بهترین محله‌ های پاریس

بهترین محله‌ های پاریس و گردش در کوچه‌ پس کوچه های شهر

شهر پاریس پایتخت فرانسه و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور است. این شهر با مساحتی حدود 100 کیلومتر مربع حدود 12 میلیون جمعیت دارد. پاریس از سده هفدهم میلادی یکی از مراکز مهم بازرگانی، دیپلماسی، هنر و مد در اروپا به شمار می‌رفت. شهر پاریس را بعد از سنگاپور گران‌ترین شهر دنیا می‌دانند. این شهر محبوبیت بسیاری بین گردشگران دارد و تقریبا تمام فصل‌های سال میزبان گردشگران بسیاری است. حتما آوازۀ فرهنگ و هنر پاریسی، کوچه پس کوچه‌های دنج و دیدنی و معماری‌های چشم‌نواز این شهر را شنیده یا خوانده‌اید. وقتی صحبت از دیدنی‌ها و  بهترین محله های پاریس به میان می‌آید بسیاری از افراد فورا برج ایفل و خیابان شانزه‌لیزه و رود سن را به یاد می‌آورند. اما واقعیت این است که این شهر زیبا محله‌های دیدنی بسیاری دارد. این محله‌ها بسته به موقعیت مکانی امکانات متفاوتی دارند و در هر کدام تجربه‌ای متفاوت خواهید داشت در ادامه با ما همراه باشید تا سری به بهترین محله های پاریس بزنیم و با بعضی از آنها آشنا شویم.

Tour europe

تور پاریس را رزرو کرده اید؟

سن ژرمن د پره از بهترین محله های پاریس

بهترین محله‌ های پاریس

برای اینکه تجربه‌ای لوکس و پنج ستاره در بهترین محله های پاریس داشته باشید قطعا باید سری به سن ژرمن دپره بزنید. سن ژرمن دپره از شمال به رودخانه سن، از غرب به خیابان سنت پرز، از شرق به خیابان مازارین و در جنوب به خیابان دوفور می‌رسد. جنبش‌های فرهنگی کلیدی پاریس در قرن بیستم، از اگزیستانسیالیسم گرفته تا جاز، در این محله رشد کردند. گُدارد و جاکومِتی با سارتر و دوبووار در همین محله که از معروف ترین محله های پاریس است به یک کافه و کتاب‌فروشی می‌رفتند. رد پای آن دوران طلایی را هنوز هم می‌توان در بسیاری از فروشگاه‌ها و بوتیک‌های محله سن ژرمن د پره دید. 

دیدنی‌های اطراف سنت ژرمن د پره

سنت ژرمن دپره که در بین محله های دیدنی پاریس محبوبیت زیادی دارد جاذبه‌های دیدنی زیادی را در خود جای می‌دهد. دریاچه ژاردین د لوگزامبورگ یکی از دیدنی‌های محله است و می‌توانید زیر درختان نخل اطراف دریاچه استراحت کنید. شب که از راه می‌رسد بارها و کافه‌های شبانه در این محله پر می‌شوند از دانشجوهای پر انرژی. موزه مونه دپاریس یکی دیگر از دیدنی‌های محله سن ژرمن دپره است. این موزه به اسرار ضرب سکه می‌پردازد و از ذوب مواد اولیه (طلا، نقره، برنز و غیره) گرفته تا نحوه حکاکی و ضرب سکه‌ها را نشان می‌دهد. از دیگر جاذبه‌های منطقه می‌توان به پون دس آرتز اشاره کرد. این پل عابر فلزی یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های پاریس است و عکاسان و فیلمسازان زیادی از سال 1800 به بعد زیبایی‌های آن را ثبت کرده‌اند. این پل همان پل عاشقان معروف پاریس است. وجود این پل یکی از دلایلی است که این محله را به عنوان یکی از معروف ترین محله های پاریس می‌شناسند.

رستوران‌های اطراف سن ژرمن دپره

در سن ژرمن دپره رستوران‌های خوبی هم پیدا می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم سری به لِپروکوپ که قدیمی‌ترین رستوران پاریس است بزنید. بهترین غذاهای دریایی را نیز می‌توانید در رستوران فیش لا بویسونیز میل کنید.

رزرو تور اروپا

هتل‌های اطراف سن ژرمن دپره

سن ژرمن دپره یکی از بهترین محله‌ های پاریس برای اقامت به شمار می‌رود و هتل‌ها و هتل بوتیک‌های بسیاری در این منطقه وجود دارد. هتل وِرنویل یکی از هتل‌های پیشنهادی است. این هتل دنج و پرنور 26 اتاق دارد و در دکوراسیون آن از کتاب‌ها و عتیقه‌جات بسیاری استفاده شده است. به گفته بسیاری از مسافران فضای این هتل دلپذیر و آرام و خانگی است. به عنوان انتخاب بعدی هتل ریلیس کریستین را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل بسیار شیک 27 اتاق دارد و در فاصله کمی از رود سن قرار گرفته است. از ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به باغچه زیبا و بوفه صبحانه فوق‌العاده خوش‌طعم آن اشاره کرد. بیایید به یکی از رمانتیک‌ترین هتل‌های منطقه برویم. هتل لِ‌هتل یک یادگاری از زمان اسکار وایلد است. دکور داخلی از آن زمان تغییرات بسیاری داشته اما راهروها و دهلیز دایره‌ای آن همچنان باقی مانده است. چیزی که بیش از همه توجه را به خود جلب می‌کند رستوران هتل است که یکی از رستوران‌های ستاره‌دار میشلین به شمار می‌رود و از محبوب‌ترین رستوران‌های پاریس است.

پیگال جنوبی از محله های دیدنی پاریس

پیگال جنوبی از محله های دیدنی پاریس

پیگال جنوبی را با نام «سوپی» هم می‌شناسند و یکی از بهترین محله های پاریس به شمار می‌رود. پیگال جنوبی را با محله‌های دالستون و پکهام در لندن مقایسه می‌کنند. قرار گرفتن این محله بین چهار ایستگاه مترو بلانش، انوِرس، نوتردام دل لورت و ترینیته دِ استین د اوروس دسترسی به آن را بسیار ساده کرده است. اگر اهل تفریح‌ و وقت‌گذرانی بیرون از خانه هستید پیگال جنوبی یکی از محبوب ترین محله های پاریس برای گردش است. 

دیدنی‌های اطراف پیگال جنوبی

 از جمله دیدنی‌های پیگال جنوبی می‌توان با باغ‌های زیبای موزه دلاوی رمانتیک اشاره کرد. این باغ‌ها در واقع بخشی از موزه‌ای به همین نام هستند و ورود به آن رایگان است. محله سوپی را که یکی از معروف ترین محله های پاریس است به عنوان بهشت خریداران می‌شناسند. اگر به مد و فشن یا اشیاء دکوری خاص علاقه دارید حتما سری به مغازه‌ها و کانسپت استورهای پیگال جنوبی بزنید. 

رستوران‌های پیگال جنوبی از بهترین محله های پاریس

اگر کیفیت و تنوع غذا برای شما مهم است حتما سری به خیابان رو دس مارتیرس بزنید. این خیابان پر است از غذاخوری‌ها، شکلات فروشی‌ها و کافه‌های شیک و دیدنی. این خیابان که در یکی از بهترین محله های پاریس قرار دارد به عنوان بهشت عاشقان غذا شهرت دارد.

پاسپورت دومینیکا

هتل‌های محله پیگال جنوبی

پیگال جنوبی به زیست شبانه‌اش شهرت دارد اگر با ماندن در محله‌های شلوغ مشکلی ندارید یکی از بهترین محله های پاریس برای اقامت به شمار می‌رود. از جمله هتل‌های این منطقه می‌توان به هتل گرند پیگال و هتل بینوِنیو اشاره کرد.

دِمارِی یکی از بهترین محله های پاریس

بهترین محله‌ های پاریس

میدان‌های زیبا، پارک‌های سرسبز، رستوران‌های کوچک سنتی و بوتیک‌های شیک تنها بخشی از زیبایی‌های محله دمارِی هستند. دمارِی را در حال حاضر یکی از معروف ترین محله های پاریس است و حال‌وهوای فیلم‌های عاشقانه پاریسی را دارد. از دیگر ویژگی‌های این محله که از محله های دیدنی پاریس نیز به شمار می‌رود می‌توان به گالری‌های هنری مستقل و فروشگاه‌های زیبا و عمارت‌های اشرافی اشاره کرد. شاید محله‌های بهتری هم برای اقامت وجود داشته باشند، محله‌هایی که بارها و کلاب‌های جدید و مدرن دارند اما د مارِی همیشه یکی از محبوب ترین محله های پاریس برای اقامت است. 

جاذبه‌های گردشگری محله دماری

وقتی حرف از بهترین محله های پاریس برای گردش به میان می‌آید دماری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. کلیسای نوتردام، موزه لوور، کاخ تویلری در غرب این محله قرار دارند. در بخش شرقی دمارِی کلیسای جامع باسیل و کمی دورتر از آن پومپیدو سنتر قرار گرفته‌اند. از دیگر دیدنی‌های دمارِی می‌توان به کاخ باشکوه ووس و موزه پیکاسو اشاره کرد. اگر گذرتان به این محله افتاد سری هم به خانه ویکتور هوگو بزنید و محل زندگی خالق نوستالژیک‌ترین داستان‌های کودکی‌مان را ببینید. تعداد زیاد جاذبه‌های گردشگری در این محله باعث شده در فهرست محله های دیدنی پاریس قرار بگیرد. 

کافه رستوران‌های محله دماری

پس از گشتن در کوچه پس کوچه‌های این محله قدیمی با کرپ‌ها و گالت‌های بهشتی کافه بریژ از خودتان پذیرایی کنید. یا سری به کافه دِریِر بزنید و طعمی متفاوت از غذاهای اصیل فرانسوی را امتحان کنید.

هتل‌های محله دماری از معروف ترین محله های پاریس

دماری به عنوان یکی از بهترین محله های پاریس هتل‌های خوبی برای اقامت دارد. در ادامه به چند مورد از این هتل‌ها اشاره می‌کنیم. سینر پاریس یکی از انتخاب‌های شماست. این هتل لقب جذاب‌‌ترین هتل پاریس را دارد. سینر پاریس برخلاف هتل‌های در بعضی دیگر از بهترین محله های پاریس اصلا کلاسیک نیست و کاملا مدرن به سبک معاصر طراحی شده است. هتل بعدی هتل ژاکو دمولی است. این هتل دقیقا در کنار میدان جمهوری قرار دارد و امکانات رفاهی خوبی ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به باشگاه بدنسازی، سالن ماساژ و سونا و وای‌فای رایگان اشاره کرد. اگر به دنبال یک اقامت آرام و به یادماندنی در یکی از محبوب ترین محله های پاریس هستید حتما هتل جولز اند جیم را در نظر بگیرید. این هتل آرام از خیابان اصلی دور است و محیطی بسیار دلنشین دارد. راهروی ورودی اصلی پر از عکس‌های زیبای شهر پاریس است و حال‌وهوای یک گالری کوچک پاریسی را منتقل می‌کند.

باسیل از معروف ترین محله های پاریس

باسیل از معروف ترین محله های پاریس

یکی دیگر از معروف ترین محله‌ های پاریس که در نزدیکی محله د مارِی قرار گرفته محله باستیل است. این محله یکی از بهترین محله های پاریس برای تفریح و گشت‌وگذار است. محله باسیل بین محله‌های پیکوس و ریچارد لنوآر قرار دارد و از بلوار بومارشه در غرب شروع می‌شود و از شرق به بیمارستان سنت آنتوان و از جنوب به رودخانه سن می‌رسد. نام محله باسیل را که از محله های دیدنی پاریس به شمار می‌رود از قلعه‌ای به نام باسیل سنت آنتوان گرفته‌اند. قدمت این قلعه به قرن چهاردهم می‌رسد و در طول انقلاب فرانسه از آن به عنوان زندان استفاده می‌شد. 

دیدنی‌های محله باسیل

از جاذبه‌های محله باسیل که آن را به عنوان یکی از محله‌ های دیدنی پاریس می‌شناسیم می‌توان به بازار مارش الیگر اشاره کرد. در این بازار جذاب و دیدنی می‌توانید محصولات تازه و ارگانیک را پیدا کنید و از تماشای غرفه‌های رنگارنگ محلی لذت ببرید. جاذبه دیگر محله باسیل پارک کوله ورت رنه دومونت است. این فضای سبز آرام و دلنشین در مسیر راه‌آهن قدیمی قرار دارد و محل مناسبی برای یک پیاده‌روی عصرگاهی در یکی از بهترین محله های پاریس است. در بازدید از باسیل نباید کاخ دلا باسیل را فراموش کنید. این کاخ در میدانی به همین نام قرار دارد و از دیدنی‌های مهم پاریس به شمار می‌رود. آخر هفته‌ها یک بازار محلی کوچک هم در محدوده میدان برپا می‌شود که گشتن در آن خالی از لطف نیست.

کافه و رستوران‌های محله باسیل

محله‌ای پر از رستوران و کافه و بار قطعا زیست شبانه‌ای دیدنی دارد و از محله های دیدنی پاریس در شب به شمار می‌رود. از رستوران‌های محله باسیل که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید سِپتایم است. برای این رستوران معمولا باید سه ماه زودتر رزرو انجام دهید. رستوران لِ اسکوار تروسو نیز یکی دیگر از رستوران‌های مجلل محله باسیل است که غذاهای کلاسیک فرانسوی سرو می‌کند. برای امتحان کردن غذاهای سنتی فرانسوی به رستوران لِ چالت سَوویارد و لِس گارنمنتس بروید. کافه دس چَتز نیز از کافه‌های معروف محله باسیل است که قهوه‌های آن طرفداران بسیاری دارد. 

هتل‌های محله باسیل یکی از معروف ترین محله های پاریس

باسیل یکی از بهترین محله های پاریس برای اقامت است. در این محله متناسب با هر بودجه‌ای می‌توانید هتل پیدا کنید. از هتل‌های لوکس محله می‌توان به هتل پاریس باسیل بوته اشاره کرد. این هتل امکانات بسیاری دارد و اگر محدودیت بودجه آنچنانی ندارید می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. از هتل‌های معمولی می‌توان هتل مرکور پاریس گیر دِ لیون اوپرا باسیل را نام برد. در آخر می‌توان هتل اکسکویز را به عنوان هتلی که بودجه زیادی نیاز ندارد معرفی کرد.

گردش در مونمارته از بهترین محله های پاریس

بهترین محله‌ های پاریس

قدم زدن در خیابان‌های قدیمی و تماشای کافه‌ها و ساختمان‌های پوشیده از پیچک و گنبد‌های سفید خیره‌کننده در محله مونمارته خاطره‌ای به یادماندنی برای شما خواهد بود. مونمارته به عنوان یکی از بهترین محله های پاریس شناخته می‌شود و جایگاه ویژه‌ای بین مردم پاریس دارد. این محلۀ زیبا بر روی تپه‌ای شیبدار در شمال پاریس قرار گرفته و خانه‌های رنگارنگ و مغازه‌های کوچک و قدیمی حال‌وهوای یک روستای کوچک به آن بخشیده است. نقاشان بسیاری از جمله پیکاسو، مودیلیانی، میرو، مانه، ژریکو، رنوار و ونگوگ زمانی در این محله زندگی می‌کرده‌اند و در همین کافه‌های قدیمی که امروز می‌بینیم دور هم جمع می‌شده‌اند.

جاذبه‌های دیدنی مونمارته 

 از دلایلی که مونمارته را به عنوان یکی از معروف ترین محله های پاریس می‌شناسند می‌توان به اماکن دیدنی آن مثل آمیلی و استراحتگاه دگا و زولا اشاره کرد. یکی دیگر از جاهایی که حتما باید در مونمارته ببینید باغ‌های رویایی گل رز موزه مونمارته است که قدمت آن به قرن هفدهم برمی‌گردد. حتما از موزه مونمارته دیدن کنید و آثار برخی هنرمندان فرانسوی را از نزدیک ببینید. اگر به سبک سورئالیسم علاقه دارید بازدید از دالی پاریس در خیابان پولبات را فراموش نکنید. مونمارته یکی از بهترین محله های پاریس برای هنر دوستان است. بهترین یادگاری که از این محله می‌توانید با خود ببرید یک پرتره از صورت خودتان است. به خیابان پلیس دو ترت بروید و از یکی از هنرمندان خیابانی بخواهید پرتره شما را نقاشی کند. بافت قدیمی و بسیار دیدنی این محله باعث شده به یکی از محله های دیدنی پاریس تبدیل شود. تماشای منظره فوق‌العاده شهر پاریس از بالای ساکره کور یکی از بایدهای بازدید از محله مونمارته است. 

کافه و رستوران‌های مونمارته

پس از چند ساعت پیاده‌روی در یکی از بهترین محله های پاریس یک فنجان قهوه در کافه‌ای دنج و قدیمی می‌تواند خستگی شما را از تن بیرون کند. از کافه‌های معروف محله مونمارته که قهوه‌های محبوبی دارد می‌توان به آمیلی پولیان یا رِندِزووس دِس آمیز اشاره کرد. برای تجربه غذاهای معمولی فرانسوی رستوران اوکادت د گَسکنیه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی دیگر از رستوران‌های پیشنهادی ما در محله مونمارته رستوران هتل تراس است که در پشت بام این هتل واقع شده است. از این رستوران منظره‌ای فوق‌العاده از پاریس را می‌توانید ببیند. 

هتل‌های مونمارته از بهترین محله های پاریس

در بین بهترین محله های پاریس مونمارته بهترین انتخاب برای اقامت است. این محله کمی از مرکز شهر فاصله دارد و به نسبت دیگر محله‌های پاریس خلوت‌‌تر است. هتل بوتیک پنج ستاره مزون سوکِت روبه‌روی مولن روژ قرار دارد. این هتل بوتیک 20 اتاق و سوئیت دارد و از جمله امکانات آن می‌توان به بار خصوصی، سالن ماساژ و اسپا و صبحانه اشاره کرد. گزینه بعدی هتل رِژینز مونمارته است. این هتل نسبت به دیگر هتل‌های منطقه قیمت کمتری دارد اما قرار گرفتن آن بر بالای تپه پلس دی آبسس باعث شده مناظر بی‌نظیری داشته باشد. صبحانه در این هتل رایگان است و سرویس بیست و چهار ساعته دارد.

محله اوبرکامف

محله اوبرکامف

محله اوبرکامف یکی از بهترین محله های پاریس برای تفریحات شبانه است. اوبرکامف بین محله باسیل و رپوبلیک قرار دارد. اوبرکامف را پر از جنب‌وجوش‌ترین و محبوب ترین محله های پاریس می‌دانند. کافه‌ها و بارهای این محله تا دیر وقت باز هستند و با غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه از مهمانان پذیرایی می‌کنند. هر ساعتی از روز که بخواهید قدم بزنید اوبرکامف انتخاب خوبی است. برای دیدن زیست شبانه در یکی از محله های دیدنی پاریس خودتان را به محله اوبرکامف برسانید.

جاذبه‌های دیدنی اوبرکامف

اوبرکامف به عنوان یکی از محله های دیدنی پاریس جاذبه‌های زیادی دارد. یکی از این جاذبه‌ها بازار سرپوشیده لِ‌مارش دِاِنفنتز روگز (به معنای بازار کودکان سرخ) است. این بازار قدیمی‌ترین بازار سرپوشیده پاریس است و در سال 1615 تاسیس شده است. در این بازار انواع غذاها و خوراکی‌های بین‌المللی را می‌توانید پیدا کنید. گالری هنری آرتلیر دس لومیریس مقصد بعدی شما در یکی از بهترین محله های پاریس است. این گالری هنری تمام دیجیتال چند سال پیش افتتاح شده و از آن زمان به یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های منطقه تبدیل شده است. در این نمایشگاه آثار نقاشانی مثل ونسان ونگوگ را به صورت دیجیتال می‌توانید ببینید.

کافه و رستوران‌های محله اوبرکامف

فرقی نمی‌کند وسط روز هوس برانچ کرده‌اید یا به دنبال جایی برای یک وعده غذای خوشمزه هستید. کافه شاربن در هر ساعتی از روز پذیرای شماست. قدمت این رستوران معروف به دهه 1900 برمی‌گردد. سقف‌ بلند و آینه‌های بزرگ و رنگ‌ قرمز سلطنتی و لوازم چوبی حس‌وحال کافه‌های قدیمی را به شما منتقل می‌کند. یکی دیگر از کافه‌های معروف این محله کافه ایو ماریا است. فضای آرام و دلنشین آن برای یک استراحت کوتاه بعد از یک روز شلوغ بسیار مناسب است.

هتل‌های محله اوبرکامف از بهترین محله های پاریس

برای اقامت در محله اوبرکامف که از محبوب ترین محله های پاریس است چند انتخاب متنوع دارید. یکی از پرطرفدارترین هتل‌ها در این محله هتل فابریک است. این هتل چهار ستاره در ساختمانی که قبلا نساجی بوده تاسیس شده است. فضای داخلی هتل طراحی مدرن دارد و فضایی آرام را برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل رستوران ندارد اما صبحانه را به صورت بوفه سرو می‌کند. هتل بوتیک بعد مای هوم است که در نزدیکی ایستگاه متروی اوبرکامف قرار دارد. این هتل بدون شک یکی از جذاب‌ترین هتل‌های منطقه است. فضای هتل مای هوم کاملا سبک فرانسوی دارد و چیزی که بیش از همه چیز توجه را به خود جلب می‌کند وجود گل و گیاهان متعدد در جای جای هتل است. هتل بوتیک بعدی هتل لِ جنرال است که در نزدیکی میدان جمهوری پاریس قرار دارد. این هتل به رفتار محترمانه و مهمان‌نوازی کارکنانش شهرت دارد. اتاق‌ها کوچک هستند اما طراحی مناسب باعث شده استفاده از فضا تا حد امکان راحت‌تر شود. صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود و تمام اتاق‌ها به دستگاه نسپرسو مجهز هستند.

کانال سنت مارتین

بهترین محله‌ های پاریس

کانال سنت مارتین یکی دیگر از بهترین محله های پاریس برای اقامت و گردش است. این محله که خیابان‌های سنگفرش شده دارد از محله ریپوبلیک شروع می‌شود و تا محله استالینگراد ادامه دارد. این محله در سال‌های اخیر به یکی از جاذبه‌های گردشگری و معروف‌ ترین محله های پاریس تبدیل شده است. این محله را به کافه و رستوران‌های شیک و بارهای پرجنب‌وجوش و تفریحات شبانه‌اش می‌شناسند. ولی مهمترین عاملی که باعث شده تبدیل به یکی از معروف ترین محله های پاریس شود وجود کانال سنت مارتین و چشم‌انداز فوق‌العاده آن است. وجود چراغ‌های قدیمی و خیابان‌های سنگفرش در کنار درختان قدیمی و پل‌های کوچک حال‌وهوای فیلم‌های عاشقانه دهه 80 و 90 میلادی را به بیننده القا می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری محله سنت مارتین

یکی از بهترین کارهایی که در کانال سنت مارتین می‌توانید انجام دهید قدم زدن در امتداد کانال است. این محیط درختکاری شده بهترین انتخاب برای یک پیاده‌روی آرام یا حتی یک پیک‌نیک کوتاه به همراه خانواده است. می‌توانید قایق اجاره کنید و از تماشای یکی از بهترین محله های پاریس از زاویه‌ای متفاوت لذت ببرید. رد پای هنر را در همه جای پاریس می‌توانید ببینید و کانال سنت مارتین که یکی از معروف ترین محله های پاریس است نیز از این قاعده مستثنی نیست. این محله به صحنه‌‌های هنری رو به رشدش شهرت دارد. استودیوهای هنری، گالری‌های خصوصی و بوتیک‌های مستقل زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها بازدید کنید. 

رستوران‌های محله کانال سنت مارتین

کانال سنت مارتین به عنوان یکی از بهترین محله های پاریس رستوران‌های متنوع و خوبی دارد. یکی از این رستوران‌ها چز پرون است. اگر وعده‌ای خوشمزه در کنار کانال سنت مارتین می‌خواهید به چز پرون بروید. بهترین غذاهای سنتی پاریس را می‌توانید در لا مارین میل کنید. این رستوران کوچک یکی از بهترین رستوران‌های کانال سنت مارتین است و بسیاری از مردم محله وعده غذایی خود را در این رستوران صرف می‌کنند. هوس برگر کرده‌اید؟ پس حتما باید سری به مارسل بزنید. رستوران مارسل به برگرها و برانچ‌های خوشمزه‌اش شهرت دارد و محیط آن کاملا دنج و خودمانی است.

هتل‌های محله کانال سنت مارتین از محله های دیدنی پاریس

اگر هنوز محل اقامت خود را انتخاب نکرده‌اید محله کانال سنت مارتین یکی از بهترین محله های پاریس برای اقامت است. کمتر کسی هتل‌های این منطقه با چشم‌انداز کانال را از دست می‌دهد. یکی از معروف‌ترین هتل‌های این منطقه هتل لِ سیتیزن است. این هتل اتاق‌های شیک و راحت با چشم‌اندازی فوق‌العاده از کانال دارد. طبق گفته مهمانان بهتر است صبحانه‌های این هتل را از دست ندهید. هتل بعدی هتل مجِنتا 38 است. این هتل بوتیک معاصر حال‌وهوایی کاملا هنری دارد و اتاق‌ها به امکانات مدرن مجهز هستند. اگر محدودیت بودجه ندارید انتخاب بعدی شما می‌تواند رزیدنس پاریس ریپوبلیک باشد. این هتل مجلل و لوکس کاملا در مجاورت کانال سنت مارتین واقع شده و به امکاناتی از قبیل سالن ماساژ و اسپا، سرویس 24 ساعته و رستوران روی پشت بام مجهز است. اگر به دنبال یک اقامتگاه لوکس با امکانات خوب می‌گردید پاریس ریپوبلیک را در فهرست خود قرار دهید.

بِلیویل از معروف ترین محله های پاریس

بِلیویل از معروف ترین محله های پاریس

نام بعدی که در فهرست بهترین محله های پاریس می‌بینیم محله بلیویل است. محله چینی‌ها نیز در همین منطقه قرار دارد و از محله‌‌های شلوغ پاریس به شمار می‌رود. محله بلیویل از شرق به ایستگاه مترو ریپوبلیک، از جنوب شرقی به محله باسین دلا ویلت و پارک دس بوتس شاموت و از شمال به گورستان پیر لاچیس می‌رسد.

جاذبه‌های دیدنی بلیویل از محله های دیدنی پاریس

از جاذبه‌های دیدنی محله بلیویل می‌توان به پارک د بلیویل اشاره کرد. با ورود به این پارک از هرج‌ومرج و شلوغی منطقه خارج می‌شوید و فضایی آرام و دلنشین را اطراف خود می‌بینید. قدم زدن در مسیرهای پوشیده از درخت و استراحت بر روی نیمکت‌های دنج خستگی یک روز شلوغ را از تن شما بیرون می‌کند. از دیگر دیدنی‌های این محله می‌توان به کوچه رو دنویز اشاره کرد. این کوچه را با نام کوچه هنرهای خیابانی نیز می‌شناسند. در سرتاسر کوچه می‌توانید کارگاه‌های هنرمندان و گالری‌های کوچک را ببینید. مهمترین بخش این کوچه ساختمان آتلیرز آرتیستز د بلیویل است. در این ساختمان که سازمان هنرهای تجسمی است می‌توانید بیش از 250 شاهکار هنری از هنرمندان فرانسوی را ببینید.

رستوران‌های بلیویل

نمی‌توانید در بلیویل که یکی از بهترین محله های پاریس است اقامت داشته باشید و در خانه غذا بخورید. این محله پر است از کافه‌ها و رستوران‌های کوچک و بزرگ که تمام زائقه‌ها را پوشش می‌دهند. آوکس فولیس یکی از کلاب‌های قدیمی محله است که امروز به عنوان یک رستوران معمولی پاریسی فعالیت می‌کند. این رستوران یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های منطقه است و معمولا صفی از مشتریان جلوی در آن تشکیل می‌شود. کمی بالاتر بر بالای تپه بلیویل رستوران لِ ویوکس بلیویل دیده می‌شود. این رستوران که سبک قدیمی دارد یکی از بهترین رستوران‌های محله به شمار می‌رود. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن می‌توان به رویدادهای موسیقی متعددی که در این رستوران اجرا می‌شود اشاره کرد. 

هتل‌های بلیویل از بهترین محله های پاریس

برای اقامت در بلیویل که یکی از بهترین محله های پاریس به شمار می‌رود انتخاب‌های زیادی ندارید. این محله هتل‌های کمی دارد اما همین تعداد کم هم اقامتگاه‌های خوبی به شمار می‌روند. هتل اسکارلت یکی از انتخاب‌های شما است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد و هتلی شیک و مدرن به حساب می‌آید. بسیاری از مسافران این هتل را برای اقامت خانوادگی پیشنهاد داده‌اند. هتل بعدی ماما شلتر است. این هتل دقیقا در گورستان پر لاشز قرار دارد و به همین دلیل به عنوان یکی از جالب‌ترین هتل‌های پاریس شناخته می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به وای‌فای رایگان، سرویس اتاق 24 ساعته، رستوران و پیتزا فروشی اشاره کرد.

شانزه‌لیزه یکی از معروف ترین محله های پاریس

بهترین محله‌ های پاریس

صحبت از بهترین محله های پاریس که به میان می‌آید بسیاری از افراد فورا به یاد خیابان شانزه‌لیزه می‌افتند. این منطقه یکی از معروف ترین محله های پاریس در تمام دنیا است و کمتر کسی هست که نام این محله را نشنیده باشد. این خیابان پر زرق و برق معمولا برای گردش اولین انتخاب گردشگران به شمار می‌رود. اگر به دوچرخه‌سواری علاقه دارید حتما یک دوچرخه کرایه کنید و کوچه‌ پس کوچه‌های این محله معروف و دیدنی را بگردید و کشف کنید. 

دیدنی‌های شانزه‌لیزه از بهترین محله های پاریس

اگر از دوستداران هنر هستید دیدنی‌های زیادی در شانزه‌لیزه برای شما وجود دارد. از جمله موزه گالیرا، کاخ توگیو و کاخ پتی. در این سه مجموعه می‌توانید آثار هنری و تاریخی بسیاری را از نزدیک مشاهده کنید. یک جاذبه مهم دیگر شانزه‌لیزه بازار پرزیدنت ویلسون است. در این بازار زیبا و دیدنی می‌توانید انوع گل‌های تازه و محصولات ارگانیک را پیدا کنید. پارک مونسو نیز در شمال این منطقه قرار دارد در این پارک کوچک مجسمه‌های نئوکلاسیک زیادی را می‌توانید ببینید. دیدنی معروف دیگر شانزه‌لیزه که از محله‌ های دیدنی پاریس به شمار می‌رود طاق پیروزی است. این طاق بسیار معروف به سفارش ناپلئون و با الهام از طاق‌های رومی ساخته‌ شده است. 

رستوران‌های شانزه‌لیزه

قطعا شانزه‌لیزه که از معروف ترین محله های پاریس است رستوران‌‌های متنوع زیادی دارد؛ از غذاخوری‌های کوچک گرفته تا رستوران‌های مجلل و لوکس. پس از ساعت‌ها قدم زدن در شانزه‌لیزه بر یکی از صندلی‌های چرمی رستوران فوکوت بنشینید و با یک قهوه مطبوع فرانسوی در یکی از بهترین محله های پاریس از خود پذیرایی کنید. فوکوت از رستوران‌ها لوکس و گران محله شانزه‌لیزه به شمار می‌رود. لا منزون دلابراک رستوران دیگری است که پیشنهاد می‌کنیم سری به آن بزنید. این رستوران که در یکی از معروف ترین محله های پاریس قرار دارد حس و حال یک مزرعه قدیمی را دارد و با ورود به آن فراموش می‌کنید که در یکی از بهترین محله های پاریس هستید. تمام غذاها از گوشت ارگانیک و تازه گاو تهیه می‌شوند و بسیار مطبوع و خوش طعم هستند.

هتل‌های شانزه‌لیزه از معروف ترین محله های پاریس

شانزه‌لیزه به عنوان یکی از معروف‌ترین و بهترین محله های پاریس هتل‌های خوب و لوکس بسیاری دارد. اگر قصد دارید اقامتی لوکس و راحت داشته باشید شانزه‌لیزه یکی از بهترین محله های پاریس برای اقامت است. از جمله هتل‌های خوب منطقه می‌توان به هتل دِ مونتسک اشاره کرد. این هتل فضایی آرامش‌بخش و لوکس دارد و از هتل‌های محبوب بین زوج‌های جوان به شمار می‌رود. هتل دمونسک تنها 5 دقیقه تا خیابان اصلی شانزه‌لیزه فاصله دارد و از جمله امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع، مینی بار شخصی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و بوفه صبحانه اشاره کرد. هتل پنج ستاره بعدی در این منطقه هتل لنکستر است. قدمت این هتل بوتیک به سال 1889 برمی‌گردد و فضایی کاملا شیک و کلاسیک دارد. دو رستوران مجلل لاتیبل دو لنکستر و رستوران موسیو در این هتل قرار دارند که از جمله رستوران‌های محبوب پاریس به شمار می‌روند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می‌شود.

کلام پایانی

پاریس به عنوان یکی از مهمترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگر اروپا هر ساله گردشگران بسیاری را میزبانی می‌کند. این شهر دیدنی و جذاب محله‌های دیدنی بسیاری دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در مقاله‌ای که خواندید تلاش کردیم بعضی از بهترین محله های پاریس را به شما معرفی کنیم و کمی درمورد ویژگی‌های آنها توضیح دهیم. امیدواریم به کمک این راهنما سفر خوبی به شهر زیبای پاریس داشته باشید.

نظرات کاربران