هتل‌های 5 ستاره تبریز برای سخت پسندان!      

شهری با داشتن آب و هوایی مناسب، طبیعتی سرسبز، فرهنگ و تاریخ غنی، مردمی دوست داشتنی و خونگرم، جاذبه‌های دیدنی فراوان، غذاهای خوشمزه و تفریحاتی تمام نشدنی، بهترین مقصد برای یک سفر فراموش نشدنی است. آیا شما به شهری که همه این خصوصیات را با یکدیگر دارد، سفر نمی‌کنید؟  تبریز شهری اصیل و قدیمی که آثار تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی را در خود جای داده است از همه نظر برای تجربه یک سفر خاطره‌نگیز مناسب و ایده آل است. فقط در نظر داشته باشید قبل از سفر و رزرو بلیط هواپیما تبریز در مورد اقامت خودتان در این شهر نیز تحقیق کنید. هر چند که وجود هتل‌های 5 ستاره تبریز جایی برای نگرانی از این بابت برای شما به همراه نخواهد داشت. این هتل‌ها با ارائه بهترین امکانات در کنار پرسنل حرفه‌ای خود اقامتی راحت، تمیز و بدون دغدغه‌ای را برای شما بوجود می‌آورند.

تبریز شهری اصیل و قدیمی که آثار تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی را در خود جای داده است از همه نظر برای تجربه یک سفر خاطره‌نگیز مناسب و ایده آل است. فقط در نظر داشته باشید قبل از سفر و رزرو بلیط هواپیما تبریز در مورد اقامت خودتان در این شهر نیز تحقیق کنید. هر چند که وجود هتل‌های 5 ستاره تبریز جایی برای نگرانی از این بابت برای شما نخواهد گذاشت. این هتل‌ها با ارائه بهترین امکانات در کنار پرسنل حرفه‌ای خود اقامتی راحت، تمیز و بدون دغدغه‌ای را برای شما بوجود می‌آورند.

شهری با داشتن آب و هوایی مناسب، طبیعتی سرسبز، فرهنگ و تاریخ غنی، مردمی دوست داشتنی و خونگرم، جاذبه‌های دیدنی فراوان، غذاهای خوشمزه و تفریحاتی تمام نشدنی، بهترین مقصد برای یک سفر فراموش نشدنی است. آیا شما به شهری که همه این خصوصیات را با یکدیگر دارد، سفر نمی‌کنید؟

هتل لاله پارک تبریز

•	هتل لاله پارک تبریز

قدم زدن و گشت و گذار در بازار بزرگ تبریز و جاذبه‌های فراوان آن بسیار لذت بخش و مفرح است. با این حال، پس از یک روز کاوش در این شهر حتما کم انرژی خواهید شد و نیاز به استراحت در یک مکان تمیز و با امکانات کامل خواهید داشت. هتل لاله پارک، یکی از هتل‌های 5 ستاره تبریز با ایجاد فضایی بسیار شیک و مدرن، بهترین مکان برای استراحت را فراهم کرده است. تجربه اقامت در این هتل آن هم در شهر زیبای تبریز بهترین اوقات را برای شما و خانواده‌تان به همراه خواهد داشت.

در اینجا شما با خیال راحت می‌توانید در اتاق‌های مجلل و تمیز اقامت داشته باشید و وقتی خستگی‌تان رفع شد به استخر و مجموعه ورزشی هتل سر بزنید. از بین سونا، حمام ترکی، شنا و یا بدنسازی یکی را انتخاب کنید و از وقت گذرانی در این هتل همانند شهر زیبای تبریز نهایت لذت را ببرید. پس از آن نوبت به رستوران مجلل هتل لاله پارک با ارائه لذیذترین غذاهای ایرانی و بین المللی می‌رسد. غذای سنتی تبریز، ایرانی و یا حتی انواع غذاهای کشورهای دیگر را با بهترین طعم و عطر در جلوی شما قرار می‌دهند تا نوش جان کنید.

نکته جالب این هتل به عنوان یکی از هتل‌های 5 ستاره تبریز، وجود یک مرکز خرید مخصوص هتل است که دقیقا در کنار آن قرار دارد. این مرکز خرید با داشتن 126 فروشگاه، انواع برندهای ایرانی و خارجی را در کنار هم گردآوری کرده تا بتوانید به راحتی هر آنچه را که در شان و منزلت شماست با بهترین کیفیت در اختیارتان قرار دهد. اگر هم از خرید کردن خسته شدید و هوس یک نوشیدنی گرم یا سرد کردید؛ به کافی شاپ بریود یا در کافه تراس هتل با منظره‌ای فوق‌العاده زیبا نوشیدنی خود را نوش جان کنید.

آدرس: در بزرگراه پاسداران، میدان فهمیده

امکانات: 7سالن کنفرانس، 220 اتاق، کافی شاپ، سالن بدنسازی، رستوران، تاکسی سرویس، خشکشویی، اینترنت فقط در لابی، استخر، حمام ترکی، سونا، صندوق امانات در اتاق‌ها و…

جاهای دیدنی اطراف هتل: مجتمع تجاری و تفریحی لاله پارک، پارک باغمیشه، تفرجگاه عینالی، پارک ائل گلی و مقبره الشعرا تبریز

سایت: www.hotellalehpark.com

هتل لاله کندوان تبریز

هتل‌های 5 ستاره تبریز

یکی از جالب‌ترین هتل‌های 5 ستاره تبریز، هتل لاله کندوان است. اگر علاقه دارید تا تجربه جدید و متفاوتی از اقامت در یک هتل را داشته باشید؛ هتل لاله قطعا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. البته برای رسیدن به این هتل باید حدود 60 کیلومتر تا روستای گردشگری کندوان رانندگی کنید. در اینجا خبری از لابی بزرگ، سالن‌های کنفرانس و انواع رستوران نیست؛ شاید دلیل آن قرارگیری این هتل در دل کوه باشد. هتلی در میان صخره‌های کله قندی در روستای زیبای کندوان با ویژگی‌های منحصربفرد خود توانسته دل هر گردشگری را بدست آورد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چرا هتل لاله جزء هتل‌های 5 ستاره تبریز شناخته می‌شود. این هتل، سومین هتل صخره‌ای جهان است که با معماری سنگی و زیبای خود توانسته در سال حدود 10 هزار گردشگر را جلب کند. همچنین، در اینجا در کنار حفظ طراحی طبیعی، کلیه امکانات مدرن و بروز فراهم شده تا گردشگر با خیال راحت به خوشگذرانی و استراحت بپردازد. یکی از ویژگی‌های این هتل، رستوران زیبای آن با چینش سنتی و مدرن است که برای هر ذائقه‌ای مناسب می‌باشد. به این معنی که با خوردن و امتحان کردن غذای رستوران هیچ وقت به گزینه رستوران‌های دیگر فکر  نخواهید کرد.

آدرس: تبریز، دهکده گردشگری کندوان

امکانات: 10 اتاق صخره‌ای، جکوزی برخی از اتاق‌ها، سونا، فروشگاه صنایع دستی، صندوق امانات، کافی شاپ و چایخانه، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ

جاهای دیدنی اطراف هتل: دیدنی‌های روستای کندوان، با رانندگی در حدود 50 دقیقه می‌توانید به ارگ علیشاه، موزه ادبی شهریاز، مسجد جامع، خانه مشروطه، بازار بزرگ، برج آتش نشانی و مسجد کبود و… برسید.

سایت: lalehhotels.com

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل‌های 5 ستاره تبریز

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره تبریز، هتل ائل گلی است که در بام این شهر قرار گرفته. نمای تمام شیشه‌ای در ابعاد 17 طبقه این هتل منظره‌ای زیبا و مدرن را از خود نشان می‌دهد که در همان ابتدا نظر شما را جلب می‌کند. این هتل ویژگی‌های مختلفی دارد که باعث شده تا خاص به نظر برسد. دسترسی راحت و قرارگیری در نزدیکی پارک زیبای ائل گلی موجب شده تا انتخاب اول هر مسافری باشد.

  • دوست دارید درباره ائل ‌گلی تبریز بخوانید؟ (لینک مقاله)

در اینجا از رفتار کارکنان گرفته تا امکانات همه چیز در عالی‌ترین سطح قرار دارد. در شهر تبریز به گشت و گذار بپردازید و در هنگام غروب با یک فنجان چای تازه از نمای اتاقتان فضای سرسبز و دیدنی پارک ائل گلی و غروب زیبای شهر تبریز را مشاهده کنید. هر زمان هم که احساس گرسنگی کردید؛ رستوران گردان این هتل انواع غذاهای سنتی شهر تبریز و همچنین غذاهای بین‌الملی و ایرانی را برای شما سرو می‌کند. البته چندین رستوران در هتل ائل گلی وجود دارد که می‌توانید به دلخواه انتخاب کنید. علاوه بر این، فروشگاه‌های سنتی و امکانات ورزشی نیز در اختیار شما هستند تا سفری خوش و راحت را سپری کنید. فقط شاید دکوراسیون این هتل کمی برای شما قدیمی باشد.

آدرس: جنب پارک ائل گلی تبریز

امکانات: 3 رستوران و یک کافی شاپ، فروشگاه‌‌های سوغاتی، آرایشگاه مردانه، سالن همایش و کنفرانس، تالار عروسی و اتاق عقد، استخر، باشگاه بدنسازی، اینترنت وای فای  رایگان، بیلیارد، گاو صندوق، تلویزیون ماهواره‌ای، خدمات مخصوص معلولین

جاهای دیدنی اطراف هتل: پارک ائل گلی، پارک آبی هلیا، مسجد کبود، عمارت کلاه فرنگی، موزه آذربایجان و بازار بزرگ

شماره تلفن: 041 3380 2020

هتل شهریار تبریز

هتل‌های 5 ستاره تبریز

اگر می‌خواهید در یکی از هتل‌های 5 ستاره تبریز که در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی راحت‌تری دارد؛ اقامت داشته باشید؛ هتل شهریار قطعا مناسب شماست. زیبایی این هتل در قلب تبریز با داشتن 10 طبقه و امکانات ویژه سبب شده تا گردشگران و توریست‌های زیادی این هتل را انتخاب کنند. با وارد شدن به این هتل با رفتارهای بسیار مودبانه حرفه‌ای کارکنان مواجه خواهید شد که شما را همراهی می‌کنند. به راحتی اتاق خود را رزرو کرده و در فضایی آرام و تمیز استراحت می‌کنید. در اینجا می‌توانید برای غذاخوردن به رستوران بزرگ کاکتوس بروید و برای تفریح و ورزش، استخر و سالن‌های ورزشی را انتخاب نمایید.

آدرس: ابتدای جاده ائل گلی

امکانات: 202 اتاق، رستوران، استخر، اینترنت رایگان لابی، پارکینگ، کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر، 6 اتاق کنفرانس و سالن‌های همایش، فروشگاه‌های سوغاتی و….

جاهای دیدنی اطراف هتل: پارک باغلارباغی، پارک ائل گلی، برج خلعت پوشان، موزه قاجار، برج آتش نشانی، موزه آذربایجان، مسجد کبود، موزه شهریار، مسجد جامع، بازار بزرگ

سایت: www.shahryar-hotel.com

در آخر

از اصلی‌ترین بخش‌های سفر، اقامت در مکان مناسب است تا پس از یک روز طولانی گشت و گذار در شهر تبریز، بتوان خستگی را از تن به در کرد. خوشبختانه‌ از آنجایی که تبریز شهری توریست پذیر است، اقامتگاه‌های مختلفی را می‌توانید به راحتی رزرو کنید. با این حال، اگر به دنبال هتل‌های 5 ستاره تبریز می‌گردید؛ بهترین آنها در اختیار شما خواهد بود.

نظرات کاربران