رستوران های رمانتیک وین

رستوران های رمانتیک در وین را بیشتر بشناسید

آیا برای ماه عسل می‌خواهید به وین سفر کنید؟ شاید هم برای جشن سالگرد ازدواج‌تان یا تولد اولین فرزندتان سفر به این شهر زیبا در قلب اتریش را انتخاب کرده باشید یا به هر مناسبت ویژه دیگری بخواهید در یک رستوران مجلل با فضایی احساسی در وین، غذا بخورید. اگر چنین است، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید؛ چرا که می‌خواهیم بهترین رستوران های رمانتیک در وین را برای‌تان معرفی کنیم.

به هر حال رستوران در هر نوع سفر، از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مکان‌هایی است که هر گردشگری دوست دارد برود و غذاها و نوشیدنی‌های گوناگون و متفاوتی را امتحان و تجربه کند. حالا اگر این سفر یک سفر خاص هم باشد، این قضیه مهم‌تر می‌شود. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با هم، رستوران های رمانتیک در وین زیبا را بهتر بشناسیم. 

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران وین یا قیمت بلیط هواپیما وین تهران به سه کلیک مراجعه کنید. همکاران ما با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.

گلسی بایسل؛ تجربه‌ای متفاوت از رستوران در وین

ی رمانتیک در وین  

اگر دوست دارید در یک رستوران در وین غذا بخورید که فضایی باز و محیطی سرسبز دارد و هنگام سرو غذا، از تماشای گل و گیاهان و تابیدن نور آفتاب لذت ببرید، گلسی بایسل را انتخاب کنید. غذاهای این رستوران عمدتا در رِسِپی‌های سنتی اتریش ریشه دارد. البته لازم به ذکر است که در این رستوران، با استفاده از خلاقیت‌های سرآشپزهای ماهر، علاوه بر غذاهای معمول وین، یک سری غذاهای ابتکاری هم سرو می‌شود که می‌توانید آن‌ها را در منو ببینید و انتخاب کنید. پس اگر علاقه‌مند به امتحان طعم‌های جدید هستید، حتما به این رستوران سر بزنید. 

اشتیررک؛ از شگفت‌انگیزترین رستوران های رمانتیک در وین

ویژگی خاص این رستوران که آن را نه‌تنها به یک رستوران عالی در سطح اتریش، بلکه به رستورانی مطرح در سطح بین‌المللی رسانده، این است که آن‌جا با استفاده از محصولات محلی ویژه هر فصل، غذاهایی متنوع طبخ می‌شود. سرآشپزهای زبردست در تهیه آن‌ها، از خلاقیت خود هم استفاده می‌کنند. نان‌ها و محصولات خانگی متنوع و پنیرهای خوش‌مزه‌ای نیز آن‌جا هست که با عطر و طعم ویژه و مسحورکننده خود، این رستوران را سرآمد رستوران‌های هم‌رده خود کرده است. به اشتیررک بروید و سفر رویایی خود را تکمیل کنید!

رستوران یک ستاره LE CIEL وین

بله، درست خواندید! این رستوران آن‌قدر در آشپزی خوب عمل کرده که موفق به دریافت جایزه یک ستاره میشلین شده است. (ستاره میشلین نشانی برای ارزیابی کیفیت رستوران‌هاست.)

نام این رستوران در زبان فرانسه به معنی «آسمان» است. وقتی که وارد می‌شوید، علت این نام‌گذاری را درمی‌یابید: این اسم کاملا با رنگ آبی روشن سقف این رستوران جذاب کلاسیک، هم‌خوانی دارد و این رستوران را به یکی از رستوران های رمانتیک در وین تبدیل می‌کند. نکته جالب دیگر در مورد این رستوران این است که منوی آن به صورت ماهانه عوض می‌شود. هم‌چنین در منوی خود، یک بخش به نام «سورپرایز» دارد که اگر دوست دارید بهترین غذای فصل را در آن‌جا تجربه کنید، می‌توانید این بخش از منو را انتخاب کنید. راستی، اگر به این رستوران در وین رفتید، دسرهای غافل‌گیرکننده آن را هرگز از دست ندهید.

رستوران lebenbauer؛ تجربه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به غذاهای گیاهی

ی رمانتیک در وین  

غذاهای وین هم مانند سایر غذاهای اروپای مرکزی به استفاده از گوشت زیاد معروف هستند. اگر شما یا همراهان‌تان علاقه‌مند هستید که غذاهای گیاهی میل کنید یا به هر دلیلی ترجیح می‌دهید یک شام گیاهی رمانتیک داشته باشید، این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این رستوران از رستوران های رمانتیک در وین که با نور مناسب و بشقاب‌های رنگارنگ و ظروف زیبا فضایی احساسی را برای‌تان تدارک دیده، مانند رستوران قبلی، منو با توجه به هر فصل عوض می‌شود. این رستوران به سلامتی شما بها می‌دهد و پس از خوردن غذا، علاوه بر تجربه طعم خوب و غذایی لذیذ و لحظات جذابی که آن‌جا سپری کرده‌اید، نسبت به آن‌چه که خورده‌اید احساس بسیار مطلوبی خواهید داشت. 

لذت صرف غذای ملی اتریش در پلاچوتا؛ از رستوران های وین 

در رمانتیک ترین شب زندگی‌تان غذای ملی اتریش را میل کنید! پلاچوتا، از قدیمی‌ترین رستوران های وین، آماده است که با «تافه‌اِشپیتز» از شما پذیرایی کند. این غذا در واقع نوعی از تاس کباب است که در پخت آن از گوشت گوساله و سبزیجات مخصوص استفاده می‌شود.

نزدیک به سی و شش سال از افتتاح اولین شعبه رستوران پلاچوتا در نزدیکی کاخ شونبرون می‌گذرد. رستورانی که بهترین نوع غذای ملی اتریش را برای‌تان سرو می‌کند و گوشت مورد نیاز و مواد اولیه‌اش را از مرغوب‌ترین نوع آن، آن هم از روستاهای اطراف تهیه کرده و غذا را برای مشتریانی که صف کشیده‌اند و مشتاقانه منتظرند، طبخ می‌کند. پس یادتان نرود که از قبل، برای خود جا رزرو کنید.

کیم کوکت؛ تجربه ای آسیایی در دل اروپا

ی رمانتیک در وین  

اگر با وجود این‌که به شهری در دل اروپا سفر کرده‌اید، دوست دارید تجربه شب رمانتیک‌تان با غذاهای آسیایی سپری شود، به کیم کوکت بروید. مخصوصا اگر دوست دارید بهترین سوشی را در وین بخورید! نام این رستوران هم بر اساس نام سرآشپز آن، کیم، انتخاب شده که خانمی اهل کره جنوبی است. 

اگر از میان تمام رستوران های وین، این یکی را انتخاب کردید، یک امکان ویژه دارید: خود سرآشپز کیم به شما در انتخاب بهترین غذا که مناسب با ذائقه‌تان است، کمک می‌کند. گاهی اوقات هم دستورالعمل‌های غذاهای اتریشی را با غذاهای آسیایی ترکیب می‌کند و غذایی جدید و خوش‌طعم ارائه می‌دهد. فضای داخلی این رستوران نیز طوری طراحی شده که به داخل آشپزخانه دید خواهید داشت. هم‌چنین لازم به ذکر است که مواد اولیه همه کاملا طبیعی هستند و از بهترین فروشگاه‌ها تهیه شده‌اند. 

رستوران فیگلمولر؛ از جامع‌ترین رستوران های وین

این رستوران که در تمام روزهای هفته باز است و از صبح تا نزدیک به دوازده شب فعالیت می‌کند، می‌تواند گزینه مناسبی برای داشتن یک شب رویایی در وین باشد. در این رستوران، که می‌توان آن را از رستوران های رمانتیک در وین دانست، انواع غذاها، از سالاد سیب‌زمینی ویژ گرفته تا همه مدل غذاهای سنتی وین، غذاهای بین‌المللی، و غذاهای گیاهی و دریایی سرو می‌شود و شما گزینه‌های متنوعی را برای انتخاب، پیش روی‌تان خواهید داشت. 

سخن آخر

در این مقاله به بهترین رستوران های رمانتیک در وین که می‌توانند تجربه‌ای رویایی از حضور در وین برای‌تان بسازند، پرداختیم. در وین رستوران‌های زیادی وجود دارد؛ از رستورانی با سقف آبی آسمانی گرفته تا سالن‌های غذاخوری برای گیاه‌خواران، یا کسانی که دوست دارند غذای ملی اتریش را حتما امتحان کنند. امیدواریم این مقاله برای‌تان مفید بوده باشد.

شما دوست دارید به کدام یک از رستوران های وین بروید؟ 

نظرات کاربران