مادرید

تفریحات شبانه مادرید؛ از خرید در Gran Via تا معبد Debod

مادرید

سفر به اسپانیا، دنیای فرهنگ و تاریخ به خودی خود پر از هیجان است؛ هر شهر آن را که نگاه می‌کنید؛ از غذا و هنر گرفته تا جاهای دیدنی باحال که هر ثانیه از سفر برای شما لذت بخش می‌کنند. حالا بیایید به سراغ یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا یعنی مادرید برویم.حتما دوست دارید بدانید که بلیط هواپیما تهران مادرید چه چیزهایی برای شما فراهم می‌کند. این شهر پر از رستوران‌های لوکس با غذاهای خوشمزه اسپانیایی، مراکز خرید برند با جدیدترین مد روز دنیا، ساختمان‌های با معماری اصیل که هنوز هم پابرجا هستند. اما، زیبایی این شهر هر چقدر در روز به اوج خود برسد؛ در شب چند برابر می‌شود. تفریحات شبانه مادرید به حدی جذاب هستند که این شهر را به یکی از محبوب‌ترین شهرهای دنیا تبدیل کرده‌اند.

Tour europe

برای آشنایی بیشتر با این شهر حتما راهنمای سفر به مادرید را مطالعه کنید.

در سالن ملی مادرید به کنسرت بروید.

هر چند کنسرت‌های زیادی در این شهر برگزار می‌شود ولی اگر به موسیقی کلاسیک علاقه دارید در سالن ملی قطعات گوش‌نوازی نواخته می‌شود.

به تماشای فوتبال رئال مادرید بروید.

مادرید

همان‌طور که می‌دانید یکی از دلایل معروفیت این شهر، فوتبال است. رئال مادرید از محبوب‌ترین باشگاه‌های جهان است و استادیوم آن‌ها، سانتیاگو برنابئو، بیش از 81000 نفر ظرفیت دارد. اگر خوش‌شانس باشید و بلیط پیدا کنید؛ بهترین تجربه عمرتان خواهد بود. شنیدن صداهای تشویق و طبل کوبیدن و هیجان تماشای فوتبال هیچ وقت فراموشتان نخواهد شد.

در محله لاتینا غذا بخورید.

محله لاتینا پر از کافه و ‌رستوران دنج و باحال است که لذت غذا خوردن را دوچندان می‌کنند. معمولاً بارها و رستوران‌ها از ساعت 8 شب باز هستند و خیابان را به فضای صمیمی و خوشمزه تبدیل می‌کنند. یادتان نرود که حتما تاپاس (نوعی میان وعده) را از غذاهای سنتی اسپانیا را امتحان کنید.

یک تور دوچرخه‌سواری را انجام دهید.

از دیگر تفریحات شبانه مادرید، یک تور دوچرخه‌سواری است که با یک تیر دو نشان می‌زنید. دوچرخه سواری آن ‌هم در شب شما را از گرمای سوزان روز راحت می‌کند و می‌توانید بیشتر جاذبه‌های مادرید را که به هم نزدیک هستند، ببینید. این‌طوری در هزینه رفت و آمد هم صرفه‌جویی می‌کنید. البته این تورها معمولا از ساعت 6 بعد از ظهر تا 9 شب فعال هستند.

از موزه رینا-صوفیه دیدن کنید.

مادرید

یکی از تفریحات شبانه مادریدرا به موزه گردی اختصاص دهید؛ به خصوص اگر هنر دوست هستید. موزه رینا-صوفیه پر از آثار هنری ارزشمند است؛ در کنار آن، حتی ساختمان موزه نیز جذاب و دیدنی است. راستی، از ساعت 19 الی 21:00 ورود به این موزه رایگان است.

مادرید را از پشت بام ببینید.

بر هیچ کس پوشیده نیست که از باحال‌ترین تفریحات شبانه مادرید رفتن به بارهای روی پشت بام است. اگر در هنگام غروب خورشید به کی از این بارها بروید؛ لذت خورد نوشیدنی و تماشای منظره‌ای متفاوت از شهر حالتان را به بهترین شکل تغییر می‌دهد.

به عمق تاریخ شیرجه بزنید.

مادرید

از ویژگی‌های اصلی شهر مادرید، ساختمان‌های تاریخی آن است! برای مثال، خیابان آلکالا؛ در اینجا تمام ساختمان‌های تاریخی قرن نوزدهم مادرید را خواهید دید که با روشنایی شبانه می‌درخشند یا حتی به تماشای دروازه حیرت انگیز آلکالا سیتی یا تالار شهر با فواره سیبلس که یکی از نمادهای مادرید است؛ بروید.

آیا تابحال نمایش فلامنکو دیده‌اید!

یکی از بهترین کارهایی که در مادرید در شب انجام می شود، بیرون رفتن و تماشای یک نمایش فلامنکو است. تماشای دامن پر چین و قرمز رنگ همراه بادبزن بزرگ و موسیقی پس زمینه از صحنه‌هایی است که دیگر در هیچ کجای دنیا نخواهید دید؛ پس حتما به دیدن فرهنگ اصیل اسپانیایی بروید.

غروب آفتاب را از معبد دبود تماشا کنید.

معبد دبود یک معبد مصر باستان است که با طاق‌های سنگی و غروب‌های زیبایش معروف شده، پس بد نیست لحظات آرامی را در این معبد بگذرانید.

برای خرید به Gran Vía بروید.

مادرید

خرید کردن از جذاب‌ترین بخش‌های سفر و شاید هم از تفریحات شبانه مادرید به حساب بیاید. چراکه نه! در خیابان گران مغازه‌ها تا حدود 12 شب باز هستند و می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید با بهترین برندهای روز دنیا خریداری کنید.

در آخر

در شهر مادرید زمانی که خورشید غروب می‌کند، مردم از خواب بیدار می‌شوند؛ بهتر بگوییم شب در مادرید یک آغاز است نه پایان. تفریحات شبانه در مادرید به گونه‌ای است که هیچ وقت حوصله‌تان سر نمی‌رود و با خودتان می‌گویید ارزش هزینه کردن و قیمت بلیط هواپیما را دارد. برای مردم محلی، شب حدود ساعت 9:00 شب شروع می‌شود و بهترین کار رفتن به کلوپ و خوشگذرانی کردن است. با این تفاسیر اگر می‌خواهید بدانید در شب در مادرید چه کاری انجام دهید؛ این مقاله برای شماست!

سوالات متداول

آیا مادرید برای زندگی شبانه خوب است؟

مادرید بهشتی برای تفریحات شبانه است، مردم این شهر به خوردن شام ساعت 10 و برگشتن به خانه در ساعت 3 صبح عادت دارند.

کجای مادرید در شب امن نیست؟

مادرید به لحاظ جرم و جنایت رتبه پایینی دارد. با این حال، از رفتن به محله‌های Usera و Puente de Vallecas که نرخ دستگیری بالاتری نسبت به بقیه شهر دارند؛ اجتناب کنید. در جاهای شلوغ هم مواظب جیب‌برها باشد.

مردم محلی مادرید شب‌ها کجا می‌روند؟

محله مالاسانا با انواع رستوران‌ها و بارها پوشیده شده و افراد زیادی هر شب به این منطقه می‌روند. البته، اگر از قیمت‌های گران نمی‌ترسید، به محله سالامانکا سر بزنید.

محبوب‌ترین کلوپ‌های مادرید کدامند؟

برخی از محبوب‌ترین کلوپ‌ها در مادرید عبارتند از کاپیتال، ال سول، سیروکو، وورلیتزر بالروم و چانگو.

مغازه‌ها در مادرید در چه ساعتی بسته می‌شود؟

مغازه‌ها معمولا 10 شب و در محله‌های آرام‌تر ساعت 8 شب بسته می‌شوند.

نظرات کاربران