9 خرداد 1400
ایرانگردی

بازار مرکز تجاری کیش را بیشتر بشناسیم!

بازار مرکز تجاری کیش یکی از بهترین ها در میان سایر مراکز خرید این جزیره مرجانی به شمار می‌رود که هرساله خیل عظیمی از گردشگران این مرکز خرید را برای تهیه اجناس مورد نیاز خود انتخاب می‌کنند. جزیره مرجانی کیش از جنبه های مختلفی برای کشور ایران حائز اهمیت است و یکی از اصلی ترین آنها خرید از فروشگاه های برند آن می‌باشد. بازار مرکز تجاری کیش بزرگترین مرکز خرید جزیره کیش بوده و با گرد هم آوردن فروشگاه های مختلف خواهد توانست تمامی نیازهای شما برای خرید را برآورده سازد. این بازار معمولا در تمامی اوقات سال شلوغ است اما فصول بهار و پاییز که میزان گردشگران کیش به حداکثر می‌رسد شاهد تردد مسافران بیشتری در آن هستیم. یکی از اصلی ترین ویژگی های این بازار، همه گیر بودن آن است به گونه ای که فروشگاه ها در زمینه های مختلف فعالیت می‌کنند و می‌توانید اجناس مورد نظر خود را هرچه که باشد از آن خریداری نمایید. در این مطلب می‌خواهیم سفری کوتاه به بازار مرکز تجاری کیش داشته و با ویژگی های آن آشنا شویم:

پاسپورت دومینیکا
بازار مرکز تجاری کیش

بازار مرکز تجاری کیش

کیش جزیره ای سرشار از هیاهو با مسافران فراوان است و تقریبا هر زمان از سال را که انتخاب کنید شاهد وجود مسافران از نقاط مختلف جهان در آن خواهید بود. بازارها نقش بسزایی در جلب توجه گردشگران ایفا می‌کنند، برخی از مردم برای تامین خریدهای خود و برخی برای تهیه سوغات نیاز به گشت و گذار در مراکز خرید کیش پیدا می‌کنند. بازار مرکز تجاری کیش یکی از بهترین های این جزیره است که از نظر کسانی که از آن دیدن کرده اند نیز انتخابی بسیتر مناسب است. کیش به دلیل منطقه آزاد بودن، بهترین و باکیفیت ترین اجناس را با قیمت های مناسب در اختیارتان قرار خواهد داد و چه بسا بهتر است این اجناس را در تنوع ۴۷۹ فروشگاهی بازار مرکز تجاری کیش مشاهده کنید. این مرکز خرید از نظر موقعیت جغرافیایی و همچنین امکانات منحصر به فردی که ارائه می‌کند نیز محبوبیت بسیاری در میان گردشگران و همچنین کیشوندان پیدا کرده است. این بازار مناسب برای انواع سلیقه های مختلف است و افراد ثروتمند و معمولی می‌توانند اجناس مورد نظر خود را از بروشگاه های مختلف نرکز تجاری کیش شناسایی کنند.

بازار مرکز تجاری کیش و معماری آن

معماری مرکز تجاری کیش

بازار مرکز تجاری کیش همانطور که اشاره شد به عنوان بزرگترین مرکز خرید جزیره کیش شناخته می‌شود. این مرکز خرید در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع و در ۴ طبقه ساخته شده است. زیربنای این مرکز خرید نیز ۱۶۶۸۳ متر مربع است و بی شک گشت و گذار کامل در این مرکز خرید نیاز به وقت زیادی خواهد داشت. یکی از دلایلی که مرکز تجاری کیش را در میان مردم مطرح کرده است معماری بی نظیر آن بوده و نورپردازی هایی که در بخش هایی از مرکز خرید انجام شده زیبایی آن را دو چندان کرده است و در هنگام شب درخشش خاصی را از آن شاهد هستیم. با اینکه مرکز تجاری کیش در سال ۱۳۷۹ ساخته شده و بافتی قدیمی دارد اما به گونه ای مدرن تزئین شده و هر فردی را مجذوب خود خواهد ساخت.

نمایی دیگر از بازار مرکز تجاری کیش

فروشگاه های مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش فروشگاه ها و غرفه های مختلفی را در خود جای داده که هریک از آنها اجناس متفاوتی را برای فروش گذاشته اند و به راحتی می توانید با گشت و گذار در آن نسبت به خرید اجناس اقدام کنید. از جمله مهمترین فروشگاه های بازار مرکز تجاری کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف و کفش
  • عطر و ادکلن
  • لوازم خانگی
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • موبایل
  • لپ تاپ و کامپیوتر
  • عینک
  • لوازم بچه
  • پوشاک
  • شکلات
  • مکمل های غذایی
  • ساعت
  • و…

توجه داشته باشید که اغلب فروشگاه های این مرکز خرید اجناس اصل و باکیفیت را برای فروش گذاشته اند و برخی از فروشگاه های آن به صورت مستقیم با شرکت های خارجی کار کرده و شعبه ای از برند معروف در مرکز تجاری کیش به شمار می‌روند. در خرید اجناس از این مراکز خرید هیچگونه نگرانی نخواهید داشت.

امکانات بازار مرکز تجاری کیش

امکانات مرکز تجاری کیش

بازار مرکز تجاری کیش به جهت جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه امکانات بی نظیری نموده است. هر زمان از سال را که برای بازدید از این مرکز خرید انتخاب کرده باشید شاهد کار کردن تجهیزات سرمایشی در کلیه محوطه مرکز خرید خواهید بود و می‌توانید از هوای خنک در آن نهایت لذت را ببرید. آژانس املاک یکی دیگر از امکانات مرکز تجاری به شمار می‌رود. کارشناسان و مسئولین این آژانس به دلیل آشنایی کامل با این جزیره، بهترین راهنمایی ها را برای سرمایه گذاری در کیش ارائه خواهند کرد. آژانس مسافرتی که در کیش فعالیت می‌کند نیز به خودی خود از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند انتخابی مناسب برای خرید بلیط هواپیما باشد. پارکینگ اختصاصی هتل نیز برای کسانی مناسب است که خودرو شخصی خود را به جزیره آورده و یا خودرویی را در آن اجاره کرده اند. یک مرکز تفریحی و سرگرمی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است و در این بخش می‌توانید لحظاتی خوش برای کودکان خود به ارمغان آورید.

رستوران و کافی شاپ مرکز تجاری کیش

رستوران و کافی شاپ مرکز تجاری کیش

بازار مرکز تجاری کیش به دلیل وسعت زیادی که دارد نیاز به بخش هایی برای استراحت و رفع خستگی دارد. رستوران و کافی شاپ مرکز تجاری کیش انتخابی مناسب برای رفع خستگی شما خواهد بود و می‌توانید از خدمات این بخش ها استفاده نمایید. رستوران گردان و زیبایی در این مرکز خرید فعالیت می‌کند که تجربه ای ایده آل و دلچسب را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این رستوران منویی کامل از انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را ارائه نموده و می‌توانید لذیذترین غذاهارا در آن امتحان کنید. کافی شاپی لوکس با خدمات منحصر به فرد نیز در این مرکز تجاری فعالیت می‌کند و انواع اقسام نوشیدنی های سرد و گرم را در آن شاهد هستیم. با میل کردن یک نوشیدنی خنک در این کافی شاپ انرژی لازم را برای ادامه گشت و گذار در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد.

قیمت  کالاها در بازار مرکز تجاری کیش

قیمت در مرکز تجاری کیش

قیمت از جمله مواردی است که قبل از انتخاب مرکز خرید باید به آن توجه داشته باشید. برخی از مراکز خرید کیش اقدام به ارائه اجناس با قیمت های ارزان کرده اند و در مقابل برخی از آنها اجناس گران قیمت را به فروش می‌رسانند. بازتر مرکز تجاری کیش انتخابی مناسب برای انواع سلیقه های مختلفراست به گونه ای که هم اجناس گران قیمت و هم ارزان قیمت را می‌توان در فروشگاه های آن یافت. فروشگاه های برند معمولا میزان قیمت بالایی را برای اجناس خود در نظر گرفته اند و چنانچه قصد خرید اجناس با قیمت های پایین داشته باشید بهتر است مواقع حراجی را برای سفر انتخاب نمایید. در فصولی که میزان گردشگران کیش کاهش پیدا می‌کند معمولا قیمت اجناس مرکز تجاری کیش نیز پایین تر خواهد آمد. به گونه ای که در فصل تابستان شاهد ارائه تخفیفات ویژه ای در کلیه فروشگاه های این مرکز خرید خواهیم بود .

جشن ها و قرعه کشی در بازار مرکز تجاری کیش

جشن ها و قرعه کشی در مرکز تجاری کیش

یکی دیگر از ویژگی های بازار مرکز تجاری کیش، جشنی است که هر شب راس ساعت ۱۰ برگزار می‌شود‌. در این حشن موسیقی زنده اجرا شده و شاهد برگزاری انواع اقسام برنامه های شاد و مفرح خواهیم بود. هر شب پس از برگزاری جشن قرعه کشی انجام می‌شود. قرعه کشی به هرچه جذاب تر شدن خرید از این مرکز خرید افزوده و بسیاری از مسافران و حتی کیشوندان در این جشن ها حضور پیدا می‌کنند.

دسترسی به بازار مرکز تجاری کیش

دسترسی به بازار مرکز تجاری کیش

موقعیت جغرافیایی تاثیر بسزایی در تعیین گشت و گذار شما خواهد داشت و مرکز تجاری کیش از این نظر انتخابی مناسب خواهد بود. بازار مرکز تجاری کیش بعد از تقاطع پروین اعتصامی و در خیابان فردوسی قرار گرفته است. محل قرارگیری این مرکز خرید را به اصطلاح نوار سیاحتی جزیره کیش نیز می‌شناسند و همانطور که از نام آن پیداست طبیعتا شاهد بخش های تفریحی و گردشگری متنوع در این منطقه خواهیم بود. برای دسترسی به این مرکز خرید می‌توانید از روش های مختلفی اقدام کنید . به دلیل داشتن پارکینگ امکان استفاده از خودرو شخصی و پارک در این پارکینگ وجود دارد‌. تاکسی های زرد که به تاکسی های خطی کیش مشهورند در این خیابان ایستگاه دارند و می‌تواتید از آنها استفاده کنید. ون ها نیز برای حمل و نقل اقتصادی مناسب خواهند بود.

مراکز تفریحی اطراف بازار مرکز تجاری کیش

مراکز تفریحی اطراف مرکز تجاری کیش

بازار مرکز تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی واقع شده و با رفتن به آن می‌تواتید سایر حاذبه های گردشگری مهم جزیره کیش را نیز مورد بازدید قرار دهید. قطعا پس از یک گشت و گذار لذت بخش اما هسته کننده نیاز به کمی هیجان و تفریح خواهید داشت که اسکله تفریحی به خوبی پاسخگوی شما خواهد بود. مرکز بولینگ مریم برای برگزاری یک گستبقه دوستانه و سرگرمی فراموش نشدنی مناسب است و پارک کیبل اسکی میزان آدرنالین خون شما را به خوبی افزایش می‌دهد. این مرکز خرید به مسیر دوچرخه سواری کیش نیز نزدیک است و با اجاره دوچرخه یا اسکوتر لحظات خوشی را برای خودتان به ارمغان خواهید آورد. از دیگر بخش های تفریحی مهم در نزدیکی این مرکز خربد می‌توان به: پلاژ شنا آقایان، کارتینگ، انواع تفریحات ساحلی و… اشاره کرد.

رستوران های نزدیک مرکز تجاری کیش

بی شک پس از یک گشت و گذار حسابی در بازار مرکز تجاری کیش گرسنگی به سراغتان خواهد آمد و به دنبال رستورانی برای صرف غذا خواهید گشت. به دلیل بزرگی این مرکز خرید قطعا یکی از وعده های غذایی را مهمان این منطقه خواهید بود. چنانچه رستوران مرکز خرید را انتخاب نکرده باشید رستوران های معروف بسیاری در اطراف این بازار فعالیت می‌کنند که به راحتی می‌توانید یکی از آنها را برای سرو غذا انتخاب کنید. از جمله بهترین این رستوران ها می‌توان به: میرمهنا، توتی فروتی و جوجه اناری اشاره کرد که مجموعه ای از غذاهای لذیذ را در اختیارتان قرار خواهند داد.

هتل های نزدیک مرکز تجاری کیش

بازار مرکز تجاری کیش به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد با هتل های معروف بسیاری همسایه است. با اقامت در یکی از هتل های نزدیک این مرکز خرید در وقت خود صرفه جویی چشمگیری خواهید داشت چرا که بسیاری از دیدنی های جزیره در این منطقه قرار گرفته اند. از جمله هتل های نزدیک بازار مرکز تجاری کیش می توان به: هتل داریوش، شایگان، پارمیس، هلیا، آنا، ارم و… اشاره کرد که هریک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

نظرات کاربران