بهترین پارک های کوالالامپور

بهترین پارک های کوالالامپور؛ پیاده روی به صرف تماشای غروب

اگر برای سفر به کوالالامپور برنامه‌ریزی می‌کنید، باید بدانید که این شهر دیدنی مالزی علاوه‌بر انواع مراکز خرید، اماکن تاریخی و رستوران‌های خوب، پارک‌هایی زیبا نیز دارد که برای انواع سلایق، سرگرمی‌هایی متفاوت را تدارک دیده است. در واقع بهترین پارک های کوالالامپور منتظر شماست تا با تفریحات شگفت‌انگیزی مثل دوچرخه‌سواری، فوتسال، دویدن و عکاسی از باغ‌های گل و تنفس در هوای پاک کنار دریاچه‌ها، لحظاتی مفرح و دلپذیر را برای‌تان خلق کند. اگر دوست دارید در این مورد بیشتر بدانید، تا پایان این مقاله با سه کلیک همراه باشید؛ در این مقاله 10تا از بهترین پارک های کوالالامپور را به شما معرفی کرده‌ایم. 

تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

پارک تامان تاسیک پرمیسوری

به این پارک 40 هکتاری بروید و روز خود را صرف پیاده‌روی و لذت بردن از مناظر جنگل، فواره‌ها و دریاچه‎های تماشایی کنید. گفتنی است که این پارک، سه سالن ورزشی نیز در خود دارد و گاهی اوقات در آن، ماراتن نیز برگزار می‌شود. پیشینه تاریخی مختصر این پارک این است که در ابتدا، تامان تاسیک پرمیسوری فقط یک باغ گل پلکانی بود، اما بعدها به یک پارک تفریحی کامل و جذاب تبدیل شد. یادتان باشد که این پارک در تعطیلات آخر هفته بسیار شلوغ می‌شود، بنابراین اگر می‌توانید، بازدید خود را برای اول یا وسط هفته برنامه‌ریزی کنید. 

باغ دریاچه شاه عالم؛ از بهترین پارک های کوالالامپور

بهترین پارک های کوالالامپور

نام دریاچه شاه عالم را به خاطر بسپارید و یادتان نروید که هنگام اقامت در پایتخت مالزی، به این مجموعه زیبا و شگفت‌انگیز نیز سر بزنید، پیاده‌روی کنید، فضای سرسبز و دریاچه درخشان آن را از نزدیک ببینید و در رستوران غذاهای دریایی، شام میل کنید. هم‌چنین این پارک برای پیک‌نیک و تماشای غروب خورشید و عکاسی نیز بسیار مناسب است. اگر خوش‌شانس باشید می‎توانید طاووس، مرغ جنگلی، غاز و لک‌لک‌ها را نیز از نزدیک ببینید. 

پارک تامان بوکیت جلیل

اگر دویدن را دوست دارید، خبر خوبی که برای شما داریم این است که در سفرتان به کوالالامپور، می‌توانید به پارک تامان بوکیت جلیل بروید و در مسیرهای طولانی ویژه دویدن با تپه‌های شیب‌دار این پارک تفریحی جذاب، بدوید و ورزش کنید. باشگاه ورزشی، ایستگاه‌های تست استقامت و زمین بازی برای کودکان نیز در این پارک وجود دارد.

پارک بوکیت کیارا؛ از جذاب‌ترین پارک های کوالالامپور

برای پیاده‌روی در یک مسیر صاف و هموار و آسفالت‌شده، به پارک بوکیت کیارا که از بهترین پارک های کوالالامپور است و در محله تامان تون قرار دارد بروید. هم‌چنین مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری که شیب‌دار نیز هستند، برای دوچرخه‌سواران حرفه‌ای و دوست‌داران این ورزش هیجان‌انگیز هم در این پارک تدارک دیده شده است.

پارک مرکزی در شهر دسا پارک

اگر آخر هفته به پارک مرکزی کوالالامپور بروید، مردمی را خواهید دید که با سگ‌های‌شان برای تفریح به این پارک زیبا و دیدنی آمده‌اند. پارک مرکزی کوالالامپور درست در مرکز محله مرفه پارک سیتی دسا قرار گرفته است. یک روز خود را به پیک‌نیک در این پارک و استراحت زیر سایه درختان، اختصاص دهید. 

پارک تامان دوسون بندر؛ یکی از بهترین پارک های کوالالامپور

بهترین پارک های کوالالامپور

برای گردشگرانی که دوست دارند برای ساعاتی، به دور از شلوغی شهر استراحت و ذهن خود را از تمام دغدغه‌ها آزاد کنند، این پارک دیدنی که در سپته قرار دارد را پیشنهاد می‌کنیم. این باغ بزرگ، دریاچه‌ای باریک نیز دارد که به طراوت و هوای خوب آن کمک کرده است. دوربین خود را همراه‌تان ببرید؛ بی‌شک بعدها با دیدن عکس‌هایی که از مناظر پارک تامان دوسون بندر برای خود ثبت کرده‌اید، لحظاتی سرشار از آرامش به یادتان خواهد آمد. وقتی برای عبور از دریاچه روی پل بودید، می‎توانید مناظری از آسمان‌خراش‌های شهر را هم ببینید. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

پارک متروپولیتن کیونگ

محوطه سبز متروپولیتن کیونگ یا تامان لایانگ لایانگ به وسعت 95 هکتار با دریاچه‌ای بزرگ در مرکز خود، در کپونگ قرار گرفته است و یک مسیر برای دویدن و یک مسیر نیز برای دوچرخه‌سواری و یک میدان بزرگ هم در اطراف دریاچه خود دارد. اگر بادبادک‌بازی را دوست دارید، در این پارک امکان آن فراهم است؛ از بادبادک‌فروش‌های پارک می‌توانید یکی بخرید و بادبادک‌بازی کنید و لذت ببرید. 

 پارک جنگلی اکو کوالالامپور

قبل از هرچیز لازم است بگوییم که این پارک به‌طور موقت بسته است.

با رفتن به این پارک می‌توانید درست در میان شلوغی شهر، آرامش طبیعت را تجربه کنید. یک مسیر با برچسب راهنمای مشخص، راه شما را از میان جنگل بارانی میلیون‌هاساله مشخص می‌کند که می‌توانید در طول این مسیر، انواع گونه‌های گیاهی و جانوری را ببینید. 

پارک تامان تاسیک داتوک کرامت؛ از بهترین پارک های کوالالامپور

تمیزترین پارک کوالالامپور که بازسازی شده و در بهترین شرایط خود قرار دارد. این پارک از امکانات تمرینی ورزشی گرفته تا زمین فوتسال، زمین بازی کودکان، دریاچه و مسیر پیاده‌روی را در خود دارد و قطعا یکی از بهترین پارک های کوالالامپور برای کودکان و علاقه‌مندان به ورزش است. 

باغ گیاه‌شناسی گرمسیری پوتراجایا

بهترین پارک های کوالالامپور

باغ گیاه‌شناسی پنج بخش مختلف دارد؛ مسیر کاوشگر، تپه نخل، باغ‌های گل، باغ خورشید و کنار دریاچه. ضمنا می‌توانید در امتداد پل کانوپی قدم بزنید و از تماشای شکوفه‌های استوایی فراوان باغ لذت ببرید، از باغ‌های گل که مجموعه وسیع و مختلفی از گیاهان آفریقایی، آمریکایی، آسیایی و اقیانوسیه‌ای را دارد، عکس بگیرید و پس از آن نیز قایق پارویی یا دوچرخه‌ای کرایه کنید و با ورزش، سرحال‌تر شوید. 

کلام آخر سه کلیک راجع‌به بهترین پارک های کوالالامپور

در این مقاله درمورد 10تا از بهترین پارک های کوالالامپور و امکانات آن‌ها صحبت کردیم و امیدواریم مفید بوده باشد. اگر دوست دارید در سفرتان به پایتخت مالزی، تجربه‌ای متفاوت از حضور در محیط‌های زیبا و سرسبز و تفریحات و ورزش‌های مختلف را کسب کنید، حتما نام این پارک‌ها را به خاطر بسپارید. کوالالامپور برای تمام گردشگران و دوست‌داران طبیعت با سلایق گوناگون، امکانات تفریحی و ورزشی خاصی را تدارک دیده است. 

نظر شما چیست؟ دوست دارید در کدام یک از پارک های کوالالامپور قدم بزنید و عکس بگیرید؟ برای‌مان بنویسید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران