Belvedere Palace

ماه عسل در وین؛ عاشقانه ای درکنار نت‌های موسیقی

شهر موسیقی به دلیل کیفیت بالای زندگی، خانه‌های منحصر به‌ فرد، و انبوهی از غنای تاریخی محبوب است. این پایتخت جذاب اتریش که به عنوان یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد جهان شناخته می‌شود، ترکیبی بی نظیر از میراث سنتی، مدرنیته و عاشقانه‌های بی پایان را به گردشگران ارائه می‌دهد. شرکت در جشنواره‌ها، تماشای نمایش در سینماهای روباز یا خرید در بازارهای کریسمس از جمله بهترین کارهایی است که می‌توانید در وین انجام دهید. این همه شهر که به نمایش‌ها، اپرا و کنسرت‌های خود شهرت دارد، به زوج‌هایی که عاشق موسیقی، هنر و ایده‌های عاشقانه در میان معماری باستانی اروپا هستند،  پیشنهادهای جذابی می‌دهد. در این مقاله می‌خواهیم درباره ماه عسل در وین و تمام کارهایی که باید انجام دهید صحبت کنیم.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران وین یا قیمت بلیط هواپیما وین تهران به سه کلیک مراجعه کنید. همکاران ما با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما هستند.

7 کاری که باید در ماه عسل در وین انجام دهید

وین که به خاطر موزه‌ها، رستوران‌ها، بازارها و مناظر جالب  خود شهرت دارد، مقصدی عالی برای بازدید در ماه عسل است. پس بیایید ببینیم چه کارهایی برای ماه عسل در وین وجود دارد و چه چیزهایی را نباید از دست بدهید:

هافبورگ

Vienna Hofburg

این کاخ مهم تاریخی مقر حاکمان پادشاهی هابسبورگ بوده و امروزه محل کار و اقامتگاه رسمی رئیس جمهور اتریش است. این کاخ یکی از بهترین مقاصد ماه عسل در وین است که به عنوان اقامتگاه زمستانی امپراتوری عمل می‌کند. این مجموعه در مجموعه‌ای قرار دارد که ساختمان‌های متعدد، حدود 18 مجموعه ساختمان، 2600 اتاق و 19 حیاط را در خود جای داده است. هر ساختمان در این مجموعه منعکس کننده دوره‌های مختلف و معماری از جنبش های گوتیک، روکوکو، رنسانس و باروک است. این مجموعه با وسعت 59 هکتار شامل آپارتمان‌های امپراتوری، کلکسیون نقره، نمازخانه امپراتوری، موزه سیسی، خزانه داری هافبورگ و… است.

کلیسای جامع سنت استفان

هنگامی که در ماه عسل در وین، اتریش هستید، فراموش نکنید که کلیسای جامع سنت استفان را در لیست بازدیدهای خود قرار دهید. یکی از محبوب‌ترین نقاط دیدنی وین و مهم‌ترین کلیسای جامع اسقف اعظم و کلیسای گوتیک از سال 1722، کلیسای جامع سنت استفان با تمام زیبایی خود ایستاده است. می‌توانید از 343 پله تا اتاق دیده بان کارکنان بالا بروید و از منظره خیره کننده شهر لذت ببرید. سایر نقاط برجسته عبارتند از یک دخمه، ناقوس عظیم Pummerin، و گنجینه کلیسای جامع شامل مصنوعات مهم کلیسای جامع.

کاخ و باغ شونبرون

Schonbrunn Palace and Garden

یکی دیگر از بهترین مقصدهای ماه عسل در وین، کاخ شونبرون است. کاخ شونبرون متعلق به قرن هجدهم که به خاطر عظمت، معماری باشکوه و محیط زیبای پارک مانندش شناخته شده است و در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. این کاخ برای قرن‌ها خانه تابستانی هابسبورگ‌ها بود و بنابراین منعکس کننده ذائقه و علایق پادشاهان هابسبورگ بود. بیش از 1441 اتاق در این کاخ باروک و آپارتمان وجود دارد که شامل اتاق‌هایی می‌شود که توسط امپراتور فرانتس جوزف و ملکه ماریا ترزا استفاده شده است.

کاخ Belvedere

کاخ Belvedere شامل دو ساختمان مجلل باروک است و یک جاذبه بسیار محبوب در وین به حساب می‌آید. کاخ بالایی دارای چندین مجسمه و همچنین پلکان تشریفاتی با نقاشی‌های دیواری غنی و نقش برجسته‌های گچبری است. یک سالن مرمر و یک سالن 2 طبقه مجلل با چندین نقاشی دوره، مجسمه و نقاشی‌های دیواری سقف وجود دارد که ارزش دیدن دارد. کاخ دیگر نیز دارای یک تالار مرمر است که به خاطر نقاشی‌های دیواری سقفی بزرگ و مدال‌های گچی بیضی شکل شهرت دارد. همچنین می‌توانید گالری مرمر، کاخ زمستانی و Osterreichische Galerie Belvedere را ببینید. پیشنهاد می‌شود در برنامه ریزی برای ماه عسل در وین، حتماً از کاخ Belvedere دیدن کنید.

خیابان گرابن 

Graben St

خیابان معروف، تپنده و منحصر به فرد خرید در وین، گرابن است که در منطقه مرکزی منطقه داخلی شهر با ستون طاعون مستقر است. این خیابان که قدمت آن به روم‌ قدیم از قرن هفدهم و هجدهم برمی‌گردد، توسط کوچه‌های معروف و شیک احاطه شده است. این مکان را به برنامه ریزی ماه عسل در وین خود اضافه کنید و از بهترین فروشگاه‌های سنتی، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، سوپر مارکت‌های عالی با خواربار فروشی‌های اتریشی در خیابان گرابن دیدن کنید.

چرخ و فلک

ارائه یک تجربه باورنکردنی و رمانتیک در پارک تفریحی نمادین و عجیب و غریب چرخ و فلک غول پیکر پراتر، کاری است که باید امتحان کنید. آنها شام با نور شمع ارائه می‌دهند، بنابراین، می‌توانید یک کابین اجاره کنید و از بین انواع منوهای 3 غذای همراه با نوشیدنی انتخاب کنید. این سواری چندین چرخش طول می‌کشد تا زمانی که غذای خود را میل کنید و قطعا تجربه منحصر به فردی است که می‌توانید در ماه عسل  در وین خود داشته باشید.

Vienna Opera Ball

Vienna Opera Ball

این فرصت را برای رقصیدن والس با شریک زندگی خود در یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای اروپا از دست ندهید. اگر از وین بازدید می‌کنید، برای یک تجربه منحصر به فرد آماده باشید. در فصل زمستان، حدود 200 رویداد در اینجا سازماندهی می‌شود و معروف ترین مکان در وین برای زوج‌ها است.

مکان‌هایی برای اقامت در ماه عسل در وین

بهترین و رمانتیک‌ترین گزینه‌های اقامتی در وین عبارتند از:

سوئیت Schonbrunn Palace

Schonbrunn Palace vienna

برای داشتن بهترین تجربه های رمانتیک و سلطنتی در وین، می توانید یک سوئیت مجلل و بزرگ در کاخ شونبرون اجاره کنید. از روی تخت با سایبان چهار پوستر، می‌توانید سراسر پارک سرسبز Schonbrunn تا Gloriette Belvedere در بالای تپه را تماشا کنید.

Hotel Imperial

کاخ امپراتوری هافبورگ با ارائه خدمات شخصی درجه یک نیز جز شگفت ‌انگیزترین هتل‌های کاخ در وین است. این هتل از شهر تاریخی، اپرای ایالتی و Musikverein فاصله بسیار کمی دارد.

Hotel Sans Souci

Hotel Sans Souci

برای کمی داشتن ماه عسل بسیار شیک و در عین حال رمانتیک در وین، Sans Souci را انتخاب کنید. این هتل که در فاصله  5 دقیقه‌ای از بلوار Ringstrasse قرار دارد، با 5 لوستر درخشان و یک استخر سرپوشیده 20 متری نورپردازی شده و یکی از بهترین هتل‌های ماه عسل در وین است.

Motel One Wien-Staatsoper

این هتل در فاصله 100 متری از اپرای ایالتی واقع شده است. این هتل که در یک ساختمان حفاظت شده قرن نوزدهمی قرار دارد، مقصدی عالی برای توقف با همسرتان است. این هتل نزدیک به مناطق خرید است و دارای یک بار، کارکنان دقیق، اتاق‌های مجلل، وای فای رایگان و یک صبحانه خوشمزه است.

سخن پایانی

مکان های دیدنی زیبای وین که قدمت آنها به قرن‌های مختلف بازمی گردد، برای دوستداران تاریخ و هنر بسیار لذت بخش است. با ارائه مکان‌های زیادی برای کاوش، ماه عسل در وین بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. پس منتظر چی هستید؟ امروز برنامه ریزی کنید و بهترین‌های این شهر رمانتیک را در ماه عسل خود در وین کشف کنید.

سوالات متداول

ارزان‌ترین وسیله حمل و نقل در وین کدام است؟

همه روش‌های حمل و نقل عمومی در وین ارزان‌ترین هستند. برای مترو یا تور تراموا می‌توانید از گذرنامه شهر وین استفاده کنید.

فصل ایده آل برای سفر به وین کدام است؟

می‌توان سفری را در فصل بهار و پاییز برنامه ریزی کرد زیرا وین در این فصول در بهترین حالت خود قرار دارد.

آیا سفر به وین گران است؟

وین پایتخت ثروتمندترین کشورهای جهان، اروپاست، اما در مقایسه با سایر گرانترین شهرهای جهان بد نیست.

برخی از بهترین هتل‌های رمانتیک برای اقامت در وین کدامند؟

برخی از هتل‌های رمانتیک برای اقامت در وین عبارتند از: Hotel Altstadt، Hotel Beethoven، Hollmann Beletage و Hotel Sans Souci Wien.

نظرات کاربران