اوت لت مادرید

اوت لت های مادرید؛ برندها را با کمترین قیمت بخرید!

اوت لت مادرید

خرید کردن بخشی جدا نشدنی از سفر است؛ حتی اگر بودجه شما محدود باشد، باز هم تصمیم به خرید چند سوغاتی یا یادگاری خواهید گرفت. حالا، اگر مقصدتان یک کشور اروپایی آن هم در اسپانیا باشد که خرید کردن را غیرممکن می‌کند. بله، ما در مورد مادرید صحبت می‌کنیم، یکی از زیباترین و خاص‌ترین شهرهای اسپانیا.سفر به مادرید با وجود کلیساهای عجیب با معماری باورنکردنی، موزه‌های مختلفی که هر سلیقه‌ای را به وجد می‌آورد؛ جاهای دیدنی و حتی تفریحات شبانه باحال و خفن، تبدیل به یک خاطره خوش و فراموش نشدنی خواهد شد. به غیر از این‌ها مادرید مراکز خرید زیادی دارد که لذت گشت و گذار را برای شما دو چندان خواهد کرد. اگر نگران بودجه سفرتان هستید؛ پس ما به شما اوت لت های مادرید را پیشنهاد می‌کنیم.

اوت لت چیست؟

قبل از اینکه به این مراکز خرید بپردازیم؛ بیایید کمی بیشتر درباره اوت لت ها بدانیم و اصلا تفاوت آنها با دیگر مراکز خرید چیست؟

 اکثر برندها و تولیدکنندگان جهان برای هر فصل محصولات جدید خود را معرفی و سپس عرضه می‌کنند. پس تکلیف محصولات فصل‌ها و ماه‌های قبل چه می‌شود. چراکه اغلب افراد به دنبال کالاهای جدید و مد روز می‌روند. از طرفی، مسلما نگهداری این کالاها در انبار برای این شرکت‌ها هزینه‌های گزافی به دنبال خواهد داشت. بنابراین، این محصولات با قیمت‌های باورنکردنی و خیلی ارزان به فروشگا‌های اوت لت فروخته می‌شوند تا حداقل سودی در این میان داشته باشند.

خوشبختانه، این فروشگاه‌های در مادرید وجود دارند و شما می‌توانید محصولات مورد نظر خودتان را با قیمت‌های کمتر خریداری کنید. در اینجا حتی سوغاتی های مادرید نیز به وفور پیدا می‌شوند. فقط یک نکته وجود دارد که برخی از این اوت لت‌ها در داخل شهر و برخی دیگر در دهکده‌های اطراف قرار دارند که جای نگرانی نیست؛ چراکه سیستم حمل و نقل خوبی در مادرید وجود دارد.

10 مورد از اوت لت های مادرید

با شناخت این اوت لت‌ها قبل از برنامه‌ریزی و رزرو بلیط هواپیما آنلاین، می‌توانید تجربه یک خرید باکیفیت و قیمت مناسب را در سفر خود داشته باشید. 

1) دهکده لاس روزاس؛ از خرید در فضای باز لذت ببرید.

اوت لت مادرید

لاس روزاس ویلج یا همان دهکده لاس روزاس یکی از اوت لت های مادرید است که در فضای باز قرار دارد. در این دهکده بیش از 100 بوتیک مختلف وجود دارد که انواع پوشاک، لوازم تزئینی و… را از طراحان و برندهای مختلف می‌توان خریداری کرد. این جا رده سنی خاصی وجود ندارد و برای همه تقریبا یک چیز پیدا خواهید کرد. اگر هم خسته شدید؛ غذاخوری‌ها آماده پذیرایی از شما هستند. قبل از رفتن به این اوت لت حتما از مردم محلی درباره جشنواره‌های این بازار بپرسید؛ چراکه بیشتر اوقات رقص و اجرای موسیقی زنده در آن برپاست.

آدرس: 20 کیلومتری مادرید

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

تلفن: +34 916 40 49 00

2) Las Rozas the Style Outlets؛ برندهای معروف را با تخفیف‌های خوب پیدا کنید.

Las Rozas the Style Outlets از اوت لت های مادرید که در آن فروشگاه‌های مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید بهترین و معروف‌ترین محصولات برندهای جهان را با 30 تا 70 درصد تخفیف خریداری کنید. از میزان کیفیت این کالاها مطمئن باشد و به راحتی خرید کنید.

این بازار در زمان افتتاح اولین فروشگاه اوت لت در اسپانیا بود و اکنون در مجموع حدود 40 مغازه را در خود جای داده است که هر کدام چیز خاصی برای ارائه دارند. رستوران‌هایی را نیز در اینجا وجود دارند تا اگر خرید کردن شما طولانی شد و خسته و گرسنه شدید؛ دلی از عزا دربیاورید. جالب است بدانید که این اوت لت به قطار شهری بسیار نزدیک است و رفت و آمد را آسان‌تر کرده است.

خواهید یافت، بنابراین مجبور نیستید محل را ترک کنید تا چیزی برای خوردن پیدا کنید. Las Rozas The Style Outlets فقط در فاصله کوتاهی از ایستگاه قطار A-6 قرار دارد.

آدرس: خیابان del Noroeste  

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

تلفن: +34 916 40 20 42

3) اوت لت سن سپاستین San Sebastian de los Reyes The Style Outlets؛ بزرگترین اوت لت

اوت لت مادرید

سن سپاستین نیز یکی دیگر از اوت لت های مادرید است که لقب بزرگترین اوت لت کشور را به خودش اختصاص داده است. تعداد 120 فروشگاه مختلف در این مجموعه قرار دارند که انواع مختلف اقلام را با بهترین قیمت ارائه می‌کنند. در اینجا، شاهد فروش برندهای معروف دنیا با قیمت‌های باورنکردنی و عجیب خواهید بود.

از دیگر امکانات این مجموعه به غیر از مغازه‌ها، می‌توان به رستوران، یک پارک تفریحی، یک باشگاه ورزشی و یک سالن بولینگ اشاره کرد که اوقات سرگرم کننده‌ای را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کنند.

آدرس: خیابان Calle Salvador de Maradiaga

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

تلفن: +34 916 67 07 43

4) اوت لت Getafe The Style Outlets؛ همه نوع اقلام برند

Getafe the Style Outletsخانه برندهای محبوب و معروف جهانی است که از دیدن‌شان شگفت‌زده می‌شوید. البته تخفیف‌های خیلی خوب این مجموعه، حتماً را به یکی از محبوب‌ترین اوت لت های مادرید تبدیل کرده است. شاید هم به خاطر تنوع کالا باشد؛ چراکه انواع لوازم جانبی و کالاهای خانگی را نیز با کیفیت عالی می‌توانید خریداری کنید.  

در میان 69 فروشگاه اینجا، برخی از فروشگاه‌های مورد علاقه گردشگران شامل: آدولفو دومینگز، فیفتی فاکتوری، لیوایز، مانگو اوت‌لت، پاناما جک و پپه جین لندن هستند.

آدرس: خیابان ریو گوادالکیویر

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

5) اوت لت سامبیل مادرید؛ به راحتی قابل دسترس است.

اوت لت مادرید

سامبیل از دیگر اوت لت های مادرید است که همانند دیگر مراکز خرید انواع مختلفی از کالاها از جمله پوشاک در 130 فروشگاه به فروش می‌رسد. نکته قابل توجه در مورد این اوت لت، دسترسی آسان آن است که به هر طریقی می‌توانید خودتان را به این مجموعه برسانید. به غیر از مغازه‌ها، امکاناتی نظیر رستوران، چندین سینما، پارک بازی کودکان و… نیز قرار داده شده تا بتوانید خرید راحت و به صرفه‌تر داشته باشید.

آدرس: در شمال شرقی ایستگاه مترو La Fortuna و خیابان Calle de Mondragón

ساعات کاری: دوشنبه تا شنبه از 10 صبح تا 10 شب، یکشنبه از 11 صبح تا 9 شب

تلفن: +34 914 96 30 01

6) اوت لت OVElectro (Antes Outlet Village)؛ مخصوص لوازم الکترونیکی

OVElectro (Antes Outlet Village) یک مرکز خرید محبوب برای طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مختلف، از جمله لوازم خانگی و لوازم جانبی آنها است. کسی چه می‌داند شاید یک سشوار، قهوه‌ساز یا لوازم جانبی مورد نظرتان را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

علاوه بر مجموعه وسیعی از گزینه‌های مختلف لوازم برقی، تخفیف‌های قابل توجهی نیز در اینجا خواهید یافت. به علاوه، این نوع تنوع در یک مکان، تجربه خرید را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

آدرس: در منطقه Polígono Europolis

ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه از 10 صبح تا 2 بعد از ظهر، شنبه از 10:30 صبح تا 14 بعد از ظهر (یکشنبه‌ها هم تعطیل است)

تلفن: +34 916 37 11 67

7) اوت لت پنجاه؛ خرید هوشمندانه را امتحان کنید.

اوت لت مادرید

Fifty Outletیکی از پیشگامان روند خرید هوشمند است. شاید باورتان نشود اما در اینجا کارشناسانی هستند که می‌دانند چه نوع اقلامی با چه قیمتی مناسب است؛ بنابراین، کمک گرفتن از آن‌ها می‌تواند یک تجربه خرید متفاوت در یکی از اوت لت های مادرید باشد و البته، مقرون به صرفه. اغلب آنها در مد روز و لباس تخصص دارند، پس حتما این روش را امتحان کنید.

 بنابراین می توانید انتظار داشته باشید کارشناسانی را بیابید که می دانند چگونه اقلام با کیفیت را تهیه کنند و آنها را با قیمت های تخفیف ارائه دهند. لباس‌های مد روز و مد روز تخصص آنهاست، اما شما در مجموع چند مورد مختلف را پیدا خواهید کرد.

آدرس: خیابان Rivas-Vaciamadrid

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب

تلفن: +34 914 99 58 79

8) اوت لت ال کورت اینگلز؛ پرطرفدارترین اوت لت

El Corte Ingles یک فروشگاه بزرگ با اقلام مختلف از جمله لباس، لوازم جانبی و لوازم الکترونیکی است. این مرکز خرید با ارائه انواع فروشگاه‌های مختلف توانسته محبوبیت زیادی در میان گردشگران کسب کند. هر چند گشتن در میان این مغازه‌ها نیز نوعی تفریح و سرگرمی مفرح خواهد بود. به هر حال، ال کورت اینگلز را یکی از اوت لت های مادرید و گل سرسبد دیگر فروشگاه‌ها می‌دانند. کافی است فقط به دنبال ساختمان گرد و بزرگ با پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ باشید. آن را فقط در یک پیاده روی کوتاه به سمت غرب از ایستگاه Nuevos Ministryios  پیدا می‌کنید.

آدرس: خیابان Calle de Raimundo Fernández Villaverde

ساعات کاری: دوشنبه تا شنبه از 10 صبح تا 10 شب، یکشنبه از 11 صبح تا 9 شب

تلفن: +34 914 18 88 00

9) اوت لت اکسپشن؛ مملو از ظرافت و زیبایی

اوت لت مادرید

Ekseption یک فروشگاه باورنکردنی است که طیف گسترده‌ای از اجناس مد روز را در خود جای داده است. اینجا به عنوان یکی از اوت لت های مادرید، هر نوع سلیقه‌ای را راضی و خشنود می‌کند. نگران نباشید، ظاهر لوکس بودنش به معنای ورشکستگی نیست و تخفیف‌های زیادی را ارائه می‌دهند.

دسترسی به این فروشگاه آسان است، زیرا آن را درست در قلب مادرید در Calle Velazquez پیدا خواهید کرد فقط به خاطر داشته باشید که این مرکز خرید بیشتر روی پوشاک زنانه تمرکز دارد.

آدرس: منطقه Calle de Velázquez

ساعات کاری: دوشنبه تا شنبه از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر (یکشنبه‌ها بسته است)

تلفن: +34 915 77 43 53

10)    اوت لت SQRUPS؛ قیمت پایین و خرید با کیفیت

SQRUPS یک نوع منحصر به فرد از فروشگاه است که در آن انواع مختلفی از کالاها به فروش می‌رسد. یکی نکته قابل توجه درباره این مرکز خرید به عنوان یکی از اوت لت های مادرید، چرخش خرید آن است. در اینجا هر هفته کالاها، پیشنهادات و تخفیف‌ها تغییر پیدا می‌کنند. بنابراین، در بازدیدهای بعدی همیشه چیز جدیدی پیدا خواهید کرد. پیشنهاد ما این است که در ابتدای سفر به دیدن این مرکز خرید بروید تا بتوانید یک خرید جدید را هم در آخر سفرتان داشته باشید.

آدرس: منطقه Calle Calvario

ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه از 10:30 صبح تا 2:30 بعد از ظهر، شنبه از 10:30 صبح تا 2:30 بعد از ظهر (یکشنبه‌ها تعطیل است)

کلام آخر

بلیط هواپیما تهران مادرید شما را به شهری باورنکردنی که در آن فرهنگ، تاریخ، مد، مکان‌های دیدنی و مراکز خرید لوکس موج می‌زند؛ می‌برد. اگر برای اولین بار است که به این شهر سفر می‌کنید؛ پس راهنمای سفر به مادرید را مطالعه کنید تا شناخت بیشتری نسبت به آن داشته باشید. راستی فراموش نکنید از برندهای معروف دنیا در اوت لت های مادرید خرید کنید. 

نظرات کاربران