Legoland Istanbul
25 اردیبهشت 1402
استانبول

لگولند استانبول؛ اطلاعات لازم را از قبل بدانید!

لگولند استانبول در بایرام پاشا افتتاح شد و خیلی زود به یکی از بهترین پارک‌های تفریحی در این شهر تبدیل گردید. سفری به دنیای رنگارنگ و زیبای لگوها که نه فقط بچه‌ها، بلکه بزرگتر‌ها را نیز ذوق‌زده می‌کند. میلیون‌ها آجر لگو در شکل‌ها و طرح‌های مختلف با بازی‌ها و سرگرمی‌های متنوع، فضایی را برای خلاقیت، گردش و تخیل افراد به خصوص کودکان فراهم کرده تا بهترین و فراموش‌نشدنی تفریح را در سفرتان به استانبول داشته باشید. 

رزرو تور استانبول

در این مقاله، اطلاعاتی در مورد لگولند استانبول ارائه خواهیم داد، جزئیات آنچه در پارک اتفاق می‌افتد را شرح می‌دهیم و نکاتی را در مورد نحوه رسیدن به آنجا عنوان می‌کنیم.

همین حالا قیمت بلیط هواپیما استانبول را چک کنید!

کمی با لگولند استانبول آشنا شویم

Legoland Istanbul

لگولند استانبول جایی است که دوستداران لگو می‌توانند رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند. هنگامی که تور گردشگری خود را شروع می‌کنید، ابتدا با کارخانه LEGO روبرو می‌شوید. افسران عکس شما را می‌گیرند و این عکس در پایان تور ادیت شده و به شما ارائه می‌شود. این کارخانه دارای استخرهای لگو است و بازدیدکنندگان می توانند شخصیت‌های لگو خود را طراحی کنند و بسازند. سپس می‌توانید به سراغ بازی لیزری Kingdom Adventure بروید. این بازی یک تجربه بسیار سرگرم‌کننده برای همه بازدیدکنندگان است، نه فقط برای بچه‌ها.

بعد از بازی لیزری ماجراجویی پادشاهی وارد مینی‌لند می‌شوید که با ادامه تور، شاهزاده خانم را نجات می‌دهید. در اینجا می‌توانید با لگوها از منظری متفاوت به کشور ما و جهان نگاه کنید. تمام کشورهای روی زمین از لگو ساخته شده‌اند، واقعا دیدنی و جالب است.

ایستگاه بعدی شما زمین بازی رکاب زدن والدین است. هرچه سریع‌تر بچرخید، بازی برای بچه‌ها هیجان‌انگیزتر می‌شود. 

شهربازی استانبول پیشنهاد 3 کلیک
15 مورد از شهربازی های استانبول؛ زمین بازی بزرگسالان و پارادایس کودکان

تجربیات مهیج دیگر لگولند استانبول 

لگولند استانبول همچنین فعالیت‌های مختلفی مانند خانه‌های لگو، کافه‌ها و مسابقات اتومبیل‌رانی را ارائه می‌دهد. این بازدید باشکوه را هرگز فراموش نخواهید کرد.

از طرفی دیگر، دو اتاق برای رویدادها و جشن‌های خاص وجود دارد. در اینجا می‌توانید تولد فرزند خود را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و عالی جشن بگیرید. فضای اتاق‌ها از قبل به شیو‌ه‌ای زیبا و با طرح‌های مخصوص مناسبت‌ها طراحی شده‌اند و کارمندان نیز به خوبی به شما کمک خواهند کرد. در کنار همه این موارد، در لگولند، سرسره‌های مختلفی تعبیه شده تا لذت و هیجان سفر به دنیای لوگند را برای شما همیشگی کنند. 

از طرفی، لگولند استانبول با بازی‌های لگو به رشد هوش کودکان کمک می‌کند و در عین حال خلاقیت آن‌ها را نیز بهبود می‌بخشد. به همین دلیل، مربیان اکیدا بازدید از این مکان و انجام بازی‌های لگو را به والدین توصیه می‌کنند.

همچنین فروشگاه‌های مختلفی در خارج از منطقه دیدنی وجود دارد که می‌توانید لگوهای مختلف را از این فروشگاه‌ها خریداری کنید.

داخل لگولند استانبول چه خبر است؟

مطمئنا فضایی با این پتانسیل و زیبایی، چیزهای زیادی برای ارائه و سرگرمی دارد. بیایید نگاهی به تجربیات ارائه شده در لگولند استانبول بیندازیم:

مینی لند جذاب و باحال

لگولند استانبول

مینی لند یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های لگولند استانبول است. در اینجا می‌توانید یک شهر مینیاتوری ساخته شده از لگو را از نزدیک ببینید. جالب است که تمام بناهای معروف استانبول با لگو ساخته شده‌اند و در ابعاد کوچک قابل مشاهده هستند. این شهر مینیاتوری شامل بیش از 15 مکان دیدنی استانبول مانند برج گالاتا، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و بسیاری ساختمان‌های تاریخی دیگر است.

سینمای 4 بعدی لگولند

این سینما ترکیبی از انیمیشن‌های خیره‌کننده لگو، جلوه‌های ویژه و فناوری چهار بعدی برای یک تجربه سینمایی فراموش‌نشدنی است. در اینجا می‌توانید شاهد ماجراجویی‌های شخصیت‌های LEGO باشید.

هیجان یک بازی لیزری در اتاق بازی

چنگ با لیزر و اتاق بازی از دیگر بخش‌های جذاب لگولند هستند. این جاذبه یک بازی لیزری سرگرم‌کننده است که بازیکنان می‌توانند با هدف گرفتن منابع با شلیک لیزر با دشمنان خود مبارزه کنند.

رزرو تور استانبول با سه کلیک خوبه!

کارگاه ساخت لگو 

Lego workshop

 در این بخش، بازدیدکنندگان و کودکان می‌توانند این فرصت را داشته باشند که خلاقیت خود را با استفاده از آجرهای LEGO کشف کنند. ماشین، خانه، هواپیما و هر چیزی که دوست دارند را با لگو بسازند و همانجا آن را امتحان کنند. این بخش نه تنها یکی از دوست‌داشتنی‌ترین تفریحات برای بچه‌ها است، بلکه به قدرت تخیل و خلاقیت آن‌ها نیز کمک می‌کند. 

شهر DUPLO

این بخش برای کودکان خردسال است و فرصتی برای ساخت و کاوش با استفاده از بلوک‌های DUPLO فراهم می‌کند.

شهربازی ویالند استانبول؛ چه دارد و چه انتظاری داشته باشید! پیشنهاد 3 کلیک
همه چیز درباره شهربازی ویالند استانبول؛ قیمت بلیط، ساعات کاری و جاذبه‌ها

کارخانه لگو

در این بخش می‌توانید از نزدیک ببینید که لگوها به چه صورت و با چه چیزهایی ساخته می‌شوند. 

شاگرد مرلین شعبده‌باز شوید

لگولند استانبول

  Merlin’s Apprentice یک بازی ماجراجویی و سرگرم‌کننده است. در اینجا، به عنوان شاگرد شعبده باز، بازدیدکنندگان می‌توانند با شخصیت‌های لگو در جهان‌های جادویی ارتباط برقرار کرده و ماجراجویی کنند. 

ماشین بساز و امتحان کن

این بخش جذاب، فرصتی برای ساخت و مسابقه اتومبیل‌های مسابقه‌ای فراهم می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند وسایل نقلیه خود را در منطقه مخصوص لگوها بسازند، آزمایش کنند و مسابقه دهند.

کاروانسرای والده خان استانبول پیشنهاد 3 کلیک
کاروانسرای والده خان استانبول و گرفتن عکس های اینستاگرامی!

هزینه ورودی لگولند استانبول

هزینه ورودی لگولند استانبول به صورت روزانه در حدود 130 لیر است. همچنین قیمت بلیط دوبل آکواریوم در حدود 198 لیر خواهد بود. اگر بخواهید عضویت سالانه در این پارک دوست داشتنی داشته باشید، باید چیزی در حدود 435 لیر هزینه پرداخت کنید. 

با خرید اینترنتی بلیط می‌توانید از دردسر انتظار در صف خلاص شوید و بلیط خود را با قیمت‌های تخفیفی تهیه کنید. بازدیدکنندگان زیر 14 سال نمی‌توانند بدون داشتن همراه وارد لگولند استانبول شوند. قیمت بلیط برای کودکان و بزرگسالان یکسان است و هیچ نوع بلیط متفاوتی وجود ندارد.

ساعات کاری لگولند

Legoland Istanbul

لگولند استانبول همه روزه پذیرای بازدیدکنندگان است. این مکان از ساعت 10:00 صبح باز و در ساعت 19:00 شب بسته می‌شود. اما ورودی بعد از ساعت 17:15 پذیرش نخواهد شد. در تابستان، ساعت تعطیلی یک ساعت بیشتر است، بنابراین LEGOLAND استانبول تا ساعت 20:00 در تابستان باز می‌ماند.

لگولند استانبول کجاست؟

این مکان در فروم استانبول، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ترکیه واقع شده‌است. این مرکز خرید در بایرام پاشا قرار گرفته و موقعیتی دارد که از هر نقطه استانبول به راحتی می‌توان به آن دسترسی داشت. پس چگونه می‌توان به LEGOLAND استانبول رسید؟

با ماشین

پس از ورود به بزرگراه E5، از خروجی “Hal-Otogar” خارج شده و جاده “Kuru Gıda Hali-Otogar” را دنبال کنید. همچنین پس از ورود به بزرگراه TEM از خروجی «اوتوگار» خارج شده و جاده «Kartaltepe-Yıldırım-Kocatepe» را دنبال کنید.

با اتوبوس 

لگولند استانبول

با استفاده از اتوبوس‌های A 32و T32   که از 32 (Cevatpaşa-Eminönü) Kartaltepe عبور می‌کنند، می توانید به راحتی به منطقه فروم برسید.

با مترو

می‌توانید با استفاده از متروی خط فرودگاه آتاتورک – Yenikapı در ایستگاه فروم استانبول پیاده شوید. کسانی که از سمت آناتولی شهر می‌آیند می توانند با متروبوس به ایستگاه مرتر بیایند و به خط مترو فرودگاه ینیکاپی-آتاتورک تغییر مسیر دهند.

برای گذراندن یک روز سرگرم کننده در این مکان فوق العاده آماده شوید که به راحتی می توانید با ماشین و وسایل حمل و نقل عمومی به آنجا برسید!

رزرو هتل های 5 ستاره استانبول

حرف آخر

امیدوارم این اطلاعات در مورد تجربیات ارائه شده در لگولند استانبول به بازدیدکنندگان کمک کرده باشد تا ایده واضح‌تری از نوع تجربه‌ای که انتظار دارند، پیدا کنند. اگر به همراه خانواده به این شهر سفر می‌کنید، یک خاطره فراموش‌نشدنی و عالی برای فرزندانتان به وجود بیاورید. در لگولند خاطره‌سازی کنید.

سوالات متداول

لگولند استانبول کجا قرار دارد؟

لگولند استانبول در مرکز خرید فروم استانبول، واقع در منطقه بایرام پاشا، قرار دارد.

چه فعالیت‌هایی در لگولند استانبول وجود دارد؟

لگولند استانبول شامل بخش‌های مختلفی مانند ایستگاه ساخت و ساز، آزمایشگاه کشف لگو، سینمای ۴D، و اتاق‌های تم بازی می‌شود که کودکان می‌توانند در آن‌ها بازی کنند و سازه‌های لگو بسازند.

آیا لگولند استانبول برای سنین خاصی مناسب است؟

لگولند استانبول بیشتر برای کودکان بین سنین ۳ تا ۱۰ سال طراحی شده است، اما فعالیت‌هایی نیز برای خانواده‌ها وجود دارد که با هم می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

آیا بلیت‌های لگولند استانبول را باید از قبل تهیه کرد؟

بله، توصیه می‌شود که بلیت‌ها را قبل از بازدید از طریق وب‌سایت رسمی لگولند استانبول تهیه کنید تا از دسترسی به پارک و جلوگیری از ناامیدی در صورت پر بودن ظرفیت اطمینان حاصل شود.

نظرات کاربران