omotesando hills

بهترین مراکز خرید در توکیو؛ برای خرید هرآنچه به ذهنتان می رسد!

توکیو به بهشت خرید در جهان شهرت دارد. این شهر، هرساله بازدیدکنندگان بی‌شماری را به خود جذب می‌کند که تنهاوتنها برای دیدن اجناس مد روز و طرح‌های جدید پوشاک به این‌جا می‌آیند. همه ما می‌دانیم که خانم‌ها عاشق خرید هستند و پاساژگردی را دوست دارند. اما از آن‌جایی که تعداد مراکز خرید در توکیو زیاد بوده؛ احتمالا فرصت ندارند که از همه آن‌ها بازدید کنند؛ بنابراین ترجیح می‌دهند که بهترین مراکز خرید در توکیو را بشناسند و به آن‌جا بروند. ما در این مطلب، فهرستی 10تایی از بهترین مراکز خرید در توکیو را به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه نیز، شما را با یک مرکز خرید در توکیو که تنها به پوشاک مردانه اختصاص دارد، آشنا خواهیم کرد.

رزرو تور ژاپن

رزرو تور لوکس ژاپن با سه کلیک خوبه!

Ginza

Ginza

یکی از بهترین مراکز خرید در توکیو Ginza است. این مرکز خرید 14طبقه که در قلب توکیو قرار گرفته، بهشت خریداران ثروت‌مند به شمار می‌آید. مرکز خرید Ginza، فروشگاه‌های بزرگ، بوتیک‌های شیک و فروشگاه‌های برندهای بین‌المللی را در خود جای داده است. از جمله آنان، گینزا سیکس بوده که مرکز خرید محبوب مد در میان مردم ژاپن به حساب می‌آید. علاوه‌بر آن، مغازه‌های Itoya که پر از کالاهای هنری و لوازم‌التحریر است را در 9طبقه از این ساختمان خواهید دید.

 Ginza علاوه‌بر بوتیک‌ها و مغازه‌های شیکی که دارد، از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. شما در آن منطقه، انواع فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم آرایشی و بهداشتی و خرده‌فروشی‌هایی هم‌چون UNIQLO، H&M و ZARA را خواهید دید. هم‌چنین، فرو‌شگاه همواره‌تخفیف DON QUIJOTE، داروخانه Matsuoto Kiyoshi و تعدادی از رستوران‌ها را نیز خواهید دید. پس می‌توانید با خیال راحت خرید کنید و در زمان گرسنگی، به رستوران‌های اطراف این مرکز خرید در توکیو بروید.

آدرس:

پاسپورت دومینیکا

Ginza, Tokyo

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 9 شب

شماره تماس:

4612 231 032

Shinjuku Marui Men 

هرگاه کلمه «خرید» به گوشمان می‌خورد، بلافاصله یاد عاشقان خرید، یعنی «خانم‌ها» می‌افتیم. اما این بار می‌خواهیم یک مرکز خرید مردانه را به شما معرفی کنیم. Shinjuku Marui Men، یکی از بهترین مراکز خرید در توکیو به شمار می‌رود. این مرکز خرید که 5 شعبه دیگر در اطراف منطقه شینکوجوی توکیو دارد، به پوشاک و لوازم جانبی مردانه اختصاص یافته است. انواع لباس‌ها و کفش‌های اسپورت، کمربند، کفش و کیف‌های چرمی، کت و شلوار و دیگر لباس‌های موردنیاز مردان در این مکان یافت می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به‌همراه همسرتان به Shinjuku Marui Men بروید و یک چمدان پر از لباس برای او بخرید؛ این‌گونه با خیال راحت می‌توانید بقیه زمان‌تان را به گشت و گذار در دیگر مراکز خرید زنانه در توکیو اختصاص دهید.

آدرس:

5 Chome-16-4 Shinjuku, Shinjuku City, Tokyo 160-0022, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 11 ظهر تا 8 شب

شماره تماس:

0101 3354 3 81+

وب‌سایت:

https://www.0101.co.jp/074/

Venus Fort

Venus Fort

یکی دیگر از مراکز خرید معروف در توکیو Venus Fort است. این مرکز خرید که در entertainment park قرار دارد، شبیه یک مرکز خرید معمولی نیست. شما به‌محض ورود به Venus Fort، گویی وارد دنیز شده‌اید. یک حوض بزرگ وسط این مرکز خرید قرار دارد که آب‌نمای آن توسط 2 فرشته نگه داشته شده و 2 فرشته دیگر نیز مقابل آن زانو زده‌اند. طراحی داخلی نمای مغازه‌ها، گوشه به گوشه خیابان و سقف‌ها، همگی شبیه ونیز طراحی شده است. این مرکز خرید، بیش از 100 بوتیک مد و فرو‌شگاه را در خود جای داده که عمدتا به اجناس زنانه اختصاص دارند. در بخش دیگری از Venus Fort نیز کالاهایی هم‌چون مبلمان، وسایل ورزشی، اسباب‌بازی کودکان، حیوانات خانگی، لوازم جانبی و کتا‌ب به فروش می‌رسد.

آدرس:

Palette Town, 1-3-15 Aomi, Koto City, Tokyo 135-0064, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 11 ظهر تا 9 شب

شماره تماس:

0700 3599 3 81+

omotesando hills

یکی دیگر از مراکز خرید معروف در توکیو omotesando hills است. اگر بخواهیم این مرکز خرید را در یک کلمه توصیف کنیم، باید عبارت «مدرن» را درباره آن به کار ببریم. این مرکز خرید بین‌المللی 6طبقه، بسیاری از برندها و بوتیک‌های محبوب ژاپنی را در خود جای داده است. از جمله آنان می‌توان از Yohji Yamamoto، Junhashimoto، Dolce & Gabbana، Jimmy Choo، Yves Saint Laurent و Harry Winston نام برد. هم‌چنین این مرکز خرید بین‌المللی در توکیو، دارای کافه‌ها و رستوران‌های زیاد است؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت خرید کنید و سپس برای استراحت به کافه‌ها و رستوران‌های آن‌جا بروید.

آدرس:

4-12-20 Jingumae, Shibuya, Tokyo, 150-0001, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 11 ظهر تا 11 شب

شماره تماس:

0310 3497 3 81+

وب‌سایت:

https://www.omotesandohills.com/

Decks Tokyo Beach

Decks Tokyo Beach

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در توکیو Decks Tokyo Beach است. این مرکز خرید، شبیه کشتی طراحی شده و گذرگاه‌هایی باز شبیه عرشه کشتی‌های اقیانوس‌پیما دارد. چشم‌انداز روبه روی آن نیز ساحل و درختان سرسبز است. داخل مرکز خرید نیز، 2 پارک موضوعی به‌نام‌های Little Hong Kong و Joypolis قرار دارد. علاوه‌بر آن، تعداد زیادی مغازه اسباب‌بازی، حیوانات خانگی، دکوراسیون منزل و لباس‌فروشی را در خود جای داده است.

آدرس:

1 Chome-6-1 Daiba, Minato, Tokyo 135-0091, Japan

ساعت فعالیت:

دوشنبه تا جمعه: از 11 ظهر تا 8 شب

شنبه‌ها و یک‌شنبه‌ها: از 11 ظهر تا 9 شب

شماره تماس:

6500 3599 3 81+

وب‌سایت:

http://www.odaiba-decks.com/

Shibuya 109

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در توکیو Shibuya 109 است. این برج که نمای روبه روی آن استوانه‌‌ییست، نمایی چشم‌نواز دارد. در این مرکز خرید، خرده‌فروشی‌های بسیاری یافت می‌شود که قیمت اجناسشان ارزان‌تر از سایر پاساژهای توکیوست؛ به همین دلیل، این مرکز خرید همواره پرازدحام است. برای این‌که از شلوغی جمعیت دور باشید و خریدتان را در ساعت‌های خلوت‌تری انجام دهید، در ساعت‌های اولیه روز به Shibuya 109 بروید.

آدرس:

2-29-1 Dogenzaka, Shibuya, Tokyo, 150-0043, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 9 شب

شماره تماس:

5111 3477 3 81+

وب‌سایت:

https://www.shibuya109.jp/

DiverCity Tokyo Plaza

DiverCity Tokyo Plaza

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در توکیو DiverCity Tokyo Plaza است. شما پیش از ورود به مرکز خرید، یک مجسمه گاندام را خواهید دید که با ارتفاع 65 متر مقابل شما ایستاده است. مرکز خرید DiverCity Tokyo Plaza، طیف وسیعی از بهترین فروشگاه‌های معروف بین‌المللی را دارد. برخی از این فروشگاه‌ها عبارتند از: Adidas، Michael Kors، VANS و Zara. این مرکز خرید، در جزیره مصنوعی اودایبا قرار دارد؛ شما از آن‌جا می‌توانید مجسمه آزادی یا Statue of Liberty و پل رنگین‌کمان توکیو را ببینید.

آدرس:

1 Chome-1-10 Aomi, Koto City, Tokyo 135-0064, Japan

ساعت فعالیت:

شنبه‌ها و یک‌شنبه‌ها: از 10 صبح تا 9 شب

دوشنبه تا جمعه: از 11 ظهر تا 8 شب

شماره تماس:

780 012 570 81+

وب‌سایت:

https://mitsui-shopping-park.com/divercity-tokyo/

Tobu Hyakkaten Ikebukuro

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در توکیو Tobu Hyakkaten Ikebukuro است. این مرکز خرید، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و گزینه‌های سرگرم‌کننده جذابی دارد. فروشگاه پوشاک و جواهرات، فروشگاه المپیک 2020، مغازه‌های مبلمان و لوازم خانگی، همه و همه در Tobu Hyakkaten Ikebukuro قرار دارند. این مرکز خرید، به‌دلیل 45 رستورانی که در خود جای داده، معروف شده است. پیشنهاد می‌کنیم پس از گشت و گذار در این پاساژ، به یکی از رستوران‌های آن‌جا بروید. رستوران Shisen Tanten، غذاهای اصیل ژاپنی را سرو می‌کند و رستوران Marche de Paris نیز خوش‌مزه‌ترین غذاهای فرانسوی را برای شما ارائه می‌دهد. دوست دارید با یک تیر چند نشان بزنید؟ هم پاساژگردی کنید، هم در ژاپن غذایی فرانسوی بخورید؟

آدرس:

1 Chome-1-25 Nishiikebukuro, Toshima City, Tokyo 171-8512, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 8 شب

وب‌سایت:

https://www.tobu-dept.jp/ikebukuro/

Daimaru Tokyo

Daimaru Tokyo

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در توکیو Daimaru Tokyo است. این مرکز خرید، یک طبقه زیرزمین و 13 طبقه دیگر روی سطح زمین دارد. مطمئنا خانم‌ها محو تماشای این مرکز خرید می‌شوند؛ چرا که مملو از فروشگاه‌های برند و اجناس مد روز است. برندهایی هم‌چون Burberry، Herve Chapelier و Lauren Ralph Lauren در این مکان حضور دارند. هم‌چنین، در هر طبقه نیز یک کافه طراحی شده است. از معروف ‌ترین این کافه‌ها نیز می‌توان به Cafe Eikokuya و Inoda Coffee اشاره کرد. علاوه بر آن، در سالن غذاخوری طبقه زیرزمین نیز بنتوهای خوشمزه سرو می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خوردن یک وعده غذای اصیل ژاپنی هم‌چون بنتو، توکیو را ترک نکنید.

آدرس:

1 Chome-9-1 Marunouchi, Chiyoda City, Tokyo 100-6701, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 8 شب

وب‌سایت:

https://www.daimaru.co.jp/tokyo/

tokyo solamachi

tokyo solamachi

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در توکیو tokyo solamachi است. این مر کز خرید، بیش از 300 مغازه دارد که هریک از آنان، نیازهای گروه‌های متنوعی از افراد را برطرف می‌کند. برای مثال، زوج‌های عاشق می‌توانند بعد از خرید به رستوران درجه‌یک Solamachi Dining Skytree View بیایند و در حالی که شهر را زیر پای خود حس می‌کنند، به Tokyo Skytree چشم بدوزند. علاوه بر این رستوان، رستوران‌های دیگری هم‌چون Jojoen، Brasserie Aux Amis و Issare shu cielo وجود دارند که غذاهای فرانسوی و ایتالیایی را سرو می‌کنند. علاوه بر این‌ها، یک Pokemon Center در طبقه پنجم قرار دارد که برای بازی بچه‌ها مناسب خواهد بود. Tenko Planetarium نیز، آن دسته از والدین و کودکانی را که عاشق منظومه شمسی و ستاره‌شناسی هستند، به خود جذب می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم به آن‌جا بروید و یک نمایش خاطره‌انگیز که با مجموعه‌ای از نورها، صداها و بوها اجرا می‌شود، ببینید.

آدرس:

1 Chome-1-2 Oshiage, Sumida City, Tokyo 131-0045, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 9 صبح تا 10 شب

شماره تماس:

102 550 570 81+

وب‌سایت:

http://www.tokyo-solamachi.jp/

چند نکته پیش از رفتن به مراکز خرید در توکیو

  • اگر قصد خریدکردن از مراکز خرید توکیو را دارید، ذکر این چند نکته برای شما مفید خواهد بود:
  • چانه‌زنی در ژاپن، کاری محترمانه نیست. حواس‌تان باشد که به‌هنگام خرید، از هر نوع مذاکره درباره قیمت پرهیز کنید.
  • همیشه پیش از خرید لباس و کفش، به سایز اجناسی که برمی‌دارید دقت کنید، یا این‌که آن‌ها را پرو کنید. سایز لباس‌ و کفش در ژاپن با سایز همان اجناس در کشورهای دیگر بسیار متفاوت است.
  • هنگام پروکردن کفش، حتما جوراب بپوشید. امتحان‌ کردن کفش بدون جوراب، نزد توکیویی‌ها بی‌احترامی محسوب می‌شود.

در آخر

در این مقاله شما را با 10 مورد از بهترین مراکز خرید در توکیو آشنا کردیم. هریک از این مراکز خرید، دارای رستوران و کافه بوده؛ بنابراین این امکانات، پاساژگردی را آسان‌تر می‌کند. شما می‌توانید به این پاساژها بروید، حسابی بگردید، از فروشگاه‌های برند دیدن کرده و خرید کنید و در نهایت برای رفع خستگی خود به رستوران‌ها و کافه‌ها بیایید و یک وعده خوراکی اصیل ژاپنی میل کنید. مراکز خرید توکیو، به‌خودی‌خود از جاذبه‌های دیدنی این شهر به حساب می‌آیند؛ چرا که متنوعند. پیشنهاد می‌کنیم حتما به یکی از آن‌ها سر بزنید.

نظرات کاربران