ارزان ترین رستوران های وین

ارزان ترین رستوران های وین؛ شکم‌گردی مقرون‌به‌صرفه

امتحان کردن غذاهای جدید قطعا بخش مهمی از سفر به وین خواهد بود. این شهر با داشتن غذاهای خوشمزه یکی از مقصدهای پرطرفدار سفر است. اگر شما هم عاشق سفر به وین و اتریش هستید اما به‌خاطر هزینه‌های زیاد سفر، هتل و غذا منصرف شده‌اید این مقاله برای شماست زیرا با ارزان ترین رستوران های وین آشنا می‌شوید. 

قیمت رستوران های وین به منطقه‌ای که در آن به رستوران می‌روید هم بستگی دارد. اگر به منطقه 1 وین بروید باید هزینه بیشتری برای غذا بپردازید. در این مقاله چند مورد از ارزان ترین رستوران های وین را معرفی می‌کنیم تا بتوانید به خوبی برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. 

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران وین یا قیمت بلیط هواپیما وین تهران به سه کلیک مراجعه کنید. همکاران ما با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.

رستوران کولونیتز بیسل

 ارزان ترین رستوران های وین

اگر به دنبال یک رستوران ارزان در وین هستید کولونیتز بیسل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران خانوادگی در منطقه 3 وین است که انواع سوپ، خورش عدس با کوفته، رشته ژامبون، شنیسل و بومیشه پالاتشینکن را سرو می‌کند. داخل رستوران فضایی صمیمی دارد و با میز و صندلی‌های چوبی و پرده‌های چهارخانه تزیین شده است. کولونیتز بیسل یکی از ارزان ترین رستوران های وین است. 

آدرس: وین، کوچه بیچارد، پلاک 2

رستوران آلس ورشت 

اگر دوست دارید در سفرتان سوسیس وینی نوش جان کنید و به جای خرید سوسیس از دکه‌های خیابانی می‌خواهید به رستورانی خوب بروید و سوسیس موردعلاقه‌تان را بخورید به آلس ورشت (Alles Wurscht) بروید. سرآشپز این رستوران که یکی از ارزان ترین رستوران های وین است سباستین نویشلر است که هر روز صبح به جز یکشنبه‌ها به رستوران می‌آید و به کمک همکارانش سوسیس‌های خوشمزه با پنیر، سیب‌زمینی سرخ کرده، کالاماری سرخ شده و تارتار گوشت گاو برش داده شده تهیه می‌کند.

آدرس: وین، پشت ساختمان بورس.

رستوران حلال آسالا

رستوران حلال آسالا

این رستوران حلال در منطقه 8 وین واقع شده است و یکی از ارزان ترین رستوران های وین محسوب می‌شود. این رستوران توسط یک خانواده مهاجر مصری اداره می‌شود و روبروی پردیس دانشگاه وین قرار گرفته است. خوشمزه‌ترین غذاهای منوی این رستوران عبارت است از؛ شاورما، اسکالا اسکندرانی و فلافل است. اسکالا اسکندرانی با تکه‌های جگر گاو برشته شده و سبزی‌های ترد و خرد شده تهیه می‌شود. 

آدرس: وین، خیابان آلسر، پلاک 21

رستوران دونر کباب فرهات

رستوران دونر کباب فرهات یکی از ارزان ترین رستوران های وین است که در منطقه 10 واقع شده است. این رستوران برای کسانی که به غذاهای ترکیه از جمله دونر کباب علاقه دارند پیشنهاد خوب و ارزانی است. صاحبین رستوران تمام مواد اولیه را از مزارع اطراف وین تهیه می‌کنند. یک پرس دونر کباب سفارش دهید و از خوردن این غذای ترکی نهایت لذت را ببرید. این رستوران یکی از ارزان ترین رستوران های وین است. 

آدرس: وین، خیابان فیووریتن، پلاک 94

رستوران مکث

 ارزان ترین رستوران های وین
غذاهای خیابانی در وین

مکث یک رستوران با منویی متنوع از پیتزاها و غذاهای محبوب وینی است که در آن پیتزا به سبک رومی طبخ می‌شود و با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد. پیتزاهای رومی مستطیلی شکل است و با خمیری نازک تهیه می‌شود. همچنین از منوی این رستوران می‌توانید سالامی تند، بیکن و قارچ و بادمجان سرخ شده سفارش دهید. البته یادتان باشد اگر گروهی و به همراه دوستان سفر می‌کنید پیتزای متری این رستوران گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. حداکثر دو برش از این پیتزا یک نفر را سیر خواهد کرد. 

آدرس: وین، خیابان نوباگاس، پلاک 70

رستوران لئو

رستوران لئو در سال 1928 در منطقه 19 وین افتتاح شد و تا الان یکی از ارزان ترین رستوران های وین ات که به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند. شاید جالب باشد که بدانید لئو قدیمی‌ترین سوسیس فروشی وین است که سوسیس‌های خوشمزه‌ و تردی تهیه می‌کند. سرآشپز این رستوران همیشه در کنار سوسیس مقدار زیاد سس پنیر هم می‌گذارد و به همین دلیل یکی از رستوران‌های محبوب وین است. 

آدرس: وین، دوبلینگر گرتل، پلاک 2

رستوران واینهاوس سیتل

رستوران واینهاوس سیتل

لیلا و آنا دو خواهر وینی هستند که ایین رستوران را می‌چرخانند. رستوران واینهاوس سیتل در منطقه 16 وین واقع شده است و یکی از ارزان ترین رستوران های وین است. در منوی این رستوران غذاهایی چون کلم سوخاری، شنیسل، کوفته یا کالد و حتی کایزرشمارن به چشم می‌خورد. این رستوران در محل یک ساختمان قدیمی افتتاح شد و به معنای واقعی یک رستوران نوستالژیک است. 

آدرس: وین، مزارع لارک، خیابان گرتل، پلاک 51

سخن پایانی 

وین به پایتخت موسیقی جهان شهرت دارد و بسیاری از گردشگران برای تماشای موزه‌ و دانشگاه موسیقی راهی این شهر زیبا می‌شوند. اما برای گروهی دیگر از مسافران غذا و شکم‌گردی اولویت دارد و برای داشتن سفری مقرون‌به‌صرفه معمولا به دنبال رستوران‌های ارزان می‌گردند. در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک ارزان ترین رستوران های وین را معرفی کردیم. پس بروید و از خوردن غذاهای مخصوص وین لذت ببرید. 

نظرات کاربران