Spa Baku & Excelsior

بهترین هتل های باکو؛ از گران ترین هتل ها تا هتل هایی با قیمت مناسب!

باکو، این شهر پر زرق و برق ساحلی که میزبان یوروویژن در سال 2012 بود، پایتخت آذربایجان نیز می باشد و به سرعت در حال پیشرفت و جذب گردشگر از سرتا سر جهان است. اگرچه ریشه‌های باستانی هنوز در باکو به وضوح قابل مشاهده هستند، اما آسمان‌خراش‌های مدرن آن را نیز نباید نادیده گرفت. در داخل شهر باکو جاذبه هایی هستند که به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده اند. این شهر زیبا از هر نظر که بگوید مقصدی مناسب برای سفر است، بازدیدکنندگان نه تنها به خاطر جذابیت و میراث این شهر، بلکه برای آب و هوای معتدل فوق‌العاده به باکو می روند. اما خب اولین کاری که باید در سفر به این شهر انجام دهید؛ رزرو یکی از بهترین هتل های باکو است!

هتل های لوکس باکو؛ اگر به دنبال گران ترین ها هستید!

در این مقاله به شما 4 مورد از لوکس ترین های باکو که می توانید در آن ها اقامتی رویایی را تجربه کنید را معرفی می کنیم.

Four Seasons Baku.1

باکو

اگر ترجیح می‌دهید هنگام سفر کمی دورتر از هیاهوی مرکز شهر باشید، هتل فور سیزن یک انتخاب لوکس و مناسب است. این ساختمان خیره کننده که مشرف به دریای خزر است به سبک هنرهای زیبا ساخته شده. غذاهای ایتالیایی در اتاق غذاخوری زافرانو یا در تراس روباز سرو می‌شود، علاوه برآن میتوانید انواع غذاها اعم از غذاهای سبک تر و رژیمی را نیز در این هتل سفارش دهید. همچنین میتوانید از استخر سرپوشیده آن که با سقف طاقدار شیشه ای به سبک رومی ساخته شده است، استفاده کنید. فور سیزن به عنوان یکی از لوکس ترین و البته بهترین هتل های باکو، خدمات دیگری مانند اسپا نیزدارد. اگر برای ماه عسل به این هتل می روید، پیشنهاد می کنیم سوئیت های vip این هتل را رزرو کنید.

JW Marriott Absheron Baku.2

یکی دیگر از بهترین هتل های باکو؛ هتل ماریوت آبشرون است که به مسافران خدمات پنج ستاره ارائه می دهد. پنجره های بزرگ اتاق ها، چشم انداز زیبایی از شهر یا دریا را به شما ارائه می دهند. استخر سرپوشیده این هتل نیز رو به اقیانوس است و می توانید از سونا و باشگاه ورزشی این هتل استفاده کنید. وقتی نوبت به وعده‌های غذایی می‌رسد، هتل سه گزینه دارد: غذاخوری تمام روز در کافه ZEST Lifestyle، صبحانه و باربیکیو در رستوران Fireworks و Oro Nero که رسمی‌تر هستند و غذاهای ایتالیایی سرو می کنند. مراکز خرید، تفریحی و تجاری، فقط چند دقیقه پیاده با این هتل فاصله دارند، تمام این امکانات این هتل را به یکی از لوکس ترین هتل های باکو برای اقامت تبدیل کرده است.

Fairmont Baku.3

Fairmont Baku

آسمان خراش های منحنی و نوک تیز این ساختمان نمادین که به برج های شعله معروف هستند، به عنوان نقطه عطفی در افق باکو عمل می کنند. به این ترتیب، چشم انداز شهر تقریباً از هر سوئیت خیره کننده است. هر اتاق خواب دارای حمام مرمری، دستگاه اسپرسو و مینی بار نیز می باشد. Fairmont دارای اسپا، استخر، فروشگاه و یک اتاق جاز برای موسیقی زنده و پیانو است و در همان ساختمان، گزینه‌های سرگرم کننده مانند سینمای IMAX نیز به مسافران ارائه می‌شود.

Bilgah Beach Hotel.4

بیلگاه با ساحل خصوصی و استخرهای روباز خود، اقامت لذت بخشی را برای مسافران فراهم می کند؛ برای همین است که اینجا جزو لوکس ترین هتل های باکو محسوب می شود! این اقامتگاه در 176 اتاق و سوئیت با منظره دریا یا باغ و 14 ویلا مستقل دارد. اتاق های  سطح بالای آن شامل خدمات پیشخدمت به صورت 24 ساعته هستند. رستوران و کافه، پارک آبی در هتل، آبگرم بزرگ با استخر سرپوشیده، اتاق مدیتیشن، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، تنیس، سالن بولینگ، اتاق‌های جلسه، سالن موسیقی، این مکان را بیشتر شبیه یک دهکده کوچک کرده تا یک هتل در پایتخت. این هتل مناسب برای حیوانات خانگی و کودکان است. شما می توانید از خدمات نگهداری از کودکان این هتل که قابل رزرو است استفاده کنید. همچنین برای زوج‌هایی که می‌خواهند یک استراحت رمانتیک داشته باشند، این هتل بسیار گزینه جذاب و خوبی است.

بهترین هتل های باکو برای اقامت؛ کمی به صرفه تر!

اگر می خواهید در سفر خود به باکو با هزینه ای کمتر در هتل های این شهر اقامت داشته باشید، با ما همراه باشید!

Goldden coast.1

Goldden coast

این هتل 76 اتاق دارد که دارای امکانات رفاهی مانند سرویس اتاق 24 ساعته و تهویه مطبوع هستند.

در این هتل می توانید می توانید صبحانه مفصل میل کنید، از استخر آن استفاده کنید و در اسپا به درمان بدن، رایحه درمانی، و مانیکور/ پدیکور بپردازید. همچنین می توانید از صرف غذا در فضای باز و دو رستوران موجود در هتل لذت ببرید. هتل گلدن کست باکو درمحله سابائیل باکو و در منطقه ای تفریحی واقع شده است. باغ گیاه شناسی و مرکز خرید آزور از جاذبه های محلی هستند و کسانی که تمایل به خرید دارند می توانند از مرکز خرید پارک بولوار و مرکز خرید پورت باکو دیدن کنند.

Promenade.2

هتل Promenade باکو در بخش بافت تاریخی و قدیمی “ایچری شهر”، محله ای در باکو واقع شده است. کاخ شیروان شاهان و پارک آپلند از نقاط دیدنی قابل توجه نزدیک به هتل هستند و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از مال ۲۸ و گنجلیک مال دیدن کنند.

تراس، خدمات خشک شویی و وای فای رایگان تنها تعدادی از امکاناتی است که در هتل پرومناد باکو به شما ارائه می شود. این هتل 42 اتاق دارد که دارای امکانات رفاهی مانند سرویس اتاق 24 ساعته و فضای کاری مناسب برای لپ تاپ است.

.3 Spa Baku & Excelsior

Spa Baku & Excelsior

هتل Spa Baku & Excelsior در نزدیکی مرکز خرید لاجورد و باغ گیاه شناسی مرکزی واقع شده است و کسانی که تمایل به خرید دارند می توانند دسترسی راحتی را داشته باشند.

این هتل 61 اتاق دارد، سرویس اتاق ها 24 ساعته است و می توانید از جکوزی خصوصی آن نیز استفاده کنید. از دیگر مزایای این هتل می توان به استخر، اسپای تخصصی صورت یا بدن، کلاس های یوگا و پیلاتس نیز اشاره کرد. Excelsior دو رستوران دارد که در آن می توانید از خوردن غذاهای اروپای شرقی و برانچ لذت ببرید.

4. Midtown

هتل میدتاون به عنوان یکی از بهترین هتل های باکو؛ در مرکز شهر و نزدیک ایستگاه مترو قرار دارد. کاخ حیدر علی اف، تئاتر اپرا و آکادمیک باله دولتی آذربایجان از دیدنی های نزدیک به Midtown هستند. زیبایی طبیعی این منطقه را می توان در پارک دنیزکناری میلی و باغ فیلارمونیا مشاهده کرد. مرکز خرید لاجورد و باغ گیاه شناسی مرکزی نیز ارزش بازدید دارند.

این هتل 109 اتاق دارد وهمه اتاق ها مبله هستند. امکاناتی مانند سرویس اتاق 24 ساعته و سرویس اتاق آخر شب همراه با تهویه مطبوع است. علاوه بر تمام این خدمات؛ وای فای هتل نیز رایگان است.

شما می توانید در بوفه هتل صبحانه مفصلی میل کنید و بعد از آن از ماساژ و خدمات اسپای این هتل نیز استفاده کنید.

5.Arion

Spa Baku & Excelsior

هتل آریون باکو 116 اتاق دارد و شما با اقامت در یکی از این اتاق ها می توانید از استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، درمان‌های آیورودا، یا اسکراب بدن در اسپا از خود پذیرایی کنید. همچنین می توانید از میز صبحانه و وای فای رایگان در اتاق استفاده کنید. از امکانات دیگر هتل می توان به کافه و باشگاه بدنسازی اشاره کرد.

6.point

هتل پوینت باکو در یاسامال، نزدیک ایستگاه مترو و پارک های موضوعی واقع شده است. تالار فیلارمونیک دولتی آذربایجان و موزه نظامی از نقاط برجسته فرهنگی هستند که از این هتل می توانید به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنید. همچنین تالار کریستال باکو، باغ گیاه شناسی و مرکز خرید لاجورد نیز به این هتل نزدیک هستند.

بوفه صبحانه، تراس، اسپا و استخر سرپوشیده این هتل 5 ستاره لوکس تنها تعدادی از امکانات رفاهی آن است.

7. Alba Hotel & Spa

Spa Baku & Excelsior

هتل آلبا نیز در مرکز شهر باکو قرار دارد و دسترسی بسیار آسانی به اماکن دیدنی و مراکز خرید شهر دارد که این هتل را برای اقامت بین گردشگران محبوب کرده است. از خدمات این هتل 100 اتاقه می توان به آب درمانی، اسپا، تراس، دو کافی شاپ و استخر سرپوشیده آن اشاره کرد. این هتل دو رستوران دارد که می توانید آن ها را برای وعده های غذایی خود انتخاب کنید.

8.Premium Park

هتل پریمیوم پارک با داشتن اتاق های خانوادگی امکان اقامت به صرفه را برای سفرهای دسته جمعی به شما می دهد! همچنین این هتل دارای یک مرکز اسپا و سلامتی است که میهمانان می توانند از امکاناتی مانند حمام و سونا استفاده کنند. با اقامت در این هتل می توانید به ایستگاه راه آهن باکو و میدان فواره ها دسترسی آسان داشته باشید. این هتل یکی از هتل هایی است که معمولا مورد استقبال زوج ها قرار می گیرد. اگر برای ماه عسل خود به دنبال هتلی با قیمت مناسب و خدمات خوب هستید، این هتل می تواند پیشنهاد خوبی برای اقامتتان باشد.

در آخر

در این مطلب سعی کردیم هتل هایی را به شما معرفی کنیم که هنگام بازگشت از سفرتان رضایت خاطر از آن ها داشته باشید، شما با توجه به بودجه ی خود می توانید از بین هتل های لوکس و بهترین هتل های باکو، محل اقامت خود را انتخاب کنید. برای مشاهده قیمت بلیط هوایپما، وقت را تلف نکنید!

نظرات کاربران