جمعه سیاه

چگونه در جمعه سیاه یا بلک فرایدی 2022 بهترین خرید را داشته باشیم؟

بلک فرایدی

جمعه سیاه (روز بعد از تعطیلات روز شکرگزاری در آخرین پنجشنبه ماه نوامبر) بزرگترین روز خرده فروشی در ایالات متحده است که اغلب به عنوان شروع غیر رسمی فصل خرید تعطیلات در نظر گرفته می شود. این که اسم جمعه سیاه یا (بلک فرایدی) شاید زیاد قشنگ نباشد؛ بر میگردد به تاریخچه سیاه آن ! البته بسیاری از فروشندگان افسانه های محبوب تری را برای داستان بلک فرایدی (جمعه سیاه) در نظر گرفته اند!

رزرو تور استانبول

24 نوامبر یا همان 3 آذر، تاریخ جمعه سیاه است!

افسانه محبوب جمعه سیاه !

خرده فروشان امریکایی داستان جمعه سیاه را اینطور تعریف می کنندکه: بسیاری از فروشگاه ها در طول سال فروش خوبی اصلا نداشتند و همیشه در زیان بودند.. اما در روز بعد از شکرگزاری، به طور معجزه آسایی مشتریان زیادی پا به فروشگاه های آن ها گذاشتند و آن روز دیگر خبری از زیان نبود! بنابراین فروشندگان شروع رونق کسب و کارشان را با جوهر سیاه در دفترشان نوشتند و اینطور شد که روز بعد از شکر گذاری به جمعه سیاه معروف شد! اما خب این داستان فقط یک افسانه محبوب است و با تاریخچه واقعی جمعه سیاه زمین تا آسمان فرق می کند! اما بپردازیم به در بلک فرایدی 2022 در استانبول .

بلک فرایدی در کشورهای دیگر!

بلک فرایدی

در جاهای دیگر جهان، در حالی که ایده جمعه سیاه ممکن است یکسان باشد، اما نامش کمی متفاوت است! در مکزیک، “El Buen Fin” (ترجمه شده به “پایان خوب) روز فروش آنها است و در امارات متحده عربی در واقع به آن “جمعه سفید” می گویند. چین همچنین در یک روز خاص از سال معاملات ارائه می دهد – روز مجردها! (در 11 نوامبر، جشن ضد روز ولنتاین با بزرگترین خرید 24 ساعته جهان آغاز می شود.) اما اگر می خواهید تور استانبول را به هدف جمعه سیاه رزرو کنید؛ در قسمت بعد همراهتان هستیم!

بلک فرایدی در استانبول 2022 چه خبر است؟

احتمالاً صحنه هایی از آمریکا را در جمعه سیاه دیده اید. هنگامی که مشتریان به درها فشار می آورند تا آنها را باز کنند. اما فقط ایالات متحده نیست که عاشق بلک فرایدی است .بلک فرایدی در ترکیه نیز یک روز مورد انتظار در تقویم است. بسیاری از افراد به استانبول می آیند و به مراکز و هایپرهای بزرگ هجوم می آورند! خوب است بدانید که در این میان لوازم الکترونیکی و لباس ها در مرکز تخفیف هستند.

چرا باید در بلک فرایدی 2022 در استانبول باشیم ؟

ایرانیان عزیز برای رزرو بلیط به استانبول، نیازی به ویزا ندارند و با توجه به اینکه در فصل پاییز تورهای استانبول ارزان می شود؛ استانبول یکی از مقاصد خوب برای ایرانیان است. همچنین جدای از این موضوعات؛ برندهای معروف دنیا و همچنین برندهای محلی با کیفیتی در ترکیه است که شما می توانید خرید های خیلی خوبی را داشته باشید.

حالا تصور کنید که بلک فرایدی هم باشد! طبیعتا استانبول در این موقع تبدیل به بهشتی می شود که می توانید به راحتی خریدهایتان را انجام بدهید! هرچند که شاید همه برندها این تخفیفات را نداشته باشند اما جای نگرانی نیست؛ چون اکثر چیزهایی که در لیستتان نوشته اید؛ شامل تخفیف جمعه سیاه 2022می شود.

بلک فرایدی

یک هفته تخفیف در استانبول با تور ارزان 2022

بلک فرایدی در ترکیه، به ویژه در استانبول، از آخرین جمعه نوامبر آغاز می شود و تا یک هفته ادامه دارد. مطمئناً جمعه سیاه در ترکیه و خصوصا در شهر استانبول پر شورتر از جاهای دیگر است، به همین دلیل است که حتی در آذر ماه نیز بلیط های استانبول از سرتاسر دنیا  رزرو می شود!

نکته جالب دیگر در مورد جمعه افسانه ای ترکیه این است که پس از گذشت یک هفته همچنان تخفیف ها وجود دارد و شما می توانید بلیط هواپیما تهران استانبول یا اگر بخواهید بیشتر به شما خوش بگذرد؛ تور استانبول را رزرو کنید و از  تخفیف های70 تا 30 درصدی  استفاده کنید.

نکات مهم برای کمک به خرید در جمعه سیاه

  • از قبل انتخاب کنید که کدام فروشگاه‌ها را می‌خواهید ببینید، این کار باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود!
  • از مراکز خرید مهم استانبول می توان به مرکز خرید زورلو سنتر استانبول و پارک ایستینیه اشاره کرد.
  • فرصت ها محدود است، بنابراین اگر تصمیم دارید بعد از ظهر 24نوامبر به خرید بروید، ممکن است چیز زیادی باقی نماند.
  • قیمت ها را از قبل چک کنید، تا بتوانید خرید بسیار خوبی را برای جمعه سیاه در استانبول داشته باشید.
  • یکی از بهترین چیزهایی که می توانید در جمعه سیاه ترکیه یا استانبول بخرید لباس است. قبل از شروع جمعه سیاه، شاید بد نباشد سری به فروشگاه های مورد نظر خود بزنید، لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید و از جنس، اندازه و تناسب آن مطمئن شوید. در روز بلک فرایدی لباستان را با 70 % تخفیف تهیه کنید.
  • برای خرید برندهای باکیفیت ترکیه می توانید به خیابان استقلال و خیابان نیسانتاسی مراجعه کنید.
  • زیاد روی لوازم خانگی تمرکز نکنید، زیرا قیمت آنها اساساً تغییر زیادی نخواهد کرد.
  • به سایت ترندیول ترکیه حتما سر بزنید.
  • برای خرید لوازم خانگی و برقی سایت HepsiBurada بسیار پرطرفدار است.
بلک فرایدی

نظرات کاربران