مجموعه ایران فان تهران
16 فروردین 1402
تهران

مجموعه ایران فان تهران؛ خوشگذرانی در تهران

ایران فان تهران در نقاط مختلف پایتخت مجموعه‌های تفریحی تاسیس کرده است که شامل مجموعه دارآباد، مجموعه رصدخانه خورشیدی و موزه شهاب‌سنگ، مجموعه ژوراسیک و اسپایدر پارک و مجموعه تفریحی گلابدره می‌شود. پس اگر می‌خواهید در سفر به تهران یک تیر و چند نشان بزنید و حسابی خوش بگذرانید به زیر مجموعه‌های ایران فان تهران مراجعه کنید، دایناسورهای غول پیکر متحرک را از نزدیک ببینید، آسمان شب را از دوربین بهترین تلسکوپ ایران  تماشا کنید، سوار سورتمه شوید و در کنار جمع خانواده و دوستان لحظات شیرین و هیجان‌انگیزی بسازید.

رزرو بلیط هواپیما تهران با سه کلیک!

مجموعه دارآباد تهران شامل چهار تم پارک آموزشی تفریحی است که هر یک داستان خاصی برای گفتن دارد. هیومن پارک، رویا پارک، دکترلند، رصدخانه خورشیدی و موزه شهاب‌سنگ بخش‌های مختلف مجموعه دارآباد از ایران فان تهران است. مجموعه دارآباد و تم پارک‌ها برای همه سنین و برای تمام اعضای خانواده مناسب است پس در سفر به تهران دیدن تم پارک‌های مجموعه دارآباد و ثبت لحظات دلنشین را از دست ندهید.

هیومن پارک؛ سفر به درون بدن انسان

هیومن پارک

اگر به پزشکی علاقه دارید و یا دوست دارید فرزندانتان با بدن خود بیشتر آشنا شوند هیومن پارک برای خانواده شما مناسب است. هیومن پارک یا تم پارک بدن انسان اولین نمونه از این نوع پارک در ایران است که در دارآباد تهران تاسیس شده است. آنچه در این تم پارک انتظار شما را می‌کشد مولاژهای بسیار بزرگ از اندام‌های داخلی و بیرونی بدن است که هیجان یادگیری درباره بدن انسان را چند برابر می‌کند.

برای شروع سفر در تم پارک بدن انسان، وارد گوش می‌شوید و بعد از مغز، چشم، بینی، دهان، ریه، قلب، کلیه، معده وارد روده می‌شوید و سپس از بدن خارج خواهید شد. در این سفر هیجان‌انگیز به درون بدن انسان یک لیدر شما را همراهی خواهد کرد. در این تم پارک می‌توانید به غرفه عکاسی نیز مراجعه کنید و با پرداخت هزینه جداگانه از گردش خود عکس‌های زیبا بگیرید. اگر گردش در بدن انسان به درازا کشید برای وعده ناهار به رستوران مجموعه دارآباد مراجعه کنید. همچنین مجموعه داراباد دارای پارکینگ است و دغدغه پیدا کردن جای پارک برای خودرو نخواهید داشت.

قیمت بلیط هیومن پارک

قیمت بلیط هیومن پارک یا تم پارک بدن انسان برای هر نفر 150 هزار تومان است. برای کودکان بالای سه سال باید بلیط تهیه شود. برای خرید اینترنتی بلیط هیومن پارک می‌توانید به سایت مجموعه ایران فان تهران مراجعه کنید. در ضمن خرید آنلاین بلیط می‌تواند شامل تخفیف هم باشد. 

آدرس هیومن پارک دارآباد

میدان نیاوران، خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، خیابان موزه، انتهای خیابان موزه، موزه حیات وحش دارآباد, هیومن پارک. همچنین برای دسترسی سریع به هیومن پارک می‌توانید از مترو تهران استفاده کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به هیومن پارک ایستگاه تجریش، ایستگاه نوبنیاد، ایستگاه اقدسیه. 

ساعت کاری هیومن پارک

هیومن پارک دارآباد تهران هر روز حتی تعطیلات از ساعت 10 صبح تا 10 شب دایر است.

رویا پارک

رویا پارک

آیا دوست دارید در یک تم پارک خاص حواس پنجگانه خود را به چالش بکشید؟ خب پس با ما در رویا پارک مجموعه دارآباد که زیر مجموعه ایران فان تهران است همراه شوید. قالیچه پرنده، ملاقات با آرش کمانگیر، قرار گرفتن در دستان یک گوریل بزرگ، اتاق بی‌نهایت، اتاق وارونه، اتاق آیینه‌ها و سفر در کهکشان تنها گوشه‌ای از سرگرمی‌های رویا پارک تهران است. با مراجعه به غرفه عکاسی می‌توانید از عکاسان مجموعه بخواهید تا تصاویر هیجان‌انگیزتان در رویا پارک را برایتان ثبت کنند. هزینه غرفه عکاسی جداگانه است. اگر هم نمی‌خواهید هزینه اضافی متقبل شوید با دوربین موبایل خود عکس بگیرید و لحظات خوش را کنار دوستان و خانواده ثبت کنید. 

قیمت بلیط رویا پارک 

قیمت بلیط رویا پارک از مجموعه ایران فان تهران برای هر نفر 150 هزار تومان است. برای کودکان بالای سه سال باید بلیط تهیه شود. برای خرید اینترنتی بلیط رویا پارک نیز می‌توانید به سایت مجموعه ایران فان تهران مراجعه کنید. در ضمن خرید آنلاین بلیط می‌تواند شامل تخفیف باشد.

 آدرس رویا پارک تهران

تهران، میدان نیاوران، خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه، ورودی موزه حیات وحش دارآباد.

ساعت کاری رویا پارک

رویا پارک دارآباد هر روز حتی تعطیلات از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان شما خواهد بود.

دکترلند 

دکترلند

معمولا وقتی از کودکان می‌پرسید می‌خواهند چه کاره شوند، می‌گویند پزشک. اگر رویای فرزند شما نیز پزشکی است او را به دکترلند ببرید چون دکترلند یک بیمارستان واقعی مخصوص کودکان است. در این بخش از مجموعه دارآباد تهران که زیر نظر ایران فان تهران قرار دارد کودکان 4 تا 14 ساله روپوش سفید پزشکی به تن می‌کنند و در نقش یک پزشک به بیماران خود رسیدگی می‌کنند. دکترلند بخش‌های مختلفی دارد: بخش اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی، اتاق عمل، مراقبت‌های ویژه (ICU)، بخش اطفال و نوزادان، چشم پزشکی و دندانپزشکی در دکترلند وجود دارد. همچنین کودکان اجازه دارند با تمام ابزارها و وسایل پزشکی بازی کنند. 

شاید جالب باشد که بدانید که هنگام بازدید از دکترلند یک لیدر آموزش دیده و وارد به امور پزشکی با شما و خانواده‌تان همراه می‌شود تا اطلاعات مورد نیاز برای هر یک از دستگاه‌ها و بخش‌ها را در اختیار شما و کودکتان قرار بدهد. همچنین در دکترلند کودکان آموزش‌های اولیه مربوط به بخش اورژانس را از مربیان کارآزموده از سازمان اورژانس کشور دریافت می‌کنند و در پایان گواهی پایان دوره به کودکان تعلق می‌گیرد. در دکترلند نیز غرفه عکاسی وجود دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید لحظات زیبای فرزندانتان را ثبت کنید.

قیمت بلیط دکترلند 

قیمت بلیط دکترلند از مجموعه ایران فان تهران برای هر نفر 100 هزار تومان است. برای کودکان بالای سه سال باید بلیط تهیه شود. برای خرید اینترنتی بلیط دکترلند نیز می‌توانید به سایت مجموعه ایران فان تهران مراجعه کنید. در ضمن خرید آنلاین بلیط می‌تواند شامل تخفیف باشد.

 آدرس دکتر لند

تهران، میدان نیاوران، خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه.

ساعت کاری دکتر لند

دکترلند دارآباد هر روز حتی تعطیلات از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان شما خواهد بود.

رصدخانه خورشیدی و موزه شهاب سنگ

رصدخانه خورشیدی تهران

اگر به تماشای آسمان و ستاره‌ها علاقه دارید این بخش از مجموعه دارآباد برای شما مناسب است. این رصدخانه با دو تلسکوپ مدرن یکی از مجهزترین رصدخانه‌های ایران است و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا علاوه بر رصد خورشید بتوانند به تماشای ماه، سیاره‌ها و اجرام آسمانی در روز و شب بنشینند. در کنار مجموعه رصدخانه یک موزه شهاب سنگ نیز وجود دارد که هیجان تماشای آسمان از دوربین تلسکوپ را چند برابر می‌کند. شهاب سنگ‌های این مجموعه از سراسر دنیا جمع‌آوری شده‌اند. رصدخانه و موزه نیز دارای غرفه عکاسی است. نکته‌ای که باید هنگام مراجعه به رصدخانه بدانید این است در صورت وجود آلودگی هوا، ابر، بارش باران و نامساعد بودن هوا امکان رصد وجود ندارد.

آدرس رصدخانه و موزه شهاب سنگ دارآباد

تهران، انتهای خیابان آجودانیه، خیابان موزه، موزه حیات وحش دارآباد، مجموعه رصدخانه خورشیدی.

قیمت بلیط موزه شهاب سنگ و رصدخانه خورشیدی

قیمت بلیط رصدخانه خورشیدی از مجموعه ایران فان تهران برای هر نفر 100 هزار تومان است. برای کودکان بالای سه سال باید بلیط تهیه شود. برای خرید اینترنتی بلیط رصدخانه خورشیدی نیز می‌توانید به سایت مجموعه ایران فان تهران مراجعه کنید. در ضمن خرید آنلاین بلیط می‌تواند شامل تخفیف باشد.

ساعت کاری رصدخانه خورشیدی

رصدخانه خورشیدی دارآباد هر روز حتی تعطیلات از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان شما خواهد بود. همچنین در صورت وجود آلودگی هوا، ابر، بارش باران و نامساعد بودن هوا امکان رصد وجود ندارد.

مجموعه ژوراسیک و اسپایدر پارک تهران

مجموعه ژوراسیک

برای کسانی که به حیوانات علاقه دارند و دوست دارند حیوانات منقرض شده را در ابعاد واقعی خود ببینند مجموعه ژوراسیک و اسپایدر پارک که زیر نظر مجموعه ایران فان تهران قرار دارد بهترین گزینه است. در این پارک با ماکت‌های غول‌پیکر متحرک روبرو می‌شوید که کاملا روباتیک است و فضایی هیجان‌انگیز برای خانواده‌ها فراهم می‌آورد تا در ابعاد نزدیک به واقعیت با موجودات منقرض شده آشنا شوند. همچنین در این مجموعه بیش از 60 دایناسور و چند گونه دیگر از حیوانات به چشم می‌خورد. 

پارک ژوراسیک و اسپایدر پارک تهران برای تمام سنین مناسب است پس اگر به همراه خانواده و کودکانتان به تهران سفر می‌کنید تماشای ماکت‌های غول‌پیکر مجموعه ژوراسیک تهران را از دست ندهید. در ژوراسیک پارک می‌توانید از استخر توپ، ایرهاکی کودکان،  بسکتبال کودکان، بخش ماهیگیری کودکان، اسب گردان، ترامپولین، دربی، بیل مکانیکی، کشتی صبا و چرخ و فلک استفاده کنید. 

در مجموعه ژوراسیک و اسپایدر پارک تهران می‌توانید به همراه مربی به دل جنگل‌های وحشی سفر کنید و حیوانات را لمس کنید، با آن‌ها آشنا شوید و درباره آن‌ها بیاموزید. حیواناتی مانند لاک پشت، خرگوش، جوجه تیغی، مارمولک، قورباغه، خرچنگ و حتی مار آبی در جانگل‌لند این مجموعه نگهداری می‌شود. فضای جانگل‌لند مشابه فضایی مشابه جنگل واقعی است.

آدرس پارک ژوراسیک و اسپایدر پارک

سعادت آباد، انتهای بلوار پاکنژاد، میدان بهرود، انتهای بلوار شقایق.

قیمت بلیط ژوراسیک و اسپایدر پارک

برای اطلاع از قیمت بلیط مجموعه ژوراسیک و اسپایدر پارک باید با مجموعه ایران فان تهران تماس بگیرید. 

ساعت کاری ژوراسیک و اسپایدر پارک

ژوراسیک و اسپایدر پارک هر روز حتی تعطیلات از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان شما خواهد بود.

مجموعه تفریحی سورتمه گلابدره

سورتمه گلابدره

یکی از جاهای دیدنی تهران که زیر مجموعه ایران فان تهران است بوستان تفریحی گلابدره است. در این بوستان سورتمه‌سواری را تجربه می‌کنید، سوار ماشین کوبنده می‌شوید و از سافاری، پارک وحشت و سینما پرواز لذت خواهید برد. لحظات هیجان‌انگیز می‌سازید و در کنار اعضای خانواده و دوستانتان خوش می‌گذرانید. سورتمه تهران در بوستان گلابدره یکی از بهترین، مرتفع‌ترین و خوش آب و هواترین سورتمه‌های تهران است. این سورتمه با نمایی از دربند و طبیعت زیبای تهران نیز یکی از طولانی‌ترین مسیرهای سورتمه سواری کشور است. 

سورتمه سواری در بوستان گلابدره قوانین مشخصی دارد: حداکثر وزن 110 کیلوگرم، کودکان با قد زیر 120 سانتیمتر نیاز به تهیه بلیط ندارند و باید به همراه بزرگتر سوار شوند و کودکان ۶ سال به بالا قد اگر به ۱۲۰ سانتی متر رسیده باشد الزاماً باید تنها استفاده کنند. همچنین در این مجموعه می‌توانید سوار ماشین کوبنده بشوید و از سرعت و افزایش آدرنالین خونتان نهایت لذت را ببرید.

قیمت بلیط مجموعه گلابدره

قیمت بلیط سورتمه گلابدره 80000 تومان و قیمت بلیط ماشین کوبنده 50000 تومان است. 

آدرس مجموعه گلابدره

تهران خیابان دربند، نرسیده به میدان دربند، انتهای خیابان اسدالهی. 

ساعت کاری مجموعه گلابدره

مجموعه تفریحی سورتمه گلابدره هر روز حتی تعطیلات از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان شما خواهد بود.

وقت گذرانی و خوشگذرانی در تم پارک‌ها برای همه جذاب است، کوچک و بزرگ هم نمی‌شناسد. از دکترلند تا رصدخانه خورشیدی و پارک ژوراسیک با ماکت‌های غول پیکر و حتی سورتمه سواری در طبیعت زیبای دربند تهران در مجموعه ایران فان تهران ممکن است. پس در سفر به تهران با اعضای خانواده یا دوستان از مجموعه‌هایی که معرفی کردیم لذت ببرید. 

نظرات کاربران