Chairs
11 فروردین 1402
آلمان

بهترین رستوران های فرانکفورت؛ از قلب آفریقا تا مدرسه‌ای ‌قدیمی!

فرانکفورت پایتخت مالی آلمان است؛ ازهمین‌رو نقش سرمایه‌گذاری را برعهده دارد. البته جالبه بدانید که فرانکفورت روی شکم سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌است؛ به‌طوری‌که بسیاری از بهترین رستوران ‌ها و کافه ‌ها را در خود جای داده‌است. رستوران‌هایی که طیف وسیعی از غذاها را برای گیاهخواران و گوشتخواران فراهم آورده‌است. بهترین رستوران ‌های فرانکفورت مشرف به منظره‌ای زیبا هستند و دکوراسیونی بی‌نظیر، غذاهایی خوشمزه و محیطی گرم و صمیمی را دارند. در ادامه این مقاله شما را با 11 مورد از بهترین رستوران های فرانکفورت آشنا کنیم؛ پس همراه ما باشید!

آماده خرید بلیط هواپیما تهران فرانکفورت هستید؟

Emma Metzler

بهترین رستوران های فرانکفورت

اگر میزها و صندلی‌های رستوران Emma Metzler را نادیده بگیریم، گویی در یک گالری هنری پا گذاشته‌ایم. این رستوران، یکی از بهترین رستوران‌ های فرانکفورت است که در محوطه موزه شیک Angewandte Kunst قرار دارد. رستوران Emma Metzler با نورپردازی خلاقانه، دیوارهای سفید، مبلمان قرمز رنگ، دیوارهای شیشه‌ای، پرده‌های ضخیم آبی که با رنگ میزها در تضاد است، تزئین شده‌است. ریسه‌های نوری در بالای سقف آویزان شده‌اند و رد نور کمرنگ آن‌ها خطوطی نوری را بر روی میزهای چوبی به جای می‌گذارد و فضا را ملایم‌تر می‌کند. در فضای بیرون این رستوران نیز میزها و صندلی‌هایی برای سرو غذا وجود دارد. اگر هوا خوب است، پیشنهاد می‌کنیم که شام را در آن فضا میل کنید و بعد از آن از روی پل Eiserner Steg عبور کنید و به افق درخشان فرانکفورت خیره شوید.

Chairs

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های فرانکفورت، Chairs است. سرآشپز Dennis Aukili عجیب‌وغریب‌ترین غذاها را به طور هیجان‌انگیز و با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه سرو می‌کند. برخی از این غذاها عبارتند از: جوانه پیاز پخته شده، مرغ با سس کرن بری، چغندر برشته، سوسیس خون یا پودینگ خون، شنیسل با سالاد سیب‌زمینی و شراب‌های تازه و طبیعی.

Ristorante Nr. 16

یکی از بهترین رستوران‌ های فرانکفورت، رستوران شماره 16 است. این رستوران شبیه غذاخوری‌های خانگی بوده و در سال 1977 تأسیس شده‌است. رستوران شماره 16 توسط چهار خواهر و برادر اداره می‌شود که این مکان را از والدین خود به ارث برده‌اند. رستوران شماره 16 بشقاب‌های سنگین ماکارونی را در کنار غذاهای گوشتی درجه یک و سالاد غذاهای دریایی سرو می‌کند و بشقابی عجیب‌وغریب اما خوشمزه را تحویل شما می‌دهد. نکته جالبی که درباره این رستوران صادق است، محیط صمیمی و آن است؛ به‌طوری‌که حین خوردن غذا ممکن است کسی به میز شما بپیوندد و کنار شما غذا بخورد؛ بنابراین اگر در پی ایجاد خلوتی دو نفره با همسرتان هستید، یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های فرانکفورت را برگزینید.

Atschel

Atschel

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های فراکفورت، Atschel است. این رستوران در محل مدرسه‌ای قدیمی بوده و در سال 1849 تاسیس شده‌است. در این رستوران همه‌چیز گرم و صمیمی است؛ از برخورد کارکنان گرفته تا میزهای چوبی بلند که کنار یکدیگر ردیف شده‌اند، دیوارها که با نقاشی‌های قدیمی قاب‌بندی شده‌اند و چراغ‌های توپی که در فاصله معینی از هم از سقف آویزان شده‌اند و حس و گرما و صمیمیت خانه را برای مشتریان تداعی می‌کند. هم‌چنین ظروف سفالی سنتی Bembel و بطری‌های شراب در قفسه دکوری این رستوران قرار دارد و بر روی تخته‌های سیاه نصب شده بر روی دیوار نیز مواردی به زبان آلمانی نوشته شده‌است. در رستوران Atschel غذاهای لذیذ محلی مانند گوشت خوک کبابی با کلم ترش و نان و Grüne Soße، که با هفت گیاه محلی، ماست و خامه ترش، تخم‌مرغ آب‌پز و سیب‌زمینی سرو می‌شود.

 پیشنهاد می‌کنیم بدون چشیدن نوشیدنی اصلی فرانکفورت، یعنی شراب سیب، که طعم ترشی آن غالب‌تر از شیرینی آن است، آن‌جا را ترک نکنید. علاوه بر آن، نوشیدن یک لیوان شراب لیموناد شیرین نیز توصیه می‌شود.

Ramen Muku

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های فرانکفورت، Ramen Muku است. این‌جا یک رستوران ژاپنی است که انواع نودل‌ها و آبگوشت‌های ژاپنی، غذاهای گیاهی، بستنی ماچا و شکوفه گیلاس یا sake در آن سرو می‌شود. از آن‌جایی که Ramen Muku در محله Sachsenhausen فرانکفورت قرار دارد؛ پیشنهاد می‌کنیم از گالری هنری Portikus  نیز بازدید کنید و در میانه مسیر روی پل قدیمی Alte Brucke نیز توقف کنید.

Vevay

بهترین رستوران های فرانکفورت

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های فرانکفورت، Vevay است. این رستوران وگان طیف گسترده‌ای از غذاهای گیاهی شامل ساندویچ فلافل، آش عدس، سیب‌زمینی و چغندر و آب‌میوه‌های تازه را ارائه می‌دهد. ورودی این رستوران بسیار زیبا است و از رنگ‌های غذاهای گیاهی، یعنی سبز و قرمز، الهام گرفته‌است. میزها نیز کنگره‌ای و در رنگ‌ها و اشکال مختلف طراحی شده‌است. نام این رستوران برگرفته از دو حرف اول واژه «vegetarian» به معنای گیاهخوار، «vegan» به معنای فرد گیاهخوار و سه حرف اول واژه «yummy» به معنای خوشمزه برگرفته شده‌است. Vevay یکی از بهترین رستوران ‌های فرانکفورت برای گیاهخواران به شمار می‌رود.

Im Herzen Afrikas

رستوران قلب آفریقا یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های فرانکفورت است. این رستوران به سبک آفریقای شرقی ساخته‌ شده و ترکیبی از دیوارهای آجری، گچ‌کاری‌ها و کوسن‌های زیاد را در کنار میزها و صندلی‌ها پدید آورده‌است. نام این رستوران کاملا برازنده آن است؛ چرا که یک کلبه سنتی در مرکز این رستوران وجود دارد که شبیه کلبه‌های سنتی آفریقایی است. در این کلبه منوی مخصوص با غذاهای سنتی مخصوص آفریقا نیز سرو می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به رستوران قلب آفریقا بروید و در فضای آن، که با نور شمع روشن است، یک حمص خوشمزه میل کنید.

Bar Shuka

Bar Shuka که در هتل hours 25 واقع شده‌است، یکی از بهترین رستوران های فرانکفورت برای چشیدن غذاهای اسرائیلی در آلمان است. دیوید و جیمز آردیناست _ دو مشاور خلاق در زمینه غذاخوری‌های فرانکفورت و رستوران‌های محلی_ تصمیم گرفتند تا منطقه اطراف ایستگاه مرکزی را به بار تبدیل کنند. در Bar Shuka، سرآشپز Stephan Kaiser و Yossi Elad، بشقاب‌هایی با سس هریسا و نان پیتا، و به‌طور ویژه، غذای کلاسیک تل آویو، پایتخت تجاری اسرائیل، که گل‌کلم بلانج شده و برشته با سس سالسا و بادام است در این رستوران ارائه می‌شود.

Seven Swans

Seven Swans

رستوران ‌های گیاه‌خواری زیادی در فرانکفورت وجود دارد که Seven Swans یکی از بهترین آن‌ها است. باریک‌ترین ساختمان فرانکفورت، Mainkai، این رستوران را در خود جای داده‌است. Seven Swans که در میان بهترین رستوران‌ های جهان به حساب می‌آید، یک منوی فصلی با استفاده از مواد منطقه‌ای مانند رازیانه، تره فرنگی، کدو تنبل، سیب و مارچوبه را ارائه می‌دهد. بیشتر مواد اولیه این رستوران درست خارج از شهر در Braumannswiesen، مزرعه همین رستوران، کشت می‌شوند. توجه داشته باشید که پیش از رفتن به این رستوران آن را رزرو کنید. بازدید از Seven Swans با محیط صمیمی و نورپردازی رمانتیک خود با شمع، با منظره رودخانه، برای زوج‌ها ایده‌آل خواهد بود.

Cafe Maingold

Cafe Maingold یکی دیگر از بهترین کافه‌ های فرانکفورت است. این رستوران جذاب در انتهای شرقی مرکز خرید شلوغ Zeil قرار دارد. گوشه‌ای از این رستوران با مبلمان ناهارخوری و آینه‌کاری‌های روی دیوار طراحی شده و گوشه‌ای دیگر با دیوارهای قرمز و مبلمانی با روکش مخمل طلایی تزئین گشته‌است. در فضای اصلی رستوران، لامپ‌ها به اندازه کافی می‌درخشند و کاغذ دیواری‌های گل‌دار طلایی را به چشم می‌آورند. منوی روزانه Maingold شامل سالادهای تازه، مانند سالاد با پنیر حلومی کبابی، دانه‌های انار، پسته و پوملو، سوپ و پاستا، پنه با مرغ و کدو حلوایی خانگی در پاییز است. هم‌چنین انواع قهوه نیز در آن‌جا سرو می‌شود. اگر در فصل تابستان به این رستوران رفتید، بر روی یکی از میزهای تراس بنشینید و غذا میل کنید؛ تا لذت آمدن به یکی از بهترین رستوران ‌های فرانکفورت را چند برابر کنید.

مقاله پیشنهادی: غذاهای معروف فرانکفورت؛ از نان و پنیر تا کیک تاج‌دار!

Lucille Kaffeehaus

بهترین رستوران های فرانکفورت

کافه لوسیل یکی از راحت‌ترین و بهترین کافه ‌های فرانکفورت است. این رستوران در شمال مرکز شهر، در محله Nordend-Ost، کنار یک فروشگاه به نام Memphis Records، قرار دارد. کافه لوسیل مکانی عالی برای استراحت پس از گشت‌وگذار در قبرستان قدیمی یهودیان است. زیبایی کافه لوسیل با کاشی‌های سبز و سفید طرح‌دار روی دیوارها، میزهای چوبی کوچک و کوسن‌ها دوچندان شده‌است. این کافه دارای منوی متنوع از جمله پاستا، مجموعه‌ای از نان خانگی با آووکادو، پنیر تازه، فلفل قرمز و تخم‌مرغ سرخ‌شده، نان فتای پخته با زیتون، پیاز و گوجه‌فرنگی و لیموناد و نعناع است. کارکنان این کافه فوق‌العاده مهربان هستند و از سگ‌ها و دیگر حیوانات نیز استقبال می‌کنند. 

در آخر

در طول این مقاله شما را با بهترین رستوران‌ های فرانکفورت آشنا کردیم. در ادامه از منوی متنوع و خوشمزه و دکوراسیون زیبای برخی از این رستوران‌ها صحبت کردیم. از کدو حلوایی گرفته تا بشقاب‌هایی با سس هریسا و نان پیتا و دیوارهای سفید و سبز طرح‌دار رستوران و کوسن‌های کوچک و میزوصندلی‌های دنج آن.

نظرات کاربران