مراکز خرید مشهد

مراکز خرید مشهد


مشهد یکی از شهرهایی است که هرساله خیل عظیمی ‌از گردشگران را در خود جای می‌دهد. وجود حرم امام رضا(ع) در این شهر اصلی‌ترین دلیل محبوبیت آن در جهان به شمار می‌رود چرا که اغلب مسلمانان بلیط هواپیما مشهد شهر را را با نیت را برای بازدید از حرم مطهر انتخاب می‌کنند. اما آیا مشهد تنها در بازدید از حرم مطهر خلاصه شده و جاذبه دیگری ندارد؟ مشهد علاوه بر حرم امام رضا(ع) جاذبه های بی‌نظیر دیگری را نیز در خود جای داده که می‌توانند بهترین لحظات را برایتان به ارمغان آورند. از دیدنیهای تاریخی و لوکس مشهد هم که بگذریم مراکز خرید متعددی در این شهر فعالیت می‌کنند که می‌توانید بهترین اجناس را متناسب با نیاز خود از آنها خریداری کنید. لازم به ذکر است که برای خرید از مشهد ابتدا باید اطلاعاتی در رابطه با مراکز خرید این شهر به دست آورده و بهترین زمان را برای خرید خود اختصاص دهید. اطلاع داشتن از ویژگیهای مراکز خرید مشهد نیز به شما کمک می‌کند تا بهترین مورد را برای خرید انتخاب نمایید. در ادامه توضیحات کاملتری در این رابطه ارائه کرده‌ایم:

پاسپورت دومینیکا

مشهد به عنوان یکی از مهمترین شهرهای گردشگری ایران، علاوه بر ایرانیان گردشگران متعددی را از سراسر نقاط جهان در خود جای می‌دهد و از این رو مراکز خرید بسیاری در آن فعالیت می‌کنند. در اوقات پیک مسافرتی مشهد شاهد قیمت های بالاتری برای اجناس مراکز خرید خواهیم بود و چنانچه تمایل به خرید اجناس با قیمت ارزان‌تری داشته باشید می‌توانید مواقعی را انتخاب کنید که کمترین گردشگران در مشهد حضور دارند. مراکز خرید مشهد در جای جای نقاط این شهر پراکنده شده‌اند و در هر نقطه این شهر می‌توانید فروشگاههای مختلفی را مشاهده کرده و اقدام به خرید از آنها نمایید.بی شک هیچ گردشگری سفر مشهد خود را بدون پاساژگردی و رفتن به مراکز خرید لوکس و قدیمی‌ این شهر به اتمام نمی‌رساند و از این رو در این مطلب بخشی از مراکز خرید مشهد را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا هر شخص با توجه به موقعیت مکانی، بودجه و نوع خرید خود بهترین مورد را انتخاب نماید.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد به جرات یکی از بهترین مراکز خرید این شهر است که به دلیل معماری مدرن و اسلامی‌خود توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند. به مانند نام این مرکز خرید در بخش وسط آن شاهد گنبدی شبیه به الماس هستیم که زیبایی آن را دوچندان می‌کند. در حقیقت وجود این گنبد الماس شکل است که این مرکز خرید با نام مرکز خرید الماس شناخته می‌شود. این مرکز خرید در 6 طبقه ساخته شده و بیش از 1500 واحد تجاری در آن فعالیت دارند. توجه داشته باشید که بخشهای مختلفی در مرکز خرید الماس شرق مشهد فعالیت می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به: سالن اجتماعات، رستوران، کافه، نمازخانه، پارکینگ طبقاتی، فست فود، آبنما و… اشاره کرد. این مرکز خرید به منظور جلب رضایت مشتریان خود انواع اقسام محصولات لوکس و ارزان قیمت را در خود جای داده و هر فردی با هر نوع سلیقه‌ای که دارد می‌تواند اجناس مورد نیاز خود را از آن خریداری کند.

شهربازی سرزمین عجایب مجتمع تجاری الماس شرق مشهد به عنوان یکی از مهمترین مواردی به شمار می‌رود که سبب جلب توجه گردشگران شده است.

 مرکز خرید وصال مشهد

مجتمع تجاری وصال مشهد به عنوان یکی دیگر از مراکز خرید معروف این شهر به شمار می‌رود که در 6 طبقه 400 واحد تجاری را در دل خود جای داده است. برندهای مختلفی در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند و از این رو می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین اجناس را از آن خریداری کنید. مبلمان و وسایل چوبی بخش عمده‌ای از فروشگاههای مرکز خرید وصال را به خود اختصاص داده‌اند و از این رو می‌توانید بهترین و زیباترین مبلمان و وسایل چوبی را از آن خریداری کنید. چنانچه واقع بینانه به این مرکز خرید نگاه کنیم باید گفت: طبقه اول تا چهارم مرکز خرید وصال به نمایشگاه دائمی ‌مبل اختصاص داده شده و از این رو افرادی که قصد خرید مبل داشته باشند می‌توانند بهترینها را از این مرکز خرید انتخاب نمایند. البته باید بدانید که فروشگاههای متعددی در زمینه‌های دیگر فعالیت می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به فروشگاههای: پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی، عطر، خشکبار و… اشاره کرد. این مرکز خرید بهترین انتخاب برای خرید سوغاتی است چرا که می‌توانید انواع اقسام اجناس مورد نیاز خود را با قیمتهای مناسب خریداری کنید.

رزرو تور مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

چنانچه قصد خرید از زیباترین مرکز خرید مشهد را دارید آرمیتاژ بهترین انتخاب برای شماست چرا که این مرکز تجاری در 34 طبقه ساخته شده و به دلیل ارتفاع 150 متری خود از اغلب نقاط مشهد قابل مشاهده خواهد بود. از طبقه منفی یک تا مثبت 3 این مرکز خرید به فروشگاه اختصاص داده شده و می‌توانید بهترین فروشگاههای لوکس و ارزان قیمت را در آن مشاهده کنید. این مرکز خرید دارای 3 ورودی از خیابانهای: حاشیه هفت تیر و گلشن است و به همین دلیل دسترسی به آن بسیار ساده خواهد بود. یک پل روگذر در خیابان هفت تیر وجود دارد که با این پل می‌توانید به طبقه دوم مرکز خرید آرمیتاژ دسترسی داشته باشید.

طبقه منفی یک به فروشگاههای: لوازم الکترونیک، کافی شاپ، وسایل آشپزخانه و کالای خواب اختصاص داده شده و در طبقه همکف می‌توانید به فروشگاههای: عطر، پوشاک، عینک، ساعت، جواهرات و.. دسترسی داشته باشید. طبقه اول مرکز خرید آرمیتاژ نیز در زمینه‌های: جواهرات، طلا، لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک، محصولات چرمی ‌و… فعالیت می‌کند. طبقه دوم این مرکز تجاری نیز به فروشگاههای مبلمان و دکوراسیون منزل اختصاص داده شده است.  طبقه سوم مرکز خرید نیز به کودکان اختصاص داده شده و می‌توانید انواع اقسام لوازم مورد نیاز کودک را از آن خریداری کنید.

مرکز خرید پروما مشهد

پروما یکی دیگر از مراکز خرید مشهد است که در سال 1383 کار خود را آغاز کرده و به دلیل برخورداری از امکانات مدرن توانسته نام خود را در میان بهترینهای مشهد به ثبت برساند. این مرکز خرید در 4 طبقه ساخته شده و در بلوار فردوسی واقع شده است. 250 واحد تجاری مختلف در پروما مشهد فعالیت می‌کنند و می‌توانید در هر طبقه آن فروشگاههای متنوعی را مشاهده کنید. این امر باعث شده که گردشگران امکان بازدید در کوتاهترین مدت را داشته باشند. فروشگاههای مرکز خرید پروما مشهد انواع اقسام کالاها را برای فروش گذاشته‌اند و هر فردی با هر نوع سلیقه‌ای که داشته باشد امکان خرید از این فروشگاهها را خواهد داشت. سوپرمارکت بزرگی در این مرکز خرید فعالیت می‌کند که می‌توانید انواع اقسام خوراکیها را از آن تهیه کنید. در طبقه سوم مرکز خرید پروما شهربازی سرپوشیده کودکان و نوجوانان ساخته شده و می‌توانید از سالن بیلیارد و بولینگ استفاده کنید. پس از گشت و گذار و خرید از فروشگاهها نیز خستگی خود را در رستوران و یا فست فود پروما مشهد به در کنید.

مجتمع کیان سنتر مشهد

مرکز خرید کیان سنتر به عنوان یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید مشهد به شمار می‌رود که دو شعبه داشته و نام آنها مجتمع کیان سنتر 1 و 2 می‌باشد. کیان سنتر1 دارای 83 واحد تجاری بوده و در 6 طبقه ساخته شده است. کیان سنتر 2 نیز طبقه‌های همکف تا سوم را به خود اختصاص داده و با 150 واحد تجاری آماده پذیرایی از مسافران است. فودکورت کیان سنتر مشهد را به هیچ وجه فراموش نکنید چرا که بهترین منو را داشته و به دلیل کیفیت بالا، طعم غذاهایش را فراموش نمی‌کنید. این فود کورت در طبقه 5 واقع شده و می‌توانید از دو بخش سرپوشیده و روباز استفاده کنید. شهربازی لگوسیتی مجتمع کیان سنتر مشهد یکی از امکانات آن به شمار می‌رود که می‌توانید 80 بازی مختلف را در این بخش تجربه کنید. توجه داشته باشید که این شهربازی تنها مختص کودکان نیست و توجه بزرگسالان را نیز نسبت به خود جلب خواهد نمود و می‌توانید به همراه فرزندان خود از این بخش نهایت لذت را ببرید.هایپرمارکتی با نام باما نیز در این مرکز خرید فعالیت می‌کند که نیازهای سوپرمارکتی شما را برآورده خواهد کرد.

مرکز خرید آرمان مشهد

مرکز خرید آرمان یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید مشهد به شمار می‌شود که معمولا خانمها علاقه بیشتری به گشت و گذار در آن دارند. در مرکز خرید آرمان مشهد فروشگاههای مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند و به عبارتی عمده فروشگاههای این مرکز خرید به محصولات آرایشی بهداشتی اختصاص داده شده است. البته فروشگاههای مختلف دیگری نیز در مرکز خرید آرمان فعالیت می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به: پوشاک، اسباب بازی، لوازم دکوری، خشکبار، لوازم موبایل، لوازم منزل و… اشاره کرد. این مرکز خرید در خیابان نواب صفوی و نرسیده به وحدت قرار گرفته و افرادی که در هتل سروش اقامت دارند در همسایگی این مرکز خرید قرار گرفته‌اند.

بازار رضا مشهد

بازار رضا به جرات پرترددترین بازار در این شهر به شمار می‌رود و تقریبا می‌توان گفت که تمامی ‌گردشگران حتی برای یکبار هم که شده از آن دیدن می‌کنند. این بازار در نزدیکی حرم مطهر واقع شده و دارای دو خروجی از میدان 17 شهریور و فلکه آب می‌باشد. این مرکز خرید در سال 1355 فعالیت خود را با یک ساختمان دو طبقه آغاز کرد و امروزه نیز به همان شکل باقی مانده است. توجه داشته باشید که در بازار رضا دو راهرو در نظر گرفته شده و هر یک از این راهرو‌های اصلی به وسیله راهروهای فرعی به یکدیگر متصل شده‌اند و می‌توانید با استفاده از آنها خود را به راهرو دیگر برسانید. طبقه اول بازار رضا به فروشگاههای عتیقه، نقره، مهر، فیروزه، سجاده، تسبیح، عطر، زعفران، انواع ادویه و… اختصاص داده شده است و طبقه دوم نیز به کارگاههای انگشتر سازی و صنایع دستی تعلق گرفته است.

بازار بزرگ مرکزی مشهد

بازار مرکزی در نزدیکی میدان شهدا و در یکی از مسیرهای منتهی شده به حرم امام رضا(ع) قرار گرفته است. این مرکز خرید از جمله مراکز خرید شلوغ مشهد به شمار می‌رود و اغلب مردم به منظور خرید سوغاتی آن را انتخاب می‌کنند. این بازار در سال 1377 ساخته شده و چهار طبقه دارد. طبقه منفی یک و همکف دارای فروشگاههای متنوعی است که انواع اقسام اجناس را برای فروش گذاشته‌اند و می‌توانید اجناسی نظیر: مهر، جانماز، زعفران، انگشتر، عتیق، لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک، بدلیجات و… را از آن خریداری کنید.

ما میتوانید برای اطلاع از آخرین قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد و سایر بلیط های هواپیما از سیستم رزرواسیون سه کلیک استفاده نمایید.

بازار امین مشهد

بازار امین یکی از مراکز خرید ارزان قیمت مشهد به شمار می‌رود و به همین دلیل طرفداران بسیاری داشته و هرساله خیل عظیمی ‌از گردشگران از این بازار دیدن می‌کنند. مرکز خرید امین در نزدیکی حرم مطهر واقع شده و با اینکه امروزه بازارهای مدرن و لوکس جدیدی در مشهد احداث شده‌اند اما بازار امین هنوز هم طرفداران بسیاری داشته و از جمله بازارهای اصلی به شمار می‌رود. این مرکز خرید فروشگاه‌هایی متنوع داشته و از خواروبار و سوغاتی گرفته تا اسباب بازی و پوشاک در آن پیدا می‌شود.

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد در نزدیکی حرم و باغ ملی مشهد قرار گرفته و به دلیل فروشگاههای مختلفی که در خود جای داده به عنوان یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید مشهد شناخته می‌شود. در این مرکز خرید می‌توان انواع اجناس اصل و باکیفیت از قبیل: پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه را به همراه کیف، کفش، ساعت و… را خریداری کرد. توجه داشته باشید که بازار جنت از مغازه‌های لوکس و مدرن تشکیل نشده و حال و هوای خاص خود را دارد. نیمکتهایی در طول مسیر مرکز خرید وجود دارند که پس از خسته شدن از گشت و گذار می‌توانید خود را به یک بستنی بر روی این صندلیها مهمان کنید.

مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید خورشید یکی از مراکز خریدی است که به دلیل داشتن پارکینگ 3 طبقه می‌توانید به راحتی خودرو خود را پارک کرده و به بازدید از فروشگاههای آن بپردازید. این مرکز خرید در محله احمد آباد که یکی از شلوغ‌ترین و بهترین محله‌های مشهد به شمار می‌رود قرار گرفته است. با اینکه فروشگاههای متنوعی در مرکز خرید خورشید فعالیت می‌کنند اما عمده فروشگاه های آن را پوشاک و زیورآلات تشکیل داده‌اند. در نزدیکی این مرکز خرید ایستگاه مترو نیز وجود دارد و از این رو با استفاده از خط مترو می‌توانید بدون هیچ مشکلی خود را به سایر نقاط مشهد برسانید. شهربازی کودکان نیز این امکان را به شما می‌دهد تا فرزند خودتان را به گشت و گذار راضی کنید. فروشگاه‌های این مرکز خرید گاهی اوقات اقدام به ارائه تخفیفات ویژه می‌کنند که در این مواقع می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین اجناس را با قیمت ارزان خریداری کنید.

چناچه قصد سفر به مشهد را دارید،توصیه ما به شما رزرو تور مشهد میباشد.چراکه با رزرو تور به سادگی میتوانید از بسیاری از جاذبه های مشهد،مراکز خرید و… بازدید کنید.

نظرات کاربران