استانبول

نزدیکترین هتل‌ها به سفارت کانادا در استانبول

آمارها خود گواه هستند که تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۶۴۰۰۰ ایرانی به کانادا مهاجرت‌کرده‌اند. زمانی که این گزاره‌ را در کنار عدم دسترسی ایرانیان به ویزای شنگن و کشورهای آمریکای شمالی قراردهید، دم خروس بیرون میزند و مشخص می‌شود که ترکیه به عنوان همسایه عزیز ایران زمین، پذیرای خیل عظیم هموطنانی است که از سفارت کانادا در استانبول، عازم دیار یار هستند. درادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته‌باشیم به نزدیک‌ترین هتل‌های اطراف سفارت کانادا در استانبول. با خواندن این مقاله، هتل استانبول خود را راحت تر پیدا کنید!

رزرو تور استانبول

کجاست آن پرچم و سفارت

اگر در تور استانبول خود به دنبال سفارت کانادا در استانبول هستید آدرسش این است: محله لونت – خیابان بویوکدره – برج تکفن. ساعت کاری سفارت هم روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر است. حال و پس از بیان آدرس و زمان مراجعه، نوبت به جای خواب و مکان ماوا می‌رسد که در این زمینه، استانبول هتل‌های شیکی برای پیشنهاد دارد. در ادامه هتل‌های لوکس اطراف سفارت کانادا در استانبول عبارتنداز:

هتل ۵ ستاره شرایتون Sheraton

در قلب شهر استانبول و چسبیده به سفارت کانادا، هتلی ۵ ستاره واقع شده‌است که شرایتون نام‌دارد. این هتل تنها چند قدم با گالری هنری آرتر و ۴ کیلومتر از کلیسای ارتدوکس یونانی پانایا فاصله‌دارد. هتل شرایتون دارای ۲۵۴ اتاق مهمان و با سلیقه خاص طراحی شده‌است. این هتل دارای استخر سرپوشیده و سرویس رفت و برگشت رایگان است. همچنین مهمانان می‌توانند از مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و ماساژ احیاکننده نهایت کِیف را ببرند.

در باب جهانی بودن خدمات هتل شرایتون همین بس که در این اقامتگاه رستورانی خواهید‌یافت که، غذاهای بین المللی و ترکی سرومی‌کند و کارکنان پذیرش که به زبان انگلیسی و ترکی صحبت‌می‌کنند، همیشه آماده کمک هستند. از دیگر نقاط محبوب نزدیک هتل شرایتون می‌توان به خیابان استقلال، میدان تقسیم و برج گالاتا اشاره‌کرد.

آدرس: استانبول – محله بی‌اوغلو – چسپیده به سفارت کانادا در استانبول. گفتنی‌است که نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که ۴۰ کیلومتر با مرکز شهر و هتل شرایتون فاصله‌دارد.

هتل ۵ ستاره ویندهام گرند استانبول لونت Wyndham Grand Istanbul Levent

هتل‌های اطراف سفارت کانادا در استانبول

تنها با دریافت خدمات درجه یک در هتل ۵ ستاره ویندهام گرند است که می‌توانید حال سلبریتی‌ها را درک‌کنید. هتل ویندهام گرند با فضای داخلی مجلل در جاده بویکدره واقع شده‌است. این هتل دسترسی مستقیم به ایستگاه متروی لونت و مراکز خرید متعدد از جمله پارک ازدیلک را از طریق اتصال زیرزمینی ارائه می‌دهد. میهمانان می توانند انواع خدمات بهداشتی و زیبایی را در ماساژور وسیع ۷۹۰۰ متر مربعی، از جمله استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سونا و حمام ترکی دریافت‌کنند. هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع که با اثاثیه زیبا، سیستم مدیریت اتاق مهمان، تزئین شده است و تلویزیون صفحه تخت ۴۷ اینچی با کانال‌های ماهواره‌ای را به پیشگاه مهمانان تقدیم می‌کند.

باید به این امکانات محشر وای فای رایگان، اینترنت پرسرعت، یک کتری برقی با چای و قهوه، اتو و میز اتو و در اکثر اتاق‌ها چشم‌انداز شهر را نیز اضافه‌کرد. نه یکی نه دوتا بلکه ۷ رستوران شامل بوفه و رستوران آلاکارته و سالن استراحت دردسترس است. می‌توانید روز خود را در بوفه و با یک صبحانه غنی با طیف گسترده‌ای از محصولات شروع‌کنید. اگر می‌خواهید تلفیقی از غذاهای ترکی و بین‌المللی را یکجا داشته‌باشید باید رستوران‌های پلازا ۱۷۷ و کارِمه که غذاهای مختلف و ترکی را سرو می‌کنند، امتحان‌کنید. مهمانان می‌توانند از نوشیدنی در کافه و وِرتیک یا در تراس خوش آب‌وهوای رستوران کارِمه لذت‌ببرند.

آدرس: استانبول – جاده بویکدره – محله شیشلی استانبول. فاصله هتل ویندهام گرند استانبول با سفارت کانادا تقریباً با پای پیاده ۹ دقیقه است. همچنین مراکز خرید متروسیتی و کانیون در چند قدمی این هتل قرارداشته و پارک ایستینه در ۵ کیلومتری آن قراردارد. فرودگاه استانبول هم ۴۵.۶ کیلومتر از هتل ۵ ستاره ویندهام گرند فاصله‌دارد.

هتل ۵ ستاره گرند جواهر Grand Cevahir

هتل‌های اطراف سفارت کانادا در استانبول

هتل گرند جواهر دارای استخر سرپوشیده، فضای باز و مرکز تناسب اندام با تردمیل است. اتاق‌های این هتل که در ۳.۸ کیلومتری میدان تقسیم و ۱.۱ کیلومتری مرکز خرید جواهر قراردارند، تلویزیون صفحه‌تخت و وای‌فای رایگان به مشتریان خود تقدیم می‌کنند. همچنین این هتل سرویس رایگان ساعتی به میدان تقسیم و مرکز خرید جواهر را دراختیار مشتریان خود قرارمی‌دهد.

همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و فضای استراحت با میز کار با نور مناسب و صندلی‌های راحتی شیک با دمپایی برای هر حمام اختصاصی ارائه شده‌است. اگر می‌خواهید فاز اروپایی داشته‌باشید باید در  رستوران دلیز که یک بوفه و صبحانه غنی ارائه می‌دهد، نوشیدنی یا غذای خود را سروکنید. با انتخاب قهوه ایتالیایی و سایر غذاهای خانگی، خاطره کافی برای پزدادن به اقوام خود خواهید‌داشت. مهمانان می‎توانند از غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی در فضای داخلی شیک رستوران سلطان لذت ببرند یا با نوشیدنی‌های خنک و با طراوت، در تراس آن استراحت کنند.

آدرس: استانبول – محله شیشلی. فاصله هتل گرند جواهر تا سفارت کانادا در استانبول درصورت استفاده از اتومبیل یا تاکسی تقریباً ۹ دقیقه است. همچنین فرودگاه‌های آتاتورک و استانبول به ترتیب ۱۸ و ۴۷  کیلومتر تا مرکز همایش هتل گرند جواهر فاصله‌دارد. مراکز خرید سیتی و پروفیلو به ترتیب ۲.۲ کیلومتر و ۲.۶ کیلومتر با این هتل فاصله‌دارند. خاطرنشان می‌شود که هتل گرند جواهر فقط ۱۵ دقیقه با پای پیاده تا برج ترامپ مسافت‌دارد.

هتل ۵ ستاره مونپیک Mövenpick

هتل‌های اطراف سفارت کانادا در استانبول

به آن دسته از گردشگرانی که همواره به پرکردن معده خود با لذیذترین غذاها می‌اندیشند، تنها هتل ۵  ستاره مونپیک در نزدیکی سفارت کانادا در استانبول پیشنهاد می‌شود. غذاهای انرژی‌زا مخلوط‌شده با آب یا ماست و میوه و سبزیجات تازه که در صبحانه به مهمانان ارائه می‌شود، حرکتی مهربانانه برای شروع روز در این هتل محسوب می‌شود. اگر هم یک تجربه خلاقانه شکلاتی شامل نمایش‌های زنده از چرخاندن ترافل گرفته تا کیک‌های شیرین را می‌خواهید باید هر روز بعدازظهر در لابی هتل مونپیک حاضرشوید. در هتل ۵  ستاره مونپیک در هر زمان با طیف وسوسه‌انگیزی از غذاها و نوشیدنی‌های مارک‌دار روبروهستید. لذت‌بردن از بستنی‌های لذیذ و خامه‌ای‌ترین ماست‌ها گرفته تا قهوه‌های معطر و شکلات سوئیسی، همگی یک امر روزمره در این هتل محسوب می‌شوند. علاوه بر این امکانات باید به اینترنت پرسرعت بی سیم و رایگان در سرتاسر هتل نیز اشاره‌کرد.

آدرس: استانبول – محله بشیکتاش – خیابان بویکدره. فاصله هتل مونپیک تا سفارت کانادا در استانبول با اتومبیل تنها ۶ دقیقه است. فاصله فرودگاه استانبول تا هتل مونپیک نیز ۴۰.۵ کیلومتر است.

هتل ۴ ستاره کارتون Cartoon

هتل‌های اطراف سفارت کانادا در استانبول

هتل کارتون با تزئینات خاص خود اقامتی بی‌نظیر را در قلب منطقه سنتی بی اوغلو استانبول ارائه می‌دهد. این هتل چشم‌انداز میدان تقسیم را ارائه می‌دهد و مجهز به رستورانی با نمای شیشه است. اتاق‌های هتل کارتون شامل وای فای رایگان و تلویزیون ماهواره‌ای، دارای تهویه مطبوع و حمام مدرن با دوش هستند. مهمانان می‌توانند شام را در رستوران عایشه که دیوارهای شیشه‌ای، سقف شیشه‌ای و حتی آسانسور شیشه‌ای دارد، میل‌کنند. همچنین می‌توانند از نوشیدنی با افق استانبول در پس‌زمینه خاطره‌ای خاص برای خود بسازند

همین حالا بلیط هواپیما استانبول را رزرو کنید و کارهای سفارتی خودتان را انجام بدین!

آدرس: استانبول – بلوار تارلابیس. فاصله هتل کارتون با سفارت کانادا در استانبول با ماشین تنها ۱۲ دقیقه است. همچنین هتل کارتون تنها ۲ دقیقه پیاده روی از میدان تقسیم و ایستگاه متروی مجاور آن فاصله‌دارد و با مرکز فرهنگی آتاتورک فقط ۵ دقیقه پیاده روی فاصله دارد. مسافت هتل کارتون تا فرودگاه استانبول ۵۰ کیلومتر است.

هتل ۴ ستاره دورا Dora hotel

هتل‌های اطراف سفارت کانادا در استانبول

هتل دورا در مرکز استانبول تنها ۱۰ دقیقه پیاده تا میدان پر جنب‌وجوش تقسیم استانبول فاصله‌دارد و مطابق معمول اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با امکانات مدرن و وای‌فای رایگان در سرتاسر محل اقامت ارائه می‌کند. اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای و چای‌ساز و قهوه‌ساز رایگان و همچنین سبد میوه است. صبحانه مفصل روزانه در بوفه ارائه می‌شود و رستوران آلاکارته غذاهای ترکی و بین المللی را سرومی‌کند. با گوش‌دادن به موسیقی زنده آرام‌بخش، می‌توانید از یک نوشیدنی با طراوت در لابی لذت ببرید. مهمانان در هتل دورا ارج و قرب فراوانی دارند و می‌توانند از میز تور و خدمات دربان در محل بهره‌مند شوند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ترتیب می‌دهد اما در طول روز خدمات رایگان جهت حمل‌و‌نقل به میدان تقسیم وجود‌‌دارد.

آدرس: استانبول – محله شیشلی. فاصله هتل چهار ستاره دورا با سفارت کانادا در استانبول با اتومبیل تنها ۱۲ دقیقه است. مرکز خرید دوست‌داشتنی نیسانتاسی ۱.۲ کیلومتر و ایستگاه مترو عثمانبی ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل مسافت‌دارند. گفتنی‌است که مسافت این هتل از فرودگاه استانبول ۵۰ کیلومتر است.

هتل ۴ ستاره پارک ددمان لونت Hotel Dedeman Park Levent

هتل‌های اطراف سفارت کانادا در استانبول

این هتل در منطقه تجاری استانبول و در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از مرکز نمایشگاه و کنوانسیون استانبول واقع شده‌است. این هتل با موقعیت مکانی در کنار مرکز خرید کانیون، ۲۳۲ اتاق به همراه محلی برای سرو نوشیدنی در باغ ارائه می‌دهد. هتل ۴ ستاره پارک ددمان لونت اتاق‌های راحت با امکانات استاندارد مثل تهویه مناسب و تلویزیون و دکوراسیون مدرن ارائه می‌دهند. از دیگر امکانات این هتل که برای عشاق بدن‌سازی و افراد عاشق سفر خانوادگی مناسب است، می‌توان به تختخواب و منوی کودکان و یک باشگاه حرفه ای بدن‌سازی اشاره‌کرد

آدرس: استانبول – محله شیشلی. این اقامتگاه ۴۰۰ متر از ایستگاه متروی لونت فاصله‌دارد. استادیوم ترک تلکام با ۱۰ دقیقه رانندگی قابل دسترسی است. فاصله این هتل با کنسولگری کانادا در استانبول با اتومبیل شخصی تنها ۶ دقیقه است و مسافت آن از فرودگاه استانبول نیز ۳۰.۸ کیلومتر است.

هتل ۴ ستاره کناک تکسیم Konak Taksim Hotel

هتل‌های اطراف سفارت کانادا در استانبول

این هتل ۴ ستاره مدرن در استانبول در چند قدمی مرکز کنگره و نمایشگاه استانبول (ICEC) قرارداشته و تنها ۸ دقیقه پیاده تا میدان تقسیم مسافت دارد و دارای ۲ رستوران و یک تراس است. اتاق‌های رنگارنگ هتل کوناک ترکیبی از دکوراسیون سنتی با امکانات مدرن از جمله وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی و چای و قهوه‌ساز است. اگر به غذاهای فصلی علاقه دارید خبر خوبی برای شما دارم زیرا رستوران این هتل یک صبحانه به صورت بوفه شامل غذاهای شیرین و خوش‎طعم تهیه‌شده با مواد فصلی سرومی‌کند. هتل کناک خدمات پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد و کارکنان میز پذیرش می‌توانند تورهای گشت‌وگذار، کرایه ماشین و سرویس جهت بازدید از جاذبه‌های محلی ترتیب‌دهند.

آدرس: استانبول – محله بی‌اوغلو – میدان تکسیم. فاصله هتل کناک تکسیم با سفارت کانادا در استانبول ۱۲ دقیقه بوده و از فرودگاه استانبول نیز ۳۱ کیلومتر مسافت‌دارد.

هتل ۳ ستاره لونت Levent

هتل‌های اطراف سفارت کانادا در استانبول

هتل ۳ ستاره لونت در استانبول نزدیک به مترو و در ۲۰۰ متری مراکز خرید کانیون و متروسیتی واقع شده‌است. نمی‌توان از هتل‌های سه ستاره، خدماتی حد اعلا و خیلی لوکس توقع داشت اما به هرحال هتل لونت دارای پارکینگ خصوصی رایگان است و اتاق‌های این هتل دارای وای فای رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای، مجهز به تهویه مطبوع و کف چوبی هستند.

آدرس: استانبول – منطقه شیشلی – محله زنکرایکولو. فاصله این هتل تا کنسولگری کانادا در استانبول با ماشین تنها ۲ دقیقه و پای پیاده فقط ۸ دقیقه است. همچنین مسافت هتل لونت از فرودگاه استانبول ۴۵ کیلومتر است.

هتل ۳ ستاره نوا فلتس Neva Flats

هتل‌های اطراف سفارت کانادا در استانبول

هتل نوا فلتس در یک ساختمان تاریخی بازسازی‌شده، اقامتگاهی بدون رستوران در بی اوغلو است. اما همانگونه که مستحضرهستید دسترسی به وای فای رایگان از نان شب واجب‌تر است و به همین دلیل وای فای رایگان در این هتل دردسترس است. اما نباید هتل نوا فلت را دست کم گرفت چون دارای آپارتمان با دکوراسیون مدرن، تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، حمام خصوصی دارای دوش، سشوار، اتاق با نمای شهری و پارکینگ رایگان است. اگر به دنبال یکی از هتل‌های اطراف سفارت کانادا در استانبول هستید که مقرون به صرفه باشد؛ اینجا را از دست ندهید!

آدرس: استانبول – محله بی‌اغلو. فاصله هتل با ماشین تا سفارت کانادا در استانبول تنها ۱۱ دقیقه بوده و مسافت آن از فرودگاه استانبول نیز ۳۰.۱ کیلومتراست. همچنین این هتل ۷۵۰ متر تا کلیسای سنت آنتوان مسیح، ۴۵۰ متر تا خیابان استقلال و ۹۵۰ متر از میدان تقسیم فاصله‌دارد.

سوالات پرتکرار

آدرس سفارت کانادا در استانبول کجاست؟

محله لونت – خیابان بویوکدره – برج تکفن.

چه طیفی از هتل‌ها در اطراف سفارت کانادا در استانبول قراردارند؟

می توان انواع هتل‌ها از ۵ ستاره تا ۳ ستاره را در اطراف سفارت کانادا در استانبول یافت.

نزدیکترین هتل ۵ ستاره به سفارت کانادا کدام‌است؟

هتل شرایتون Sheraton.

نزدیکترین هتل ۴ ستاره به سفارت کانادا کدام‌است؟

هتل پارک ددمان لونت Hotel Dedeman Park Levent

نزدیکترین هتل ۳ ستاره به سفارت کانادا کدام‌است؟

هتل ۳ ستاره لونت Levent

این مقالات را از دست ندهید!

نظرات کاربران