La Spiga

بهترین رستوران های دوحه؛ از غذاهای تایلندی و آسیای شرقی تا مکزیکی!

دوحه

دوحه به سرعت در حال تبدیل شدن به خانه سرآشپزهای مشهور جهان و رستوران های زنجیره ای بین المللی است. این شهر که در سواحل خلیج عربی واقع شده است، بهترین رستوران ها با چشم انداز های فوق العاده و غذاهای خوش عطر و طعم در فضایی عالی را به مهمانان خود ارائه می کند.از ضیافت غذاهای سنتی خاورمیانه گرفته، تا غذاهای اصیل اسپانیایی و ژاپنی در بهترین رستوران های دوحه سرو می شوند. پس با ما همراه باشید!

رستوران زعفران / Saffron

دوحه

این رستوران در هتل مجلل Banyan Tree واقع شده و مجموعه ای از غذاهای تایلندی را برای شما سرو می کند؛ از سوپ تام یام تا برنج سرخ شده و کاری سبز مرغ آب پز. غذایی که سفارش می دهید؛ با ذوق هنری به شما ارائه می شود که علاوه بر لذت از طعم خوبش، ساعت ها می توانید سرگرم عکاسی از غذایتان شوید. زعفران که یکی از بهترین رستوران های دوحه است؛ دارای مناظر خیره کننده و فضای داخلی باشکوه با سقف های بلند و جزئیات طلایی باشکوه بر روی دیوارها!

هاکاسان / Hakkasan

Hakkasan که به خاطر پخت غذاهای معروف چینی شناخته شده است، به سرعت از لندن تا میامی معروف شد و شعبه دوحه آن نیز در واقع با نام این برند مطابقت دارد. فضای بزرگ با پانل های چوب تیره به فضای داخلی این مجموعه حال و هوای خاصی داده و تأثیر ظریف و در عین حال قابل توجهی از شرق دور به آن می بخشد. از سالاد اردک ترد و باس دریایی کبابی با عسل، شما با کلی پیشنهاد متفاوت رو به رو خواهید شد!

لیانگ / Liang

اگر در سفرتان به دوحه هوس خوردن غذاهای چینی کردید، پیشنهاد می کنیم سری به لیانگ بزنید. این رستوران تجربه‌ای متفاوت از غذاهای خوش طعم و محیطی رنگارنگ و سرگرمی‌های پر جنب و جوش را به مهمانان ارائه می‌دهد. حتی اگر در روزهای به خصوصی به این رستوران بروید ممکن است به برنامه ایی مانند نمایش حرکات چینی مواجه شوید و با چای سنتی از شما پذیرایی شود.

موریموتو / Morimoto

دوحه

موریموتو با طراحی کمی پیچیده و در عین حال ظریف و شیک، یک شاهکار در آشپزی و دکوراسیون ژاپنی در دوحه است. در این رستوران می توانید از بار سوشی استفاده کنید و شاهد اتفاقات جادویی باشید. یا میزی را در قسمت غذاخوری مرکزی انتخاب کنید که در کنار ستون‌های طلایی بلند قرار دارد و از خوردن غذایتان لذت ببرید. اگر طرفدار سوشی نیستید، می‌توانید از پیشنهادات دیگر منو مانند ریزوتو خرچنگ، کاد سیاه میسو، نودل و … لذت ببرید. اینجا یکی از بهترین رستوران های دوحه است که نباید دست کم بگیرید!

نوزومی / Nozomi

این رستوران مدرن ژاپنی که بسیار شیک و ظریف طراحی شده، مکان خوبی برای صرف یک وعده غذایی در دوحه است، اینجا دومین شعبه ی لوزومی، پس از موفقیت اولیه آن در لندن است. در حالی که در باغ های Marsa Malaz Kempinski نشسته اید و خلیج باشکوه را تماشا می کنید، می توانید از یک وعده غذایی ژاپنی در میان موسیقی لذت ببرید.

نوبو / Nobu

رستوران نوبو در دوحه یک شاهکار معماری فوق العاده محسوب می شود و توسط معمار معروف آمریکایی، دیوید راکول ساخته شده و شما را به سپری کردن لحظاتی جذاب دعوت می کند. از میگوی معروف سیاه گرفته تا تاکوهای گوشت گاو واگیو، همگی فوق العاده هستند و با  ترکیب منظره ای که بر روی آب می توانید تماشا کنید؛ تبدیل به یکی از بهترین خاطرات شما خواهند شد!

صادقانه باید گفت که اینجا یکی از بهترین رستوران های دوحه است!

تورو تورو / Toro Toro

دوحه

Toro Toro Doha که در اصل در دبی توسط سرآشپز مشهور ریچارد سندووال تأسیس شد، غذاهای مبتکرانه و در عین حال خوشمزه آمریکای لاتین را سرو می کند. محیط این رستوارن بسیار متنوع است و چشم اندازهای خیره کننده ای که از دریا دارد؛ آن را به رستورانی فوق العاده تبدیل کرده است. از تاکوهای گوشت گرفته تا اختاپوس کبابی، همگی غذاهایی هستند که باید در این رستوران امتحان کنید.

لاماراثر گاستون آکوریو / La Mar Doha by Gastón Acurio

La Mar که از شهر لیما واقع در کشور پرو آمده است، منویی پر از طعم های غنی پرو را ارائه می دهد که مبتکرانه پخته شده و با فنون ژاپنی آمیخته شده است. این رستوران درست در ساحل با مناظر خیره کننده از شهر واقع شده است، جایی ایده آل برای مناسبت های خاص! از تیرادیتو سرآشپز گاستون آکوریو گرفته تا طیف گسترده‌ای از گوشت‌های کبابی زغالی، شما با طعم‌های جدیدی آشنا می شویدکه باعث می‌شود دوباره به این رستوران برگردید.

La Bodega Negra

به یک ویلای مجلل مکزیکی که با هنری خاص طراحی شده فکر کنید، این حسی است که هنگام قدم زدن در La Bodega Negra خواهید داشت. این فضا شامل یک سالن ناهارخوری اصلی و یک تراس تزئین شده با گیاهان سرسبز است. La Bodega Negra با موسیقی زنده لاتین ترکیب شده و فضای شادی را به وجود آورده است. در حالی که از منوی سنتی مکزیکی با تاکو، غذاهای دریایی و گوشت های کبابی استفاده می کنید، از فضای شاد این رستوران نیز می توانید لذت ببرید.

شما از میان بهترین رستوران های دوحه کدام را انتخاب می کنید؟

کویا / COYA

دوحه

کویا به عنوان یکی از بهترین رستوران های دوحه؛ محیط اصیلی دارد که با مبلمان حکاکی شده با دست تزئین شده است. غذاهای این رستوران با پیروی از روش های آشپزی ژاپنی، چینی و حتی اسپانیایی تهیه می شود. منوی بزرگ کویا تاکو و سِویچ تا کازوئلا را در بر می گیرد. مکان پر جنب و جوش این رستوارن تقریباً به اندازه غذاهایش رنگارنگ است. مطمئناً در حین امتحان کردن طعم‌های عجیب و غریب و خوشمزه، با فضایی دلنشین لذت خواهید برد.

بازار نوشته ژان ژرژ / Market By Jean-Georges

این رستوران به دنبال ترکیب غذای مجلل با فضایی آرام است که آن را به مکانی عالی برای رفتن با خانواده یا دوستان تبدیل کرده است. در این رستوران غذاها به صورت لوکس و منحصر به فردی سرو می شوند. از پیتزای ترافل سیاه گرفته تا چیزبرگر و گوشت گوساله میلانی، همه غذاهایی هستند که باید در این رستوران امتحان کنید.

ایزو / IZU

IZU برای هر زمانی از روز مناسب است، زیرا دارای فضای معمولی تری نسبت به رستوران هایی که معرفی کردیم است و در طبقه همکف قرار دارد، این رستوران با گزینه های نشستن در داخل سالن و محوطه باز این امکان را برایتان فراهم می کند که از اوقات خود نهایت لذت را ببرید. در ایزو با انتخاب غذاهای لذیذ فرانسوی، مانند croque monsieur برای صبحانه، غذاهای دریایی تازه برای ناهار، این حس به شما دست خواهد داد که در سنت تروپه فرود آمده اید.

شاید شک کنید که بلیط هواپیما شما به کدام مقصد بوده است!

بیبو / BiBo

دوحه

در BiBo می توانید از پیش غذاهای اسپانیایی مانند پاتاتاس براواس و کروکت‌های خامه‌ای لذت ببرید. فضای رستوران بیبو؛ این حس را به شما القا می کند که در یک رستوران مدرن اروپایی غذا می‌خورید. همه غذاهای این رستوران برای سفارش عالی هستند، بنابراین مطمئنا طعم بسیاری از آن ها را دوست خواهید داشت.

زنگو / Zengo

زنگو یکی دیگر از شعبه های سرآشپز ریچارد سندووال در دوحه است که منوی آن از آسیا و خاور دور الهام گرفته شده است. زنگو به عنوان یکی از بهترین رستوران های دوحه، مجموعه ای متنوع از سوشی تا کاری را در بر می گیرد. از آنجایی که این رستوران در طبقه 61 واقع شده است، منظره فوق العاده ای را به مهمانان خود ارائه می دهد.

بوهو / BOHO

مطمئن نیستید که در حال و هوای چه غذاهایی هستید؟ نگران نباشید، در این مواقع به BOHO Social سر بزنید تا بتوانید غذای دلخواهتان را سفارش دهید. BOHO Social یک رستوران بوهمی شیک، بالای باشگاه ساحلی کاتارا است که غذاهایی از قاره آمریکا، آسیا و اروپای جنوبی را به مهمانان خود ارائه می‌کند. در این رستوران می توانید از صبحانه، ناهار، شام یا حتی برای عصرانه لذت ببرید. از تخم‌مرغ تا وافل و برگر گرفته تا پاستا، همراه با فوندانت شکلاتی و غذاهای خوشمزه دیگر را در این رستوران می توانید سفارش دهید، بوهو یکی بهترین رستوران های دوحه برای صرف یک وعده غذایی است.

STK

دوحه

این رستوران زنجیره ای بین‌المللی که در طبقه ۲۳ ریتز کارلتون قرار دارد، برای عاشقان گوشت بهترین گزینه است. اتاق ناهار خوری شیک و فضای مجلل آن حال و هوای خوبی در هنگام صرف غذا به شما انتقال می دهد.

کات / CUT By Wolfgang Puck

این رستوران با داشتن محیطی آرام، مکان مناسبی برای ساختن یک شب خاطره انگیز به همراه خانواده است. منو cut که توسط سرآشپز مشهور ولفگانگ پاک تهیه شده است، شاهکاری در دستور العمل های ساده و در عین حال متفاوت است که تنها برش های گوشت و غذاهای دریایی با بهترین کیفیت را به مهمانان ارائه می دهد.

بیت الطلله / Bayt El Talleh

این رستوران که بر روی تپه‌های جنوبی کاتارا قرار دارد، برخی از بهترین غذاهای لوانتین را در شهر سرو می‌کند. آنها یک منوی مشخص برای صبحانه، ناهار و شام با به مهمانان ارائه می دهند که آن را به مکانی عالی برای لذت بردن از یک وعده غذایی مشترک با دوستان یا خانواده تبدیل می کند. فضای آرام، گرم و دلپذیر این رستوران برای گروه های چند نفره بسیار مناسب است.

سوفرا / Sofra

دوحه

از بهترین غذاهای دوحه در Sofra لذت ببرید. کوفته مرغ، بشقاب های استیک و دسر های فوق العاده این رستوران هرگز از خاطرتان فراموش نمی شود. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که بعد از خوردن غذا، خوردن دسر هم براتان اهمیت دارد، پیشنهاد می کنیم چیز کیک باقلوا را سفارش دهید.

شیروان متیس / Shirvan Métisse

اگر به غذاهای اصیل علاقه دارید حتما سری به این رستوران بزنید! شیروان متیس منوی غذاهای منحصربه‌فرد مانند هوموس سیاه و خرچنگ یا غذاهای دریایی را به شما ارائه می دهد. پیشنهاد می کنیم برای دسر، نان شکلاتی یا باقلوای یخ زده را امتحان کنید. این رستوران رو به اسکله تفریحی است، که می توانید هنگام صرف غذا از منظره پر زرق و برق نیز لذت ببرید.

Smat

Smat که به معنای میز ناهار خوری در عربی ترجمه می شود، قطعاً به یکی از رستوران مورد علاقه محلی شما تبدیل می شود. در میان مجموعه ای خوش رنگ از غذاهای قطری و مناظر زیبای دوحه می توانید از غذای خود نهایت لذت را ببرید.

پریسا سوق واقف / Parisa Souq Waqif

دوحه

اگر در دوحه هوس غذای ایرانی کردید، نگران نباشید، برخی از بهترین غذاهای ایرانی در پریسا سرو می شود. این رستوران تقریباً به طور کامل با موزاییک های سنتی پوشیده شده است و حال و هوای خاصی نسبت به سایر رستوران ها دارد که هر ایرانی طبیعتا آن را می پسندد. طاقچه ها با نقاشی های دیواری که افسانه های ایرانی باستان را به تصویر می کشند، تزئین شده اند. این رستوران به همان اندازه غذای خوبی به مشتریانش ارائه می دهد، حس خوبی را نیز از فضای سنتی ایران به آن ها ارائه می کند.

جمار / Jamavar

یکی از بهترین تجربه های غذا خوردن به سبک هندی را می توانید در جمار تجربه کنید. اینجا یکی از بهترین رستوران های دوحه است که قطعا می تواند طعم تندی را به سفرتان اضافه کند!

جوالا / Jwala

به Jwala بروید تا غذاهای خیابانی هندی که خلاقانه تهیه شدند را امتحان کنید. منو این رستوران شما را به سفر آشپزی با ادویه های تازه و طعم های سنتی هندی می برد. میهمانان می توانند از فضای پر جنب و جوش جوالا لذت ببرند و در عین حال فضای داخلی رنگارنگ را تحسین کنند که با هنر خیابانی بر روی دیوارها کامل شده است.

لا اسپیگا / La Spiga

La Spiga

La Spiga که توسط شهروندی میلانی، به دوحه آورده شده است، غذاهای ایتالیایی را به مهمانان خود ارائه می دهد. این مکان با دکوراسیونی شیک و متناسب با کیفیت غذا خوب، مطمئناً به یکی از اصلی‌ترین غذاخوری‌های شما در دوحه تبدیل خواهد شد. از میان مجموعه ای از دستور العمل های امتحان شده و ایتالیایی؛ پیشنهاد می کنیم پیتزاهای لا اسپیگا را امتحان کنید.

اسکالینی / Scalini

اسکالینی با داشتن شعبه هایی در ریاض، دبی و لندن خود را در صحنه جهانی تثبیت کرده است. اینجا که یکی از بهترین رستوران های دوحه است؛ غذای اصیل ایتالیایی را برای شما سرو می کند. می توانید در تراس این رستوران از خوردن غذای محبوبتان لذت ببرید، یا در فضای سرپوشیده بنشینید، و با تماشای هنرهای پاپ ایتالیایی معاصر که در دیوارهای آجری قرمز به نمایش گذاشته اند از صرف غذایتان لذت ببرید. منو به طور کامل به زبان ایتالیایی نوشته شده است، اما در کنارش ترجمه انگلیسی نیز ارائه شده است.

لا ایوان / La Veranda

این رستوران با ارائه مجموعه ای از غذاهای اصیل ایتالیایی با تاکید فراوان بر غذاهای دریایی، قطعا در صدر جدول رستوران های ایتالیایی قرار دارد. قبل از اینکه به سراغ پاستا یا غذاهای دریایی بروید، با بروسکتا آووکادو یا میستوی فریتو شروع کنید، سپس غذایتان را با تیرامیسو به پایان برسانید.

میکونوس / Mykonos

دوحه

میکونوس در فضایی روشن و مطبوع که چشم اندازی رو به دریا دارد، مکانی ایده‌آل برای یک شب آرام است. در این رستوران همه چیز، بخصوص پالت رنگی سفید و آبی، از بهشت ​​شاد مدیترانه الهام گرفته شده است. در یونان، غذا به طور سنتی مردم را گرد هم می آورد، بنابراین منوی این رستوران برای دورهمی های دوستانه بسیار مناسب است. از سالادهای تازه گرفته تا برگ های انگور پر شده و غذاهای دریایی، همه و همه غذاهایی هستند که باید در این رستوران امتحان کنید.

هلاس / Hellas

وقتی وارد هلاس می شوید فکر می کنید صحرا را ترک کرده اید و به سانتورینی قدم گذاشته اید. با دکوری که مناسب غذاهای یونانی اصیل است، مطمئناً هنگام صرف غذا، عکسی برای به اشتراک گذاشتن در اینستاگرامتان خواهید گرفت. این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند، بنابراین چه در صبح روز شنبه هوس خوردن ماست یونانی کنید یا یک اسپاناکوپیتا برای ناهار بخواهید، بدون معطلی می توانید به این رستوران بروید.

شانگهای من دوحه / Shanghai Me Doha

این رستوران شیک که در قلب ساحل شمالی کورنیش دوحه واقع شده است، با دکور خاصش، ظرافت فضای شرق آسیا را کاملا به نمایش می گذارد. با رفتن به این رستوران پر زرق و برق خود را مستقیماً به دوران طلایی دهه 1930 منتقل کنید.

به دنبال خوشمزه گردی بیشتر در دوحه هستید ؟

نظرات کاربران