کباب ‌زغالی در توکیو؛ بهترین طعم دنیا!
28 اردیبهشت 1403
ژاپن

کباب ‌زغالی در توکیو؛ بوی هیزم و طعم ناب

توکیو جزو کشورهایی است که تنوع غذایی زیادی در آن وجود دارد. در این کشور انواع غذاهای کبابی با روش‌های متفاوت پخته می‌شود و این سبک از غذاها طرفدارن زیادی دارد. یکی از خوش‌مزه‌ترین نوع آن کباب زغالی است. در این روش انواع گوشت، مرغ، ماهی و سبزیجات پس از خردشدن و مزه‌دار‌شدن با ترکیبات مخصوص، روی زغال کباب می‌شوند. کباب زغالی در توکیو بسیار محبوب است و گردشگران زیادی در طول سال مخصوصا در زمستان برای چشیدن طعم این غذا به این کشور سفر می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید غذاهای کبابی روی زغال برای اولین بار در کشور توکیو اختراع شد و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. در ادامه این مقاله تعدادی از بهترین رستوران های توکیو را به شما معرفی می‌کنیم که غذاهای کبابی را به بهترین شکل و با کیفیت بالا به مشتریان عرضه می‌کنند. پس همراه ما و کباب ‌زغالی در توکیو باشید:

رزرو تور ژاپن

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

Kanagari

یکی از بهترین رستوران ها برای کباب ‌زغالی در توکیو Kanagari نام دارد. این رستوران فضایی کاملا معمولی و قدیمی دارد که بلافاصله بعد از وارد شدن به آن احساس آرامش می‌کنید. سرآشپزی به‌نام یوشیمیتسو هوندا که سرآشپزی ماهر و معروف است بر منوی این رستوران نظارت کرده و انواع غذاهای کبابی نظیر گوشت، مرغ و سبزیجات را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین انواع پیش‌غذاها، دسر، نوشیدنی و پلو را می‌توانید در Kanagari نوش جان کنید و لذت ببرید. با رفتن به این رستوران، جذابیت خوردن یک غذای توکیویی را با حال‌و‌هوای آرام در یک محله سنتی و قدیمی تجربه کنید.

سفر به ژاپن با رزرو بلیط خارجی در سه کلیک

آدرس:

پاسپورت دومینیکا

Japan, 〒160-0023 Tokyo, Shinjuku City, Nishishinjuku, 7 Chome−16−12 新YSビル 3階

شماره تماس:

0797 5447 81+

Genshiyaki Hibachi

یکی دیگر از رستوران های ژاپنی توکیو Genshiyaki Hibachi است. این رستوران دارای فضایی منحصربه‌فرد و خانگی است که ماهیت یک کلبه دنج در حومه ژاپن را به تصویر می‌کشد. فضای داخلی بسیار زیبا و تماشایی است، زیرا توسط فانوس‌های زیادی که در آن وجود دارد روشن می‌شود و مجموعه‌ای از بطری‌ها که دیوارهای این رستوران را پوشانده‌اند برجسته می‌شوند. یک اجاق زغالی سنتی در آشپزخانه این رستوران وجود دارد و سرآشپزها روی آن ماهی را به‌سبک genshiyaki آماده می‌کنند. در این روش ماهی پس از مزه‌دارشدن با ادویه‌های مخصوص ژاپنی روی زغال قرار می‌گیرد تا دودی شود؛ در این روش ماهی طعم بی‌نظیری می‌گیرد. اگر به توکیو سفر کردید، ماهی‌کباب‌های این رستوران که یکی از اصیل‌ترین غذاهای ژاپنی است را از دست ندهید.

آدرس:

Japan, 〒160-0021 Tokyo, Shinjuku City, Nishishinjuku, 7 Chome−9−13 石川ビル 2F

شماره تماس:

0805 5447 81+

Sowado

کباب ‌زغالی در توکیو

یکی از پرطرفدارترین رستوران ها برای صرف کباب ‌زغالی در توکیو Sowado نام دارد. این رستوران توسط سرآشپز متولد فوکوکا، هیداکی ساکای، مدیریت می‌شود که به‌سبک معاصر غذاهای سنتی کیوشو آشپزی می‌کند. منوی اینجا گسترده است و غذاها در اندازه‌های کوچکی برای مشتریان سرو می‌کنند و شما می‌توانید در یک وعده چند نوع غذا را امتحان کنید. ساختمان این مجموعه دارای دیواری از جنس بتن بوده و درب آن فلزی و ساده است. شما می‌توانید اصیل‌ترین کباب زغالی در توکیو را در رستوران Sowado نوش جان کنید و لذت ببرید. تسوکان نوعی مرغ است که با زرده تخم‌مرغ و ادویه‌های مخصوص کشور ژاپن مزه‌دار شده، به سیخ کشیده می‌شود و روی زغال کباب می‌شود؛ تسوکان یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران است. همچنین انواع نوشیدنی‌ها و پیش‌غذاها در این رستوران موجود است. به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به توکیو در این رستوران یک غذای ژاپنی نوش جان کنید تا طعم اصیل غذاهای این کشور را بچشید. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

آدرس:

1 Chome-12-15 Hiroo, Shibuya City, Tokyo 150-0012, Japan

شماره تماس:

6893 1807 81+

Kagurazaka Nikuyorozu

در کوچه‌پس‌کوچه‌های آرام کاگورازاکا رازی برای کسانی که به گوشت علاقه دارند پنهان شده، آن راز چیزی نیست جز رستورانی به‌نام Kagurazaka Nikuyorozu. این رستوران خوش‌مزه‌ترین کباب زغالی در توکیو را می‌پزد و طرفداران زیادی دارد. فضای داخلی این رستوران با ناهارخوری چوبی و شیک و دیوارهای رنگ‌آمیزی‌شده با رنگ مشکی زغالی واقعا زیبا و تماشایی است. یوسوکه ایکدا، نام سرآشپزی است که کار خودش را در 17 سالگی شروع کرده و اکنون یکی از سرآشپزهای برجسته و معروف توکیو است و بهترین غذاها را در این رستوران می‌پزد. رول گوشت گاو و خارپشت دریایی محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند، به‌طوری که برخی از گردشگران تنها برای خوردن این غذاها به توکیو سفر می‌کنند. سفر به توکیو باخوردن غذاهای این رستوران معنا پیدا می‌کند.

آدرس:

Isami Bldg. 1F, 3-20 Tsukudocho, Shinjuku: Tokyo

Igor Cosy

کباب ‌زغالی در توکیو

یکی دیگر از بهترین رستوران های ژاپنی برای صرف کباب ‌زغالی در توکیو Igor Cosy نام دارد. این رستوران ترکیبی منحصربه‌فرد و جذابیت از سبک معماری مدرن و محیطی دنج فرانسوی و روستایی را برای مشتریان خود به نمایش می‌گذارد. در اینجا، می‌توانید از برنج سفالی فصلی و غذاهای روستایی اروپایی و ژاپنی لذت ببرید که همگی به زیباترین شکل ممکن روی سرامیک‌های دست ساز سرو می‌شود. غذاهای این رستوران در اندازه‌های کوچک به مشتری ارائه می‌شود تا این امکان را داشته باشند غذاهای متنوعی را امتحان کنند. این رستوران به برنج سفالی و غذاهای کبابی خود افتخار می‌کند. همچنین کوفته‌های شومای که با تاج خارپشت دریایی تهیه می‌شود یکی دیگر از غذاهای جذاب این رستوران بوده که بسیار خوش‌طعم است. در آخر می‌توانید از منوی نوشیدنی‌های این رستوران یکی از نوشیدنی‌های خاص آن را انتخاب کرده و نوش جان کنید. در سفر به توکیو حتما به این رستوران بروید و از خوردن یک غذای توکیویی لذت ببرید.

آدرس:

 Japan, 〒150-0044 Tokyo, Shibuya City, Maruyamacho, 18−6, Fujita Bldg., 1F

شماره تماس:

1720 6455 81+

کلام آخر سه کلیک در مورد کباب زغالی در توکیو

در این مقاله کوشیدیم تعداد انگشت‌شماری از بهترین رستوران‌های کشور توکیو را به شما معرفی کنیم. کباب زغالی در توکیو یکی از خوش‌مزه‌ترین غذاهای این کشور است که افراد زیادی به آن علاقه‌مند هستند. از آنجایی که کباب زغالی برای اولین بار در کشور توکیو اختراع شده است، خوش‌مزه‌ترین نوع کباب زغالی را می‌توانید در این کشور نوش جان کنید. آیا تابه‌حال تجربه خوردن غذا در این کشور را داشته‌اید؟ تجربه خود از سفر به کشور توکیو و خوردن غذا در این کشور را با ما درمیان بگذارید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران