بهترین بستنی فروشی های اصفهان

بهترین بستنی فروشی های اصفهان برای خوردن بستنی زعفرانی لذیذ

در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک می‌خواهیم جزئیات و اطلاعات و منوی بهترین بستنی فروشی های اصفهان را بررسی کنیم. در این بستنی فروشی‌ها در کنار بستنی سنتی یا دستگاهی می‌توانید آبمیوه دلخواهتان را سفارش بدهید و به اصفهان‌گردیتان ادامه دهید. بیایید با بهترین و معروف‌ترین بستنی فروشی های اصفهان آشنا شویم.

این بار بلیط هواپیما اصفهان را فقط با سه کلیک بخرید! 

بستنی عالیجناب؛ تنوع بالا

بستنی عالیجناب

بستنی عالیجناب اصفهان معروف است به تنوع بالا در بستنی و آبمیوه. در منوی بستنی فروشی عالیجناب انواع بستنی، انواع آبمیوه ساده و چند میوه و چند نوع میکس ترکیبی از منگوبین تا میکس ترکیبی کوکو پاین دیده می‌شود. در ضمن در آبمیوه بستنی عالیجناب می‌توانید شیر موز، شیر طالبی، شیر موز پسته، شیر توت‌فرنگی، آب طالبی بستنی، شیر موز بستنی و معجون کیلویی در طعم‌های مختلف سفارش بدهید. 

آدرس: اصفهان، خیابان ملت، بین بهار 1 و سنبل.

ساعت کاری: 9 صبح تا 1 بامداد

بستنی فروشی سلطان اصفهان

یکی دیگر از بستنی فروشی های اصفهان، آبمیوه بستنی سلطان است. در آبمیوه بستنی سلطان، انواع میوه خشک، شیرینی، آبمیوه، آبمیوه ترکیبی، آبمیوه بستنی، شیک، کیک، بستنی و ویتامینه قابل سفارش است. آب هویج و آب پرتقال و آب طالبی تازه، شیرینی زبان، آبمیوه ترکیبی انبه و شاه‌توت و پرتقال و شاه‌توت، پرتقال بستنی، آب طالبی بستنی و بستنی سنتی پسته‌ای از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گزینه‌های منوی بستنی فروشی سلطان اصفهان است. 

در ضمن بستنی فروشی سلطان اصفهان اینترنت رایگان و محل مناسب برای میل کردن بستنی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بیشتر مسافران معتقدند آبمیوه بستنی سلطان یکی از بهترین بستنی فروشی های اصفهان است و حتما باید بستنی‌ها و آبمیوه‌های ترکیبی آن را در سفر به اصفهان امتحان کرد. 

آدرس: اصفهان، خیابان وحید، قلعه مارنان، پروانه.

شماره تماس: 09133001457

ساعت کاری: 9 صبح تا 1 بامداد

آنا بستنی اصفهان

آنا بستنی اصفهان

اگر می‌خواهید برای خوردن بستنی در اصفهان به کافه بروید آنا بستنی گزینه خوبی است. این کافه آبمیوه، بستنی، معجون و انواع چای و قهوه تهیه می‌کند. یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های منوی آنا کافه معجون مخصوص است. در این معجون از آجیل و مواد اولیه سالم مثل شیر، موز، خرما، عسل، نارگیل، کنجد، گردو، بادام هندی، بادام درختی، بادام زمینی، آناناس و فندق استفاده می‌شود. 

آدرس: اصفهان، خیابان باهنر، حدفاصل کوچه ۲۵ و۲۷.

ساعت کاری: 9 صبح تا 2 بامداد.

بابا بستنی اصفهان؛ بستنی سنتی دو رنگ

از دیگر بستنی فروشی های اصفهان می‌توان به بابا بستنی اشاره کرد که در خیابان مطهری واقع شده است. بستنی قیفی‌های بابا بستنی بسیار معروف است. از همان بستنی قیفی‌های سنتی که دو رنگ یا تک رنگ بودند. در کنار بستنی‌های خوشمزه بابا بستنی می‌توانید انواع میکس آبمیوه، میکس شیر، ویتامینه، آبمیوه بستنی، بستنی سنتی، زعفرانی و فالوده بستنی، کیک و باقلوا سفارش بدهید. 

رزرو هتل اصفهان با سه کلیک

آدرس: اصفهان، خیابان کهندژ، سه راه رهنان، ابتدای خیابان مطهری، روبروی ایستگاه اتوبوس.

شماره تلفن: 03137394540

ساعت کاری: از 9 صبح تا 1 بامداد

خوردن بستنی سنتی کنار زاینده رود؛ بستنی پل اصفهان 

بستنی سنتی کنار زاینده رو

در خیابان چهارباغ بالا و در نزدیکی سی‌وسه‌پل یک بستنی فروشی وجود دارد که همیشه شلوغ است. با اینکه بستنی فروشی پل جایی برای نشستن و بستنی خوردن ندارد اما همیشه با ازدحام مشتریان مواجه است. علت به طعم و مزه بستنی‌های سنتی این بستنی فروشی برمی‌گردد. کسانی که در سفر به اصفهان بستنی پل را امتحان کرده‌اند می‌گویند یکی از بهترین گزینه‌ها برای وقتی است که در نزدیکی زاینده‌رود هستید. 

از منوی آبمیوه بستنی پل انواع میکس شیر، بستنی مانند؛ بستنی خامه‌دار، بستنی زعفرانی، فالوده، بستنی شکلاتی و بستنی وانیلی و انواع میان وعده خوشمزه همچون گوشفیل، فرنی و کیک کنجدی قابل سفارش است. در سفر بعدی به اصفهان سری به بستنی پل، یکی از معروف‌ترین بستنی فروشی های اصفهان بزنید.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، مجتمع تجاری و اداری کوثر.

شماره تلفن: 03136241262

ساعت کاری: از 9 صبح تا 1 بامداد

آبمیوه بستنی دایی غلام

تا حالا بستنی دایی غلام را امتحان کرده‌اید؟ خب پس در سفر بعدی برای رفتن به یکی از بهترین بستنی فروشی های اصفهان یعنی بستنی فروشی دایی غلام برنامه‌ریزی کنید. کیفیت معجون‌های دایی غلام بالاست و بهترین انتخاب برای میان وعده است. در منوی بستنی فروشی دایی غلام انواع آبمیوه، ویتامینه، بستنی و فالوده و آیس پک قابل سفارش است. 

محبوب‌ترین گزینه‌ها در منوی بستنی فروشی دایی غلام، از نگاه مشتریان، آب هویج، آب زرشک، معجون ویژه، بستنی مخصوص خامه‌ای، فالوده شیرازی، آیس پک کاکائو، آیس پک نسکافه و شیر پسته است. 

آدرس: بزرگراه آیت الله سعیدی، شهرک صادقیه، بعد از بانک صادرات، نبش کوچه باقری، پلاک ۷۶۶، آبمیوه بستنی دایی غلام. 

تلفن تماس: 09131032222

ساعت کاری: 14 تا 24

بستنی فروشی های اصفهان؛ آبمیوه بستنی امیر

آبمیوه بستنی امیر

در خیابان حکیم اصفهان یک بستنی‌فروشی بزرگ به چشم می‌خورد که در اصفهان طرفداران زیادی دارد. این بستنی فروشی انتخاب خوبی برای میل کردن یک میان وعده سالم بعد از اصفهان‌گردی است. می‌توانید از منوی متنوع بستنی امیر انواع آبمیوه تازه، میکس شیر، باقلوا و بستنی سنتی خامه‌ای را سفارش بدهید. محبوب‌ترین گزینه در آبمیوه و بستنی امیر باقلوا مغزدار و بستنی زعفرانی سنتی است. 

آدرس: اصفهان، میدان قدس، ابتدای مدرس، آبمیوه بستنی امیر.

ساعت کاری: 12 تا 22:30

بستنی نقش جهان؛ لذت بستنی در میدان نقش جهان

اولین جای دیدنی اصفهان که هر مسافری یک بار آن را تجربه خواهد کرد نقش جهان است. در میدان نقش جهان قدم می‌زنند و از بازارهای زیبا لذت می‌برند و در آخر خودشان را به یک بستنی زعفرانی اصفهانی دعوت می‌کنند. بستنی‌فروشی نقش جهان که یکی از بهترین و معروف‌ترین بستنی فروشی های اصفهان است از سمت بازار و میدان ورودی دارد و در نزدیکی مسجد شیخ لطف‌الله و روبروی عمارت عالی قاپو واقع شده است.

منوی بستنی نقش جهان شامل بستنی سنتی، فالوده بستنی، بستنی سبدی، بستنی قیفی، یخ در بهشت، آب هویج، آب هویج بستنی، شیر موز، آب طالبی، شیر خرما، شیر نارگیل، آب سیب، موز آناناس، شیر موز انبه، آب کرفس و شربت خاکشیر است. 

آدرس: اصفهان، میدان نقش جهان، روبروی عمارت عالی قاپو.

تلفن تماس: 03132223742

ساعت کاری: 10 تا 22

بستنی مخصوص بزرگمهر اصفهان

بستنی مخصوص بزرگمهر اصفهان

اگر می‌خواهید ر شهر زیبای اصفهان یک بستنی میوه‌ای خوشمزه نوش جان کنید باید سراغ یکی از بهترین بستنی فروشی های اصفهان یعنی بستنی مخصوص بزرگمهر بروید. بستنی بزرگمهر اصفهان یکی از بهترین سالن‌ها را برای خوردن بستنی در بین بستنی فروشی های اصفهان دارد. این بستنی‌فروشی با نام دیگر بستنی مخصوص نیز شناخته می‌شود. 

از منوی خوشمزه بستنی بزرگمهر می‌توانید آبمیوه طبیعی، آبمیوه ترکیبی، میکس شیر، آبمیوه بستنی، انواع شیک، ویتامینه، بستنی و فالوده و رولت و باقلوا سفارش بدهید. یادتان باشد که یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های بستنی مخصوص اصفهان معجون و بستنی بیسکویتی است. 

آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر، حد فاصل چهارراه نورباران و پل بزرگمهر. کافه بستنی مخصوص.

شماره تلفن: 09120199100

ساعت کاری: 14 تا 1 بامداد

بستنی کوثر اصفهان

اگر قصد دارید برای بازی و سرگرمی راهی شهربازی سیمرغ اصفهان شوید یادتان باشد که بستنی کوثر را هم امتحان کنید. این بستنی فروشی 9 دقیقه با خودرو تا شهربازی سیمرغ فاصله دارد و می‌تواند گزینه خوبی برای خوردن بستنی فالوده یا آبمیوه بعد از بازی باشد. بستنی‌فروشی کوثر محل نشستن روباز دارد و محل مناسبی برای خانواده‌هاست. 

این بستنی‌فروشی یکی از بهترین بستنی فروشی های اصفهان است که منوی متنوعی هم دارد. می‌توانید انواع آبمیوه‌های ساده و ترکیبی، بستنی قیفی، بستنی سنتی و خامه‌ای، فالوده، بستنی لیوانی، بستنی میوه‌ای، معجون، شیک و آیس پک سفارش بدهید. 

آدرس: اصفهان، دستگرد، خیابان اشراق شمالی، بین بهاران و اتحاد.

تلفن تماس: 09133110031

ساعت کاری: 9:30 تا 24

 آبمیوه بستنی آدلی

 آبمیوه بستنی آدلی

آبمیوه بستنی آدلی یکی از بهترین بستنی فروشی های اصفهان در خیابان محتشم کاشانی اصفهان است. این بستنی‌فروشی در خیابان محتشم کاشانی قرار دارد و به زاینده‌رود، پارک ناژوان و پل مارنان نزدیک است. در منوی بستنی‌فروشی آدلی اصفهان انواع میکس شیر و بستنی و فالوده قرار دارد و قابل سفارش است. 

از محبوب‌ترین گزینه‌های بستنی آدلی اصفهان می‌توان به آب هندوانه، آب انبه، شیر موز نوتلا و بستنی سنتی اشاره کرد. در سفر بعدی به اصفهان حتما سراغ آدلی بروید.

آدرس: اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، روبرو کوچه ۴۶، آبمیوه بستنی آدلی.

تلفن تماس: 03136282225

ساعت کاری: 18:30 تا 22:30

آبمیوه بستنی محمد استار 

اگر در سفر به اصفهان راهی فولادشهر شده‌اید سری هم به آبمیوه بستنی محمد استار بزنید. این بستنی‌فروشی یکی از بهترین بستنی فروشی های اصفهان و منطقه فولادشهر است. فولادشهر تا اصفهان حدود 45 دقیقه فاصله دارد. می‌توانید از منوی متنوع بستنی محمد استار انواع بستنی سنتی، قیفی، لیوانی، انواع آبمیوه خوشمزه و تازه و معجون مخصوص را سفارش بدهید. البته یادتان باشد که بستنی‌فروشی محمد استار سالن یا محل نشستن ندارد. 

آدرس: اصفهان، فولادشهر، میدان بسیج.

شماره تلفن: 09190919038

ساعت کاری: 10 تا 1 بامداد

شهر یخی اصفهان؛ یک شهر بستنی

شهر یخی اصفهان

در شهر یخی اصفهان انواع نوشیدنی سرد و گرم، بستنی، آبمیوه بستنی و آبمیوه ساده و ترکیبی پیدا می‌شود. شهر یخی بهترین انتخاب برای خوردن میان وعده هم است. منوی شهر یخی اصفهان با سایر بستنی فروشی های اصفهان متفاوت است. اینجا می‌توانید آب آلو جنگلی یا آب انجیر مقوی سفارش بدهید. در ضمن شهر یخی پیک بیرون‌بر هم دارد و سفارش غیرحضوری هم قبول می‌کند.

از منوی شهر یخی می‌توانید آب آلو جنگلی، آب انجیر، آب انار، آب آلبالو، آب انبه، آب زرشک، آب کرفس، آب آناناس، آب سیب و آب هویج، آبمیوه‌های ترکیبی متنوع، شیر موز و شیر موز خرمالو و انواع دیگر شیر موز، آبمیوه بستنی‌های خوشمزه، معجون شهر یخی و آیس پسته سفارش بدهید.

آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر، روبروی بیمارستان صدوقی، شهر یخی.

ساعت کاری: 9 تا 24

بستنی نعمت اصفهان

بستنی نعمت دیگر نیازی به معرفی ندارد. احتمالا در شهر محل زندگی‌تان یک شعبه از بستنی نعمت وجود دارد. بستنی نعمت شعبه اصفهان یکی از بهترین بستنی فروشی های اصفهان است که برای خوردن بستنی زعفرانی اصفهان بهترین انتخاب است. بستنی زعفرانی نعمت معروف است و طعم اصیل بستنی سنتی را دارد. منوی بستنی نعمت اصفهان از بهترین بستنی فروشی های اصفهان شامل بستنی اسکوپی و میوه‌ای، شیر پسته، ویتامینه مخصوص نعمت و شیر موز مخصوص است.  

آدرس: اصفهان، میدان شهید علیخانی، ابتدای رباط سوم، کنار ایستگاه مترو.

آبمیوه بستنی ایتالیس؛ باقلوا با بستنی دوست دارید؟

آبمیوه بستنی ایتالیس

ایتالیس یکی دیگر از بستنی فروشی های اصفهان است که که در خیابان پروین اعتصامی قرار دارد. این بستنی فروشی برای صرف میان وعده نیز مناسب است. کیک شکلاتی و ساده، پیراشکی، باقلوا و ذرت مکزیکی انتخاب‌های خوبی برای یک میان وعده خوشمزه است. بستنی ایتالیس هم چندین نوع است؛ بستنی زعفرانی پذیرایی، بستنی اسکوپی و فالوده بستنی. در کنار بستنی می‌توانید از میکس شیر، آبمیوه‌های ساده و معجون ایتالیس لذت ببرید.

آدرس: اصفهان، خیابان پروین، بعد از حکیم شفاهی دوم، نبش کوچه ۴۷، آبمیوه بستنی ایتالیس.

ساعت کاری: 10:30 تا 23

بستنی توتک شعبه 1

اگر می‌خواهید به دور از تجمل و در یک فضای ساده و دوست داشتنی یک بستنی خوشمزه بخورید بستنی توتک شعبه 1 پیشنهاد ما به شما است. منوی متنوع در کنار قیمت مناسب بستنی توتک آن را به یکی از بهترین بستنی فروشی های اصفهان تبدیل کرده است. از منوی بستنی توتک انواع آبمیوه طبیعی شامل آب پرتقال، آب هویج، شیرموز؛ انواع آبمیوه بستنی، بستنی‌های وانیلی، شکلاتی، انبه، آلبالو و بلوبری دستگاهی قابل سفارش است.  

آدرس: اصفهان، خیابان گلخانه، نرسیده به بنفشه شمالی، روبروی اسنوا، آبمیوه بستنی توتک شعبه یک.

شماره تلفن: 09133128823

کلام آخر

در این مقاله بهترین بستنی فروشی های اصفهان را شناختیم. اصفهان بستنی فروشی زیاد دارد اما بستنی‌فروشی‌هایی که معرفی کردیم بهترین‌های اصفهان‌اند. بنابراین جای تردیدی باقی نمی‌ماند برای انتخاب. وقتی در خیابان‌های اصفهان قدم زدید سراغ یکی از آبمیوه‌ بستنی‌های لیست بالا بروید و یک میان وعده شیرین و خنک میل کنید.

نظرات کاربران