social good roasters

بهترین کافه های توکیو؛ 18 پیشنهاد با طعم قهوه!

ممکن است سفری کاری به توکیو را در پیش داشته باشید. در این سفر، احتمالا دغدغه شما یافتن محیطی آرام و خلوت برای برگزاری جلسه با همکاران یا شرکایتان است. شاید هم تصمیم دارید تابستان پیش رو را با خانواده‌تان به ژاپن بروید یا شاید هم از جاذبه‌ های دیدنی توکیو دیدن کرده‌اید و برای رفع خستگی می‌خواهید خودتان را به‌صرف یک فنجان نوشیدنی و دسر دعوت کنید. مطمئنا دلتان نمی‌خواهد به کافی ‌شاپی بروید که تمام لذت سفرتان را یک‌جا بشوید و ببرد؛ دلتان می‌خواهد همه‌چیز به مراد شما پیش رود و همه اعضای خانواده از خوراکی‌هایی که می‌خورند راضی باشند. اگر هم یک یا چند کودک بدغذا داشته باشید که دیگر نور علی نور است؛ دغدغه یافتن کافه‌هایی که خوراکی‌های رنگارنگ و عروسکی سرو می‌کنند بیشتر می‌شود. نظرتان چیست بهترین کافه‌ های توکیو را به شما معرفی کنیم تا بار این دغدغه‌ها را از روی دوش‌تان برداریم؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، در این مقاله همراه ما باشید.

رزرو تور ژاپن

رزرو تور لوکس ژاپن با سه کلیک خوبه!

Streamer Coffee Company

Streamer Coffee Company

یکی از بهترین کافه ‌های توکیو Streamer Coffee Company است. این کمپانی، دارای 20 شعبه بوده که تمامی آنان دکوری شیک دارند. لاته‌آرت‌های این کافه، بهترین لاته‌آرت‌های دنیا بوده، یا بهتر است بگوییم زبانزد خاص و عام است؛ این لاته‌آرت‌ها در یک لیوان که بزرگی آن به‌اندازه یک کاسه سوپ می‌رسد سرو می‌شود و روی آنان طرح برگ، قلب یا چیزی دیگر کشیده می‌شود. این کافه، امکان اتصال رایگان به وای‌فای را نیز به شما می‌دهد.

آدرس:

28 20, 1-chōme, Shibuya Shibuya-ku, Tōkyō-to, 150-0002, Japan

پاسپورت دومینیکا

وب‌سایت:

http://streamer.coffee/

Maidreamin

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های توکیو Maidreamin است. این کافه، که شعبه‌های زیادی از آن وجود دارد، با پیش‌خدمت‌هایش شناخته می‌شود. در کافه Maidreamin، پیش‌خدمت‌ها با لباس‌های ویژه‌ و سیاه و سفیدی که بر تن دارند، سفارش شما را حاضر می‌کنند. جالب است بدانید که  تمامی دسرها نیز با اشکال سگ، خرس و گربه تزئین می‌شود؛ بنابراین اگر شما به‌همراه کودکتان به توکیو سفر کرده‌اید یا کودکی بداشتها دارید، حتما به این مکان بروید.

آدرس:

MBK Center 7th FL., #A3-A4 444 Phaya Thai Rd, Wang Mai, Pathum Wan, Bangkok 10330, Thailand

ساعت فعالیت:

تمامی روزهای هفته از ساعت 11 صبح تا 9 شب

شماره تماس:

1616 003 2 66+

وب‌سایت:

http://maidreamin.co.th/

Sarutahiko

Sarutahiko

یکی دیگر از کافه های برتر توکیو Sarutahiko است. این کافه که در سال 2011 ساخته شد، به Tomoyuki Otsuka، بازیگر معروف ژاپنی تعلق دارد. انگیزه اصلی این کافه آن است که به‌واسطه قهوه‌های خوش‌طعم خود، روزتان را بسازد و لبخند را بر لبانتان بیاورد. پیشنهاد می‌کنیم به Sarutahiko بروید و قهوه‌ دریپ‌های آنان را امتحان کنید؛ آنان ظاهری شبیه به چای کیسه‌ای‌های خودمان دارند و خوشمزه‌اند!

آدرس:

6 6, 1-chōme, Ebisu Shibuya-ku, Tōkyō-to, 150-0013, Japan

social good roasters

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های توکیو social good roasters است. هیجان‌انگیزترین نکته درباره این کافی ‌شاپ آن است که تمامی باریستاهای آن را افراد کم‌توان تشکیل می‌دهند. در واقع این کافه، با هدف ایجاد شغل برای افراد ناتوان و کمک به بهبود جامعه ساخته شده است، اما آوازه قهوه‌های عالی آن نیز، سراسر ژاپن را پر کرده است. از رفتن به این مکان ساده و بی‌آلایش غافل نشوید؛ مطمئنا از سادگی دکوراسیون، قهوه‌ها و اسپرسوهای خوش‌مزه، هم‌چنین خوش‌برخورد بودن و آرامش کارکنان آن‌جا لذت خواهید برد. 

آدرس:

2F, 13 14, 1-chōme, Kanda Nishikichō Chiyoda City, Tōkyō-to, 101-0054, Japan

ساعت فعالیت:

یکشنبه‌ها: تعطیل

دوشنبه‌ تا شنبه از 10 صبح تا 6 بعدازظهر

شماره تماس:

0895 6811 3 81+

وب‌سایت:

http://sgroasters.jp/

Chatei Hatou Kissaten

Chatei Hatou Kissaten

یکی دیگر از بهترین کافه های توکیو Chatei Hatou Kissaten است. این کافه که در چهارراه شلوغ شیبویا قرار دارد، بیش از 25 سال است که قهوه‌های اصیل سرو می‌کند. فضای داخلی این کافه، با رنگ‌های گرم، چوب‌های بسیار و نور کم طراحی شده است؛ بنابراین محیطی صمیمی ایجاد کرده است. هم‌چنین، به‌غیر از میز دراز پیشخوان در کافه، چند صندلی در فاصله نزدیک‌‌به‌هم قرار دارند؛ بنابراین اگر شما درون‌گرا هستید، یا احتیاج به خلوت با خودتان دارید و یا حریم خصوصی بیشتری را می‌خواهید، بهتر است به کافه دیگری بروید.

آدرس:

1 Chome-15-19 Shibuya, Shibuya City, Tokyo 150-0002, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 11 صبح تا 11 شب

شماره تماس:

9088 3400 3 81+

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/hatou_coffee_shibuya/

Starbucks Reserve Roastery

استارباکس یک کافه معمولی نیست، بلکه شعبه‌هایی از آن در سراسر دنیا وجود دارد. بزرگترین کافه ‌های استارباکس در جهان، Starbucks Reserve Roastery توکیو است. این کافه، توسط معمار ژاپنی، آقای کنگو کوما طراحی شده است. سقف این کافه، ترکیبی از سقف‌های سبک ژاپنی و گل‌های شکوفه‌های گیلاس است که بر خیرگی فضا افزوده است. مواظب باشید حین لذت بردن و تحسین این مکان شگفت‌انگیز، نوشیدنی‌تان یخ نکند!

آدرس:

2 Chome-19-23 Aobadai, Meguro City, Tokyo 153-0042, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 7 صبح تا 10 شب

شماره تماس:

0202 6417 3 81+

وب‌سایت:

https://store.starbucks.co.jp/detail-2381/?utm_source=GMB&utm_medium=organic&utm_campaign=store&utm_content=2381

Koffee Mameya Kakeru

Koffee Mameya Kakeru

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های توکیو Koffee Mameya Kakeru است. طرف‌داران Koffee Mameya Kakeru، لقب بهشت قهوه را به آن نسبت داده‌اند؛ چرا که این کافی‌شاپ، علاوه‌بر سرو قهوه با دانه‌های برشته و برخورداری از منویی مملو از بهترین قهوه‌‌ها، دانه‌های تازه و بوداده این نوشیدنی را نیز به فروش می‌رساند. فضای داخلی این کافی ‌شاپ، با رنگ‌های قهوه‌ای ملایم و صندلی‌هایی با پایه‌های چوبی تزئین شده است. هم‌چنین به‌محض ورود به Koffee Mameya Kakeru نیز، عطر قهوه در سراسر آن می‌پیچد؛ چرا که باریستاها، در قسمت پیشخوان مشغول خردکردن، آسیاب‌کردن، برشته کردن و به‌طور کلی سرو قهوه هستند؛ شما می‌توانید تمامی مراحل سرو کردن قهوه‌تان را درحالی‌ که روی صندلی‌های مقابل پیشخوان نشسته‌اید ببینید؛ آن‌گاه برای نوشیدن قهوه، به سالن اصلی که پشت پیشخوان است بروید.

آدرس:

2 Chome-16-14 Hirano, Koto City, Tokyo 135-0023, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 11 صبح تا 7 بعدازظهر

شماره تماس:

3072 6240 3 81+

وب‌سایت:

http://koffee-mameya.com/

Uni Gyre

یکی دیگر از کافه‌ های برتر توکیو Uni Gyre است. این کافه، در مرکز خرید شیک و طبقاتی Omotesando قرار دارد. Omotesando، از نظر موقعیت جغرافیایی، در نزدیکی cat street واقع شده؛ بنابراین دسترسی خوبی دارد و همیشه شلوغ است. در حالی که این مرکز خرید، مملو از بهترین بوتیک‌های مد لوکس شامل اجناس برندهای Chanel، Delvaux و Comme des Garçons است، طبقه چهارم آن نیز به Gyre Food اختصاص دارد. این طبقه، به یک کافی ‌شاپ، دو رستوران و یک خواروبارفروشی تقسیم شده است. Uni Gyre محیطی جذاب دارد: نیمی از فضا با مکعب‌های چوبی نشیمنی که ارتفاع‌های مختلفی دارند تزئین شده است، نیمی دیگر با فضای سبز طراحی شده و تصویر جنگل را برای ما تداعی می‌کند، کف نیز سطحی مشابه خاک دارد. شما می‌توانید پاساژگردی و خرید کنید و سپس برای رفع خستگی، به طبقه چهارم این مرکز خرید بیایید و خودتان را به‌صرف یک نوشیدنی خوش‌مزه در خلوت‌گاهی به‌دور از خیابان‌های شلوغ دعوت کنید.

آدرس:

Japan, 〒150-0001 Tokyo, Shibuya City, Jingumae, 5 Chome−10−1 GYRE4F gyrefood内

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 11 صبح تا 3 بعدازظهر

شماره تماس:

8699 6803 3 81+

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/gyre_uni/?hl=ja

Chiya-ba

Chiya-ba

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های توکیو Chiya-ba است. این کافه، در سرو انواع چای تخصص دارد؛ بنابراین بهتر است آن را چایخانه Chiya-ba بنامیم. منوی چایخانه Chiya-ba، شامل چای ماسالای کلاسیک، چای ماسالای لیمویی، چای-قهوه و انواع دیگری از چای‌ها می‌شود. Chiya-ba علاوه‌بر منوی چای، یک منوی غذایی کوچک با میان‌وعده‌های سبک دارد که فقط‌وفقط آخرهفته‌ها در دسترس است. اگرچه این چایخانه، زیر ریل قطار ناکامگورو قرار دارد، اما صدای کمی از قطار به گوش می‌رسد؛ بنابراین می‌توانید به این مکان بروید و در هارمونی رنگ‌های تیره این مکان و در سالن کوچک مخفی پشت پیشخوان، با شنیدن ریتم آرام قطار، یک فنجان چای اصیل بنوشید.

آدرس:

2 Chome-45-12 Kamimeguro, Meguro City, Tokyo 153-0051, Japan

ساعت فعالیت:

دوشنبه‌ها: تعطیل

یکشنبه‌ها از 10 صبح تا 7 بعدازظهر

سه‌شنبه تا جمعه از 9 صبح تا 7 بعدازظهر

شنبه‌ها از 10 صبح تا 7 بعدازظهر

شماره تماس:

5249 6388 3 81+

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/chiya_ba

Dotcom Space

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های توکیو Dotcom Space است. هر گوشه از این کافه، معماری مینیمالیسم را جلوه می‌دهد: دیوارهای سفید و درخشان، نور طبیعی زیاد، به‌کارگیری عناصر کاربردی، استفاده از مصالح محدود، فضاهای باز و ساده‌گرایی از مشخصه‌های این سبک به شمار می‌آید. اگرچه Dotcom Space در زیرزمین قرار دارد، اما به‌لطف طراحی هوشمندانه شرکت معماری Keiji Ashizawa Design، بسیار جذاب به نظر می‌رسد. این کافه، فضایی بزرگ دارد که در آن یک میز طولانی بزرگ و مشترک، یک باریستابار ساده و یک اتاق جداگانه برای برگزاری رویدادها و کارگاه‌های ویژه در نظر گرفته شده است. حیاط آن نیز فضایی خیال‌انگیز دارد و نور طبیعی و هوای تازه را به داخل دعوت می‌کند. Dotcom Space برای صرف یک وعده عصرانه و خلوت‌کردن با خود، بهترین انتخاب است.

آدرس:

Japan, 〒150-0001 Tokyo, Shibuya City, Jingumae, 1 Chome−19−19 エリンデール神宮前 B1F

ساعت فعالیت:

دوشنبه تا جمعه از 12 ظهر تا 6 بعدازظهر

شنبه‌ها و یک‌شنبه‌ها از 11 صبح تا 6 بعدازظهر

شماره تماس:

1963 6721 3 81+

وب‌سایت:

https://www.dotcomspacetokyo.com/

Connel Coffee

Connel Coffee

ساختمان شیشه‌ای Sogetsu Kaikan، در دهه 1970 توسط کنزو تانگه، معمار مشهور ژاپنی، طراحی شد. در طبقه دوم این ساختمان، یک کافی‌شاپ قرار دارد. Connel Coffee، یکی از بهترین کافی ‌شاپ‌ های توکیو به شمار می‌رود. این کافه، دارای سقف شیشه‌ای بوده و از یک طرف به جنگلی سرسبز و از طرف دیگر به باغ یا موزه سنگی ایسامو نوگوچی چشم‌انداز دارد. کفپوش پوشیده از چوب گیلاس و پیشخوان سرو قهوه نیز بر صمیمیت و گرمی فضا می‌افزاید. اگر برای انجام ماموریتی کاری به توکیو سفر کرده‌اید، حتما به Sogetsu Kaikan بروید؛ این کافه، بهترین مکان برای برگزاری جلسات 4-5 نفره، به‌اشتراک‌گذاری ایده‌های سازمان‌تان با کارمندان و خلوت‌گزیدن برای انجام کارهای سرکارتان به شمار می‌آید؛ پریز برق روی هر میز به شما امکان شارژ کردن لپ‌تاپ و گوشی‌تان را می‌دهد، کافه به وای‌فای رایگان مجهز است و صندلی‌های راحتی و مناظری خیال‌انگیز دارد.

آدرس:

Japan, 〒107-0052 Tokyo, Minato City, Akasaka, 7 Chome−2−21 2階

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 6 بعدازظهر

شماره تماس:

0192 6434 3 81+

اینستاگرام:

https://instagram.com/connelcoffee?igshid=14j99tuiltk9k

Tokyo Saryo

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های توکیو Tokyo Saryo است. اگر بخواهیم این چایخانه را در یک کلمه خلاصه کنیم، باید از سادگی نام ببریم. چایخانه Tokyo Saryo، فضایی کوچک دارد؛ در واقع تنهاوتنها یک پیشخوان چوبی کوچک در آن‌جا قرار دارد که محل نشستن مشتریان است، اما نحوه نورپردازی و رنگ‌های به‌کاررفته در آن، فضا را راحت و بی‌آلایش جلوه می‌دهد. Tokyo Saryo، چای را به بهترین شکل ممکن، مطابق با سنت‌های اصیل ژاپنی و در لیوان‌هایی منحصربه‌فرد سرو کرده و جلوی شما قرار می‌دهد.

آدرس:

1 Chome-34-15 Kamiuma, Setagaya City, Tokyo 154-0011, Japan

ساعت فعالیت:

فقط‌وفقط شنبه‌ها از ساعت 11 ظهر تا 6 بعدازظهر

وب‌سایت:

https://www.tokyosaryo.jp/

Ogawa Coffee Laboratory

Ogawa Coffee Laboratory

یکی دیگر از کافه های برتر توکیو Ogawa Coffee Laboratory است. این قهوه‌خانه قدیمی، در منطقه مسکونی Setagaya قرار دارد؛ بنابراین فضای آن عاری از سروصداست. نقطه کانونی این کافی‌شاپ، پیشخوان دراز آن بوده که در سراسر فضای آن، باریستاها در حال سرو قهوه هستند. Ogawa Coffee Laboratory به‌لطف پنجره‌های بزرگ از کف تا سقف در قسمت ورودی، نور طبیعی کافی، کف سنگی و پیشخوان چوبی خوش‌رنگ، بهترین مکان برای مطالعه کتاب همراه با نوشیدن یک فنجان قهوه تلخ و خوش‌عطر به شمار می‌آید. 

آدرس:

Japan, 〒154-0014 Tokyo, Setagaya City, Shinmachi, 3 Chome−23−8 桜新町 1階 2F エスカリエ

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 7 صبح تا 10 شب

شماره تماس:

5252 6413 3 81+

وب‌سایت:

https://www.oc-ogawa.co.jp/shop/

Higuma Doughnuts + Coffee Wrights

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های توکیو Higuma Doughnuts + Coffee Wrights است. این کافه، ترکیبی از دو موسسه Coffee Wrights و Higuma Doughnuts به شمار می‌آید. شما در این کافی ‌شاپ می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و انواع دونات‌های خوش‌مزه را نوش جان کنید. به‌محض سفارش، آن‌ها دونات‌های شما را در پاکت کاغذی مخصوص و بامزه‌ای می‌گذارند و همراه با نوشیدنی، روی میز شما قرار می‌دهند. فضای این کافه نیز جذاب است؛ از ورودی آن گرفته که شبیه خانه‌‌های نقاشی‌های کودکی‌مان است و سقفی شیروانی دارد، تا پنجره‌های از کف تا سقف و فضای داخلی پرنور آن، همه‌وهمه بر جذابیت آن افزوده است. فضای داخلی Higuma Doughnuts + Coffee Wrights، به شما حس ‌و حالی ساده و آرام‌بخش می‌دهد.

آدرس:

Japan, 〒150-0001 Tokyo, Shibuya City, Jingumae, 4 Chome−9−13 ミナガワビレッジ #5

ساعت فعالیت:

چهارشنبه‌ها: تعطیل

همه‌روزه از 11 صبح تا 6 بعدازظهر

شماره تماس:

3163 6804 3 81+

وب‌سایت:

http://coffee-wrights.jp/

Sarutahiko The Bridge

Sarutahiko The Bridge

ساختمان جدید ایستگاه هاراجوکو، در سال 2020، در یکی از شلوغ‌ترین محله‌های توکیو، یعنی چهارراه شیبویا افتتاح شد. در طبقه دوم این ساختمان، یکی از کافه‌ های برتر توکیو قرار دارد. Sarutahiko The Bridge، کافه‌ای جادار و دل‌باز بوده که با سقف پوشیده با الوارهای چوبی، دیوارهای بتنی، یک درخت بونسای در قسمت ورودی، نورپردازی ملایم و سطوح یک‌دست طراحی شده است. خیره‌کننده‌ترین و بهترین قسمت این کافه نیز، میز بزرگ چوبی‌ ومرکزی آن است که با چوب درخت ساخته شده است. این میز، مناسب‌ترین جا برای نشستن و انجام دادن کارهایتان به شمار می‌رود.

آدرس:

Japan, 〒150-0001 Tokyo, Shibuya City, Jingumae, 1 Chome−18−20 原宿駅 2階

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 8 صبح تا 10 شب

شماره تماس:

1908 6721 3 81+

وب‌سایت:

https://sarutahiko.co/

Switch Coffee Tokyo K5

یکی دیگر از بهترین کافه‌-رستوران‌ های توکیو Switch Coffee Tokyo K5 است. Switch Coffee در سمت چپ ورودی ساختمان مدرن K5 قرار دارد. این کافه، شبیه یک جنگل سرسبز به‌نظر می‌رسد. سراسر محیط با درختچه‌ها پر شده و بعضی از دیوارها نیز با قفسه‌های مملو از گلدان تزئین شده است. Switch Coffee Tokyo K5، بخشی از فضای خود را به رستوران Caveman اختصاص داده است؛ بنابراین شما در آن‌جا، علاوه‌بر نوشیدن قهوه، اسپرسو، لاته و دیگر نوشیدنی‌های بر پایه قهوه، برخی از بهترین غذاها را نیز خواهید یافت.

آدرس:

Japan, 〒103-0026 Tokyo, Chuo City, Nihonbashikabutocho, 3−5 K5 1F

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 8 صبح تا 5 بعدازظهر

شماره تماس:

3633 6420 3 81+

وب‌سایت:

Switchcoffeetokyo.com

Kayaba Coffee

Kayaba Coffee

یکی دیگر از کافه های برتر توکیو kayaba coffee است. این کافه که در خیابانی جذاب، در محله مدرسه قدیمی یاناکا قرار دارد، در سال 2009، با کمک گالری هنری Scai the Bathhouse و انجمن فرهنگی و تاریخی تایتو بازسازی شد. فضای داخلی این کافی‌شاپ، به‌سبک یک خانه سنتی ژاپنی طراحی شده است؛ مبلمان و میزهای چوبی، درهای کشویی و سقف چوبی، شما را به گذشته و فرهنگ اصیل ژاپن دعوت می‌کند. طبقه دوم این کافه-رستوران نیز تا حدودی از همان سبک پیروی می‌کند. اگر می‌خواهید از غذاخوردنتان لذت بیشتری ببرید و فرهنگ و تاریخ ژاپن را از نزدیک لمس کنید، بهتر است به kayaba coffee بروید.

آدرس:

6 Chome-1-29 Yanaka, Taito City, Tokyo 110-0001, Japan

ساعت فعالیت:

دوشنبه‌ها: تعطیل

همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر

شماره تماس:

9896 5832 3 81+

Blue Bottle Kitaya Park

پارک Kitaya، یک پارک شهری بازسازی‌شده است که در مرکز توکیو قرار دارد. امروزه این پارک، میزبان یکی از بهترین کافه‌ های توکیو، یعنی Blue Bottle Kitaya Park است. طبقه دوم این کافه نیز، مشرف به پارک Kitaya بوده و منظره‌ای دل‌انگیز از پارک را منعکس می‌کند. نمای بیرونی کافی‌شاپ Blue Bottle Kitaya Park و مبلمان محوطه بیرونی آن نیز، با برش‌های نازک چوب تزئین شده و منظره‌ای خیره‌کننده را به وجود آورده است. فضای داخلی آن نیز با یک دیوار مزین به کاشی‌های قهوه‌ای براق، پنجره‌های سراسری از کف تا سقف و نیمکت‌ها و صندلی‌های مینیمالیستی پر شده است. به‌هنگام خنکی هوا می‌توانید روی نیمکت‌های محوطه بیرونی آن، درست زیر سایه، بنشینید و در حالی که خوش‌مزه‌ترین و بهترین نوشیدنی‌ را میل می‌کنید، موسیقی موردعلاقه‌تان را با هندزفری پخش کنید.

آدرس:

1 Chome-7-3 Jinnan, Shibuya City, Tokyo 150-0041, Japan

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 8 صبح تا 8 شب

وب‌سایت:

https://store.bluebottlecoffee.jp/pages/shibuya?utm_source=google&utm_campaign=my_business&utm_id=C023Shibuya&utm_term=top

در آخر

هریک از بهترین کافه‌ های توکیو، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را داراست. ما در این مقاله کوشیدیم که طیف وسیعی از سلیقه‌ها و مخاطبان را در نظر بگیریم؛ از همین رو، کافه های توکیو را به‌دقت بررسی کردیم و 18 مورد از بهترین آنان را در این لیست جا دادیم. شما ترجیح می‌دهید به کدام کافه بروید؟

نظرات کاربران