بهترین کتونی فروشی های توکیو
28 اردیبهشت 1403
ژاپن

بهترین کتونی فروشی های توکیو؛ برای عاشقان سبک اسپرت!

توکیو یکی از شهرهای بزرگ کشور ژاپن است که به بهشتی برای خرید انواع وسایل مورد نیاز از کیف‌وکفش گرفته تا انواع پوشاک و لباس شهرت دارد. عده زیادی از گردشگران در طول سال تنها برای خرید کردن، توکیو را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. کتونی‌های توکیو جزو اجناس پرفروش این شهر است که طرفداران زیادی دارد. از آنجایی که مراکز خرید در توکیو بسیار زیاد هستند و طبیعتا گردشگران وقت کافی برای بازدید از تمامی فروشگاه‌ها را ندارند، ما در این مقاله تعدادی از بهترین کتونی فروشی های توکیو را به شما معرفی می‌کنیم تا بدون اتلاف وقت خریدی عالی داشته باشید. به خواندن ادامه دهید تا مشهورترین کفش فروشی های توکیو را بشناسید.

رزرو تور ژاپن

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

  1. Jordan World of Flight Tokyo Shibuya
بهترین کتونی فروشی های توکیو

یکی از بهترین کتونی فروشی های توکیو Jordan World of Flight Tokyo Shibuya نام دارد. این فروشگاه جذاب در ژاپن برند نایک که یکی از معروف‌ترین برندهای اسپرت است را می‌فروشد و اجناس فوق‌العاده با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. دکور این مغازه جذاب به‌سبک زمین بسکتبال طراحی شده و انواع لباس‌های ورزشی، کفش و وسایل ورزشی در آن موجود است. همچنین یک استودیوی محتوا نیز در این مکان وجود دارد که می‌توانید در آن با لباس جردن که بازیکن مشهور و حرفه‌ای بسکتبال بود عکس بگیرید و ویدیو بسازید. در سفر به توکیو، رفتن به فروشگاه جذاب و دیدنی Jordan World of Flight Tokyo Shibuya را از یاد نبرید.

آدرس:

Japan, 〒150-0001 Tokyo, Shibuya City, Jingumae, 6 Chome−25−14, Jre Jingumae Media Square Building, 1F

پاسپورت دومینیکا

شماره تماس:

3520 3797 81+

  1. a+s

یکی دیگر از کفش فروش های توکیو a+s است. شما در زمان بازدید از این فروشگاه به‌طور کامل با فرهنگ لباس‌های خیابانی و کفش‌های کتانی توکیو آشنا می‌شوید. در این فروشگاه طیف وسیعی از لوازم ورزشی با قیمت‌های مختلف را می‌توانید مشاهده کنید. از برند نایک و کول‌هان گرفته تا برند‌های خاص و مجلل مانند Balenciaga و Maison Margiela، همگی در این فروشگاه موجود است. اگر جزو افرادی هستید که به ورزش و خرید وسایل ورزشی علاقه‌مندید، این فروشگاه جذاب که یکی از کفش فروشی های اسپرت توکیو است را از دست ندهید.

آدرس:

Japan, 〒150-0001 Tokyo, Shibuya City, Jingumae, 3 Chome−34−10 ヴィラロイヤル神宮前

شماره تماس:

1320 5414 81+

  1. Styles Daikanyama
بهترین کتونی فروشی های توکیو

یکی دیگر از کفش فروشی های اسپرت توکیو Styles Daikanyama نام دارد. این فروشگاه به فروش کفش‌های کتانی شیک و کاربردی مشهور است و افراد زیادی طرفدار کفش‌های آن هستند. در این فروشگاه انواع کتانی‌های مختلف با قیمتی عالی موجود است و شما می‌توانید برای کودکان هم از این مغازه خرید کنید. اگر به توکیو سفر کردید، یک کتانی از Styles Daikanyama خریداری کنید و از کیفیت و زیبایی آن لذت ببرید.

آدرس:

Japan, 〒150-0033 Tokyo, Shibuya City, Sarugakucho, 11−3 プラウド代官山 フロント 1F

شماره تماس:

7722 6415 81+

  1. Atmos Pink

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید توکیو Atmos Pink است. این فروشگاه اختصاصی ویژه بانوان در هاراجوکو قرار دارد و دکور مغازه و بیشتر اجناس آن صورتی‌رنگ است. هرچیزی که فکرش را بکنید از پرفروش‌ترین برند‌های بین‌المللی مانند نایک، آدیداس و ریباک گرفته تا مارک‌های کفش‌های ورزشی داخلی کشور ژاپن و همچنین لباس‌ها و لوازم جانبی، همه چیز در این فروشگاه وجود دارد. اگر جزو بانوان ورزشکار هستید، Atmos Pink بهشتی برای شما است.

آدرس:

Japan, 〒150-0001 Tokyo, Shibuya City, Jingumae, 6 Chome−5−3, Iberia Bldg., 1階

شماره تماس:

7170 6419 81+

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

  1. Kith Tokyo
بهترین کتونی فروشی های توکیو

یکی دیگر از بهترین کتونی فروشی های توکیو Kith Tokyo نام دارد. این فروشگاه جذاب و بزرگ در مجموعه پارک میاشیتا شیبویا و شامل دو بخش است. بخشی از این مغازه به لباس ورزشی و بخشی دیگر به کفش و کتانی اختصاص داده شده است. شما می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین وسایل ورزشی مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت از این فروشگاه خریداری کنید. همچنین در طبقه بالای این مغازه یک بستنی‌فروشی وجود دارد که اگر خسته شدید، می‌توانید از خوردن یک بستنی خوش‌مزه لذت ببرید. در سفر به توکیو حتما از این مغازه که یکی از بهترین مراکز خرید توکیو است دیدن کنید.

آدرس:

6 Chome-20-10 Jingumae, Shibuya City, Tokyo 150-0001, Japan

  1. Worm

یکی دیگر از جذاب‌ترین کفش فروشی های توکیو Worm است. این مغازه جذاب در ماه مه 2022 در هاراجوکو افتتاح شد و در مقایسه با دیگر فروشگاه‌های توکیو کوچک‌تر است. کمیاب‌ترین برندها و مدل‌های جهان مانند نایک، آدیداس و Kanye West Yeezys در رنگ‌های متنوع و خاص در این مغازه موجود است. تمامی کتانی‌های این مغازه کیفیت بی‌نظیری دارند و با ضمانت به مشتریان فروخته می‌شود. با خرید از Worm که یکی از بهترین مراکز خرید توکیو است لذت سفر به این شهر را چندبرابر کنید.

آدرس:

Japan, 〒150-0001 Tokyo, Shibuya City, Jingumae, 2 Chome−26−5 2F

شماره تماس:

4613 6303 81+

  1. Soma Shimokitazawa
بهترین کتونی فروشی های توکیو

یکی دیگر از زیباترین کفش فروشی های اسپرت توکیو که به معرفی آن می‌پردازیم Soma Shimokitazawa نام دارد. اکثر کتانی‌های این فروشگاه مستقیماً از آمریکای شمالی وارد می‌شود و کیفیت بی‌نظیری دارد. هنگام بازدید از این فروشگاه می‌توانید انواع محصولات کمیاب و قدیمی از شرکت‌هایی مانند نایک، آدیداس و کانورس را بیابید. این فروشگاه امکان خرید آنلاین از طریق سایت را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بدون مراجعه حضوری بتوانید از آن خرید کنید. 

آدرس:

Japan, 〒155-0031 Tokyo, Setagaya City, Kitazawa, 2 Chome−33−6 飯嶋ビル202

شماره تماس:

0307 3481 81+

  1. SKIT

یکی دیگر از معروف‌ترین مراکز خرید توکیو SKIT است. زمانی که وارد این فروشگاه شوید ردیف‌هایی از کفش‌های رنگارنگ را مشاهده می‌کنید که از برندهای خاص مانند آدیداس، پوما، نایک، آدمیرال، ریباک و اونیتسوکا تایگر است. اکثر کفش‌های این مغازه مردانه هستند و تعداد هر مدل محدود است، بنابراین اگر از کفشی خوشتان آمد آن را خریداری کنید، زیرا ممکن است خیلی سریع فروخته شود. اگر به توکیو سفر کردید، حتما از این مغازه که یکی از بهترین کفش فروشی های توکیو است دیدن کنید؛ دست خالی برنمی‌گردید.

آدرس:

Japan, 〒180-0003 Tokyo, Musashino, Kichijoji Minamicho, 1 Chome−18−1 D-ASSET吉祥寺 1F

شماره تماس:

6671 2247 81+

  1. Pistacchio Daikanyama
بهترین کتونی فروشی های توکیو

یکی دیگر از کفش فروشی های اسپرت توکیو Pistacchio Daikanyama نام دارد. این فروشگاه در فضایی کوچک و مدرن طیف گسترده‌ای از کفش‌های کتانی، از کلاسیک تا جدیدترین ترندها را به مشتریان خود عرضه می‌کند که هرکدام کیفیت منحصربه‌فردی دارد. این فروشگاه که در چند قدمی ایستگاه دایکانیاما قرار دارد، با نمای بیرونی آبی‌اش یادآور یک نانوایی پاریسی است. داخل این مغازه، دارای دکوری چوبی و دیوارهای آجری است و برندهای محدودی مانند نایک، نیوبالنس و آدیداس را در خود جای داده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به توکیو از Pistacchio Daikanyama بی‌نصیب نمانید.

آدرس:

19-11 Daikanyamacho, Shibuya City, Tokyo 150-0034, Japan

شماره تماس:

5550 3770 81+

  1. mita sneakers

یکی دیگر از بهترین کتونی فروشی های توکیو mita sneakers است. در منطقه آمیوکو ممکن است هیچ کفش‌فروشی‌ای مشاهده نکنید اما این فروشگاه تنها مغازه کفش‌فروشی در این منطقه است. mita sneakers دارای دو طبقه است که در طبقه دوم آن تمامی برندهای اسپرت و ورزشی مانند نایک، آدیداس و پوما، به‌علاوه برخی برندهای ژاپنی مانند پاتریک و پانتر موجود است. قطعا با خرید از این مغازه بهترین خرید عمرتان را تجربه می‌کنید. 

آدرس:

Japan, 〒110-0005 Tokyo, Taito City, Ueno, 4 Chome−7−8 アメ横センタービル 2F & 1F 路面店

شماره تماس:

8346 3832 81+

  1. Kicks Lab
بهترین کتونی فروشی های توکیو

یکی دیگر از کفش فروشی های توکیو Kicks Lab نام دارد. این فروشگاه پرنور که در سال 2008 توسط گروهی از علاقه‌مندان به کفش‌های اسپرت افتتاح شد، دارای مدل‌ها و مجموعه‌های برندهای محدودی است که فقط در ژاپن عرضه شده‌اند. انواع کفش و لباس ورزشی در طرح‌های مختلف و متنوع برای آقایان و بانوان در این مغازه موجود است. حتما سری به این فروشگاه بزنید و از خرید برندهای جذاب و خاص از کشور ژاپن لذت ببرید.

آدرس:

Japan, 〒150-0001 Tokyo, Shibuya City, Jingumae, 4 Chome−28−18 ピノ原宿

شماره تماس:

4234 6455 81+

  1. Gettry

یکی دیگر از کفش فروشی های اسپرت توکیو Gettry است. این فروشگاه جذاب در هاراجوکو قرار دارد و مجموعه‌ زیادی از برندهای محبوب از جمله نایک، نیوبالنس و آسیکس به‌علاوه ریباک کلاسیک و آدیداس را در خود جای داده است. برای پیدا کردن این مغازه باید کمی دقت کنید، زیرا این فروشگاه در خیابانی شلوغ در مکانی زیرزمینی قرار گرفته و پیدا کردن آن کمی مشکل است. اگر قصد خرید کفش و کتانی از کشور توکیو را دارید، این مغازه که یکی از بهترین مراکز خرید توکیو بوده انتخابی عالی است.

آدرس:

4 Chome-26-35 Jingumae, Shibuya City, Tokyo 150-0001, Japan

  1. Undefeated
بهترین کتونی فروشی های توکیو

یکی دیگر از بهترین کتونی فروشی های توکیو undefeated نام دارد. این فروشگاه در خیابان شیبویا قرار دارد و دارای دو طبقه است. هرچیزی که فکرش را بکنید در این فروشگاه وجود دارد، از لباس گرفته تا انواع کفش، کتانی و اکسسوری‌ها خاص. در طبقه اول این مجموعه انواع کفش و کتانی موجود است که انواع سبک‌های Undefeated x Nike و همچنین طرح‌های Undefeated x Adidas را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند. در سفر به توکیو با خرید کتانی از این فروشگاه کیفیت و زیبایی را به پاهای خود هدیه کنید.

آدرس:

Japan, 〒150-0001 Tokyo, Shibuya City, Jingumae, 5 Chome−29−8 神宮前 S Bldg.

شماره تماس:

7885 5962 81+

  1. Billy’s Ent

یکی دیگر از کفش فروشی های توکیو که به معرفی آن می‌پردازیم Billy’s Ent است. این فروشگاه زیبا همیشه مجموعه‌ای هیجان‌انگیز از کفش‌های کتانی مردانه و زنانه و همچنین مدل‌ها و رنگ‌های منحصربه‌فرد و برندهای خاص را به مشتریان خود عرضه می‌کند. ازجمله برندهای موجود در این فروشگاه می‌توان به نایک، وانت، Saucony Originals و Converse اشاره کرد؛ همچنین انواع لباس و ملزومات ورزشی در این مکان موجود است. خرید کردن از این فروشگاه زیبا که یکی از بهترین مراکز خرید توکیو است برای علاقه‌مندان به ورزش بسیار لذت‌بخش است.

آدرس:

6 Chome-23-7 Jingumae, Shibuya City, Tokyo 150-0001, Japan

شماره تماس:

2432 5466 81+

  1. Reebok Classic Store Harajuku
بهترین کتونی فروشی های توکیو

یکی دیگر از معروف‌ترین کفش فروشی های اسپرت توکیو Reebok Classic Store Harajuku نام دارد. این فروشگاه در خیابان پرجنب‌وجوش هاراجوکو واقع شده و به فروش برندهای Reebok و ReebokClassic  شهرت دارد. کتانی‌های این مجموعه تنوع بسیار زیادی دارد و بیش از هزار مورد طرح‌ و جنس مختلف در این مغازه موجود است. Reebok Classic Store Harajuku دارای دو طبقه است که در طبقه اول لباس و در طبقه دوم کفش و کتانی موجود است. 

آدرس:

Japan, 〒150-0001 Tokyo, Shibuya City, Jingumae, 6 Chome−14−7 MEビル

شماره تماس:

4354 5778 81+

  1. Onitsuka Tiger

یکی دیگر از بهترین کتونی فروشی های توکیو Onitsuka Tiger است. این مغازه دارای بزرگترین برند کفش ژاپنی Onitsuka Tiger است که در سال 1949 تأسیس شد. بسیاری از کفش‌ها و کتانی‌های آن حالتی قدیمی دارند و انواع کفش‌های مردانه، زنانه و بچگانه در این فروشگاه موجود است. دکوراسیون این فروشگاه ژاپنی اصیل بوده و رنگ قرمز استفاده‌شده در آن انرژی بالایی را به مشتری منتقل می‌کند. اگر قصد خرید کفش و کتانی در کشور توکیو را دارید، این فروشگاه بهترین انتخاب است.

آدرس:

 Japan, 〒104-0061 Tokyo, Chuo City, Ginza, 7 Chome−8−8 サエグサ第一ビル

شماره تماس:

5877 6264 81+

  1. adidas originals
بهترین کتونی فروشی های توکیو

یکی دیگر از بهترین کتونی فروشی های توکیو adidas originals نام دارد. این فروشگاه به‌عنوان گل سرسبد فروشگاه آدیداس اورجینال توکیو، تقریباً هر مدل آدیداسی را که فکرش را بکنید در مدل‌های مردانه، زنانه و بچگانه در سه طبقه دارد. برند آدیداس سالیان سال است که از محبوبیت بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. این فروشگاه علاوه‌بر فروش کفش و کتانی، انواع لباس‌های ورزشی در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف را از برند آدیداس به مشتریان عرضه می‌کند. اگر شما هم جزو طرفدارن برند آدیداس هستید، این فروشگاه جذاب را از دست ندهید.

آدرس:

 5-17-4 Jingumae, Shibuya

شماره تماس:

5580 5464 81+

کلام آخر سه کلیک درمورد بهترین کتونی فروشی های توکیو

در این مقاله کوشیدیم تعدادی از بهترین کتونی فروشی های توکیو را به شما معرفی کنیم که به فروش برندهای معروف و باکیفیت می‌پردازند. از آنجایی که توکیو یکی از بهترین مقاصد برای خرید کردن است و فروشگاه‌ها و مغازه‌های زیادی را در خودش جای داده، گردشگران زیادی تنها برای خرید کردن به این کلان‌شهر زیبا سفر می‌کنند. چمدان‌های خود را ببندید و آماده سفر به توکیو شوید تا در بهترین فروشگاه‌های این شهر از خرید کردن لذت ببرید. 

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

نظرات کاربران