دلایل سفر به سائوپائولو

دلایل سفر به سائوپائولو؛ چرا باید به این شهر سفر کنید؟

اگر سؤالتان این است که آیا سفر به سائوپائولو ارزش دارد یا نه؟ باید به شما بگوییم که بله به چند دلیل که در ادامه مقاله به آن می‌پردازیم. سائوپائولو یک شهر بزرگ در کشور برزیل است که شگفتی‌های زیادش می‌تواند سفر شما را منحصربه‌فرد کند. از جمله اینها می‌توان به آثار هنری در سطح شهر و در موزها، منظره شهری پرجنب‌وجوش و پر از آسمان‌خراش و البته غذاهای متنوعش اشاره کرد. تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به شما از دلایل سفر به سائوپائولو بگوییم. 

رزرو تور برزیل

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

ریودوژانیرو یا سائوپائولو 

کدام شهر برای بازدید بهتر است؟ ریودوژانیرو یا سائوپائولو؟ ریودوژانیروی یک شهر توریستی منحصربه‌فرد است که وجود یکی از عجایب هفت‌گانه در این شهر آن را در نظر گردشگران خاص‌تر می‌کند. در مقابل این شهر، سائوپائولو قرار دارد که یکی از شهرهای برزیل برای بازدید است که در ادامه چند تا از بهترین دلایل سفر به سائوپائولو را برای شما آورده‌ایم. قبل از آن توجه داشته باشید که سائوپائولو تقریباً جهانی‌تر از ریودوژانیرو است و مرکزِ شهرِ آن جایی پر از رستوران‌ها، تفریحات متنوع و… است. ریودوژانیرو شهری در برزیل که بیشتر حال و هوایش شبیه به حال و هوای تعطیلات است و افراد زیادی برای استراحت و سواحل از آن بازدید می‌کنند، اما در سائوپائولو شما با جنبه واقع‌بینانه‌تری از زندگی روزمره مواجه خواهید شد. در این شهر شما می‌توانید جنبه‌ای متفاوت و جدی‌تر از کشور برزیل را تماشا کنید. 

دلایل سفر به سائوپائولو

دلایل سفر به سائوپائولو

سائوپائولو یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان است که مردم محلی آن را به سامپا می‌شناسند. وقتی در خیابان‌های سائوپائولو قدم می‌زنید صحنه‌ای باشکوه از آسمان‌خراش‌های شهر را خواهید. این منظره گردشگران را به یاد شهرهایی چون نیویورک و شیکاگو می‌اندازد. این شهر واقعاً ارزش دیدن دارد، چرا که شما می‌توانید یک جهان را در مقیاس کوچک‌تر تماشا کنید. سائوپائولو به دلیل اینکه یک شهر مهاجرپذیر است، در آن شما با فرهنگ‌های گوناگونی روبه‌رو خواهید شد که در کنار هم یک شهر را می‌سازند. علاوه بر این شما در این شهر می‌توانید طعم غذاهای متنوعی از سراسر دنیا را امتحان کنید. سائوپائولو در کنار تنوع فرهنگی و خوردوخوراک، مراکز فرهنگی، موزه‌ها، ساختمان‌های تاریخی و صحنه‌های موسیقی زیادی دارد که شما را از سفرتان پشیمان نخواهد کرد. در ادامه فهرستی از دلایل سفر به سائوپائولو برای شما آورده‌ایم تا سفر به این شهر در لیست اولویت‌های شما قرار بگیرد.

شهری مانند نیویورک

اگر علاقه‌مند به نیویورک هستید، می‌توانید سری هم به سائوپائولو بزنید. این شهر هم از نظر طرح، اندازه، محله‌های پرجمعیت، تفریحات شبانه، نمایشگاه‌های هنری، مد و غذاهای متنوع شبیه به شهر نیویورک است. می‌توانید با سفر به این شهر از نیویورک آمریکای جنوبی خاطره منحصربه‌فردی را در خاطرات خود ثبت کتید.

بهشت دوستداران هنر؛ دلایل سفر به سائوپائولو

فضای شهر سائوپائولو پر از هنرهای خیابانی است. علاوه بر نقاشی‌های دیواری در سطح شهر، موزه‌های زیادی در سائوپائولو وجود دارد. موزه هنر سائوپائولو (MASP) Assis Chateaubriand یکی از موزه‌های دیدنی شهر است که در سفر به سائوپائولو باید از آن بازدید کنید. موزه هنر مدرن سائوپائولو و MAB FAAP – Museu de Arte Brasileira نیز از دیگر موزه‌های هنری برای علاقه‌مندان به هنر است. در سفر به سائوپائولو، پیاده‌روی در خیابان‌ها را از دست ندهید، شما می‌توانید آثار منحصربه‌فردی را در کوچه و پس‌کوچه‌های این شهر تماشا کنید.

خریدی متفاوت در سائوپائولو

دلایل سفر به سائوپائولو

سائوپائولو، به پایتخت مد برزیل شناخته می‌شود. این شهر هر دو سال یکبار میزبان هفته من سائوپائولو خواهد بود که پنجمین هفته مد در کل جهان است که در نیویورک، میلان، لندن و پاریس برگزار می‌شود. علاوه این مکان‌ها و فروشگاه‌های بزرگی در این شهر وجود دارد که می‌توانید لباس‌ها، کیف، کفش و… را بر اساس مد روز را در آنها خریداری کنید.  

آب‌وهوای سائوپائولو 

آب‌وهوای معتدل این شهر یکی از بهترین دلایل سفر به سائوپائولو است. دمای هوای سائوپائولو در اغلب زمان‌ها به نسبت ثابت خواهد بود. سردترین ماه این شهر 14 درجه سانتیگراد و گرم‌ترین ماه آن فوریه است با 21 درجه سانتیگراد. همین دلیل، سفر به سائوپائولو را جذاب‌تر می‌کند.

غذاهای متنوع؛ دلایل سفر به سائوپائولو

اگر می‌خواهید در سفر با دنیا متفاوتی از خوردنی‌ها روبه‌رو شوید، سفر به سائوپائولو را از دست ندهید. این شهر به دلیل آنکه مهاجرانی از سراسر دنیا دارد، به همان اندازه غذاهای متنوعی از گوشه‌های جهان را به شما ارائه می‌دهد. در سفر به سائوپائولو می‌توانید رستوران‌های مختلفی از جمله رستوران‌های محلی، مکزیکی، ژاپنی، تایلندی، ایتالیایی و…، غذاهای متفاوتی را نوش جان کنید. با هر بودجه‌ای که به این شهر سفر می‌کنید می‌توانید به رستوران‌های خیابانی یا بهترین رستوران‌های شهر رفته و تجربه خوردنی متفاوتی برای خود ثبت کنید.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

تفریحات سائوپائولو

دلایل سفر به سائوپائولو

یکی از دلایل سفر به سائوپائولو، تفریحات شبانه است. یک مکان خاص پر جنب‌وجوش برای تفریحات شبانه در سائوپائولو Avenida Paulista نام دارد. این مسیر 2.8 کیلومتری، تعدا زیادی رستوران، کافه، فروشگاه و سرگرمی‌های متنوعی را برای گردشگران به نمایش می‌گذارد. در سفر به سائوپائولو حتما یک شب تفریحات متنوع Avenida Paulistaامتحان کنید.

 زندگی در سائوپائولو؛ دلایل سفر به سائوپائولو 

سائوپائولو، شهری متفاوت در برزیل است. این شهر به‌عنوان یک مرکز مسکونی و فرهنگی برای برزیلی‌ها و مهاجران محسوب می‌شود که نگاه واقع‌بینانه‌تری از زندگی روزمره در برزیل را به شما ارائه می‌دهد. ساکنان سائوپائولو اغلب از زندگی در این شهر به دلیل دسترسی به رویدادهای فرهنگی، جشنواره‌های موسیقی و نمایشگاه‌های هنری، لذت می‌برند. همچنین این شهر یک مرکز اقتصادی است که فرصت‌های شغلی متنوعی را می‌توان یافت.

شهری مناسب برای توریست‌ها

یکی از دلایل سفر به سائوپائولو می‌تواند این باشد که مردم محلی سائوپائولو گران‌فروشی به گردشگران را بلد نیستند، چرا که این شهر زیاد در لیست مسافرتی گردشگران جایی ندارد. از همین رو گردشگران با خیال راحت می‌توانند در این شهرگشت زده و با آرامش بیشتری خرید کنند.

پایتخت فوتبال برزیل؛ دلایل سفر به سائوپائولو

دلایل سفر به سائوپائولو

شاید بهتر باشد بگوییم کشور برزیل پایتخت فوتبال است و شهر سائوپائولو به زادگاه فوتبال برزیل شناخته می‌شود. فرهنگ جامعه سائوپائولو بیش از یک قرن است که این ورزش را جدی و با اشتیاق دنبال می‌کنند. این شهر ورزشگاه‌های زیادی برای تماشای مسابقات فوتبال دارد. یکی از این استادیوم‌ها که در سطح جهانی نیز شهرت دارد، Estádio do Pacaembu، نام دارد. تماشای یک مسابقه فوتبال هیجان‌آور می‌تواند سفر شما به سائوپائولو را به‌یادماندنی کند.

کلام آخر سه کلیک درباره دلایل سفر به سائوپائولو

در این مقاله از دلایلی سفر به سائوپائولو صحبت کردیم، شما می‌توانید براساس آنها انتخاب کنید که برنامه سفر به سائوپائولو را بچینید یا از دیدن آن صرف نظر کنید. این شهر بزرگ می‌تواند سفری متفاوت برای شما در آمریکای جنوبی رقم بزند و ارزش دیدن دارد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد؛ اما پس از اتمام خواندن مطالب به ما بگویید که حاضرید به این شهر سفر کنید؟ 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران