The best bars in Barcelona

بهترین کافه های بارسلون؛ لذت نوشیدن قهوه در معماری بارسلون!

بارسلون

سفر به اسپانیا دقیقاً همانند رویایی است که به حقیقت تبدیل شود؛ این کشور پر از دیدنی‌های جذاب است تا حدی که آرزو می‌کنید برای همیشه بمانید و در اینجا زندگی کنید. اما، پیشنهاد ما برای آغاز تور اسپانیا، شهر زیبای بارسلون است؛ شهری فوتبالی، غرق در تاریخ و هنر و معماری‌های حیرت‌آور. گشت و گذار و حتی قدم زدن در این شهر لذت‌بخش است تا جایی که دوست دارید در کوچ پس کوچه‌های گم شوید و مکان‌های جدید را کشف کنید. نگران خستگی و گرسنگی هم نباشید؛ چراکه در بارسلون کافه‌های زیادی وجود دارد و به گرمی از شما پذیرایی خواهند کرد. اصلاً، بهترین کافه های بارسلون را می‌شناسید؟

در کافه‌های بارسلون چه چیزی سفارش دهیم؟

در کافه‌های بارسلون انواع مختلف نوشیدنی‌های گرم و سرد با پایه قهوه می‌توانید انتخاب کنید. در کنارش هم از شیرینی‌های تازه و خوشمزه می‌گذارند تا لذت را برای شما به نهایت برسانند. با این حال، یکی از نوشیدنی‌های مورد علاقه مردم بارسلون، قهوه اسپرسو با کمی شیر است، یک اسپرسو ماکیاتو. راستی، نگران هزینه کافه‌گردی هم نباشید؛ شاید اکثر هزینه‌های این شهر بالا باشد؛ اما کافه‌ها به طور شگفت‌انگیزی این‌طور نیستند.  

بهترین کافه های بارسلون را انتخاب کن!

ما بر اساس علاقه و خواست شما کافه‌های مختلفی از بارسلون را معرفی کرده‌ایم:

1)  برای نوشیدن بهترین قهوه با مکانی فوق‌العاده: Satan’s Coffee

بارسلون

به مرکز شهر بارسلون بروید و شلوغی جمعیت را پشت سر بگذارید. پس از گشت و گذار در محله گوتیک در بارسلون (از بهترین محله‌های بارسلون) خودتان را به کافه Satan’s Coffee برسانید؛ جایی که خستگی یک پیاده‌روی طولانی و شلوغ را با یک فنجان قهوه تازه از تنتان بیرون می‌کند. این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه های بارسلون به شما این امکان را می‌دهد تا از شلوغی مرکز شهر برای ساعاتی فرار کنید. استراحتی سریع اما لذت‌بخش!

فقط احتمالاً رسیدن به این کافه کمی سخت باشد؛ چراکه مسیر کمی پیچ و خم دارد و باید از انبوه جمعیت بگذرید. اما باور کنید که ارزشش را خواهد داشت. قهوه‌های Satan’s Coffee تازه، خوشمزه با عطر و بوی عالی هستند و البته در کنار فضای دنج و زیبای این کافه بسیار دلچسب خواهند بود.

2)  زیباترین کافه در بارسلون: اPalau de la Música Catalana

بله، می‌دانیم که اینجا یک سالن کنسرت است، اما کافه آن جز زیباترین‌ها است. بگذارید این گونه شروع کنیم که معماری در بارسلون با هیچ جای دنیا برابری نمی‌کند؛ چراکه آنها یک معمار باهوش و خارق‌العاده به اسم گائودی (همه چیز درباره آنتونی گائودی) داشتند. اما، همه ساختمان‌های زیبای بارسلون را گائودی طراحی نکرده مانند Palau de la Música Catalana. طراح و معمار این ساختمان فردی به نام  Lluís Domènech بوده است. امروز این ساختمان برای اجرای کنسرت در نظر گرفته می‌شود که در ساعت‌های دیگر ورود به آن آزاد است.

همه این‌ها را گفتیم که به یک کافه دنج و زیبا در محیطی شاهکار از معماری و کاشی‌کاری برسیم. تصور کنید در مکانی هنری و تاریخی نشسته‌اید و قهوه می‌نوشید؛ مسلماً نه تنها حوصله‌تان سر نمی‌رود؛ بلکه احتمالا قهوه سوم و چهارم را هم سفارش خواهید داد. اینجا یکی از زیباترین و بهترین کافه های بارسلون قرار گرفته است.

3) کافه‌های دنج و خفن در منطقه ساگرادا بارسلون: Paisano

بارسلون

ساگرادا فامیلیا یکی از جاذبه‌های دیدنی بارسلون است. فقط از مرکز شهر کمی دور است و کار زیادی در این منطقه نمی‌توان انجام داد. اما قطعا ندیدن و نرفتن به ساگرادا فامیلا مانند این است که هیچ وقت به این شهر سفر نکرده‌اید!

کمی زودتر به سمت این مقصد حرکت کنید تا وقت صرف یک فنجان قهوه در کافه Paisano را داشته باشید. توصیف این کافه در چند کلمه خلاصه می‌شود: کوچک، عجیب و غریب و محلی است!

4) جالب‌ترین کافه بدون صندلی در بارسلون: Syra

مردم بارسلون کافه سیرا را خیلی دوست دارند و آن را یکی از بهترین کافه های بارسلون می‌دانند. البته این کافه کمی متفاوت است و هیچ صندلی در آن پیدا نمی‌شود. شما باید قهوه‌تان را بخرید و بروید؛ اما باور کنید که ارزش ایستادن در صف و صبر کردن را دارد. هیچ شلوغی بی دلیل نیست!

منو این کافه بسیار پر رنگ است و هر چیزی که دلتان بخواهد را با بهترین کیفیت در اختیارتان می‌گذارد؛ شاید هم به همین خاطر است که در سطح شهر بارسلون چهار شعبه دارد. شعار کافه سیرا « Good Coffee To Go » است و همیشه در حال حرکت می‌باشد. قهوه سیرا با قهوه زندگی می‌کند و نفس می‌کشد!

راستی اگر اهل قهوه نیستید و چای دوست دارید، اصلا نگران نباشید آنها فهرست بلند بالایی از انواع چای مانند ماچا لاته را دارند.

5) بهترین کافه های بارسلونا برای کار: Seventy

بارسلون

شاید کسی از شما که این مقاله را می‌خواند به نشستن در کافه و کارکردن در چنین فضایی علاقمند باشد. Seventy دقیقاً یک کافه نیست، بیشتر شبیه یک لابی هتل است، اما یکی از بهترین کافه های بارسلون برای کار است. آنها نه تنها وای فای رایگان و سریع دارند، بلکه یک محیط کاری ایده آل برای نشستن و ساعت‌ها کارکردن دارند.

موسیقی این فضا خیلی بلند نیست که باعث حواس‌پرتی شما شود؛ حتی باعث تمرکز هم می‌شود. نورپردازی عالی و فضا کاملا راحت برای کارکردن است. پنجره‌های بزرگی که نور خورشید را به داخل می‌رسانند و حالتان را خوب می‌کنند.

Seventy یکی دیگر از کافه‌های باحال بارسلون در انتهای Passeig de Gràcia است. همین باعث شده تا تعداد گردشگران این کافه کمتر باشد و خلوت.

6) کافه‌ای جذاب و جدید در بارسلون: ByKate

بای کیت یکی دیگر از بهترین کافه های بارسلون است که با اختلاف جزء جذاب‌ترین‌های نیز است. ByKate همه چیز را دارد. از آن دست کافه‌هایی که می‌توان با دوستان دور هم جمع شد و قهوه تازه با دسر میل کرد. اینجا، زیباترین دکور، فنجان‌های چای دلچسب، بهترین کیک و بهترین ماچا لاته دنیا را داراست. به غیر از قهوه خوردن استراحت کردن، فضای خوبی برای کار کردن دارد؛ آرام و خلوت. حتی می‌توانید به طبقه دوم بروید و کار کنید.

کلام آخر

رزرو بلیط هواپیما تهران بارسلون، شما را به کشف شهری سراسر زیبایی و شگفتی می‌برد؛ جایی که قطعا ارزش هزینه‌های سفر را خواهد داشت. قبل از هر کاری به سراغ راهنمای سفر به بارسلون بروید تا اطلاعات کامل‌تری از این شهر هنر و تاریخ دستتان بیاید. پس از آن سراغ گشت و گذار درکوچه‌های سنگ فرش شده بروید و در یکی از کافه‌های دنج بارسلون، یک قهوه تازه و داغ را نوش جان کنید. فراموش نکنید که این لحظات را ثبت کنید؛ هر چند که طعم این قهوه آن را برای شما ماندگار خواهد کرد.

نظرات کاربران