رستوران های گلوتن فری در توکیو
28 اردیبهشت 1403
ژاپن

رستوران های گلوتن فری در توکیو؛ انتخابی سالم و خوش‌مزه!

افراد زیادی هستند که دارای بیماری سلیاک هستند و یا به گلوتن حساسیت‌دارند و به‌ همین دلیل نمی‌توانند غذاهای گلوتن‌دار استفاده کنند. بیماری سلیاک نوعی بیماری است که اگر فرد بیمار غذایی بخورد که حاوی گلوتن باشد، سلول‌های ایمنی بدن تخریب می‌شوند و بدن قابلیت جذب مواد غذایی را از دست می‌دهد. اگر شما هم جزو همین افراد هستید و قصد سفر به کشور توکیو را دارید، لازم نیست نگران باشید زیرا می‌توانید در رستوران های گلوتن فری توکیو غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید. اهالی کشور ژاپن علاقه زیادی به خوردن غذاهای فاقد گلوتن ندارند و بیشتر افرادی که در این رستوران‌ها غذا می‌خورند گردشگر هستند. بیشتر غذاهایی که در ژاپن وجود دارد مانند نودل، نان، رامن، گیوزا و اوکونومیاکی همگی در رستوران‌های معمولی حاوی گلوتن هستند. بنابراین رستوران های فاقد گلوتن در توکیو نقش بسیار مهمی را برای افرادی که نمی‌توانند گلوتن استفاده کنند را ایفا می‌کند. در ادامه این مقاله همراه باشید تا با این رستوران‌های جذاب آشنا شوید.

رزرو تور ژاپن

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

Gluten Free T’s Kitchen

رستوران های گلوتن فری در توکیو

یکی از رستوران های گلوتن فری در توکیو Gluten Free T’s Kitchen نام دارد. این رستوران یک موهبت الهی برای کسانی است که نمی‌توانند گلوتن استفاده کنند، زیرا تمام منوی آن کاملاً بدون گلوتن است. شما می‌توانید در این رستوران از نسخه‌های بدون گلوتن غذاهای کلاسیک ژاپنی از جمله گوشت خوک و سبزیجات همراه با آرد برنج، تمپورا فصلی، یاکی‌سوبا و اوکونومیاکی استفاده کنید و از طعم‌ومزه بی‌نظیر آن لذت ببرید. ما به شما کاراژه مرغ کاجون این رستوران را پیشنهاد می‌کنیم که همراه با سس خردل و عسل سرو می‌شود و بسیار خوش‌مزه و منحصربه‌فرد است. همچنین منوی این رستوران برای افرادی که گیاه‌خوار هستند و یا به خوردن لبنیات و آجیل حساسیت دارند بسیار مناسب است. زمان سفارش غذا به نمادهای موجود در منو توجه کنید، زیرا نشان‌دهنده این است که یک غذا حاوی چه چیزهایی است. در سفر به توکیو حتما به این رستوران ژاپنی بروید از چشیدن طعم متفاوت غذاها لذت ببرید.

آدرس:

7 Chome-8-5-2F Roppongi, Minato City, Tokyo 106-0032, Japan

پاسپورت دومینیکا

شماره تماس:

7719 6874 81+

Soranoiro NIPPON

یکی دیگر از رستوران های فاقد گلوتن در توکیو Soranoiro NIPPON است. رامن یکی از غذاهای اصلی در ژاپن است، اما کسانی که به گلوتن حساسیت دارند نمی‌توانند آن را امتحان کنند. خوشبختانه این رستوران رامن را بدون نمک و گلوتن به مشتریان خود عرضه می‌کند و همه افراد می‌توانند این غذای سنتی و خوش‌مزه را در ژاپن نوش جان کنند. رامن در این رستوران با رشته‌فرنگی و برنج قهوه‌ای تهیه شده و همراه با سبزیجات فصلی مانند گوجه‌فرنگی و کلم‌بروکلی سرو می‌شود. اگر حساسیت شما به گلوتن خیلی شدید نیست می‌توانید نودل‌های معمولی را با رشته‌های برنج قهوه‌ای در این رستوران نوش جان کنید و لذت ببرید. اگر به توکیو سفر کردید، این رستوران یک انتخاب عالی برای خوردن غذاهای فاقد گلوتن است.

آدرس:

Japan, 〒100-0005 Tokyo, Chiyoda City, Marunouchi, 1 Chome−9−1 東京駅一番街地下ラーメンストリート

شماره تماس:

7555 3211 81+

Ain Soph. Journey

رستوران های گلوتن فری در توکیو

یکی دیگر از رستوران های بدون گلوتن در توکیو Ain Soph. Journey نام دارد. منوی این رستوران با تنوع بالایی که به مشتری ارائه می‌کند صددرصد گیاهی و بدون گلوتن است. اگر برای ناهار به این رستوران می‌روید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ست ناهار ماکارونی بدون گلوتن را امتحان کنید که حاوی ماکارونی و برنج است که در سس ریحان و بادام هندی ریخته شده و طعم بی‌نظیری دارد. همچنین این رستوران یک شیرینی‌فروشی آنلاین دارد که در آن می‌توانید شیرینی‌های گیاهی، ساندویچ‌ و بستنی‌های بدون گلوتن را به‌صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید و از خوردن آن لذت ببرید. این رستوران می‌تواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد که نمی‌توانند گلوتن استفاده کنند.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

آدرس:

Japan, 〒160-0022 Tokyo, Shinjuku City, Shinjuku, 3 Chome−8−9 B1,1F,2F 新宿Qビル

شماره تماس:

4158 5869 81+

Karehadare

یکی دیگر از رستوران های گلوتن فری در توکیو Karehadare است. این رستوران با سرو کردن کاری‌های ساخته شده با ترکیبی معطر از ادویه‌جات یک غذای بی‌نظیر را پیش‌روی افراد می‌گذارد. تمامی کاری‌های این رستوران با برنج باسماتی سرو می‌شوند و کاملاً بدون گلوتن هستند و با استفاده از سبزیجات ارگانیک و بدون آفت‌کش تهیه می‌شوند. منوی این رستوران به‌طور روزانه تغییر می‌کند، اما حداقل پنج نوع کاری مختلف مانند کاری سبز تند، کاری نارگیل، کاری کیما و ویندالو خوک را در منوی آن مشاهده می‌کنید. همچنین نوشیدنی‌های این رستوران دست‌ساز هستند و طعم‌بی‌نظیری دارند. اگر به توکیو سفر کردید، با خوردن یک وعده غذایی در این رستوران که یکی از بهترین رستوران های بدون گلوتن در توکیو است لذت ببرید.

Pizzakaya

رستوران های گلوتن فری در توکیو

یکی دیگر از رستوران های فاقد گلوتن در توکیو Pizzakaya نام دارد. این پیتزافروشی مستقر در روپونگی بیش از یک دهه است که پیتزا تولید می‌کند و در تهیه پیتزا به سبک کالیفرنیایی مهارت دارد. پیتزاهایی با پوسته‌های بدون گلوتن و پنیر بادام‌هندی در این رستوران موجود است تا افرادی که نمی‌توانند گلوتن استفاده کنند هم یک پیتزای جذاب در این رستوران نوش جان کنند و لذت ببرند. منوی این رستوران علاوه‌بر پیتزا شامل پیش‌غذاهای بدون گلوتن و یک سس سالاد خانگی است که کاملاً فاقد گلوتن است. اگر به توکیو سفر کردید، پیتزاهای Pizzakaya را از دست ندهید؛ طعمشان محشر است. 

آدرس:

 Japan, 〒106-0031 Tokyo, Minato City, Nishiazabu, 3 Chome−1−19 第1 小山ビル 203

شماره تماس:

8383 3479 81+

کلام آخر سه کلیک در مورد رستوران‌ های گلوتن فری در توکیو 

در این مقاله کوشیدیم تعداد انگشت‌شماری از رستوران های گلوتن فری در توکیو را به شما معرفی کنیم. مشتریان بیشتر این رستوران‌ها در توکیو گردشگران و مسافران هستند؛ زیرا ژاپنی‌ها علاقه زیادی به خوردن غذاهای فاقد گلوتن ندارند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به هر دلیلی نمی‌توانید گلوتن استفاده کنید، توکیو یک مقصد سفر بسیار عالی برای شما است. شما می‌توانید در این کشور انواع غذاهای بدون گلوتن را نوش جان کنید و از طعم‌ومزه آن لذت ببرید. 

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران