30 اردیبهشت 1403
ژاپن

بهترین شکلات فروشی های توکیو؛ طعم واقعی شکلات را بچشید!

توکیو، شهری بزرگ و پایتخت کشور ژاپن است. این کشور در زمینه تولید و فروش شکلات مهارت بالایی دارد و با دیگر کشورهای دنیا در رقابت است. به همین خاطر شکلات‌فروش‌های متعددی در شکل‌های متنوع در این کلان‌شهر زیبا به چشم می‌خورد. شما می‌توانید در بهترین شکلات فروشی های توکیو طعم واقعی شکلات را بچشید و لذت ببرید. همچنین شکلات یکی از سوغات معروف کشور ژاپن است و گردشگران زیادی که در طول سال به این کشور سفر می‌کنند، شکلات را به‌عنوان یک سوغاتی برای عزیزانشان انتخاب می‌کنند. در شهر توکیو فروشگاه‌های تخصصی زیادی را خواهید دید که توسط شکلات‌سازان پرشور و باانگیزه اداره می‌شود و به‌دنبال نشان‌دادن ویژگی‌های پیچیده کاکائو از نقاط مختلف جهان هستند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با معروف‌ترین فروشگاه‌ های شکلات فروشی در توکیو آشنا شوید.

رزرو تور ژاپن

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

dandelion chocolate

بهترین شکلات فروشی های توکیو

یکی از بهترین شکلات فروشی های توکیو dandelion chocolate نام دارد. این شکلات‌فروشی دارای یک کارخانه است که تمامی محصولاتشان به‌صورت روزانه و تازه در آن تهیه می‌شود. کافه‌ای زیبا در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید در آن شکلات موردعلاقه‌تان را همراه با یک نوشیدنی نوش جان کنید و لذت ببرید. همچنین فضای داخلی این شکلات‌فروشی دارای معماری به سبک روستایی و مدرن است و فضایی آرام‌بخش را به مشتریان خود هدیه می‌کند. انواع کیک‌ها، دسرها و شکلات‌ها در dandelion chocolate قابل سفارش هستند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان طعم دلخواه خود را انتخاب کنید. حتما شکلات‌های این مکان را امتحان کنید؛ طعم بی‌نظیری دارد.

آدرس:

4 Chome-14-6 Kuramae, Taito City, Tokyo 111-0051, Japan

پاسپورت دومینیکا

شماره تماس:

7270 5833 81+

ken’s café

یکی دیگر از فروشگاه های شکلات فروشی در توکیو ken’s cafe است. زمانی که وارد کافه این مجموعه شوید، عطر وانیل و اسپرسو شما را جذب می‌کند. این فروشگاه زیبا با استفاده از چهار ماده اولیه به ساخت تنها یک محصول مشغول است و آن هم کیکی جذاب و منحصربه‌فردی بوده که طعم بی‌نظیری دارد. جالب است بدانید این کیک برخلاف ظاهر ساده‌اش وقتی سرد می‌شود، بافتی شبیه به گاناش دارد و وقتی گرم است، مرکز آن مانند کیک شکلاتی مذاب مایع می‌شود که می‌توانید آن را با یک قاشق بستنی ترکیب کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید. در این فروشگاه امکان خرید به‌صورت حضوری و آنلاین هم وجود دارد. در سفر به توکیو حتما کیک‌های ken’s cafe را امتحان کنید.

Green Bean to Bar Chocolate

بهترین شکلات فروشی های توکیو

یکی دیگر از بهترین مغازه های فروش شکلات در توکیو Green Bean to Bar Chocolate است. این فروشگاه شیک با مدیریت Chloé Doutre-Roussel، فردی اهل پاریس که کارشناس حرفه‌ای شکلات است اداره می‌شود. در این مغازه شکلات باکیفیتی از دانه‌های کاکائو خام تولید می‌شود که طعم بی‌نظیری دارد. در سفر به توکیو می‌توانید شکلات‌های Green Bean to Bar Chocolate را در بسته‌بندی شیک و زیبا برای عزیزانتان به‌عنوان سوغات ژاپن خریداری کنید. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

Le Chocolat De H Ginza

یکی دیگر از بهترین شکلات فروشی های ژاپن Le Chocolat De H Ginza نام دارد. این مکان مجلل و زیبا به‌واسطه شخصی به‌نام Hironobu Tsujiguchi، یک شکلات‌ساز معروف افتتاح شده است. این فروشگاه برای مشتریان خود بسته‌ها و پک‌هایی را در نظر گرفته است که طعم‌ها و ترکیبات بی‌نظیری در آن وجود دارد و این بسته‌ها می‌تواند بهترین انتخاب شما برای خرید شکلات از کشور توکیو باشد. 

آدرس:

Japan, 〒104-0061 Tokyo, Chuo City, Ginza, 6 Chome−7−6 細野ビル 1F

شماره تماس:

6838 6264 81+

Minimal Tomigaya

بهترین شکلات فروشی های توکیو

یکی دیگر از بهترین شکلات فروشی های توکیو که به معرفی آن می‌پردازیم Minimal Tomigaya نام دارد. تاکاشی یاماشیتا، بنیان‌گذار مینیمال، شکلات را با غذاهای ژاپنی برابر می‌داند، زیرا هر دو بدون افزودن مواد یا طعم‌دهنده‌های غیرضروری طعم بی‌نظیری دارند؛ ازاین‌رو این فروشگاه با نام Minimal Tomigaya شناخته‌ شده است. شکلات‌های این مجموعه در بسته‌بندی‌های منظم و جذاب فروخته می‌شود و یک انتخاب عالی برای هدیه و سوغاتی است. همچنین کافه‌ای در این فروشگاه وجود دارد که پارفه شکلاتی و هات چاکلت آن بی‌نظیر است. همچنین انواع دسرهای فصلی، پاستیل و بستنی با طعم‌های واقعی در این فروشگاه موجود است و می‌توانید از خریدن و خوردن آن‌ها لذت ببرید.

آدرس:

2 Chome-1-9 Tomigaya, Shibuya City, Tokyo 151-0063, Japan

شماره تماس:

9998 6322 81+

Artichoke chocolate

یکی دیگر از جذاب‌ترین فروشگاه های شکلات فروشی در توکیو Artichoke chocolate است. در اینجا، تعداد بی‌شماری از خلاقیت‌های شیک را خواهید دید که به‌شکل غذاها درآمده‌اند، برای مثال شکلات‌های سفید که شبیه تخم‌مرغ‌ و یا به‌صورت خورشید ساخته شده‌اند و طعم آن‌ها بی‌نظیر است. همچنین مجموعه‌ای از بونبون‌ها یا شکلات‌های زیبا را نیز ارائه می‌دهد که هرکدام به‌دلیل نحوه ساخت و مواد استفاده شده در آن، طعم منحصربه‌فردی دارند. این مجموعه دارای کافه‌ای دنج و زیبا است و نوشیدنی‌هایی مانند اسپرسو شکلاتی و کنسانتره کاکائو را در بهترین طعم‌ومزه به مشتری ارائه می‌دهد. در سفر به توکیو حتما سری به این فروشگاه که یکی از بهترین مغازه های فروش شکلات در توکیو است بزنید و از چشیدن طعم شکلات لذت ببرید. 

آدرس:

 4 Chome-9-6 Miyoshi, Koto City, Tokyo 135-0022, Japan

شماره تماس:

5678 6458 81+

theobroma musee du chocolat

بهترین شکلات فروشی های توکیو

یکی دیگر از بهترین شکلات فروشی های ژاپن theobroma musee du chocolat نام دارد. شکلات‌های لوبیا که به‌شکل نواری بسته‌بندی شده و در رنگ‌های خاص و زیبا در این فروشگاه وجود دارد، بسیار معروف و خوش‌مزه است. همچنین در این فروشگاه شکلات‌های دست‌ساز و خوش‌طعمی مانند یوزو و هاچو میسو موجود است که با مواد ژاپنی طعم‌دارشده و طرفداران زیادی دارد. در کافه theobroma musee du chocolat می‌توانید یک نوشیدنی جذاب همراه با شکلات دل‌خواه خود نوش جان کنید و از طعم آن لذت ببرید. لذت سفر به توکیو را با خوردن شکلات‌های دست‌ساز این فروشگاه دوچندان کنید.

آدرس:

1 Chome-14-9 Tomigaya, Shibuya City, Tokyo 151-0063, Japan

شماره تماس:

2181 5790 81+

Mamano Chocolate

یکی دیگر از فروشگاه های شکلات فروشی در توکیو Mamano Chocolate است. این مجموعه به تجارت منصفانه و همچنین ارگانیک بودن کاکائوهای خود که از مزارع کاکائو آریبا تامین می‌شود، افتخار می‌کند. این فروشگاه در فصل‌های گرم سال نوعی دسر یخی بر پایه شکلات در طعم‌هایی مانند پرتقال شکلاتی و لیمو عسلی به مشتریان خود عرضه می‌کند که بسیار خوش‌طعم و معروف است. همچنین در فصل زمستان می‌توانید از خوردن هات‌چاکلت همراه با یک شکلات در کافه Mamano Chocolate نهایت لذت را تجربه کنید. در هر فصلی از سال که به توکیو رفتید، نوشیدنی و دسرهای این مکان جذاب را از دست ندهید.

آدرس:

Japan, 〒107-0052 Tokyo, Minato City, Akasaka, 3 Chome−8−8 赤坂フローラルプラザ 1階

شماره تماس:

2744 6441 81+

Jean-Charles Rochoux

بهترین شکلات فروشی های توکیو

یکی دیگر از شناخته‌شده‌ترین مغازه های فروش شکلات در توکیو Jean-Charles Rochoux است. ژان چارلز روشو شخصی بود که در سن کم اولین مغازه شکلات‌فروشی خود را در سال 2004 در پاریس افتتاح کرد. این مغازه شیک در مینامی آئویاما تنها یکی از سه فروشگاه در جهان است که امضای Rochoux را می‌فروشد. انواع گاناش‌های تازه شامل ترکیبی از شکوفه پرتقال، پرالین ریحان، عسل کوهی و فلفل سانشو در این مغازه وجود دارد و می‌توانید از طعم‌ومزه بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. همچنین یک مجسمه شکلاتی از تمساح به‌عنوان نماد تجاری در این فروشگاه وجود دارد که بسیار زیبا و جذاب است.

آدرس:

 Japan, 〒107-0062 Tokyo, Minato City, Minamiaoyama, 5 Chome−12−3 NOIRビル 1F

شماره تماس:

0854 6805 81+

Summerbird Organic

یکی دیگر از بهترین شکلات فروشی های ژاپن Summerbird Organic نام دارد. شکلات‌های این فروشگاه به‌طور روزانه در آشپزخانه این مجموعه تهیه می‌شود که بسیار تازه و خوش‌مزه است. شما می‌توانید زمانی که در کافه این فروشگاه نشسته‌اید و مشغول خوردن نوشیدنی دلخواه خود هستید، از تماشای طرز تهیه انواع شکلات‌ها و دسرها لذت ببرید. اگر به توکیو سفر کردید، شکلات‌های این مجموعه بی‌نظیر که یکی از بهترین شکلات فروشی های توکیو است را امتحان کنید.

آدرس:

5 Chome-5-20 Minamiaoyama, Minato City, Tokyo 107-0062, Japan

شماره تماس:

6220 6712 81+

کلام آخر سه کلیک در مورد بهترین شکلات فروشی های توکیو

در این مقاله کوشیدیم تعدادی از بهترین شکلات فروشی های توکیو که بسیار معروف و شناخته‌شده است را به شما معرفی کنیم. از آنجایی که کشور ژاپن مهارت بالایی در تولید شکلات دارد و با دیگر کشورهای دنیا در این زمینه رقابت می‌کند، شکلات‌فروشی‌های آن محصولات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌کنند. همچنین شکلات می‌تواند یکی از بهترین سوغات ژاپن باشد و اکثر گردشگران در سفر به این کشور حتما شکلات‌های آن را امتحان کرده و به‌عنوان هدیه برای عزیزانشان خریداری می‌کنند. آیا تا‌به‌حال شکلات‌های این کشور را امتحان کرده‌اید؟ نظرتان در مورد طعم آن چه بود؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران