31 مرداد 1400
هتل و اقامت

10 مورد از بهترین اقامتگاه¬ها در ابوظبی

اگر به دنبال یک مکان مناسب در ساحل یا وسط شهر برای استراحت می­گردید که یا اگر می­خواهید در یک مکان تفریحی صحرایی با تپه‌های شنی وقت بگذرانید، بدون شک در امارات بهترین مکان‌ها برای اقامت در ابوظبی وجود دارد. همچنین شهر تاریخی العین نیز تعداد زیادی از اقامتگاه ­(عمدتا قدیمی) را در خود جای داده است. برنامه­ ریزی تعطیلات خود برای پرواز به امارات اقامت در ابوظبی را با لیست بهترین اقامتگاه­های ابوظبی آغاز کنید.

کانال بزرگ ریتز کارلتون ابوظبی

تجربه ی اقامت در ابوظبی با انتخاب هتل ریتز کارلتون

برای انتخاب اقامتگاه جهت اقامت در ابوظبی شما با هیچ محدودیتی مواجه نخواهید شد. ریتز کارلتون به دلیل داشتن استخر شنای ماموت خود با 1600 متر مربع وسعت و همچنین مناظر تفریحی از جمله مسجد جامع شیخ زاید، یک اقامتگاه ساحلی معروف است که برای کسانی که قصد اقامت در ابوظبی دارند، می­تواند بهترین گزینه به شمار برود.

اقامت در ابوظبی با اقامتگاه های مجهز به انواع رستوران ها

در نزدیکی این استراحتگاه پنج ستاره، هشت رستوران قرار دارد. لی جیانگ یکی از مشهورترین مکانهای ناهار‌خوری ابوظبی برای عطر و طعم های آسیای شرقی است.

در این اقامتگاه اتاق­ها و سوئیت­های لوکس مهمان، همگی با بالکن­هایی که مشرف به باغ­های سرسبز و بیرون از آب خور المقطعه بوده، برای مسافران طراحی شده است. همچنین در  این مکان ساحل اختصاصی آرام به همراه شن و ماسه سفید نرم وجود دارد که برای افردی که می­خواهند در مقابل نور آفتاب قرار بگیرند یک مکان بکر به شمار می­رود.

اقامتگاه های لوکس برای اقامت در ابوظبی

جزیره آنانتارا سر بنی یاس

جزیره سر بنی یاس، در 266 کیلومتری غرب شهر ابوظبی ، یک تکه کوچک از بهشت ​​است که توسط پدر بنیانگذار امارات، شیخ زاید به یک منطقه حفاظتی حیات وحش تبدیل شده است. امروزه این جزیره یکی از بهترین مقصدهای این کشور است، چرا که برای مسافران هم مناظر خیره‌کننده کویر و هم امکان دیدن حیات وحش از نزدیک را به ارمغان می­آورد.

اقامت در ابوظبی در جزیره آنانتارا سر بنی یاس

کسانی که قصد اقامت در ابوظبی را دارند باید بدانند که آنانتارا سه اقامتگاه در این جزیره را اداره می کند که همه از نظر دکور، خدمات و سرویس سبک‌های خاص خود را متناسب با انواع مختلف مسافران دارند. هر کدام از این مکان­ها رستوران اختصاصی دارند، که به مهمانان این امکان را می­دهد تا در میان استراحتگاه‌ها برای صرف شام و همچنین استفاده از امکانات مجموعه قدم بزنند.

اقامت درابوظبی در ساختمان شیخ زاید که به عنوان مهمانسرای جزیره می باشد

استراحتگاه اصلی Desert Islands Resort & Spa ، واقع در ساختمان شیخ زاید است که زمانی به عنوان مهمانسرای جزیره مورد استفاده قرار می گرفت. این مکان با الگوبرداری از معماری اواسط قرن بیستم ساخته شده است.

فیرمونت باب البحر

اقامتگاه فیرمونت – Fairmont بکی از ابهترین مکان‌ها برای اقامت در ابوظبی است و چشم­اندازی زیبا به استخری طویل، نوار طولانی ساحلی پوشیده با ماسه سفید، مسجد جامع شیخ زاید و بخش اصلی کرانه دریای خور المقطع را در اختیار مسافران و میهمانان خود قرار می‌دهد.

اقامت در ابوظبی با بهترین و لوکس ترین اقامتگاه ها

در حالی که بیشتر اقامتگاه­های ابوظبی در معماری خود از طراحی سنتی مجلل و عربی استفاده می­کنند، در Fairmont Bab Al Bahr شیوه مدرن معماری دیده می­شود. دکوراسیون اتاق‌ها دارای چهره­ای مدرن و مینیمالیستی است که در آن از رنگ­بندی ملایم مشابه به رنگ شکلات و جو بهره­گیری شده است.

پنج رستوران در این جا شامل خانه استیک متعلق به مارکو پیر وایت و همچنین رستوران­های ایتالیایی – نیویورکی این فرد معروف است. افرادی که قصد اقامت در ابوظبی را دارند، بهتری است فیرمونت را در میان لیست گزینه­های خود قرار دهند.

استراحتگاه کویر قصر السراب گزینه ای مناسب برای اقامت در ابوظبی

قصر ال سراب واقع در لیوآ اوسیس، در لبه دریاچه روان الخالی (محله خالی) و کنار تپه­های شنی قرار دارد که مقصد نهایی در کویر است. این اقامتگاه با تپه‌های شنی زرد و نارنجی رنگ احاطه شده است و شما در آن­جا بدون کوچک­ترین احساس ناخوشایندی از منظره بیابانی لذت خواهد برد.

جزیره آنانتارا سر بنی یاس گزینه ی مناسب برای اقامت در ابوظبی

اتاق های این مکان با تلفیقی از معماری سنتی بیابانی با هاله­ای از سبک عربی ساخته شده است. این اتاق­ها حس آرامش و دوری از زندگی شهری را به خوبی برای مسافران ایجاد می­کند. همه اتاق­ها دارای تراس­هایی بوده که مشرف به بیابان آن سوی باغ­های سرسبز پوشیده از درختان خرما است. برای داشتن دید بهتر به مناظر زیبای کویر، در اتاق لوکس تراس­دار اقامت کنید. در نزدیکی این مکان می­توانید فعالیت­های مختص طلوع خورشید، پیاده­روی هنگام غروب خورشید، گردش با موتور چهار چرخ، گردش با شتر، اسب­سواری و به انجام دیگر فعالیت‌های مشهور این منطقه بپردازید.

پارک هایت ابوظبی یک دیگر از گزینه ها برای اقامت در ابو ظبی

برای تجربه کردن اقامتگاه ساحلی به معنای واقعی کلمه، هنوز در داخل شهر، جزیره سعدیات بهترین مکان برای اقامت  در ابوظبی به شمار می­رود؛ و پارک هیات برای اقامت در ابوظبی دارای بهترین ماسه سفید نرم ساعدیات است.

پارک هایت ابوظبی یک دیگر از گزینه ها برای اقامت در ابو ظبی

در اطراف این اقامتگاه، کنار آب­های فیروزه­ای خلیج، ساحل گسترده 9 کیلومتری وجود دارد که در آن یک استخر شنای بزرگ پوشیده با درختان نخل نهایت زیبایی را به ارمغان آورده و می­توان ان را برگ برنده این اقامتگاه دانست.

مهمانان در این اقامتگاه گزینه‌های زیادی برای سرو ناهار دارند و معمولاً نیازی نمی‌بینند که برای صرف وعده­های غذایی به بیرون از هتل بروند. با مراجعه به پارک گریل می­توان از غذا­های عالی دریایی و  گوشتی استفاده کنید، در حالی که Beach House غذاهای مدیترانه­ای را برای افراد در خود ساحل ارائه می­کند تا هنگام میل کردن غذا از منظره دریا لذت ببرند.

لذت اقامت در ابوظبی با انتخاب هتل آنانتارا مانگروس شرقی ابوظبی

اقامتگاه پنج ستاره Anantara Eastern Mangroves Abu Dhabi به عنوان یک مکان آرام که در مقابل پارک ملی وسیع شهر ابوظبی قرار دارد.

 لذت اقامت در ابوظبی با انتخاب هتل آنانتارا مانگروس شرقی ابوظبی

تمام اتاق­های پر از چراغ در این هتل دارای بالکن و طراحی مدرن است که با استفاده از رنگ­بندی روشن پاستلی پوشیده شده است. برای اقامت در ابوظبی و جهت استفاده بهتر از موقعیت بی­نظیر این استراحتگاه، حتماً اتاق لوکس Deluxe Mangrove View را رزرو کنید، در این حالت می­توانید در بالکن خود نشسته و از منظره زیبای جنگل وسیع و دریا لذت ببرید.

جزیره چهار فصل آل ماریا تجربه ای بی نظیر از اقامت در ابوظبی

چهار فصل یک اقامتگاه خارق­العاده امروزی و مدرن است که فقط با فاصله­ای کوتاه از مرکز ابوظبی، در نزدیکی ساحل جزیره آل ماریا و مرکز شهر ساخته شده است. این مکان برای اقامت در ابوظبی می­تواند یکی از گزینه­های ایده­ال در نظر گرفته شود.

 جزیره چهار فصل آل ماریا تجربه ای بی نظیر از اقامت در ابوظبی

این اقامتگاه 5 ستاره برای از خانواده­های در­حال تعطیلات، مسافران با اهداف تجاری و میهمانانی که برای شرکت در کنفرانس آمده­اند، بهترین خدمات را ارائه می­دهد. اگرچه در این مکان، ساحلی وجود ندارد اما استخر بزرگ موجود در طبقه سوم فضای زیادی را برای شنا و آفتاب گرفتن ارائه می­دهد و افراد می­توانند از آنجا به مناظر شهر نگاه کنند.

کاخ امارات و تجربه ی لوکس ترین اقامت در ابوظبی

برای اقامت در ابوظبی، کاخ امارات یکی از نمادین­ترین بناهای ابوظبی و همچنین مشهورترین اقامتگاه­ پنج ستاره این شهر به شمار می­رود. مجموعه سنگی بزرگ و چند گنبدی دقیقاً در کرنیش ابوظبی در نزدیکی این اقامتگاه واقع شده است که باغ­های درخت خرما و ساحلی پوشیده با ماسه سفید نرم آن احاطه کرده است.

کاخ امارت  و تجربه ی لوکس ترین اقامت در ابوظیی

این مکان به شکلی است که افراد با مراجعه به آن می­خواهند در زرق­و­برق و فضای سلطنتی غرق شده و لذت ببرند. قسمت زیبا و مجلل داخلی با سنگ مرمر، طلاکاری با برگ­های طلا و کاشی­های موزاییکی تزئین شده است.

اتاق­ها و سوئیت­ها، همه دارای بالکن بوده که یا مشرف به باغ­ها و آسمان خراش­ها هستند و یا به سمت ساحل و موارد دکوری که ترکیبی از مدل سلطنتی-اروپایی با طراحی به سبک عربی است و فضایی کاملاً سلطنتی را خلق کرده است.

بین قاره ابوظبی تجربه ای متفائت و هیجان انگیز از اقامت در ابوظبی

 بین قاره ابوظبی تجربه ای متفائت و هیجان انگیز از اقامت در ابوظبی

یکی از قدیمی­ترین اقامتگاه­های ابوظبی، اینترکنتیننتال یا همان Intercontinental است که با بازسازی و به‌روزرسانی کامل قسمت ساحلی و محوطه باغ­های گرمسیری مراقبت شده، توانسته از نظر کیفیت برای کسانی که قصد اقامت در ابوظبی را دارند، در میان اقامتگاه­ های پنج ستاره به یکی از گزینه ­های عالی تبدیل شود. این اقامتگاه دارای یک تفریحگاه دریایی با فضای کافی برای 183 قایق تفریحی، یک ساحل گسترده، چندین استخر و همچنین زمین بازی و استخر مجزا برای کودکان است.

هتل و استراحتگاه رادیسون بلو ، العین انتخابی مناسب برای اقامت در ابوظبی

هتل رادیسون بلو ، العین انتخابی مناسب برای اقامت در ابوظبی

در شرق امارت ابوظبی، 173 کیلومتری شهر ابوظبی، شهر واحی العین قرار دارد که یک مقصد ایده­آل برای گذراندان آخر هفته و اقامت در ابوظبی است.

بهترین اقامت در ابوظبی با اقامتگاه واحی العین

بهترین اقامتگاه واحی العین یعنی Radisson Blu در منطقه­ای با باغ­های سرسبز پوشیده با درخت خرما قرار دارد. در این مکان سه استخر ماموت، زمین­های تنیس و آبگرم وجود دارد که در آن منویی از انواع ماساژ و زیبایی درمانی را در اخیتار مسافران قرار می­دهند. اگر می­خواهید آرامش را حس کرده و از استرس فاصله بگیرید، می‌توانید در این­جا شنا کنید و حمام آفتاب بگیرید.

در این مطلب ۱۰ مکان مناسب برای اقامت در ابوظبی را معرفی کردیم. آیا شما در این مکان‌ها اقامت داشته‌اید؟ آیا مکان‌های دیگری را می‌شناسید که برای اقامت در ابوظبی مناسب باشد؟ پاسخ‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران