مرکز خرید رویا مال کیش
7 اسفند 1401
کیش

مرکز خرید رویا مال کیش؛ تلفیقی از مد و زیبایی

 مرکز خرید رویا مال کیش یکی از خوش‌نام‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید کیش است. در حالی که فقط چند سال از تاسیس آن می‌گذرد، مردم از تجربیات خوب خود درباره خرید در این بازار می‌گویند و همین موضوع می‌تواند به شما اطمینان بدهد که از سر زدن و خرید کردن در مرکز خرید رویا مال کیش پشیمان نخواهید شد. این مرکز خرید با ترکیب زیبایی بصری، امکانات مدرن و ارائه برندهای با کیفیت دنیا، از بازدیدکنندگان خود پذیرایی می‌کند. در ادامه به معرفی این مرکز خرید می‌پردازیم.

رزرو تور کیش

قبل از هر کاری، رزرو تور کیش یادتان نرود. فقط سه کلیک فاصله دارید.

 مرکز خرید رویا مال کیش کجا قرار دارد؟

رویا مال کیش

 ساختمان ادراری تجاری رویا مال کیش، با 5 طبقه، در سال 1394 تاسیس شد. بله، درست است. از ساخت این بنا خیلی نمی‌گذرد. از این 5 طبقه، 2 طبقه به واحدهای تجاری اختصاص داده شده است که 76 غرفه و فروشگاه را در خود جای می‌دهند. بقیه طبقات، مربوط به بخش اداری با 54 واحد می‌شود. 

برای رسیدن به رویا مال کیش، ابتدا باید به خیابان رودکی کیش در بخش شرقی جزیره بروید و پس از پشت سر گذاشتن میدان پردیس، دقیقا در نبش هتل پانیذ، مرکز خرید رویا مال کیش را خواهید دید. در رویا مال کیش دو درب اصلی در قسمت شمال و جنوب و دو درب فرعی شرقی و غربی برای سهولت در رفت و آمد مردم قرار داده شده‌است. حالا که از درب رویا مال کیش عبور کرده‌اید وارد دنیایی از مد، زیبایی و کالاهای لوکس می‌شوید.

رویامال، بهترین انتخاب برای عاشقان مُد 

همه ما هر روز شاهد این هستیم که دنیا به چه سرعت تغییر می‌کند. از غذاها گرفته تا مد همه در حال تغییر هستند و هیچ کس دوست ندارد از دنیا عقب بیفتد. به خصوص در مورد پوشاک و لباس. لباس‌های مد روز با برندهای مختلف در تمام جهان عرضه می‌شوند و جزیره کیش نیز از این قضیه مستثنا نیست. فروشگاه‌های مختلفی در طبقات رویا مال کیش منتظر شما مد دوستان هستند تا از راه برسید و تجربه یک خرید شیک و به روز را داشته باشید تا همیشه در خاطرتان بماند.

گشت و گذار در میان غرفه‌های رویامال

وارد غرفه‌های رویا مال کیش که می‌شوید، برندهای معروف پوشاک مثل زارا، تامی هیلفیگر، منگو، ماوی و کت چشمتان را می‌گیرند که کسی نیست که تعریف آن‌ها را نشنیده باشد. البته با توجه به کیفیت محصولات رویا مال قطعا کمی قیمت بالاتر خواهد بود. به قول خودمان هیچ گرانی بی‌علت نیست

مرکز خرید رویا مال کیش

غرفه هایی برای علاقه مندان به گریم

  اکثر مراکز خرید فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی دارند ولی رویا مال کیش یک قدم جلوتر است! اگر شما هم به انجام گریم علاقه دارید می توانید به غرفه های رویا مال کیش سری بزنید و برندهای مشهور میکاپ و گریم مانند گریماس را پیدا کنید که حتما خبر دارید که جزء بهترین برندها است.

رزرو بهترین هتل‌های کیش تنها با سه کلیک!

تنوع کالا در رویال مال کیش؛ از لوازم خانگی تا دکوری

  حتما برای شما هم پیش آمده که به سفر بروید و دلتان بخواهد چند قطعه از وسایل منزلتان را عوض کنید. شاید هم وسیله‌ای چشمتان را بگیرد. به احتمال زیاد این اتفاق برای شما در رویا مال کیش می‌افتد. وقتی پا به غرفه‌های رویا مال کیش می‌گذارید، می‌توانید از بین دنیایی از مارک‌های شناخته شده وسایل منزل مورد نظر خود را بخرید. 

شاید هم طرفدار یک برند خاص باشید. جای نگرانی نیست. رویا مال کیش تمام برندهایی که به گوشتان خورده است را دارد. از برند ال جی و سامسونگ گرفته تا برندهای دلونگی و کنوود، همه و همه در غرفه‌های رویا مال کیش به بازدیدکنندگان عرضه می‌شوند. شما در رویا مال حتی می‌توانید غرفه‌هایی مربوط به لوازم دکوراسیون پیدا کنید. شاید بخواهید رنگ و بوی جدیدی به دکوراسیون خانه خود ببخشید. 

سسیسمونی و اسباب‌بازی یادتان نرود!

 جدا از دردسرهای پدر و مادر شدن، بخش خریدن لباس و وسایل نوزاد یا به عبارتی سیسمونی می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین خرید‌های عمرتان شود اگر مقصد درستی برای خرید انتخاب کرده باشید. سیسمونی در کنار کیفیت باید زیبایی هم داشته باشد. وسایلی که هم برای کودک جذاب باشند و هم ارزش پول خرج کردن را داشته باشند. 

یکی از انتخاب‌های خوب برای خریدن سیسمونی، مرکز خرید رویا مال کیش است. کیفیت و تنوع رنگ در کنار دیدن برندهایی مانند مادرکر می‌توانند به شما اطمینان دهد که سیسمونی مناسبی برای کودک خود می‌خرید. پس به غرفه سیسمونی رویا مال کیش بیایید و با توجه به سلیقه خود یک سیسمونی زیبا و دوست داشتنی بخرید.

ایستگاهی با طعم و بوی خوش قهوه 

مرکز خرید رویا مال کیش

عاشقان قهوه و شکلات کم نیستند. از خواص هر دو که بگذریم، چه کسی بدش می‌آید همیشه قهوه و شکلات در خانه‌اش دم دست باشد؟ چه در زمستان چه در تابستان با این دو می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها را برای خود درست کنید. چه هنگام تماشای فیلم یا حتی زمانی که کتاب می‌خوانید و وقتی که خستگی کار در بدنتان رخنه کرده است، یک لیوان قهوه خوب حالتان را سر جا می‌آورد. 

پاسپورت دومینیکا

اگر شما هم از خوردن شکلات‌های خوشمزه در کنار یک لیوان قهوه گرم و دلچسب لذت خواهید برد. این غرفه از رویا مال کیش مخصوص شماست. پس بی‌معطلی به این فروشگاه سری بزنید و از بین بهترین شکلات‌ها و قهوه‌های خارجی انتخاب کنید و با خود به خانه ببرید. 

شکم گردی در رویا مال کیش

بعد از تجربه یک خرید چند ساعته با دستان پر از سوغات و یادگاری، دیگر نمی‌توان با شکم خالی ادامه داد. باید دلی از عزا درآورد. پس حتما به طبقه پنجم رویا مال کیش سر بزنید و با غذاهای متنوع و خوش‌پخت رستوران این مرکز خرید از خود و همراهان خود پذیرایی کنید. اگر هم دلتان غذای چرب و چیلی خواست یک راست به فست فودی طبقه همکف مرکز خرید رویا مال بروید. 

این طبقه کافی شاپ هم دارد که می‌توانید خود را به یک نوشیدنی گرم یا سرد دعوت کنید. حیف است که به رویا مال کیش بیایید و به فودکورت آن سری نزنید. فودکورت مرکز خرید رویا مال کیش باب میل هر سلیقه‌ای غذا دارد تا هم خستگی و هم گرسنگی با هم رفع شود. 

رفاه شما در کنار زیبایی رویا مال کیش

جدا از تزئینات و معماری چشم نوازی که در ساخت این مرکز خرید به کار رفته است، طراحان رویا مال کیش به فکر راحتی بازدیدکنندگان هم بوده‌اند. اغلب پیش می‌آید که هر دو دستتان پر از وسایلی است که خریده‌اید. خستگی ناشی از راه رفتن چند ساعته در کنار سنگینی کیسه‌های خرید شما را وادار می‌کند که به دنبال مکانی برای یک توقف کوتاه باشید تا نفسی تازه کنید. همینجا است. 

کمی جلوتر نیمکت‌هایی را می‌بینید که برای همین منظور ساخته شده‌اند تا شما خستگی در کنید. شاید هم بخواهید در کنار استراحت کردن، در طبقه 5 خود را مهمان یک غذای خوشمزه کنید. در این صورت می‌توانید از پله برقی استفاده کنید ولی خب گاهی اوقات این کار مشکل است. وقتی وسایل زیاد استفاده از پله برقی را برایتان غیرممکن می‌کند از آسانسورهای نفربر و باربر استفاده کنید. 

لابی لوکس، استراحت به سبکی متفاوت

مرکز خرید رویا مال کیش

دقیقا در بدو ورود به رویا مال کیش، متوجه لابی بزرگ و مجللی می‌شوید که نشیمن زیبایی دارد. اگر در همان طبقات اول هستید برای استراحت به جای دیگری نروید. یک راست به لابی رویا مال کیش بروید. اگر هم منتظر همراهان خود هستید می‌توانید در این لابی زیبا منتظر آن‌ها بمانید. 

خوشگذرانی بعد از خرید را هم یادتان نرود!

بعد از ساعت‌ها رفتن از این غرفه به آن غرفه و خرید کردن، دیگر وقت یک خوشگذرانی درست و حسابی است. از مرکز خرید رویا مال که خارج می‌شوید در نزدیکی این مرکز خرید، درست در کنار میدان امیرکبیر، می‌توانید به پارک شهر سری بزنید و از امکانات مختلف آن استفاده کنید. می‌توانید با کودک دلبندتان به زمین بازی کودکان بروید یا شاید هم بخواهید از دریاچه مصنوعی زیبای این پارک دیدن کنید و لحظاتی را در آرامش در کنار همراهان خود باشید. 

شاید هم کودکتان بخواهد به شهربازی هایلند برود تا ساعاتی را با بازی‌های متنوع خوش بگذراند. حتی این پارک زمین مخصوص تنیس روی میز، بسکتبال و اسکیت هم دارد که با توجه به سلیقه و علاقه خود می‌توانید هر کدام را امتحان کنید. تجربه دوچرخه سواری در پیست زیبای این پارک هم فکر بدی نیست.

رویامال کیش کجا قرار دارد؟

رویامال کیش در خیابان رودکی واقع شده است و دقیقا در کنار هتل پارمیس قرار دارد. فروشگاه‌های این مرکز از ساعت 9 و نیم صبح کارشان را آغاز می‌کنند و تا ساعت 10 و نیم می‌توان برای خرید به رویامال مراجعه کرد.

جمع‌بندی

همان‌طور که گفتیم این مرکز خرید در قسمت شرقی جزیره کیش واقع شده‌است و با بودن هتل‌های خوش‌نامی چون هتل آرامیس پالاس، هتل شایگان کیش و هتل پانوراما در چند قدمی مرکز خرید رویا مال کیش، آن را به یکی از گزینه‌های ایده‌آل در لیست مراکز خرید شما تبدیل می‌کند. می‌توانید با توجه به هتلی که مد نظر دارید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید تا به این مرکز خرید عالی دسترسی راحت‌تری داشته باشید. پس اگر به این جزیره آمدید حتما سری به غرفه‌های متعدد مرکز خرید رویا مال کیش بزنید تا با دستی پر از کالاهای با کیفیت به خانه برگردید.

با رزرو بلیط هواپیما کیش یک خرید فراموش‌نشدنی را در این جزیره زیبا و دیدنی تجربه کنید.

سوالات متداول

در رویامال کیش چه اجناس و کالاهایی می‌توان خرید؟

در رویا مال کیش اجناس و کالاهای متنوعی را می‌توان خریداری کرد. از جمله: پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و…

قیمت‌ها در رویامال کیش چگونه است؟

رویامال یکی از مراکز خرید لوکس و تقریبا گران جزیره کیش محسوب می‌شود.

نظرات کاربران