بهترین رستوران های وین

بهترین رستوران های وین؛ برای سرو یک وعده دلخواه

شناسنامه شهر وین برای هر گردشگری شناخته شده‌است؛ شهری با قدمت تاریخی که مملو از بناهای باستانی و کاخ های مجلل است. یکی از جذابیتهای وین، پایتخت اتریش، کیفیت و طعم غذاهای عالی این شهر است. فرقی نمی‌کند که شما به‌دنبال بهترین غذاهای کلاسیک اروپایی در رستورانی مجلل و شیک  باشید و یا اینکه ترجیح دهید با دوستان خود در محیطی گرم و صمیمی شبی خاطره‌انگیز را به تصویر بکشید. در وین برای هر نوع سلیقه‌ای، رستورانهایی وجود دارد که با همتای خود در پاریس و لندن رقابت می‌کند. شنیتسل به‌عنوان غذای بومی وین در کنار نوشیدنی‌های محلی طعم بسیار لذیذ و ماندگاری را برای گردشگران به یادگار می‌گذارد. یکی دیگر از بخش‌های خوشمزه این شهر شیرینی های ترد و لذیذ آن است که بدون تردید نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

در حالی که رستوران های مجلل و کلاسیک وین نیاز به رزرو میز دارند، شمار بسیاری از کافه تریاها و رستوران های وین هستند که مردم می‌توانند بدون وقت قبلی از آن‌ها استفاده کنند. ما در این مقاله بهترین رستوران های شهر وین را به شما معرفی کرده‌ایم.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران وین یا قیمت بلیط هواپیما وین تهران به سه کلیک مراجعه کنید. همکاران ما با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.

رستوران فیگل مولر؛ از بهترین رستوران های وین

بهترین رستوران های وین

بدون شک شنیتسل یکی از غذاهای سنتی وین است. شنیتسل خوک با ظاهر فریبنده و ترد خود، غذای فوقالعاده راحت و محبوبی است. این غذا در اکثر رستوران‌های اتریش به‌ویژه در وین سرو می‌شود. اگر به‌دنبال بهترین شنیتسل وین هستید، ما به شما رستوران فیگل مولر را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران که یکی از بهترین رستوران های وین است، شنیتسل لذیذ با ظاهر فریبنده‌ای طبخ می‌کند که از لحاظ طعم و مزه از بهترین‌های وین است.

رستوران فیگل مولر دارای دو شعبه است. شعبه اصلی آن در منطقه یک وین در کوچه‌ای با بافتی سنتی و زیبا قرار دارد؛ کوچه‌ایی با سنگفرش‌های قدیمی و ساختمان‌هایی که  منظره زیبایی را برای بیننده به ارمغان می‌آورد. داخل رستوران محیطی دنج و خانگی است. اگر به‌دنبال محیطی مجلل و کلاسیک هستید، ما شعبه دوم رستوران فیگل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران برخلاف شعبه اصلی آن با معماری بی‌نظیر و لوکس، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

صرفه نظر از اینکه کدام رستوران انتخاب شما است، خوردن شنیتسل خوک در کنار نوشیدنی مخصوص رستوران فیگل مولر، گرونر ولتلینر، با طعم لیموی تازه همراه با سالاد سیب زمینی برای هر بازدیدکننده‌ای لذت‌بخش است.

کافی شاپ پارمی بولانگری

اگر به‌دنبال نوشیدن قهوه در وین با حال‌وهوایی فرانسوی هستید، پیشنهاد ما به شما کافی‌شاپ پارمی بولانگری در قدیمی‌ترین محله وین است. نوشیدنی‌های گرم و متنوع این کافی‌شاپ همراه با دسرهای خوشمزه و لذیذ، روزی عالی و پرانرژی را برای شما به همراه خواهدداشت. طراحی بخش بیرونی کافی شاپ، معماری کلاسیک اروپایی را به ذهن شما یادآوری می‌کند، برخلاف فضای گرم و خودمانی داخل کافی‌شاپ که محیطی مفرح را برای شما به همراه دارد.

در بولانگری که یکی از بهترین کافی‌شاپ‌ ها و رستوران های وین است، کیش لورن، نوعی تارت فرانسوی محبوب است که با بهترین ژامبون‌ها به همراه سالاد فصل و سس‌های خانگی سرو می‌شود. باگت‌های بولانگری از محبوبیت خاصی برخوردار است. یک پرس باگت همراه با کره محلی یک وعده غذای لذیذ برای صبحانه است. برای ناهار پیشنهاد ما یه شما ساندویچ مخصوص ژامبون و پنیر همراه با نوشیدنی‌های مخصوص بولانگری است.

رستوران تویا؛ از بهترین رستوران های وین

رستوران تویا؛ از بهترین رستوران های وین

به دنبال یک رستوران مجلل همراه با نوشیدنی‌های ویژه و غذایی امروزی هستید؟ پیشنهاد ما به شما رستوران تویا واقع در قلب وین است. این رستوران بهترین مکان برای برگزاری تولدها و میهمانی‌های شما است. سالن غذاخوری و نوشیدنی آنجا به دو قسمت مجزا تقسیم می‌شود. اگر افراد گروه شما بیشتر از ده نفر باشند، برای استفاده بهتر از غذاهای متنوع این رستوران بهتر است تنوع سفارش‌های خود را بیشتر کنید.

رستوران تویا که یکی از بهترین رستوران های وین است، در بخش استارتر خود با غذاهای دریایی مانند میگو سوخاری، صدف دریایی، اختاپوس و تارتار تن ماهی میزبان شما است. اما بخش ویژه و خوشمزه پیش‌غذای این رستوران، ماهی حلوای پنیری شده‌است که بسیار طعم لذیذی دارد. در کنار این پیشغذاهای دریایی، تجربه خوردن بیف گوشت گاو را ازدست ندهید. از آنجایی که این غذا دوازده ساعت برای آماده‌شدن زمان میبرد، از بخشهای ویژه این رستوران به‌شمار می‌رود.

رستوران بوکس باوم
رستوران بوکس باوم در مقایسه با رستوران‌هایی که در این مقاله ذکر شد، مجلل‌تر است. خلاقیت در منوی غذایی رستوران و فضای شیک و منحصر‌به‌فردش، این رستوران را از دیگر مکان‌های وین متمایز می‌کند. رستوران بوکس باوم مکانی عالی در مرکز شهر برای قرارهای دوستانه شما است.
منوی استارتر چهارفصل این رستوران اگرچه نسبت به مکان‌های دیگر خیلی گران نیست، اما باید اطمینان داشته‌باشید که هزینه این منو خیلی هم ارزان و به‌صرفه نخواهدبود.
نام این رستوران به دلیل تحولی که در غذاهای سنتی اتریشی ایجاد کرده‌است، در دفتر ثبت میشلین که ویژه رستوران‌های ستاره‌دار است، آمده.
پیشنهاد ما به شما این است که منوی استارتر  این رستوران که یکی از بهترین رستوران های وین است را انتخاب کنید و یا غذایی سفارشی از منوی اصلی رستوران بوکس را میل کنید.

هزینه هر پرس منوی چهارگانه این رستوران هفتادوپنج یورو و منوی پنج گانه آن ۸۹ یورو است. این منو که تا این حد سروصدا کرده‌است، مناسب با هر فصلی تغییر می‌کند.
شما همچنین می‌توانید از منوی غذاهای کلاسیک محلی مانند گربه ماهی وینی، گوشت گوزن و مارچوبه سفید لذت ببرید.

رستوران ماچی؛ از بهترین رستوران های وین

بهترین رستوران های وین

سوشی ممکن است اولین چیزی نباشد که هنگام بازدید از وین به ذهنتان می‌رسد، اما اگر هوس ماکی‌های لقمه‌ای داشته‌باشید، رستوران ماچی بهترین انتخاب برای شما است. ماهی این رستوران بسیار تازه و بشقاب های سرو ماهی، زیبا و اشتهاآور است. تلفیقی از طعم های نوین ژاپنی و اروپایی منجر به رول‌های سوشی خلاقانه‌ای می‌شود که مطمئناً در این رستوران که یکی از بهترین رستوران های وین است، موردتوجه شما قرار می‌گیرد. ماچی برای یک ناهار خوشمزه با دوستان در وقت خرید یا حین قدم زدن در میدان شهر، ایده‌آل است. 

چشیدن طعم غذاهای لذت‌بخش رستوران ماچی یکی از بایدهای سفر به اتریش است. غذاهای موردعلاقه این رستوران که خیلی از افراد را به آنجا می‌کشاند، عبارت‌اند از: میگوی سوخاری با قارچ ترافل یوزودر و ماهی قزل‌آلای ساشیمی به همراه سس قارچ مایونز. در بین نا‌ن‌های رولی ژاپنی نیز می‌توان به رول خمیر سویا یا همان میسو اشاره کرد که در کنار ماهی قزل‌آلای گریل‌شده و نان ترد پنیری شده بودا طعم فوق‌العاده‌ای دارد.

رستوران پامرل و ولف

وقتی صحبت از صرف غذا به میان می‌آید، فضای سالن غذاخوری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها درنظر گرفته می‌شود.  رستوران پامرل و ولف، یکی از بهترین رستوران های وین، موفق شده‌است ترکیبی یکپارچه و منظم را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. نورپردازی زیبا و منحصربه‌فرد این رستوران در محیطی دنج و آرامش‌بخش وکلاسیک، آنجا را از دیگر رستوران‌ها متمایز می‌کند. همچنین طراحی مبتکرانه و منوی لاکچری این رستوران برای شما مطبوع خواهدبود.

از آنجایی که در رستوران پامرل و ولف منوی سفارشی  وجود ندارد، مهمانان باید با پیروی از منوی اصلی که هر روز با دقت کنترل  می شود، سفارش خود را انتخاب کنند. قیمت منو بستگی به این دارد که چه روزی از هفته و چه ساعتی را برای بازدید خود برنامه‌ریزی می‌کنید. به عنوان مثال، صرف غذا در روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه 150 یورو هزینه خواهدداشت، در حالی که جمعه و شنبه شب 170 یورو هزینه دارد. با این حال، اگر در اوایل و اخر هفته در این رستوران حضور داشته‌باشید، می‌توانید از یک وعده غذایی خوشمزه با قیمت پایین‌تر در حدود 130 یورو لذت ببرید.

رستوران اریش؛ از بهترین رستوران های وین با مکانی دلنشین

رستوران اریش؛ از بهترین رستوران های وین با مکانی دلنشین

این رستوران با فضای زیرزمینی و آرامشبخش خود، یکی از بهترین رستوران های وین به‌شمار می‌آید. باغ بیرونی رستوران، شما را به یاد معماری ایتالیایی میدان پیازای اروپا می‌اندازد. بیش از 10 علت وجود دارد که چرا افراد این رستوران را انتخاب می‌کنند. اگر عادت دارید بعد از صرف غذا قهوه میل کنید، رستوران اریش بخش نوشیدنی قهوه هم دارد، پس نگران کافئین خود نباشید. برای صرف غذا اگر به‌دنبال غذایی سبک هستید، پیشنهاد ما به شما  ناچوز، کیمچی و یا باکس تاکوی مکزیکی است و اگر به‌دنبال غذایی با کالری بالا هستید، می‌توانید ساندویچ کبابی محلی هانگور را امتحان کنید که بسیار محبوب است.

پیتزا راندال

اگر هنگام گشت‌وگزار در شهر هوس پیتزا کردید، نگران نباشید؛ چراکه پیتزا راندال که در فهرست بهترین رستوران های وین قرار دارد، از پیتزای سفید گرفته تا پیتزای مارینارای کلاسیک، تمام انواع پیتزا را به شما ارائه می‌دهد. پیتزا ناپلی‌اش که با پنیر فراوان، حاوی موادی باکیفیت و فوق‌العاده و پوسته‌ای کاملا پف‌کرده و لطیف است. اگرچه برای همه ما نام پیتزا به نام کشور ایتالیا گره خورده‌است، اما پیتزا راندال کار فوق العاده‌ای در ترکیب تکنیک‌های سنتی و طعم‌دهنده‌های مطلوب هر ذائقه در اروپای غربی انجام داده‌است.

منو در این رستوران نسبتا ساده است و به پیتزاهای خاص، پیش غذا، پیتزا سفید، پیتزا قرمز و دسر تقسیم می‌شود. از آنجایی که دسرهای خوشمزه پای به طور منظم تغییر می‌کند، ایده خوبی است که یکی از آن ها را امتحان کنید. هنگامی که سخن از غذاهای کلاسیک‌ همیشگی به میان می‌آید، diavola، Margherita و quattro formaggi را فراموش نکنید. اگر می‌توانید برای دسر جا نگه دارید، کیک شکلاتی خانگی لذیذ این رستوران را حتما امتحان کنید.

رستوران اشتایریک؛ از بهترین رستوران های گران وین

بهترین رستوران های وین

وقتی صحبت از خوردن غذا در یک رستوران مجلل و شیک می‌شود، قطعا نام رستوران کلاسیک اشتایرک می‌درخشد. مواد غذایی مورداستفاده در این رستوران، تازه و محلی است. اگر شما  به‌دنبال مکانی لاکچری برای جشن سالگرد ازدواج، تولد و یا ملاقات‌های اداری هستید، رستوران اشتایرک باید در صدر لیست شما برای هر مناسبت خاص قرار داشته‌باشد. اشتایرک جزو بهترین رستوران های گران  وین محسوب می‌شود.

رستوران اشتایرک منوهای پرسی متنوعی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‎ که شامل شش و یا هفت مورد است. البته شما این امکان را هم خواهیدداشت تا غذای موردعلاقه خود را به صورت منوی سفارشی میل کنید. با این حال، برخلاف دیگر رستوران‌ها، منوهای متنوع در رستوران اشتایرک به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که غذای سفارشی‌تان دقیقا براساس میل و ذائقه شما طبخ خواهدشد.

اگر مایل هستید که منوی غذای خود را به صورت جداگانه سفارش دهید، یک پیشنهاد عالی برای شما داریم و آن هم چیزی نیست جز سفارش غذای سنتی گولاش از گوشت گاو که مخصوص ایالت اشتایرمارک اتریش است و همینطور گوشت دنده پنیری‌شده با طعم آویشن و رزماری.

رستوران لوکا

لوکا یکی دیگر از بهترین رستوران های وین است که منویی پرسی را که توسط سراشپز ان اداره می‌شود، ارائه می‌دهد. از آنجایی که از این رستوران به‌عنوان یک مکان غذاخوری خوب بازاری نام برده می‌شود، هیچ رستوران دیگری در وین نمی‌تواند مختصات این رستوران را داشته‌باشد. رستوران لوکا غذاهایی با کیفیت بالا و مرغوب در محیطی مفرح و صمیمی برای شما فراهم می‌کند. اگرچه منو توسط سرآشپز تنظیم می‌شود، اما می‌توانید آن را با توجه به رژیم غذایی یا خواست و میلتا تغییر دهید. تنها باید در زمان مناسب و قبل از سفارش غذا درخواست خود را با پرسنل رستوران درمیان بگذارید.

هزینه منوی رستوران لوکا پرسی 79 یورو برای هر فرد است و اگر مایل به سفارش نوشیدنی هستید، هزینه آن برای هر فرد 36 یورو می‌شود. اگر تمایلی به منوی پرسی این رستوران ندارید و به‌دنبال منوی سه‌گانه آن هستید ، رزرو میز قبل ازساعت 6:30 بعدازظهر الزامی است و هزینه‌اش برای هرفرد 49 یورو می‌شود.

رستوران ورندا وینا؛ از بهترین رستوران های دنج وین

رستوران ورندا وینا؛ از بهترین رستوران های دنج وین

به‌دنبال لذت بردن از یک شام عاشقانه در وین هستید؟ یک میز دنج در یکی از بهترین رستوران های وین که ورندا وینا نام دارد، رزرو کنید. خدمات این رستوران، درجه‌یک است و غذای سروشده در آنجا تلفیقی از مدرنیته و نوآوری است. با این حال، منوی این رستوران جزو منوهای کم‌قیمت و به‌صرفه‌ نیست. اکثر مواد غذایی ورندا وینا، ارگانیک، فصلی و از تامین کنندگان محلی و کشاورزان تهیه می‌شود. علاوه بر منوی سفارشی، شما همچنین می‌توانید منوی سه، چهار و پنج گانه را سفارش دهید. این منوها ثابت نیستند وهر هفته تغییر می‌کنند. برخی از غذاهای اصلی که معمولا برای منوهای سفارشی تدارک دیده شده‌اند، شامل تارتار گوشت گاو گیاهی، شنیتسل وینر کلاسیک و فیله گوشت گاو است. وعده غذایی خود را با مجموعه‌ای از پنیرهای محلی با یک لیوان نوشیدنی خوش‌طعم به پایان برسانید.

رستوران سیلویو نیکول

با توجه به اینکه رستوران سیلویو نیکول دو ستاره از پنج ستاره را دارد، جای تعجب نیست که یک وعده غذایی در آنجا تجربه بسیار متفاوت‌تری را نسبت به رستوران‌های دیگر برای شما به ارمغان بیاورد. این رستوران که یکی از بهترین رستوران های وین است، ترکیبی از هنر، موسیقی و غذایی باکیفیت مطبوع و همه‌پسند برای شما تدارک دید‌ه‌است. منوی این رستوران مانند بیشتر رستوران‌های وین  دو گزینه دارد.

شما می توانید منوی هفت‌گانه یا منوی نه‌گانه را سفارش بدهید. از آنجایی که تنها 20 یورو تفاوت قیمت بین هر دو منو وجود دارد، توصیه می‌کنیم منوی نه‌گانه را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید در کنار غذای خود از نوشیدنی‌های مخصوص این رستوران بهره ببرید. در منوی این رستوران برای هر سلیقه‌ای، غذای مناسب از ماهی قزل‌آلا تا گوشت گوزن موجود است.

رستوران شاختل ویرت؛ از بهترین رستوران های وین

بهترین رستوران های وین

گاهی در سفر پیش می‌آید که وقت کافی برای انتخاب و رزرو میز در یک رستوران کلاسیک و شیک را نخواهیدداشت، در این صورت پیشنهاد ما به شما رستوران شاختل ویرت، یکی از بهترین رستوران های وین است. این رستوران با کیفیت بالایی که در تهیه غذای خود به میهمانان ارائه می‌دهد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. رستوران شاختل ویرت، غذایی مدرن و امروزی را در محیطی تاریخی و سنتی طبخ می‌کند. از آنجایی که منوی رستوران، هر هفته و به‌طور منظم تغییر می‌کند، مردم محلی که هر بار به آنجا می‌روند، از مزه‌ها و طعم‌های جدیدش لذت می‌برند.

غذاهای موجود در منوی هفتگی مانند سالاد سزار، غذای سنتی گولاش در کنار مارچوبه سبز، با کیفیت بالایی در این رستوران طبخ می‌شود. دسرهای لذیذ و معطر رستوران شاختل ویرت دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستید. در این دسرها از طعم‌دهنده‌های معطر به همراه میوه‌های تازه استفاده شده‌است. این رستوران هر روز به جز یکشنبه‌ها از ساعت 11:30 صبح تا 9 شب باز است. رستوران شاختل ویرت اگرچه کمی خارج از مرکز شهر واقع شده‌است، اما یک مکان عالی برای قدم زدن در اوقات فراغت است.

رستوران لبن باور 

رستوران لبن باور دقیقا همان چیزی است که شما رویایش را دارید. محیط سبز و مفرح بیرونی که پوشیده از گل و گیاه است و میزهای بیسترو پوشیده از پارچه‌های شیک و زیبا، اوقات خوشی را برایتان در این رستوران رقم خواهدزد. در لبن باور، وعده غذایی خود را با تارتار ماهی قزل‌الای دودی به‌عنوان یک پیش‌غذای سبک و در عین حال طعم‌دار شروع کنید. اگر در ماه‌های زمستانی به وین سفر می‌کنید، سوپ سبزیجات کاری با نارگیل برای اینکه گرم شوید می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. در بخش استارتر و یا همان پیش‌غذا تنوع زیادی از گزینه‌های گیاهی و غذاهای دریایی را در منوی خود خواهیددید؛ به‌عنوان مثال، فیله گربه‎ماهی که غذای کلاسیک وین است. اگر گیاهخوار هستید، می توانید غذای پرطرفدار ووک به همراه توفو و سبزیجات را انتخاب کنید. در نهایت، وعده غذایی خود را با موس شکلات خوشمزه و خامه‌ای که با میوه‌های تازه و کرم‌دار به همراه وانیل سرو می‌شود، به پایان برسانید.

رستوران دورخ آرت؛ از بهترین رستوران های وین 

رستوران دورخ آرت؛ از بهترین رستوران های وین 

رستوران دورخ آرت غذاهای فرانسوی و اتریشی را برای ایجاد یک تجربه فراموش‌نشدنی و مدرن به شما ارائه می‌دهد. این رستوران جایگاه ویژه‌ای در راهنمای میشلین برای خود باز کرده‌است. هر وعده غذایی با نان خمیر تازه پخته‌شده و داغ همراه با کره محلی شروع می‌شود. اگر انتخاب شما منوی سفارشی باشد، می‌توانید با یک پیش غذا ماهی Dorado یا  قارچ پورتوبلو شروع کنید. قبل از غذای اصلی، گزینه‌ای برای یک پیش‌غذای بی‌نظیر و کم‌حجم مانند مارچوبه سبز با خاویار نیز وجود دارد.

این رستوران که در فهرست بهترین رستوران های وین قرار دارد، منوی پنج گزینه‌ای 99 یورویی به همراه منوی چهارگزینه‌ای و همچنین منوی شش گزینه‌ای با 119 یورو را به شما ارائه می‌دهد.

رستوران آرون

اگر هنگام صرف غذا از تماشای نمایش هم لذت می‌برید، پس احتمالا عاشق ناهارخوری رستوران آرون خواهیدشد. آشپزخانه باز و قابل دید این رستوران به شما اجازه می‌دهد تا نگاهی هم به روند پخت غذاها بیندازید. رستوران آرون که جزو بهترین رستوران های وین است، در راهنمای میشلین ثبت شده‌است و تجربه صرف غذایی منحصر‌به‌فرد در قلب شهر را برای شما فراهم می‌کند. اگرچه رستوران آرون قطعا یک مکان گران برای صرف شام به‌شمار می رود، اما وعده‌های غذایی آن ارزش این هزینه را دارد.

منوهای این رستوران طوری طراحی شده‌است که شما می‌نوانید منوی شش و یا هفت‌گانه را انتخاب کنید. در هر منو سعی شده‌است تا غذاهای موردنظر مهمامانان را در خود جای داده‌باشد.

رستوران اوم نامو؛ از بهترین رستوران های وین

بهترین رستوران های وین

اگر  طی گردش در وین هوس خوردن غذای هندی به سرتان زد، قطعا رستوران اوم نامو می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. رستوران اوم نامو یکی از بهترین رستوران های معاصر هندی در وین است که به دلیل سرو غذاهای سنتی هند شناخته می‌شود. البته باید بگوییم گوشت مصرفی این رستوران به‌طور انحصاری از اتریش تهیه می‌شود. کاغذ دیواری با طرحی از برگ درخت نخل محیطی روشن و دلچسب را در رستوران ایجاد می‌کند که با محیط مدرنش مطابقت دارد.

محیط بیرونی رستوران اوم نامو که در طول تابستان باز است، بسیار دیدنی است. محیط داخلی رستوران از دکوراسیون چوبی با طرح و معماری هندی تشکیل شده‌است. در منوی رستوران اوم نامو از مرغ کره‌ای تا بره ویندالو ، وجود دارد که شما می‌توانید از تمام غذاهای هندی مورد علاقه خود لذت ببرید.

یک خبر خوش  برای کسانی که تمایلی به انتخاب منوهای گران در سفر ندارند این است که در این رستوران شما می‌توانید با انتخاب منوی محدودتر تنها با 6.90 یورو غذای موردنظر خود را انتخاب کنید و از وعده غذایی خود کمال استفاده را ببرید.

رستوران انتلر اَین

رستوران انتلر اَین، یک رستوران شیک و جذاب است که مکان خود را با رومیزی‌های سفید، غرفه‌های مدرن و گل های زیبا بر روی هر میز طراحی کرده‌است. منوی این رستوران بر اساس مواد غذایی فصلی تغییر می‌کند، اما مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که از طعم ‌ای نواورانه و خلاقانه در هر بشقاب لذت ببرند.

انتلر یکی از بهترین رستوران های گران شهر وین است. این رستوران برای دریافت هزینه‌های خود کارت های اعتباری یا مستر کارت قبول نمی کند؛ بنابراین قبل از رفتن به آنجا مطمئن شوید که پول نقد کافی به همراه دارید. از آنجایی که مارچوبه سفید بسیارمورد علاقه مردم  اتریش است، در این رستوران به بهترین شکل ممکن طبخ می شود. قبل از هرچیز اطمینان حاصل کنید که مارچوبه سفید را در بشقاب غذایی خود دارید. اعتبار اصلی این رستوران به دلیل شیرینی‌های خوشمزه‌اش است. بنابراین  برای دسر و سفارش تخم مرغ لیکور و پارفیت با موس شکلات هم جای خالی بگذارید.

رستوران سیکس؛ از بهترین رستوران های وین

بهترین رستوران های وین

رستوران سیکس، مکانی دوست‌داشتنی و جذاب برای عاشقان نوشیدنی است. فضای داخلی این رستوران که در فهرست بهترین رستوران های وین قرار دارد، دارای جذابیتی فوق‌العاده با تناژ رنگ قرمز و نقاشی‌های عتیقه است. اگر شما به‌دنبال نوشیدن نوشیدنی های اتریشی و آشنایی با افراد مختلف در محیطی گرم و صمیمی هستید، پیشنهاد ما به شما این رستوران است. علاوه بر غذاهای اصلی استاندارد، منوی این رستوران همچنین دارای غذاهای فصلی است که همزمان با تغییر فصل عوض می شود. این ابتکار باعث می‌شود که حتی مشتری‌های همیشگی و ثابت این رستوران با هر بازدید، مزه جدیدی را تجربه کنند.

منوی رستوران سیکس شامل تارتار گوشت گاو، یک پیش غذا فوق‌العاده برای شروع تجربه‌ای عالی است که با تخم بلدرچین به همراه نان تست سرو می‌شود. ریزوتو مارچوبه وگان یک گزینه عالی برای گیاهخواران است؛ در حالیکه گوشت خوک با سس هلندی برای دوستداران گوشت بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین رستوران های وین را به شما معرفی کنیم. نکته جالب در اغلب این رستوران‌ها، داشتن منوهایی چندگانه است؛ به‌طوری که طبف بودجه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را سفقارش دهید. تنوع غذایی بالا و منوهای فصلی از دیگر ویژگی‌های جذاب این رستوران‌ها است. اگر تجربه خوردن غذا در یکی از این رستوران‌ها را دارید، در قسمت نظرات مقاله با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران