بهترین هتل های وین

8 تا از بهترین هتل های وین؛ از ایمپریال تا گرندهتل!

وقتی به سفر می‌روید انتظار دارید در محل اقامت‌تان همه‌چیز، از نظافت محل گرفته تا غذاها و آشامیدنی‌ها، مطلوب و دلپذیر باشد؛ خصوصا اگر به جایی رفته باشید که در دنیا به شهری فرهنگی و هنری معروف است. بله دقیقا منظورمان وین اتریش، همان شهر بارانی و پاکیزه است. اگر می‌خواهید بهترین هتل های وین را بهتر بشناسید و سفری خاطره‌انگیز را برای خود و همراهان‌تان رقم بزنید، این مقاله را از دست ندهید. ما این‌جا هستیم تا به شما کمک کنیم که اگر وین را به عنوان مقصد سفر‌تان انتخاب کردید، راجع به بهترین هتل های وین از قبل اطلاعاتی داشته باشید و لحظاتی بسیار لذت‌بخش را در سفرتان تجربه کنید.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران وین یا قیمت بلیط هواپیما وین تهران به سه کلیک مراجعه کنید. همکاران ما با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.

پلی کوبورگ؛ از برترین هتل های وینی

حدود بیست سال است که این هتل میزبان بسیاری از گردشگران از تمام نقاط دنیا بوده است. این هتل یک باغ دارد که با منظره‌ای بسیار جذاب و چشم‌نواز، لحظاتی پر از آرامش را برای‌تان فراهم می‌کند. با حضور در آن‌جا و ثبت عکس‌های یادگاری، می‌توانید سفرتان را به‌یادماندنی‌تر کنید. از دیگر امکانات این هتل، سالن ماساژ و هم‌چنین استخر است.

داس اوپرن‌رینگ؛ از بهترین هتل های وین برای شکموها

اگر از آن دسته مسافرانی هستید که وقتی نام هتل می‌آید، بیش از هرچیز دیگری به کیفیت غذاها و نوشیدنی‌های آن‌جا فکر می‌کنند و این امر برای‌شان بسیار مهم است، این هتل در وین برای شما ساخته شده! 

داس اوپرن‌رینگ، این هتل زیبا با طراحی کلاسیک و راه‌پله‌های چوبی و زیبا، برای‌تان برگرهایی با گوشت محلی و انواع نوشیدنی‌های گوارا تدارک دیده و منتظر است تا سری به وین بزنید و لذت حضور در این شهر پاک را با این هتل جذاب، چند برابر کنید.

کانینگ وون اونگارن به‌یادماندنی

اگر به یاد داشته باشید در مقاله «وین به چی معروفه؟» از کلیسای سنت استفان نام بردیم و گفتیم که این بنای بلند از جمله نمادهای معروف وین نیز به شمار می‌رود. در صورتی‌که دوست دارید به اماکن مهم وین از جمله این کلیسا به راحتی دسترسی داشته باشید و خیلی زود به آن‌جا و هم‌چنین تفرجگاه‌ها و مراکز خرید برسید، هتل کانینگ وون اونگارن، از بهترین هتل های وین، انتخاب مناسبی برای اقامت شماست؛ زیرا با این محل‌ها فاصله کمی دارد و تقریبا در مرکز شهر واقع شده است.

گرند هتل؛ از محبوب‌ترین هتل های وینی

این هتل در وین که نزدیک به یک و نیم قرن قدمت دارد، از بدو ورودتان شما را با دکور کلاسیکش جذب خود خواهد کرد. هم‌چنین تقریبا می‌توان گفت تمام گردشگرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، از سرویس‌دهی به موقع، قوی و سریع آن‌جا رضایت داشته‌اند.

گرند هتل دسترسی مناسبی به محل‌های اصلی شهر دارد. جالب است بدانید یک رستوران ژاپنی به نام اونکی نیز در این هتل وجود دارد که آماده است تا شما را با غذاهایی ویژه و متفاوت، غافل‌گیر کند. 

هتل نووتل وین هاپت بانهوف؛ از بهترین هتل های وین

مجموعه‌ای کامل از هرآن‌چه انتظارش را دارید! هتل نووتل وین هاپت بانهوف از هتل های وینی چهار ستاره است. این‌که این هتل را به افراد خاصی پیشنهاد کنیم کاری بیهوده است، زیرا آن‌جا برای تمام سلیقه‌ها امکاناتی را فراهم کرده است. اگر ورزشکار هستید، می‌توانید در زمان اقامت‌تان به سونا و سالن بدنسازی بروید. اگر از طرف‌داران خوراکی‌ها هستید و دوست دارید طعم‌های جدید را امتحان کنید، رستوران ویژه‌اش آماده پذیرایی از شماست. اینترنت رایگان نیز در تمام نقاط هتل برای استفاده گردشگران در دسترس است.

خوب است بدانید که در آن‌جا بخشی نیز برای تبدیل ارز در نظر گرفته شده و بنابراین به راحتی و بدون نیاز به خارج شدن از هتل، می‌توانید از این امکان نیز بهره ببرید. 

هتل بتهوون؛ لذت اقامت با حیوان‌تان در بهترین هتل در وین

یک هتل چهار ستاره دیگر! خبر خوب این‌که پرسنل این هتل معروف در وین به هشت زبان زنده دنیا مسلط هستند و البته یک خبر بهتر هم در مورد این هتل برای‌تان داریم: اگر حیوان خانگی دارید می‌توانید آن را با خیال راحت با خودتان به وین ببرید و آن‌جا لحظات خوشی را بگذرانید.

کتابخانه، بوفه صبحانه، سالن ماساژ و حمام ترکی از امکانات دیگر این هتل در وین که هتلی خوب و مناسب است و در محله‌ای آرام و بی‌سروصدا قرار گرفته، هستند. 

هتل آستریا ترند آناتول وین

هرچند این هتل در وین یک هتل سه‌ستاره است، اما از نوع تاپ و سطح بالای آن به شمار می‌رود. موقعیت جغرافیایی این هتل در نزدیکی کاخ تاریخی بلودر اتریش، کاخی با نزدیک به سه قرن قدمت و با معماری باروک، است. راستی، در این هتل هم مثل هتل قبل، می‌توانید به همراه حیوان خانگی‌تان اقامت کنید. هم‌چنین این هتل در وین، دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، کافی‌شاپ، و دسترسی به اینترنت به صورت رایگان در سراسر هتل است. 

هتل ایمپریال برای فرهیختگان

این هتل سطح بالای وینی، برای افرادی با علایق هنری و فرهنگی مکان بسیار جذابی برای اقامت است؛ زیرا گاهی در آن‌جا مراسم کتاب‌خوانی و کنسرت برگزار می‌شود. هتل ایمپریال پیشینه جالب و مهمی در زمینه فرهنگی و تاریخی دارد و همه ساله کنسرت سال نو در آن‌جا برگزار می‌شود. جالب است بدانید که قبلا افراد سرشناسی نظیر ریچارد واگنر و ملکه الیزابت دوم در این هتل که از بهترین هتل های وین است، حضور داشته‌اند. 

سخن آخر

در این مقاله هشت مورد از بهترین هتل های وین را نام بردیم و راجع به هر کدام توضیحاتی ارائه دادیم. آن‌چه لازم است بدانید این است که اگر در بازه زمانی آبان تا اسفند ماه به وین سفر کنید، به دلیل کم‌تر بودن تعداد گردشگران و عدم تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، برای رزرو هتل بهای کم‌تری خواهید پرداخت. البته گفتنی است که قیمت هر هتل با توجه به امکاناتی که ارائه می‌کند و هم‌چنین موقعیت مکانی هتل، متفاوت است. بدیهی است که هرچه هتل به مناطق مرکزی و مهم شهر نزدیک‌تر باشد، بهای اقامت در آن بیشتر است. راستی، یادتان نرود که در حدود پانزده تا بیست روز قبل از سفر، هتل مورد نظر را رزرو کنید.

این مقاله برای‌تان مفید بود؟ در قسمت نظرات برای‌مان بنویسید.

نظرات کاربران