آنچوی گوتاری و آب‌میوه دم‌کرده لور، بهترین گزینه برای یک شام عاشقانه است.

Dersou

Dersou که در کوچه‌ای کوچک در نزدیکی فاوبورگ سنت‌آنتوان تاسیس شده‌است، علی‌رغم نزدیکی‌اش به هرج و مرج باستیل، به طرز شگفت‌انگیزی آرام است. صبح‌ها قهوه عالی و کیک در این رستوران سرو می‌شود. سپس در ظهر آن‌جا تبدیل به یک رستوران بین‌المللی می‌شود و غذاهای ویژه روزانه و قسمت‌های زیبای آشپزی‌اش را به نمایش می‌گذارد. در شب، چراغ‌های این رستوران روشن می‌شود و فضای آنجا را بسیار عاشقانه‌تر از قبل می‌کند. منو این رستوران که در جایی بین پاریس و آسیا قرار دارد، شامل گوشت گاو پخته‌شده با سویا، مرغ ژاپنی سرخ‌شده، کروکت بره با آیولی و فتا با عسل، با برنج و انواع گیاهان و طعم‌های عجیب‌وغریب است. پس برای گذراندن عاشقانه‌ترین شب خود به یکی از رمانتیک ترین رستوران های پاریس یعنی درسو بروید و شام عاشقانه‌ای نوش‌جان کنید. 

کاخ شانگ

رمانتیک ترین رستوران های پاریس

این مکان، تنها رستوران چینی ستاره‌دار میشلین در فرانسه است. کاخ شانگ با دکوراسیون ظریف آسیایی، میزهای مرمری، فرشی با طرح هوکوسایی و منوی بزرگ غذاهای مناطق کانتون و هوایانگ در جنوب شرقی چین، شما را ناامید نمی‌کند. سرآشپز ساموئل لی سام در آنجا روی ساخت طعم‌های کلاسیک تمرکز می‌کند و بشقاب‌هایی ارائه می‌دهد که با دقت ساخته شده‌اند. همین ویژگی‌ها این رستوران را به یکی از رمانتیک ترین رستوران های چینی پاریس تبدیل می‌کند. غذای موردعلاقه گردشگران، پنکیک‌های برنج قرمز نرم و اسپرینگ‌رول‌های میگو و همچنین اردک ترد پکنی است که با پنکیک برنج و سس قهوه‌ای سرو می‌شود. یکی دیگر از غذاهای به‌یادماندنی آنجا، غذای ویژه و شگفت‌انگیز سرآشپز سام است که با گوشت خوک عسلی و رشته‌های خوش‌طعم تخم‌مرغ و برنج سرخ‌شده طبخ می‌شود. مطمئن باشید این رستوران‌ تجربه‌ای رمانتیک و عاشقانه را برای شما رقم خواهند زد.

 کلام آخر 

ما در این مقاله به معرفی بهترین و رمانتیک ترین رستوران های پاریس پرداختیم تا با کمک آن بتوانید تجربه‌ای عاشقانه در سفر برای خود و همراهتان رقم بزنید. امیدواریم این راهنما شما را وادار کند که بعد از سفر به این شهر، در این رستوران‌ها غذا بخورید و خاطره‌ای دل‌انگیز بسازید. بعد از رفتن به این رستوران‌ها حتما تجربیاتتان را در قسمت نظرات این مقاله با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران