بهترین بستنی فروشی های بارسلونا

جشنوارۀ طعم‌ها در بهترین بستنی فروشی های بارسلونا

بستنی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌ها در سرتاسر دنیا به شمار آورد. این خوراکی لذیذ در بارسلونا تبدیل به یک تجارت جدی شده است. در بارسلونا از رستوران‌های قدیمی و سنتی گرفته تا بستنی فروشی‌های جدید و مدرن می‌توانید بستنی‌های متفاوت و منحصربه‌فرد را امتحان کنید. فرقی نمی‌کند تابستان باشد یا زمستان در بهترین بستنی فروشی‌ های بارسلونا می‌توانید خوشمزه‌ترین بستنی‌ها و ژلاتوها را بخورید و از طعم شیرین و سرمای آنها لذت ببرید. انتخاب بهترین بستنی فروشی های بارسلونا کار سختی به نظر می‌رسد و به ندرت می‌توانید بستنی فروشی‌ای پیدا کنید که توقعات شما را برآورده نکند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بعضی از بهترین بستنی فروشی‌های این شهر زیبای اروپایی آشنا شویم.

Tour europe

بلیط هواپیما تهران بارسلون را همین حالا رزرو کنید!

اوبرادوردِلاکریم یکی از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا

بهترین بستنی فروشی های بارسلونا

دلاکریم در سال 2010 افتتاح شده است و از همان زمان به عنوان یکی از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا شناخته می‌شود. این بستنی فروشی با کمی ماجراجویی طعم‌های جدیدتری را آزمایش می‌کند و این برای مشتریان جسوری که به دنبال کمی هیجان و تفاوت در طعم‌ها هستند بهترین فرصت است. علاوه بر این دلاکریم به مشتریانش اجازه می‌دهد بخشی از فرآیند ساخت بستنی را ببینند. آنها به عنوان یکی از معروف ترین بستنی فروشی های بارسلونا طعم‌های کلاسیک و قدیمی را هم ارائه می‌دهند و در کنار آن دستورالعمل‌های جدید را امتحان می‌کنند. از جمله طعم‌های جدیدی این بستنی فروشی می‌توان به خامۀ بادام هندی گیاهی، زردآلو و بادام هندی، زردآلوی برشته با رزماری اشاره کرد. ابرادوردلاکریم علاوه بر ارائه خوشمزه‌ ترین بستنی های بارسلونا یک کافۀ ساده هم دارد و هورچاتا نیز سرو می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم در کنار بستنی‌های جدید و جذاب از غذای خاص این کافه نیز امتحان کنید، به خصوص آفوگاتوی این کافه طرفداران بسیاری دارد و طعم بستنی ساخت خودشان در کنار یک شات اسپرسو تجربه‌ای به یادماندنی برای شما خواهد بود.

آدرس: Passeig de Sant Joan, 59 La Dreta de l’Eixample Barcelona

تلفن: 34934507119+

پارالِلو

پاراللو را سه جوان اسپانیایی به نام‌های ماتئو، مارکو و فرانچسکو اداره می‌کنند. آنها در ساخت بستنی‌ها کاملا حرفه‌ای عمل می‌کنند و در فرآیند تولید مواد اولیه کنسروی به کار نمی‌برند و در عوض از بهترین و تازه‌ترین فندق‌ها و پسته‌ها استفاده می‌کنند. پاراللو در حال حاضر یکی از معروف ترین بستنی فروشی های بارسلونا است و مشتریان بسیاری دارد. بخشی از منوی بستنی آنها مطابق با فصل تغییر می‌کند. آنها سعی می‌کنند با تغییر فصل حال‌وهوای آن فصل را در بستنی‌های خود نشان دهند و خوشمزه‌ ترین بستنی های بارسلونا را برای مشتریان خود آماده کنند. آنها در تابستان 2020 یک نوع بستنی به منوی خود اضافه کردند که با آجیل کاج کاستیا و آناناس سبز درست شده بود و خودشان شخصا این مواد را از کوستا براوا وارد کردند. هدف آنها تولید عطرهای جنگل‌های مدیترانه‌ای بود. پاراللو در سال 2017 افتتاح شد و از آن زمان به عنوان یکی از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا شناخته می‌شود و یکی از بزرگان این صنعت به حساب می‌آید. فرقی نمی‌کند به دنبال طعم‌ها و بافت‌های غیرعادی و جدید هستید یا طعم‌های کلاسیک و قدیمی را دوست دارید پاراللو شما را ناامید نمی‌کند و هدفش ارائه خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا است.

آدرس: C/ de Sèneca, 18, 08006 Barcelona, Spain

تلفن: 34645746903+

خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا در کوریمو

خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا در کوریمو
Processed with VSCOcam with hb1 preset

کوریمو را یک قناد ژاپنی به نام تاکاشی اوچیایی در سال 2019 در کنار قنادی خود راه‌اندازی کرد. این بستنی فروشی ایتالیایی با روح ژاپنی در حال حاضر یکی از معروف ترین بستنی فروشی های بارسلونا است و طعم‌های منحصربه‌فرد و متفاوت آن طرفداران بسیاری بین مردم دارد. اوچیایی برای راه‌اندازی این بستنی فروشی از دو تا از بزرگان صنعت بستنی در اسپانیا کمک گرفت. ماتیلو وِنِتو و آندرآ دِبِلیس به او کمک کردند تا دستورهای منحصربه‌فرد ژاپنی خود را با دستورالعمل‌های دنیای بستنی‌ها ترکیب کند و خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا را تولید کند. بستنی‌های ماچای شیرینی فروشی اوچیانی معروف بود و شاید همین دلیلی شد که دستی هم به صنعت بستنی ببرد و این حوزه را هم امتحان کند. در کوریمو در کنار بستنی‌های قیفی و فنجانی معمولی می‌توانید ساندویچ‌های دسر ژاپنی به نام موناکا، کاکیگوری با یخ خردشده و کیک‌های وافل شبیه به ماهی که با خمیر لوبیا قرمز پر شده‌اند را امتحان کنید. کوریمو به عنوان یکی از بهترین بستنی فروشی‌ های بارسلونا طعم‌های فریبنده و جذاب زیادی دارد از جمله چای ماچا، آلو اومبوشی، کنجد سیاه و ماست با واسابی.

آدرس: Carrer del Comte d’Urgell, 116, 08011 Barcelona, Spain

تلفن: 34934536383+

اوگی

یکی دیگر از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا در فاصلۀ کمی از کلیسای جامع و در محلۀ گوتیک واقع شده است. این بستنی فروشی ایتالیایی در قلب بارسلونا جشنواره‌ای از طعم‌های خاص و به یادماندنی را ارائه می‌کند. بستنی با طعم‌ رازیانۀ وحشی، نعنا و ریحان می‌تواند شما را با وجهۀ دیگری از صنعت بستنی آشنا کند. اوگی که عنوان یکی از معروف ترین بستنی فروشی های بارسلونا را به خود اختصاص داده است طعم‌های اصیل ژلاتوی ایتالیایی مثل نوچیولا، جیاندویا، کرم ماسکارپونه، تیرامویسو، ریکوتا، شکلات و پرتقال را نیز ارائه می‌دهد. اوگی در شیلی و آتن نیز شعبه دارد و هر روز به شهرت آن اضافه می‌شود. موقعیت مکانی این بستنی فروشی باعث شده دسترسی به آن حتی در ساعات شلوغی هم آسان باشد. اگر به دنبال تست خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا هستید حتما سری به اوگی بزنید و از طعم‌های متفاوت آن شگفت‌زده شوید.

آدرس: C. Comtal, 15, 08002 Barcelona, Spain

تلفن: 34931581147+

ژلاتی دِمارکو از معروف ترین بستنی فروشی های بارسلونا

بهترین بستنی فروشی های بارسلونا

یکی دیگر از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا در محلۀ گوتیک واقع شده است. همانطور که از نامش پیداست ژلاتی دمارکو در حقیقت یک بستنی فروشی ایتالیایی است. این بستنی فروشی بیش از 20 سال تجربه دارد و خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا را ارائه می‌دهد. یکی از مهمترین ویژگی‌های دمارکو استفاده از محصولات تازه و با کیفیت است. آنها علاوه بر طعم‌های سنتی طیف گسترده‌ای از بستنی‌های بدون گلوتن، لاکتوز و همینطور بستنی‌های وگان را نیز تولید می‌کنند. این یعنی شما با هر زائقه‌ای می‌توانید بستنی مورد علاقۀ خود را در یکی از معروف ترین بستنی فروشی‌ های بارسلونا پیدا کنید و راضی از آنجا برگردید. از دیگر موارد محبوب در منوی این بستنی فروشی می‌توان به کرپ، وافل، تیرامیسو، کانولیس و بریوش اشاره کرد.

آدرس: Carrer de la Llibreteria, 7, 08002 Barcelona, Spain

تلفن: 34933105045+

ماناژلاتز

ماناژلاتز که یکی از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا است در تهیه بستنی از میوه‌های استوایی تخصص دارد. صاحبان این بستنی فروشی اهل ونزوئلا هستند و می‌توانید طعم میوه‌های عجیب و غیرعادی را در بستنی‌های آنها امتحان کنید. عجیب‌ترین و خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا را می‌توانید در مانا ژلاتز بخورید. یکی از عجیب‌ترین موارد منوی آنها کیک شکلاتی ماداگاسکار با پشن فروت است که طرفداران بسیاری دارد. اگر به بادام‌زمینی علاقه دارید حتما باید کرۀ بادام‌زمینی آنها را امتحان کنید. تمام دستورالعمل‌های ماناژلاتز از دستورالعمل‌های خانگی الهام گرفته شده‌اند و از مواد اولیۀ با کیفیت و تازه استفاده می‌کنند و همین دلیلی شده تا نام آن در بین بهترین بستنی فروشی های بارسلونا درج شود. ماناژلاتز با ده سال سابقه یکی از محبوب ترین بستنی فروشی های بارسلونا به شمار می‌رود و حتی در ساعات شلوغی صفی از مشتریان مقابل آن تشکیل می‌شود. 

آدرس: Carrer dels Banys Nous, 22, local 1, 08002 Barcelona, Spain

تلفن: 34933427312+

دلاکریم از محبوب ترین بستنی فروشی های بارسلونا

دلاکریم از محبوب ترین بستنی فروشی های بارسلونا

دلاکریم را به عنوان یکی از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا می‌شناسند که فلسفۀ خاص خود را دارد. آنها بستنی‌ها را با رعایت استانداردهای سختگیرانۀ این صنعت تولید می‌کنند. صاحبان دلاکریم در انتخاب مواد اولیۀ تازه و با کیفیت دقت زیادی به خرج می‌دهند و همین باعث شده خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا را در اختیار مشتریان قرار دهند. علاوه بر این آنها در فرآیند تولید از محصولات بدون گلوتن استفاده می‌کنند و هیچکدام از محصولات آنها حاوی مشتقات حیوانی نیستند و گیاهخواران به راحتی می‌توانند از این محصولات استفاده کنند. از آنجا که دلاکریم یکی از معروف ترین بستنی فروشی های بارسلونا است معمولا همیشه صفی از مشتریان جلوی آن به چشم می‌خورد. می‌توانید تصور کنید که در تابستان چقدر به جمعیت این مشتریان اضافه می‌شود؟ البته در نهایت خوردن یکی از خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا ارزش منتظر شدن در صف را دارد. 

آدرس: C. d’Enric Granados, 15, 08007 Barcelona, Spain

تلفن: 34930041093+

ناتاس

اگر به بستنی شکلات نعنا علاقه دارید و با ما همراه باشید تا سری به یکی از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا بزنیم و طعم متفاوتی از شکلات نعنا را امتحان کنیم. حتی اگر طرفدار این طعم خاص نیستید کمی از آن را به صورت رایگان در ناتاس امتحان کنید. شکلات نعنا در ناتاس به رنگ سبز نئونی که در دیگر بستنی فروشی‌ها دیده‌اید نیست و اینجا طعم تازه و طبیعی برگ‌های نعنا را تجربه خواهید کرد، چیزی شبیه طعمی که در موهیتو امتحان کرده‌اید. بعضی از طعم‌های بستنی به صورت فصلی در ناتاس سرو می‌شوند و این طعم‌ها را در هیچ یک از بستنی فروشی های بارسلونا نمی‌توانید پیدا کنید. انبه لاسی، ماست هندی، والنچیانو از طعم‌های منحصر به فرد ناتاس هستند. ناتاس با دکور صورتی رنگ و آرامش‌بخش در حال حاضر به عنوان یکی از معروف ترین بستنی فروشی های بارسلونا شناخته می‌شود و بستنی‌های دست‌ساز آن طرفداران بسیاری دارد.

آدرس: Carrer d’Elisabets, 6, 08001 Barcelona, Spain

تلفن: 34616152581+

کوزی دوچی

بهترین بستنی فروشی های بارسلونا

کوزی دوچی یکی دیگر از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا است که روح ایتالیایی خود را در طعم‌های متفاوت نشان می‌دهد. چیزی که کوزی دوچی را از دیگر هم‌صنفان خود متمایز می‌کند حجم بستنی‌‌های آن است. صاحبانش می‌گویند ما به جای قاشق برای پر کردن سفارش مشتریان از بیلچه استفاده می‌کنیم. همین موضوع باعث شده تا کوزی دوچی جزو فهرست معروف ترین بستنی فروشی های بارسلونا قرار بگیرد. اگر به طعم‌های قوی و طبیعی در بستنی علاقه دارید حتما سری به کوزی دوچی بزنید و از بستنی‌های آن با طعم لیمو، پسته، بادام و قهوه غرق لذت شوید. شاید هم یک لیوان چای سرد با نان خوشمزه و معطر سیسیلی شما را سر حال بیاورد و خستگی یک روز شلوغ در بارسلونا را از تنتان بیرون کند. 

آدرس:  C. de Pujades, 244, 08005 Barcelona, Spain

تلفن: 34930169401+

خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا در ژلاتومانیا

گرچه تابلوی نئونی سردر مغازه سال 1984 را نشان می‌دهد اما ژلاتومانیا در سال 2012 در بارسلونا افتتاح شده و از همان زمان به عنوان یکی از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا شناخته می‌شود. اولین شعبۀ ژلاتومانیا در سال 1984 در میلان افتتاح شد. طعم‌ها متفاوت و خلاقانه در کنار طعم‌های کلاسیک باعث محبوبیت این بستنی‌ فروشی شده است. اگر به طعم‌های شکلاتی علاقه دارید و می‌خواهید یکی از بهترین بستنی های بارسلونا را میل کنید حتما سری به ژلاتومانیا بزنید. به گفتۀ مشتریان بهترین بستنی‌های شکلاتی را در ژلاتومانیا می‌توانید امتحان کنید. ژلاتومانیا به عنوان یکی از معروف ترین بستنی فروشی های بارسلونا معمولا شاهد صف‌های طویلی از مشتریان است. فقط به این نکته توجه داشته باشید که ژلاتومانیا از اسفند تا شهریور آمادۀ ارائه خدمات به مشتریان است.

آدرس: Av. de Mistral, 64, 08015 Barcelona, Spain

تلفن: 34626156251+

لاژلاتِریا دی میچل

لاژلاتِریا دی میچل

به عنوان یکی از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا تنها ایرادی که می‌توان به لاژلاتِریا دی میچل گرفت طعم‌های فوق‌العاده و غیرقابل مقاومت آن است، طوری که انتخاب از بین آنها سخت‌ترین کار دنیا به نظر می‌رسد. اگر قصد دارید سری به لاژلاتِریا دی میچل بزنید بهتر است چند طعم را همزمان امتحان کنید، این کاری است که اکثر مشتریان این بستنی فروشی انجام می‌دهند. از طعم‌های محبوب بستنی در لاژلاتِریا دی میچل می‌توان به اوریو و قهوه، شکلات نعنا و هلو اشاره کرد. برای رفع خستگی و امتحان یکی از خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا به لاژلاتِریا دی میچل بروید، یک ظرف بستنی با طعم‌های مختلف بگیرید و تا طاق پیروزی قدم بزنید. 

آدرس: C. de Ribes, 37 bis, 08013 Barcelona, Spain

تلفن: 34674837249+

روکَمبولِس از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا

روکَمبولِس که در فهرست بهترین بستنی فروشی های بارسلونا جای دارد در قلب خیابان لاس رامبلاس قرار دارد. به طور قطع می‌توان گفت که برادران روکا خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا را درست می‌کنند و مغازۀ آنها همیشه پر از مشتری است. از ویژگی‌های متفاوت این بستنی فروش سرو بستنی به شکل‌های خاص و منحصربه‌فرد است. برای مثال آنها بستنی توت فرنگی را به شکل بینی و بستنی انبه و پرتقال خونی را به شکل دست مصنوعی سرو می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های مقبت روکَمبولِس می‌توان به استفاده از مواد اولیۀ تازه و اورگانیک اشاره کرد. در روکَمبولِس نان‌های پرشده با بستنی سرو می‌شود که طرفداران بسیاری دارد. آنها به تازگی چند شعبه هم در مادرید افتتاح کرده‌اند. هنگام قدم زدن در خیابان لاس رامبلاس حتما سری هم به روکَمبولِس بزنید و متفاوت‌ترین و خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا را امتحان کنید. 

آدرس: teatro Liceu, al lado del gran, La Rambla, 51, 59, 08002 Barcelona, Spain

تلفن: 34937431125+

گوچه‌دی‌لاته

بهترین بستنی فروشی های بارسلونا

در گوچه‌دی‌لاته می‌توانید تسلط سبک ایتالیایی را بر یکی دیگر از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا ببینید. در گوچه‌دی‌لاته مشتریان می‌توانند از طریق دیوارهای شیشه‌ای فرآیند ساخت بستنی‌ها را ببینند. ماتئو و ریتا گوچه‌دی‌لاته را در سال 2012 افتتاح کردند و با وجود طعم‌های متفاوت و محبوب از همان زمان به یکی از معروف ترین بستنی فروشی های بارسلونا تبدیل شده است. از طعم‌های متفاوت آن می‌توان به زردچوبه، ماندارین و رزماری، هل و خرما، برنج و دارچین و آووکادو اشاره کرد. اگر به دنبال خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا هستید گوچه‌دی‌لاته انتخاب خوبی برای شماست. گوچه‌دی‌لاته تنها 14 دقیقه با پای پیاده تا ساحل بارسلونتا فاصله دارد. یک ظرف بستنی از گوچه‌دی‌لاته بگیرید و تا ساحل زیبای بارسلونتا قدم بزنید و از طعم متفاوت بستنی لذت ببرید.

آدرس: Pla de Palau, 4, bajo, 08003 Barcelona, Spain

تلفن: 3417986186+

محبوب ترین بستنی فروشی های بارسلونا؛ بودِویسی

بودویسی به عنوان اولین بستنی فروشی ارگانیک در بارسلونا افتتاح شد و در حال حاضر به عنوان یکی از معروف ترین بستنی فروشی های بارسلونا شناخته می‌شود. بودویسی را رهبر بستنی فروشی‌های مدرن در این صنعت می‌دانند. محصولات یخ‌زدۀ ارگانیک و با کیفیت آنها از سال 2011 محبوبیت بسیاری بین مردم داشته است. از دیگر ویژگی‌هایی که باعث شده بودویسی یکی از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا باشد عدم تولید زباله است. آنها از ظروف ساخته‌شده از پوست بامبو یا نارگیل استفاده می‌کنند؛ اینگونه ظروف را به راحتی می‌توان بازیافت کرد و مجدد از آنها استفاده کرد. بودویسی را اولین بستنی‌ فروشی بدون زباله در اروپا می‌دانند. از جمله محصولات ارگانیک آنها می‌توان به ماست یخ‌زده، هورچاتای والنسیا و انواع بستنی‌های بدون گلوتن یا بدون قند اشاره کرد. ژلاتو ماستِ شیر بز، توت فرنگی و فندق از طعم‌های محبوب بودویسی هستند. اگر دوست دارید بعد از صرف یک وعده غذای لذیذ و سنگین اسپانیایی یکی از خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا را امتحان کنید حتما سری به بودویسی بزنید و از طعم شگفت‌انگیز بستنی‌های ارگانیک لذت ببرید. 

آدرس: C/ de Torrijos, 21, 08012 Barcelona, Spain

لاگلِیس

بهترین بستنی فروشی های بارسلونا

سری به خیابان پسیج دِسان خوان می‌زنیم تا با یکی دیگر از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا آشنا شویم. بله، لاگلیس به سرو خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا شهرت دارد اما در کنار این بستنی‌ها خوراکی‌های خوشمزۀ دیگری مثل هورچاتا، چوروس، کلوچه و امپانادا هم سرو می‌کند. با ورود به لاگلیس نمایشگاهی از بستنی‌های کلاسیک را می‌بینید و انتخاب از بین این طعم‌های فریبنده سخت است. از جمله این طعم‌ها می‌توان به شکلات، وانیل، قندق، قهوه، پسته و نارگیل، لیمو، انبه و پشن فروت اشاره کرد. اگر برای گردش به خیابان پسیج دِسان خوان رفتید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به لاگلیس بزنید، اول با یک امپانادای گوشت و پنیر گرسنگی خود را رفع کنید و بعد هم خودتان را به ظرفی از خوشمزه ترین بستنی های بارسلونا مهمان کنید.  بسیاری از مشتریان در نظرات خود به کارکنان فوق‌العاده خوش‌ برخورد و مودب لاگلیس نیز اشاره کرده‌اند. 

آدرس: Pg. de St. Joan, 5, 08010 Barcelona, Spain

تلفن: 34659678764+

آیس وِیو از بهترین بستنی فروشی های بارسلونا

بیایید با هم به یکی دیگر از خاص‌ترین و بهترین بستنی فروشی های بارسلونا برویم. در آیس وِیو شیر و ماست بدون چربی را به همراه طعم‌دهنده‌ها مثل میوه و شکلات بر روی صفحه‌ای با دمای منفی 30 درجه با هم مخلوط می‌کنند. حین این فرآیند مواد منجمد می‌شود. این مخلوط را با کاردک‌ روی صفحه پهن می‌کنند و بعد به صورت رول‌های کوتاه درمی‌آورند. این رول‌ها را کنار هم داخل ظرف قرار می‌دهند و بر روی آن تکه‌های میوه، سس شکلات یا هر تاپینگ دیگری که مشتری درخواست کند می‌پاشند. ترکیب مواد تازه و شیر بدون چربی باعث طعم فوق‌العادۀ این بستنی‌ها می‌شود. این دستورالعمل ساده و در عین حال مبتکرانه باعث شده آیس ویو به یکی از معروف ترین بستنی فروشی های بارسلونا تبدیل شود و در ساعات شلوغی صفی از مشتریان جلوی آن تشکیل می‌شود.

آدرس: Passeig de la Plaça Major, 50, 08202 Sabadell, Barcelona, Spain

کلام آخر

بستنی همیشه یکی از پرطرفدارترین خوراکی‌های دنیا است و معمولا در ماه‌های گرم سال بستنی‌ فروشی‌ها شلوغ می‌شوند. گاهی روش تولید بستنی در کشورهای مختلف فرق می‌کند و بعضی بستنی فروشی‌ها سعی می‌کنند با ابداع طعم‌ها و دستورالعمل‌های جدید تجربۀ جدیدی برای علاقمندان به این خوراکی بوجود بیاورند. این صنعت خوشمزه در شهر زیبای بارسلونا هم رونق بسیاری دارد و رقابت بین مغازه‌ها باعث تولد طعم‌های خاص و منحصربه‌فرد شده است. در مقاله‌ای که از نظر گذراندید تلاش کردیم بعضی از بهترین بستنی فروشی ‌های بارسلونا را به شما معرفی کنیم تا به راحتی از بین آنها انتخاب کنید و تجربه‌ای متفاوت از این خوراکی قدیمی و جذاب داشته باشید.

نظرات کاربران