هتل های پاریس

بهترین هتل های پاریس؛ لوکس، متوسط و ارزان! انتخاب شما چیست؟

پاریس

دانستن اینکه کجا می‌مانید بخش مهمی از تعطیلات شما است، اینکه هتل مورد نظرتان در کجای شهر باشد؛ چه بودجه‌ای لازم است یا چه امکانات رفاهی در اختیارتان می‌گذارد. در پاریس اما، این شهر توریستی و محبوب گزینه‌های زیادی وجود دارد: از هتل‌های لوکس سطح بالا با چشم اندازی از جاهای دیدنی پاریس گرفته تا متل‌های ارزان قیمت در عمق شهر. پس قبل از هر چیز بهترین هتل های پاریس را بشناسید و آنها را با بودجه و سلیقه خودتان تطابق دهید.

Tour europe

شهر نورها، شهر عشق یا شهر هنرهای زیبا؛ پاریس. فرانسه چیزی جز یک کشور جادویی و فوق‌العاده نیست. در طول سفرتان به این کشور کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، از پیاده‌روی در خیابان‌های سنگفرش گرفته تا نشستن در یک کافه دنج و قهوه خوردن و تماشای مردم یا حتی دیدن برج ایفل با ان نورپردازی بی‌نظیر در شب.

رزرو بلیط هواپیما پاریس تنها آغازی برای شروع سفر شماست و خیلی کارها هست که باید برنامه‌ریزی کنید؛ کجا قرار است بمانید؟

چطوری هتل مورد نظرم را انتخاب کنم؟

پاریس شهری عظیم، متنوع و غنی از نظر فرهنگی است، بنابراین انتخاب بخشی از شهر که می‌خواهید در آن اقامت کنید بهترین تجربه ممکن را برایتان به همراه خواهد داشت.

اگر دوست دارید به جاذبه‌های توریستی معروف مانند رودخانه زیبای سن یا موزه لوور نزدیک باشید، بایستی هتل‌های لوکس و گران قیمت را در این اطراف رزرو کنید. اگر هم ترجیح می‌دهید تجربه زندگی معمولی پاریسی‌ها را داشته باشید و زندگی روزمره در شهر داخلی پاریس را تجربه کنید؛ گزینه‌های ارزان‌تری پیش روی شماست.

رزرو تور اروپا

لیست 15 مورد از بهترین هتل های پاریس

پاریس شهری است که خیلی‌ها آرزوی سفر به آن را دارند و وقتی هم که چنین فرصتی پیش می‌آید باید از لحظه لحظه ان استفاده کرد. اینجاست که یک اقامت خوب اهمیت پیدا می‌کند. ما لیستی از لوکس‌ترین، هتل‌های متوسط و ارزان قیمت را آماده کرده‌ایم تا در انتخاب بهترین هتل های پاریس به شما کمک کنیم! این نکته را اضافه کنیم که هزینه این هتل‌ها مربوط به سال 2022 می‌باشد.

هتل های لوکس پاریس

1)   هتل نولینسکی پاریس (Nolinski Paris)

هتل های پاریس

این هتل مجلل 5 ستاره در قلب مرکز پاریس، با موقعیت مکانی خوبش، بازدید از تمان نقاط دیدنی پاریس را آسان و راحت می‌کند. فضای داخلی نیز بسیار لوکس و شیک است؛ حتی این هتل یک پیانو بار عجیب و غریب به همراه غذاهای خوشمزه در طبقه پایین خود دارد که اقامتی باحال را برای شما بوجود می‌آورد. در کل، این هتل یک گزینه کلاسیک و مجلل برای مسافرانی است که به دنبال چیزی مجلل هستند. برخی از امکانات ان هم شامل: اسپا با اتاق بخار و سونا، استخر شنا و حتی سالن ماساژ است.

آدرس: منطقه 1، چند قدمی تا موزه لوور

میانگین هزینه: 580 دلار در هر شب

پاسپورت دومینیکا

2)   هتل رله کریستین (Relais Christine)

به رله کریستین یکی از بهترین هتل های پاریس می‌رسیم که امتیاز بسیار بالایی هم دارد. این هتل لوکس در چند قدمی کلیسای نوتردام قرار گرفته و می‌توانید در باغ زیبای آن هر روز قدم بزنید.  فقط این نیست؛ بسیاری از بارها، کافه‌ها و گالری‌های هنری شگفت‌انگیز محلی در فاصله چند قدمی این هتل وجود دارند و شما می‌توانید با کرایه کردن دوچرخ از گشت و گذار در این منطقه و کوچه پس کوچه‌های سنگفرش شده لذت ببرید.

امکانات کاملی در هتل رله کریستین ارائه می‌شود. شما می‌توانید صبحانه را در کنار شومینه هیزمی در سالن استراحت هتل میل کنید. بعد از به اسپا یا باشگاه بدنسازی بروید؛ نظرتان درباره سونا و جکوزی چیست!

آدرس: سن ژرمن-د-پرس، مرکز پاریس

میانگین هزینه: 450 دلار در هر شب

3)   هتل رجینا لوور

هتل های پاریس

این هتل مجلل بی انتها درست روبروی رودخانه سن قرار دارد و مناظر خیره‌کننده‌ای از برج را در جلوی چشمانتان قرار می‌دهد. حتی می‌توانید اتاقی را در این هتل اجاره کنید که مستقیماً رو به برج ایفل است، جایی که تماشای غروب و طلوع خورشید در بالکن اصیل پاریسی شگفت‌انگیز و فراموش نشدنی خواهد بود. بد نیست مقاله درباره برج ایفل را هم بخوانید.

هتل رجینا لووربا دکوراسیون مجلل، غذاهای خوشمزه و تازه و امکاناتی عالی خود یکی از بهترین هتل های پاریس است که طرفداران زیادی هم دارد. این هتل همچنین امکاناتی مانند سرویس دربان، تراس، بار سالن و حتی سرویس لیموزین را ارائه می‌دهد و لوکس‌ترین تجربه را برای مهمانان خود بوجود می‌آورد.

آدرس: منطقه 1

میانگین هزینه: 435 دلار در هر شب

4)   هتل بولگاری پاریس

هتل بولگاری نه تنها یکی از بهترین هتل های پاریس است؛ بلکه از گران‌ترین‌ها نیز می‌باشد. در واقع، این هتل میزبان افراد مشهور بسیار از جهان است و فضای لوکس و امکانات عالی ارائه می‌دهد. از نظر مهمانان هتل بولگاری امتیاز 9.9 را به خودش اختصاص داده است.

شما می‌توانید در رستوران زیبای آن یک غذای خوشمزه فرانسوی را نوش جان کنید و برای استراحت به سالن اسپا یا بار این هتل بروید.

آدرس: منطقه 8

میانگین هزینه: 1215 دلار در هر شب

5)   هتل شوال بلان پاریس

آخرین هتل لوکس و از بهترین هتل های پاریس در لیست ما شامل Cheval Blanc است که دارای یک رستوران کامل در طبقه هفتم، یک بار، یک اسپا با خدمات کامل و امکانات شیک دیگر است. این هتل تنها چند بلوک با موزه لوور فاصله دارد و با یک پیاده‌روی کوتاه به تمامی جاذبه‌های توریستی مهم در این منطقه می‌رسید.

میهمانان هنگام ورود به اتاق‌ها از گل‌های رز و شمع‌هایی که در اتاق‌ها پراکنده شده‌اند خوشحال و شگفت‌زده می‌شوند. این کار و امکانات خوب هتل شوال بلان، آن را به گزینه‌ای عالی برای یک سفر عاشقانه یا حتی ماه عسل در شهر عشق تبدیل می‌کند.

آدرس: منطقه ایل دو فرانس، منطقه 1

میانگین هزینه: 1200 دلار در هر شب 

هتل های میان رده و متوسط پاریس

6)   هتل ایفل تور پاریس Le Metropolitan

هتل د لا تور ایفل، به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه‌تر است که در لیست بهترین هتل های پاریس جای دارد. این هتل در مجلل‌ترین قسمت شهر با منظره‌ای کامل از برج ایفل واقع شده است و در چند قدمی خیابان شانزه لیزه پاریس قرار دارد.

اتاق‌های جدید و مدرن که مانند یک هتل بوتیک در نظر گرفته می‌شوند، چشم‌انداز عالی و امکانات دنج دارند. شما می‌توانید از استخر شنا، سالن ماساژ، رستوران داخلی یا نوشیدنی خنکی که هتل در اتاقتان قرار می‌دهد؛ نهایت لذت را ببرید.

آدرس: منطقه 16

میانگین هزینه: 332 دلار در هر شب

7)   هتل سوفیتل Sofitel Paris Arc De Triomphe

هتل های پاریس

یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس و گزینه‌های عالی برای کسانی که به دنبال یک هتل در فاصله چند قدمی برخی از جاذبه‌های گردشگری اصلی هستند؛ هتل سوفیتل است. این هتل در چند قدمی طاق پیروزی، فروشگاه‌های شیک پر از برندهای لوکس پاریس و رستوران‌ها معروف این شهر است.

کل این منطقه از شهر مملو از مغازه‌ها و کافه‌های مجلل است که در کنار خیابان قرار دارند، بنابراین این مکان ایده‌آل برای کسانی است که دوست دارند در شهر پیاده‌روی کنند. می‌توانید پس از یک روز طولانی گشت و گذار از شومینه و رستوران طبقه پایین لذت ببرید یا در اتاق خود استراحت کنید و در حالی که به موسیقی زیبا گوش می‌دهید.

آدرس: منطقه هشتم، 1500 فوت از طاق پیروزی

میانگین هزینه: 390 دلار در هر شب

8)   هتل    Maison Souquet

هتل میسن اسوکت درست در قلب منطقه مونمارتر پاریس واقع شده است. این هتل در حدود 500 متر با مترو فاصله دارد در عرض چند دقیقه شما را بخ شانزه لیزه و جاهای دیدنی پاریس می‌برد. اما، فقط این نیست، این هتل در واقع یک خانه قدیمی است که با دکوراسیون تیره و پر زرق و برق تزئین شده است. پس انتظار یک تجربخ کلاسیک و قدیمی از اقامت در این هتل پاریس را داشته باشید.

می‌توانید از استخر سرپوشیده، سالن استراحت و اسپای خصوصی زیبا لذت ببرید یا از خودتان با یک ماساژ درمانی در آبگرم پذیرایی کنید. به سراغ باغ زمستانی این هتل بروید حس جادویی آن را با تمام وجود احساس کنسد.

آدرس: منطقه مونمارتر، منطقه 9

میانگین هزینه: 422 دلار در هر شب

9)   هتل بل آمی

هتل های پاریس

هتل بل آمی که توسط گردشگران و مردم محلی رتبه بالایی گرفته است؛ یکی از بهترین هتل های پاریس با هزینه مناسب‌تر نسبت به هتل‌های لوکس می‌باشد. تمام جاذبه‌های توریستی مهم در چند قدمی هتل قرار دارند و اگر نیاز به ادامه مسیر داشته باشید، نزدیکترین ایستگاه مترو تنها 450 فوت با شما فاصله دارد.

هر روز صبح یک بوفه صبحانه خوشمزه در کافه هتل که مشرف به خیابان است؛ سرو می‌شود. هر اتاق هم مجهز به یک مینی بار و امکانات رفاهی است تا یک فضای آرام را برای استراحت و لذت بردن شما از اقامت در این هتل به وجود آورد.

آدرس: سن ژرمن-د-پرس، منطقه 6

میانگین هزینه: 392 دلار در هر شب

10)  هتل   Le Petit Chomel

هتل ل پتیت چومل به ‌عنوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل‌های میان‌رده و متوسط در لیست بهترین هتل های پاریس است. ارزان اما با کیفیت؛ همین باعث شده تا محبوبیت و امتیاز بالایی بگیرد.

هر اتاق آن شبیه به یک اتاق اصیل پاریسی، تزئین شده با آثار هنری اصیل فرانسوی است. این هتل رو به یک خیابان فرعی با بالکن‌های مشرف به خیابان است؛ اما پر سر و صدا نیست. موقعیت مکانی و نزدیکی حدود 900 متری به ایستگاه مترو گردش در شهر را برای شما راحت کرده است. راستی، می‌توانید از صبحانه روزانه، مینی بار و سرویس اتاق لذت ببرید.

آدرس: سنت ژرمن-د-پرس، منطقه هفتم

میانگین هزینه: 200 دلار در هر شب

هتل های ارزان قیمت پاریس

11)  هتل کورنر ایفل

هتل های پاریس

هتل کورنر ایفل، یکی از بهترین هتل های پاریس برای اقامت و یک گزینه مقرون به صرفه برای کسانی است که به دنبال هتل ارزان‌ و با کیفیت هستند؛ می‌باشد. این هتل با قرارگیری در نزدیکی ایستگاه‌های مترو و مکان‌های دیدنی در کنار هزینه مناسب، توانسته جایگاه خوبی را برای اقامت در نگاه گردشگران به دست آورد. همین کافی است که بدانید فاصله کورنر تا برج ایفل در حدود 20 دقیقه پیاده‌روی است هر زمان که دلتان خواست می‌توانید به دیدن این برج بروید. اتاق‌ها اما ساده و راحت هستند و هتل یک صبحانه بوفه سنتی فرانسوی با غذاهای خانگی و مربا ارائه می‌دهد. ایستگاه مترو تنها 2 دقیقه دورتر است، و مرکز خرید Beaugrenelle در نزدیکی، خرید و غذاخوری را برای شما فراهم می‌کند تا از آن لذت ببرید.

آدرس: منطقه 15

میانگین هزینه: 150 دلار در هر شب

12)   هتل   Angleterre

زمانی که با بلیط هواپیما تهران پاریس به این شهر رویایی سفر می‌کنید؛ اگر به دنبال یک اقامت راحت و قیمت مناسب باشید ما به شما یکی از بهترین هتل های پاریس یعنی هتل Angleterre را معرفی می‌کنیم. مقرون به صرفه، شیک و راحت!

اتاق‌ها ساده و در عین حال تمیز و ایده‌آل هستند و امکانات رفاهی مناسبی هم در اختیارتان قرار می‌دهد که با توجه به قیمت معقول و خوب به نظر می‌رسد. در کنار این موارد، این هتل تنها 5 دقیقه با ایستگاه قطار و 500 متر با ایستگاه مترو فاصله دارد؛ بنابراین رفت و آمد راحت و هزینه حمل و نقل شهری برای شما کمتر خواهد شد.

آدرس: منطقه 18

میانگین هزینه: 80 دلار در هر شب

13)  هتل سنت سیر Etoile

هتل های پاریس

یکی دیگر از گزینه‌های ارزان قیمت و عالی برای اقامت شما در پاریس، هتل سنت سیر اتول است که تنها در فاصله 500 متری از طاق پیروزی قرار دارد. این هتل همچنین، 5 دقیقه پیاده تا نزدیکترین ایستگاه مترو فاصله دارد و آن را به یک مکان ایده‌آل برای اقامت تبدیل کرده است.   

کافه‌های کوچک، رستوران‌ها و مغازه‌های زیادی در نزدیکی هتل وجود دارد که آن را برای روزهایی که حوصله بیرون رفتن از منطقه مجاور را ندارید، عالی است.اتاق‌ها اما کوچک هستند، اما برای زوج‌هایی که به دنبال لذت بردن از جادوی شهر عشق با قیمتی کمتر هستند، یک اقامتگاه رمانتیک مناسب را در اختیارتان می‌گذارد.

آدرس: منطقه 17

میانگین هزینه: 90 دلار در هر شب

14)  هتل آپولونیا پاریس موفتارد

اتاق یک تخته با نقاشی دیواری در هتل آپولونیا پاریس موفتارد

این هتل کوچک و دنج بسیار مورد تایید افرادی است که می‌خواهند شبیه به مردم محلی زندگی کنند. مغازه‌ها و رستوران‌های دنج و خیلی باحالی در اطراف هتل آپولونیا وجود دارند که همیشه شما را شاداب و خوشحال نگه می‌دارند. چیزی که در سفر به آن احتیاج دارید!

از کلیسای نوتردام و باغ های لوکزامبورگ  تا هتل حدود 15 دقیقه پیاده‌روی است. این یک پیاده‌روی کوتاه تا نزدیکترین ایستگاه مترو ادامه دهید و بازدید از تمام نقاط دیدنی معروف آسان‌تر و کم خرج‌تر کنید. کارکنان این هتل مودب و خوش برخورد هستند و دست نویس‌های گردشگران به زبان‌های مختلف، روی دیوار شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

آدرس: محله لاتین، منطقه 5

میانگین هزینه: 107 دلار در هر شب

15) هتل Westside Arc de Triomphe

هتل های پاریس

به عنوان آخرین گزینه و تکمیل لیست بهترین های پاریس و ارزان‌ترین آنها به پایین خیابان طاق پیروزی می‌رویم. این منطقهف مجلل، شلوغ و موقعیت عالی دارد. تا طاق پیروزی و شانزه لیزه و مغازه‌ها و رستوران‌هایی که در دو طرف خیابان قرار دارند، تنها ۱۲ دقیقه پیاده راه است. هتل بوفه صبحانه رایگان ارائه می‌دهد و سرویس اتاق هم به صورت روزانه انجام می‌شود. در کل، اتاق‌ها کوچک و باکیفیت هستند و برای زوجی‌هایی که تازه زندگی مشترک خود را شروع کردند؛ بسیار مناسب است.

آدرس: منطقه 17

میانگین هزینه: 100 دلار در هر شب

 کلام آخر

در مجموع، پیدا کردن یک هتل در پاریس می‌تواند هیجان انگیز و طاقت فرسا باشد. این لیست گزینه‌های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما هتل‌های بی‌نظیر و عالی زیادی برای اقامت شما در این شهر زیبا وجود دارد

تور پاریس مملو از فرهنگ، هنر و زیبایی است، بنابراین یافتن چیزی که متناسب با نیازهای شما باشد آسان است و ما برای شما بهترین سفر ایمن و مفرح را در شهر چراغ‌ها آرزو می‌کنیم.

سوالات متداول

آیا پاریس گران است؟

هزینه‌های سفر شما به پاریس به شدت به محل اقامت، محلی که برای غذا خوردن انتخاب می‌کنید و نحوه حمل و نقل شما در شهر بستگی دارد.
به عنوان مثال، می توانید با استفاده از سیستم مترو عمومی هزینه های حمل و نقل را به نصف کاهش دهید. می‌توانید به جای رفتن به کافه‌های شیک در یک سمت مرفه شهر، غذا را از دست فروشان خیابانی یا کافه‌های ساده خریداری کنید.

هوای پاریس چگونه است؟

آب و هوای پاریس به طور معمول بسیار ابری است که برای اکثر نقاط اروپا استاندارد است. تابستان‌ها معتدل و کوتاه و زمستان‌ها سرد است.

بهترین زمان از سال برای سفر به پاریس چه زمانی است؟

همش بستگی به خودتان دارد. اگر هوای سرد را ترجیح می‌دهید و می‌خواهید پاریس را با چراغ‌های بیشتری برای کریسمس ببینید، دسامبر بهترین زمان برای بازدید است
اگر هوای گرم‌تر را ترجیح می‌دهید تا بتوانید مسافت‌های طولانی‌تری را پیاده‌روی کنید و در رودخانه سن قایق‌رانی کنید، ماه‌های تابستان بین ماه‌های می تا آگوست را انتخاب کنید.

نظرات کاربران